Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 replies to this topic

#586 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 14 June 2015 - 21:33

Днеска ми остана време да ходя да покарам... за жалост неможах в събота да отида до Сепарева Баня за свободните тренировки, но пък отидох на Бухово и сам си се покефих на пистата. Едиснтвено ще кажа че тая писта е бая тесничка, и е направена главно за е36 компакт или по-малки от този модел автомобили... за дупките да не говорим ноооо по добре от 202-ра и пързалката в Люлин :D  Все пак си се накефих и покарах. И естествно колкото повече карам толкова повече разбирам колко още работа имам по колата и уменията си :)

И едно "аматьорско" монтажче на едно приятелче :) :

 


Edited by siriospepi, 14 June 2015 - 21:35 .

  • 2

#587 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 14 June 2015 - 21:47

ТЕ т'ва е !  :killing  :drift  :goodjob  Така като гледам скоро ще си по дрифт шампионатите, което е идеално ! :D


  • 0

#588 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 14 June 2015 - 22:28

Добре си се накефиш но наистина е тесничка пистата.
  • 0

#589 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 22 June 2015 - 22:22

Както си говорехме днеска с едни познати: "... Не е Weisfab но и Petyofab ще свърши работа..." :D Тоест си увеличихзначително ъгала на завиване (става с рязане и заваряване на железа) :)
Attached File  FB_IMG_1435004548403.jpg   58.09K   27 downloads
Attached File  FB_IMG_1435004541264.jpg   66.41K   17 downloads
  • 0

#590 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Posted 23 June 2015 - 00:37

:harabe  :goodjob


  • 0

#591 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 23 June 2015 - 06:04

Като мотокар е станало ,т.е. резултатът е чудесен : )
  • 0

#592 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Posted 23 June 2015 - 19:18

Режи спокойно ако стане с Рязане само супер ако не има рейки :)
  • 0

#593 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Posted 23 June 2015 - 20:57

Както си говорехме днеска с едни познати: "... Не е Weisfab но и Petyofab ще свърши работа..." :D Тоест си увеличихзначително ъгала на завиване (става с рязане и заваряване на железа) :)
attachicon.gifFB_IMG_1435004548403.jpg
attachicon.gifFB_IMG_1435004541264.jpg

Покажи си предния носач да видим на какво си го направил :D


  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#594 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 24 June 2015 - 07:59

Определено си карач евала!


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#595 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 172 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
Garage View Garage

Posted 22 July 2015 - 20:57

Според мен колата има нужда от още отслабване, май е тежичка за дрифт. 


  • 0
Публикувано изображение

#596 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 22 July 2015 - 22:03

Според мен колата има нужда от още отслабване, май е тежичка за дрифт. 

 

и не завива , нали ?

 

сигурен съм , че е така

 

сигурен съм , че в 200д е истината братчед


Edited by Наско, 22 July 2015 - 22:04 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#597 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 22 July 2015 - 23:12

Днеска ми остана време да ходя да покарам... за жалост неможах в събота да отида до Сепарева Баня за свободните тренировки, но пък отидох на Бухово и сам си се покефих на пистата. Едиснтвено ще кажа че тая писта е бая тесничка, и е направена главно за е36 компакт или по-малки от този модел автомобили...


това е картинг писта и ще се самоцензурирам по мнението ми за всички които я ползват за друго...
  • 0

#598 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 23 July 2015 - 13:22

То има ли покрай София свободни/платени НЕкартинг писти с повече от 2 завоя (два завоя има и в Люлин), защото ако има ще съм на годишен абонамент :)


  • 0

#599 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 23 July 2015 - 14:44

това е картинг писта и ще се самоцензурирам по мнението ми за всички които я ползват за друго...

 

самоцензурирай се и за организаторите на Бухово Дрифт Дей :)

Разрешено е всичко в Бухово


Edited by Наско, 23 July 2015 - 17:25 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#600 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 03 August 2015 - 23:17

Колеги днес понастроихме колата с един от добрите мапери в София (Волен Василев). На снимката е резултат от хъбовете т.е. резултат на главините. Момчетата от Prospeed казаха че загубите в този случай са около 5-7-10%. При 305 коня на главините това прави около 330 кончета извадени от самия мотор. Лично аз съм доволен т.к. все пак това е 20 годишен мотор на над 500 000км. а аз не съм правил нищо освен примитивна "ревизия", козметика и промени по запалването на мотора (8-те ВАГ-ови бубини, но те почти не влиаят на перформънса на атмосферна кола).

Attached File  11817258_10200694918492521_324486466645353993_n.jpg   41.65K   19 downloads

 

ПП: Червената графика на снимката, са настройките с които аз закарах колата ... настройки които съм направил на улицата на усет, а тези със зелената линия са максималните и в същото време леко дефанзивни извадени с нормален си 95 бензин от бензиностанцията (казвам леко дефанзивни , защото с максмиални колата извади около 6 киловата отгоре... които са си още 10-тина кончета, винаги обаче маперите леко връщат назад настройките защото не се знае кога и къде какъв бензин ще се сипе на колата и кое точно бутало ще се стопи като някой седне върху педала за газта :D ).

 

ПП2: Много ми хареса и резултата от 400 нютона на 2000 оборота :) Естествено забелязваме как този, както и всеки Мерцедесов мотор просто не е направен да има въртящ момент след 5000 оборота ... това разбира се с мерак и време ще се коригира рано или късно :D Все пак обаче това е цената която много от нас плащат за да може моторите им след 20 годишна ежедневна употреба да са в по-добро състояние от на новите коли на по 4-5 години.

 

ПП 3: И НАЙ-ВАЖНОТО : за момчетата които само питат що не си вдигнеш ограничителя на 7400 оборота ... щото колата повече щяла да върви ... след внимателно "разчитане" на графиката разбираме че ако искаме максимално ускорение (Т.Е. МАКС КОНЙЕ В ЗОНАТА НА ИЗПОЛЗВАНЕ НА МОТОРА ПРИ ЛЕГНАЛ ЧОВЕК ВЪРХУ ПЕДАЛА ЗА ГАЗТА) трябва да превключваме на около 6000 оборота, защото като превключим на тея обороти, те падат до около 4200 при следваща предавка, и разбираме че реално това е идялната зона в която имаме средно-аритметично максимални коньовчета (т.е. заводския ограничител от 6500 оборота пак е по-високо от колкото реално има нужда колата :) ) ВСЕ ПАК , аз оставям моя ограничител понякога и по-нагоре от 6500, но правя това само ако пистата/завоите на които карам, да кажем са къси за трета и дълги за втора ... и с по-дългия ограничител ние реално вдигаме максималната скорост на колата на всяка от предавките, и по-този начин си помагам в моменти когато втората нестига, ама третата ще дойде дълга или неуместна :)


Edited by siriospepi, 03 August 2015 - 23:41 .

  • 2




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users