Мисля да станат, даже ще ми е интересно като я качваме на диното, да направим един тест с турбопътищата на 66мм, и с турбопътищата на 76мм, и да видим каква е реалната разлика и какъв е бенефит-а. Ще се посъветвам и с момчетата с които мапваме на диното защото те са бая в час и какви ли не експерименти не са си правили. Все пак ако заводския дросел е бил наистина 74мм. то Ефективната му площ пак пада под лицето на кръг сплощ 70мм, бих казал че излиза около 69... в тоя ред на мисли незнам какви реални загуби би имало от турбопътища с 3мм по малък диаметър от дросела. Като се замисля ония ден един познат на диното извади от двълутровa Honda S2000 почти 700 коня със заводския дросел който май беше на 72мм... Незнам не ми се разсъждава в момента върху това защото имам бая друга работа по проекта. А и от турбопътищата съм купил прекалено малко неща и не би било ниаккъв проблем да си останат за мен и да взема такива на 76мм. И пак експеримента между двете би бил интересен А и прослувутите ТурбоБандити, дето вадят по 1000 коня от тея мотори без да качат една дино графика нищо че навсякъде споменават 500+ или 700+ WHP, имат няколко билд-а с тръби на 66мм.
Този пост е редактиран от siriospepi: 28 август 2015 - 20:32