Тази греда се е наложило да я изрежеш,защото картера и маслената помпа са различни на 140-ките...,в смисъл не можеше ли да си преправищ картера?Но все пак Lambo да каже,че той скоро взема мотор от 140-ка.
Иначе успех с проекта.
Публикувано 03 юни 2014 - 05:19
Тази греда се е наложило да я изрежеш,защото картера и маслената помпа са различни на 140-ките...,в смисъл не можеше ли да си преправищ картера?Но все пак Lambo да каже,че той скоро взема мотор от 140-ка.
Иначе успех с проекта.
Публикувано 03 юни 2014 - 12:00
То на мен и първия ми мотор беше от 140ка Има разлика в картерите, но не идва само от там разликата - чочонето си има различна греда под двигателя, която може да се поръча от балкан стар и да се завари на мястото на оригиналната, продават се и отзад тия панели които Петьо е резнал. Реално човек ако разпробие хубаво точковите заварки може доста цивилизовано да си направи от обикновена 124ка кош на чочоне
Eто и снимка на различните картери
W140 - http://www.benzworld...at-img_0186.jpg
W124 - http://www.autohausa.../1190101028.jpg
Публикувано 03 юни 2014 - 15:24
Сега видях че гредата е към 800 долара за Щатите, а тук сигурно е повече. Номер 89, нали?
Какво ще правиш със срязаната греда - не може да я оставиш така, че ще се разчекне предницата.
http://www.mbpartswo...0192.970130.jpg
Публикувано 03 юни 2014 - 18:44
Да, 89 Не виждам защо тук ще е повече от в щатите, все пак най вероятно и в америка и в българия нещата идват от германия, предполагам
Ще е интересно да се провери цената на тези неща, но каквато и да е може би ще е оправдана - получаваш оригинален чочоне кош, и се спестяват други пре-скъпо оценени и окепазяващи колата интервенции тип свободно съчинение в час по металообработка
Петьо си знае работата, ще се погрижи за нещата, които е трябвало да резне за да влезе мотора. Всичко се прави както трябва и мисля че ще стане страхотна кола. Ще има доста изненадани накрая като се тегли чертата и стане ясно колко пари и работни дни излиза да си направиш чочоне купе с ръчни скорости и отворена електроника контролираща смесите и аванса
Публикувано 03 юни 2014 - 20:13
Аааа колеги градата и мен ме притесни като видях колко трябва да се "поореже" Все пак ще я подсиля и направя достатъчно здрава за мен, след това ще кача снимки и ще кажете какво мислите. Иначе скоро питах едни момчета от БалканСтар съвсем хипотетично за тази греда от чочонето и те казаха че е над 1000лв, и се чака много седмици за доставка. Все пак информацията ми не е абсолютно сигурна, но на мен ми беше достатъчна за да хвана флекса и да започна Относо преработка на картера въобще не се бях замислял, и май това щеше да е доста готин вариант но да ... късно е вече... следващият път ще поразсъждавам ако вкарвам същия мотор в на някой клиент колата
Публикувано 04 юни 2014 - 22:39
Ще чакаме с интерес да видим заварената греда.
Колкото до понятието "support" то има доста значения и смятам, че не можем да генерализираме с Google translate.
Тази греда, според мен, е ключова за здравината на предния мост и на коша. С по-големия мотор и със значително по-твърдите тампони имам опасения точно за здравината на коша. Може и да греша. Все пак нямам опит от първа ръка. Човек се учи най-добре от грешките си, но някои грешки е по-добре да не се тестват на собствен гръб.
От друга страна - моментните торсионни сили и вибрации, които генерира осмака са по-малки от тези на шестака, но все пак трябва да имаме едно наум.
Публикувано 04 юни 2014 - 23:24
Това със google translate го казах с насмешка, много добре си знам английски, просто всеки тълкува което както си иска, за това дадох някакво "официално", буквално значение. Има много примери във елементарната механика за подпори които реално не носят нищо, но в същото време пречат на нещо друго да се изкълчи и да загуби носимоспособност. Не казвам че с гредата случая е такъв, споменавам го просто като пример какво значение може да има думата support, в конкретния пример който дадох- нещо което не носи нищо. За гредата не съм казал че не носи нищо, но според мен и се придава излишна важност. Гредата бидейки такава, и ненатоварена в средата, а почти в идеалните и краища, може да се приеме като прът натоварен на чист опън/натиск, който се оразмерява елементарно - сечението на гредата трябва да е по-голямо от сборната площ на точковите заварки във всеки край на гредата, която както се сещате е почти никаква. Естествено гредата е натоварена и на срязване (от тежестта на мотора), но това срязване се поема от точковите заварки в краищата, които Петьо не е пипал, и освен това зоните натоварени на срязване са между точковите заварки и там където лягат тампоните, но не и в участъка между тампоните, където всъщност има и някакъв момент който в зависимост от статическата схема която приемем варира от минимален до незначителен, но да не навлизаме в отегчителни подробности, има си свободно разпространени изчислителни софтуери за който не са му очевадни тези неща. И при всички положения нарушеното равнинно сечение на тази смешна гредичка може да се възстанови безпроблемно и не може изобщо да се сравни с нарушено пространствено сечение на така наречения spaceframe на автомобила (купе+интегрираното в него шаси).
Този пост е редактиран от Subsonic: 06 юни 2014 - 14:40
Махнал съм офтопика
Публикувано 06 юни 2014 - 14:43
...
Гредата бидейки такава, и ненатоварена в средата, а почти в идеалните и краища, може да се приеме като прът натоварен на чист опън/натиск, който се оразмерява елементарно - сечението на гредата трябва да е по-голямо от сборната площ на точковите заварки във всеки край на гредата, която както се сещате е почти никаква. Естествено гредата е натоварена и на срязване (от тежестта на мотора), но това срязване се поема от точковите заварки в краищата, които Петьо не е пипал, и освен това зоните натоварени на срязване са между точковите заварки и там където лягат тампоните, но не и в участъка между тампоните, където всъщност има и някакъв момент който в зависимост от статическата схема която приемем варира от минимален до незначителен, но да не навлизаме в отегчителни подробности, има си свободно разпространени изчислителни софтуери за който не са му очевадни тези неща. И при всички положения нарушеното равнинно сечение на тази смешна гредичка може да се възстанови безпроблемно и не може изобщо да се сравни с нарушено пространствено сечение на така наречения spaceframe на автомобила (купе+интегрираното в него шаси).
Конкретно за тази гредичка - а дали не е натоварена и на усукване? При спиране/ускорение в завой или шофиране върху неравности когато двете гуми отпред минават върху различни по височина повърхности.
Не е заяждане, просто съм любопитен.
Публикувано 07 юни 2014 - 11:27
Това нещо:
torsion 2.jpg 156,89K 11 Брой сваляния
смятам че няма как да се случи на гредата ... просто за да има такова усилие върху нея би трябвало единия рог да се завърти спрямо другия по ост-а си. Дори да стане смятам че не гредата ще се осуче, а самите точкови заварки ще се скъсат т.к. самото осукване ще се предаде като срязване в точковите заварки При каране при неравности и т.н. би трябвало върху градата да действат сили на огъване и т.н. като пак накрая всичко ще се предаде в точковите заварки като сили на срязване. Просто каквито и сили да трябва да поеме гредата, почти всичко ще се предава като сили на срязване върху точковите заварки, и според мен те ще се предадат първи, освен ако разбирасе не оставя мойта греда в сегашното и "тенекиено" състояние което обещавам че няма да се случи
Този пост е редактиран от siriospepi: 07 юни 2014 - 11:31
Публикувано 08 юни 2014 - 13:50
За 400Е същата ли е цената на тая греда и дали картера е същия като на Чочонето. Може би има някъде в България 4.2 на части.
Публикувано 09 февруари 2015 - 23:26
Публикувано 16 февруари 2015 - 08:15
Защото хип-хопа на тоя форум е много по-добър моя, все пак който се е притеснил да не се притеснява, колата изгърмя много гуми с м119-ката, поразвалих го малко и него но си купих втори и го правих, и в момента и правя клетка и iзцяло нова ел.инсталация защото стоковата пречи
Публикувано 17 февруари 2015 - 11:32
Човек трябва да може да понесе малко градивна критика, особено когато се касае за безопаснотта, неговата лична и на околните - визирам спора за гредичката и срязването й.
Злорадстването на гърба на Марто за неговия проект и вложени средства просто беше един грозен офтопик и затова заслужено беше махнат от темата.
Ако някои иска да прави панаири и сериали, нека да заповяда... в останалите Мерцедес форуми. Но се съмянвам, че и там ще толерират подобни хранилки.
Публикувано 17 февруари 2015 - 11:43
Човек трябва да може да понесе малко градивна критика, особено когато се касае за безопаснотта, неговата лична и на околните - визирам спора за гредичката и срязването й.
Злорадстването на гърба на Марто за неговия проект и вложени средства просто беше един грозен офтопик и затова заслужено беше махнат от темата.
Ако някои иска да прави панаири и сериали, нека да заповяда... в останалите Мерцедес форуми. Но се съмянвам, че и там ще толерират подобни хранилки.
Стани се нервира,а,Стани нервира ли се,става лошо.
И от всичките "ВЕЛИКИ" проекти,май само,Марто е навъртял над 10 000км.Защо ли???
Публикувано 17 февруари 2015 - 18:25
Който разбира и погледне как "Пепи" си гаси турбо мотора след як нагон . А след това хвърли няколко мотора , сега и този . Ще разбере защо става така.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни