Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#601 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 26 август 2015 - 19:07

Колеги ще ползвам темата си за да покажа един колектор който правя за една турбо 124-ка на колега от форума. Ще пусна и тема за цялата кола в последстие за да може който прави подобен проект да види неизбежното през което трябва да мине. А и да реши сам за себе си кои решения са удачни и кои не :)
Колата е 124 купе с м104 3.0 двигател. Като на колегата Жорето който не пише вече във форума и нямам представа докъде е и какво прави с колата си...
Ето и две снимки с които да раздразня аудиенцията :D
Прикачен файл  FB_IMG_1440608761894.jpg   87,5K   13 Брой сваляния
Прикачен файл  FB_IMG_1440608499067.jpg   69,25K   18 Брой сваляния

Този пост е редактиран от siriospepi: 26 август 2015 - 19:09

  • 0

#602 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 26 август 2015 - 21:39

Колко пари излиза направата на това нещо?


  • 2

#603 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 26 август 2015 - 22:29

На колектора ли? Ако ме питаш за него : около 700-800лв. Са само материалите за изработката му. И между 5 и 10 дни не пускам флекса, дремела или TIG-a. Труда варира много в зависимост от турбото и мотора и колата и маса неща... Но често е горе доло колкото материалите за колектора. Това говоря за изработка на абсолютно разплетен колектор от неръждавейка какъвто е този :)

Този пост е редактиран от siriospepi: 26 август 2015 - 22:40

  • 0

#604 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 27 август 2015 - 05:52

Тоест излиза малко по-скъп от този на турбобандита.Ще има ли тема за проекта и какво ще се прави като мощност?

m104manifold.jpg


  • 3

#605 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 август 2015 - 08:23

Незнам на турбобандита колекторите доколкото помня бяха по 980 евро без доставката :D Тоест излиза "малко" по евтин от техния, не толкова красив (защото не е полиран), но повярвай ми много по- оптимален от към High-End power ( на техния колектор най-късия рън е 10см, а най дългия 60-70см ..... тоест колко разплетен е колектора е ясно ). Но не ми се навлиза в допълнителни обяснения и прочие.... това че в очите на всички свалям кожата на клиента е ясно ...   Колата като мощност няма да е много въпреки че ще направя всичко да е готово за много повече надув отколкото ще го надуя. Смятам да я предам на 1бар, тоест говорим за над 400 коня извадени от самия мотор. Но нека говорим за коне и НМ като излезе динографиката, аз необичам празни разсъждения докато не се изведе нещо реално в табличен вид (без гпс-и без Г-теци и глупости)... Тема ще пусна нооо искам да запаля колата и извадя графиката, за да може първото мнение да обобщава целия проект в завършен вид, а и не искам завидни тунингари от форума да ми обесняват кое как е по-добре да се направи като повечето от тях имат смяна на м102 с м103/м104 зад гърба си.  А и не като всяка тема във форума да е по 40 страници и накрая да не се знае на коя страница колата е била изкарана и ввсъщност да трябва да се похабят 2 часа четене на караници за да се разбере аджеба какво е дереджето с тая кола :)

 

PP: Грешка сега проверих ... 940 евро е техния колектор без доставката :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 27 август 2015 - 08:36

  • 2

#606 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 27 август 2015 - 08:43

Пепи, не се впрягай толкова, имаш свобода на действие от моя страна, пък и колата се прави за кеф, а той цена няма


  • 0

#607 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 27 август 2015 - 15:24

Пепи с колко мм дросел е ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#608 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 27 август 2015 - 18:58

Със стоковия дросел си е колата, не съм го мерил но на око е малко под 70мм :)
  • 0

#609 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 28 август 2015 - 08:32

Над70мм трябва да е вътрешно, малко над 80 външно.


  • 0

#610 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 август 2015 - 13:02

Не лъже окото ми... 68мм е дросела на м104-ката която правя ... мога да услужа с шублер и колата на всеко що не вярва :) Затова и реших да го правя с турбопътища на 66мм, а не на 76. Реално дросел с диаметър 68мм има значително по-малка ефектива площ :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 28 август 2015 - 13:11

  • 0

#611 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 28 август 2015 - 16:08

Значи има разлики в моделите.При мен е 80мм външно 74мм вътрешно.


  • 0

#612 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 август 2015 - 18:30

Тук също е към 80 вуншно т.к. силиконов маркуч на 76мм идва леко малък, но размера на самия дросел е 68мм.... Интересно ми е твоя м104 с какъвномер е? Питам защото ми е странно да има разлика от 6мм. в дроселите на един и същ мотор :) Данеби да е 3.2? Чак ми се струва че ти е сменян дросела защото по спомен на м119-ката ми дросела е 75 или 77мм....
  • 0

#613 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 28 август 2015 - 19:33

Мотора е 104.980 и най-вероятно не е сменян дросела ,защото просто нищо не беше сменяно.На другото 104.980 пак ми беше такъв дросела но остана при един съфорумец и не мога да потвърдя на 100% А такъв 68мм съм си купувал от една 124 с м103.И разликата , че моя от м104 е с тънки прави стени от горе до долу тоест с един диаметър,докато при 103 горе е широк,а долу се стеснява.

Този пост е редактиран от Dimitar m: 28 август 2015 - 19:35

  • 0

#614 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 28 август 2015 - 20:00

Същото е и при този м104 ... сега се засмилям данеби на него да му е сменян дросела с такъв от м103 ... ще погледна парт номерата другата седмица и ще видим какво излиза по рама. 


  • 0

#615 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 28 август 2015 - 20:11

Добре,ако се окаже,че оригиналния дросел е по голям турбо пътищата ще станат ли на ф76мм?Просто питам.


  • 0




4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни