Незнам на турбобандита колекторите доколкото помня бяха по 980 евро без доставката Тоест излиза "малко" по евтин от техния, не толкова красив (защото не е полиран), но повярвай ми много по- оптимален от към High-End power ( на техния колектор най-късия рън е 10см, а най дългия 60-70см ..... тоест колко разплетен е колектора е ясно ). Но не ми се навлиза в допълнителни обяснения и прочие.... това че в очите на всички свалям кожата на клиента е ясно ... Колата като мощност няма да е много въпреки че ще направя всичко да е готово за много повече надув отколкото ще го надуя. Смятам да я предам на 1бар, тоест говорим за над 400 коня извадени от самия мотор. Но нека говорим за коне и НМ като излезе динографиката, аз необичам празни разсъждения докато не се изведе нещо реално в табличен вид (без гпс-и без Г-теци и глупости)... Тема ще пусна нооо искам да запаля колата и извадя графиката, за да може първото мнение да обобщава целия проект в завършен вид, а и не искам завидни тунингари от форума да ми обесняват кое как е по-добре да се направи като повечето от тях имат смяна на м102 с м103/м104 зад гърба си. А и не като всяка тема във форума да е по 40 страници и накрая да не се знае на коя страница колата е била изкарана и ввсъщност да трябва да се похабят 2 часа четене на караници за да се разбере аджеба какво е дереджето с тая кола
PP: Грешка сега проверих ... 940 евро е техния колектор без доставката
Този пост е редактиран от siriospepi: 27 август 2015 - 08:36