Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#406 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 03 декември 2013 - 20:59

Перките са от Тунинг-Партс (Бургазлии са момчетата), ааа перките са 22см-рови... взех ги толкова малки защото ще трябва кулера да слезе по-надоло .. а по-надоло вече задминава бронята и ще стои грозно, сега са точно на 1 ниво (16,5см от земята) . Иначее аз съм си с виското И тези перки, защото ми трябват точно 3 пергела и 2-3 завоя без  да направя без да спирам и колата ми минава 100-те градуса ако е само с виско ... Иначее за гредата можех да я направя много по-добре (от 1 парче) и да заварявам красивичко с аргончето на места, ноооо като ходих за профили при железарите ми предлагаха само на по 3 метра и профила който харесах ми излизаше 100-тина лв. за 3 метра а тук с една шина 30х4мм дълга 6 метра, струваща 7,80лв и един ден работа си го направих и то със сигурност по-здраво от заводското :)

 

ПП: недостатък на системата е че 40% от кулера ми остава скрит зад гредата, но пък той е 88х30х10см което е достатчно за 2 пъти по висока мощност от тази около която се въртя :)

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 03 декември 2013 - 21:02

  • 0

#407 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 04 декември 2013 - 06:48

Тия паерки от тунинг партс са пълен ****ак,аз бях взел най-голямата и никаква работа не вършеше.Вдигаше едни градуси :censored

Дано при теб да вършат работа.

От вътрешната страна нямаш ли място за вентиалтор на тоя кулер?

Може да го измислиш като на някой мицубишита ,с термошалтер и реле да включват при определена температура на въздуха.

Иначе много добре се е получило.


  • 0

#408 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 декември 2013 - 18:53

Тия паерки от тунинг партс са пълен ****ак,аз бях взел най-голямата и никаква работа не вършеше.Вдигаше едни градуси :censored

Дано при теб да вършат работа.

И аз и Митака, сме сърбали попара от перки, закупена от тунинг партс. Просто немогат да смогнат тея перки . Дано като са 2 да вършат работа.


  • 0

#409 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 04 декември 2013 - 23:00

Аз преди време правех проби да махна виското и да карма само с тях ... ноооо при първия светофар на който не мина на първото зелено колата започваше да прегрява. Държа да знаете че аз ще ги ползвам заедно с виското и те един вид само ще помагат. Попринцип много исках да сложа двете завдски които са за климатика, но те се оказаха много големи за да се сместят с този кулер. А относно въпроса на DimitarM : не между радиатора и кулера имам 4 см. не съм виждал досега толкова тънка перка.... А относно Тунинг-партс: половината от компонентите по колата ми са купени от тях и мога да кажа че са точни и че съм доволен от работата и изработката на ПОВЕЧЕТО има артикули (особенно на широколонетовата ламбда сонда на Prosport- първото за което се хванах да купя непозната марка за нашия пазар е че е Made in USA, а аз признавам само Made in USA/Germany ). 

 

Имах и единв въпрос към занимаващите се с мега: забелязах че когато отварям Тунер студиото (програмата за настройка на мегата), ми предлага да я ъпдейтна за 50 долара, и от изброените бонуси ме впечатли това че ми отваря меню в което програмата сама настройва VE-таблицата, и отзивите в чуждите форуми бяха адски положителни. На моменти имаше неща от типа: "програмата успя сама да оправи неща които неуспях сам на диното" ... Та някой ползвал ли е тази опция, и доволен ли е т.к. за мен тези 50 долара ще си струват дори да са верни на 50% твърденията за нея :)

 

ПП: а ако има вариант да я отключа без да плащам ще съм много щастлив (все пак сме си в БГ и пиратството е на ниво :) )

 


Този пост е редактиран от siriospepi: 04 декември 2013 - 23:01

  • 0

#410 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 05 декември 2013 - 08:34

Щом имаш и виско бива работата.Щото аз бях махнал високото и сложих от тия най-голямата и все си стоях с работеш вентилатор и температура над 90 градуса без да давам газ.Докато сега само с виско нямам такива проблеми.И аз съм ходил в магазина да си купувам,разни неща-от тръби и колена останах доволен,ама от перката и бензиновия регулатор направо потресен останах.Особено от регулатора.

Аз тази опция на мегата не съм я ползвал,даже не ми е излизала като опция до сега.

Я ти кажи по-натам като барникаш,от къде и какво се задава като опция да си прави корекции таблицата по широколентовата сонда.Щото аз сега му дадох single wideband или нещо подобно,ама не виждам резултат.


  • 0

#411 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 05 декември 2013 - 14:44

Я кажи какъв регулатор си ползвал от тях, чееее и аз в момента съм с техен и засега се държи но искам да знам какво да очаквам :D Относно AFR таблицата ако говориш за нея ... и аз съм я направил и съм му дал single wideband в настройките, и реално незнам прави ли корекции във VE таблицата илиии прави моментни корекции които не се запаметяват в паметта на мегата... абе общо взето нямам представа какво реално прави на настройките ми тази Target AFR таблица. Като цяло не съм имал възможността да изкарам колата и да я покарам, защото транзисторите на инжекторите ми презагряваха и се разпояваха от платката, което беше странно защото са високо-омни и неби трябвало тока да е висок. И в тази връзка пратих мегата на момчетата от които я купих и те сложиха още един транзистор и разни резистори за да я направят да е на 3 канала (и сега съм с 3 канала по 2 инжектора). Въпроса е че сега трябва да разбандажирам всички снопове които си бях направил с много мерак , а въобще не ми се занимава точно с това и тея дни правя кулера и перките когато имам време. Все пак веднага щом имам развитие и поне малко от малко разбера какво точни прави AFR таблицата ще споделя :)


  • 0

#412 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 05 декември 2013 - 16:49

http://www.extraefi....ego_sensors.htm

Чети тука,че аз с моя английски най-много да си го преведа както на мен ми се иска да е :D

То по принцип май нищо не запаметява,но веднъж направена таблицата , от сондата започва да прави корекции(моментни) .В смисъл ти си и казал,че на 2000об искаш 14.7 смес ама бензина нещо не го кефи и така...

Ама Жорето да влезе и да напише 5 смислени реда ,вместо ние да пишем по 20 реда глупости :D


Този пост е редактиран от Dimitar m: 05 декември 2013 - 16:51

  • 0

#413 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2013 - 17:36

За бензиновия регулатор аз и Митака си бяхме купили подобен на този      http://tuning-parts....regulatori/133/

,даже може и да е бил същия модел. Много са калпави не показва точно и стрелката трепти в много голям диапазон, като при престой си променя сам налягането което хич не ме кефи . Дано си взел някой по стока,че с тези си е на късмет работата.


Този пост е редактиран от Sharky///AMG: 05 декември 2013 - 17:37

  • 0

#414 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 05 декември 2013 - 21:04

Много лошо ... точно такъв е .... засега нямам проблеми като вашите нооо скоро ако изпадне нещо по-читаво веднага зимам. Иначе ако Жорето дойде и напише 5 реда за тея АФР таблици ще съм много щастлив, аз по късно ще почета в този линк който сте ми дали, ноо поредполагам че мегата прави моментни промени за да достигне желаното ГВС (разбира се в някъкви граници) , без да променя VE таблицата, но да спираме с предположенията ... :D


  • 0

#415 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 05 декември 2013 - 22:12

Ако беше споделил , че ще ползваш външен бензинов регулатор, щях да ти подаря една рейка от неръждавейка за М103 мотора. Бях е запилял до скоро, ама я намерих.  На мен ми артиса след като си сложих от 320 рейка, нали карам атмосверка и така.


  • 0

#416 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 05 декември 2013 - 22:22

Карай аз си направих ... скоро ще кача снимки като е готов за гледане отгоре мотора :D


  • 0

#417 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 14 декември 2013 - 14:17

Колеги довърших сет-ъпа иии засега почти всичко работи перфектно, благодаря на всички за помощта! Засега съм настроил празният ход, таблиците са грубо направени но имам един проблем свързан с датчика на коляновия вал. Попринцип разни тунери на които може да се има вяра ми казаха че няма нужда да се копуват датчици за по 150лв. и можело да стане работата със всякакъв датчик (дори такъв от АБС), само стойката ми да е достатъчно здрава и дебела. Т.к. аз имам 2 строшени диференциала от мойта кола, и естествено взех един от тяхните датчици, и всичко е наред докато колата не стигне 3000 оборота, тогава отчита грешка, този надпис доло в дясно Synched става на Not Synched и свети в червено, реже искрите и се започва с огъня от ауспуха ... проблема е че както и да променям разстоянието между датчика и колелото което е 60-2 зъба абсол'тно нищо не се променя... сега аз виждам два варианта, единият е този датчик да не става, а другият е да имам проблем със сигналите и да слагам някакъв филтър. За такъв филтър има оставено место на мегата на което место се салга резистор да кажем 1000  ом-а. Въпросът е някой от занимавалите се пряко с мега дали има идея какво съпротивление да започна да експериментирам, или да ми препоръча датчик с който кара и не прави проблеми и т.н. :)

 

Ето снимки в завършен вид :

Прикачен файл  1461379_3720932919063_724786596_n.jpg   97,66K   14 Брой сваляния

Прикачен файл  936570_3720931039016_1175352480_n.jpg   65,31K   8 Брой сваляния


Този пост е редактиран от siriospepi: 14 декември 2013 - 14:30

  • 0

#418 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 14 декември 2013 - 15:29

Браво :) И ако кажеш сега, че не е по-красиво отколкото с механичния инжекцион.. :)

 

Датчик се ползва от VAG групата, 30-40лв е нов, с 3 пина е датчика, но при мен след това кабела има и екранировка. Тоя датчик за ABS-а не съм сигурен че е правен да работи толкова прецизно, все пак 3000 оборота на полуоската са около 6км/мин :)

 

Ей такъв мисля че е моя:

vw-polo-16-2005-on-q7-golf-v-r32-camshaf


  • 0
Follow your own star...

#419 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 15 декември 2013 - 18:00

Браво :) И ако кажеш сега, че не е по-красиво отколкото с механичния инжекцион.. :)

 

Датчик се ползва от VAG групата, 30-40лв е нов, с 3 пина е датчика, но при мен след това кабела има и екранировка. Тоя датчик за ABS-а не съм сигурен че е правен да работи толкова прецизно, все пак 3000 оборота на полуоската са около 6км/мин :)

 

Ей такъв мисля че е моя:

vw-polo-16-2005-on-q7-golf-v-r32-camshaf

Lambo мерси за инфото човек :) 
За визията ест. че повече ми харесва, само дето малко стана шаренко, нооо така или иначе тая боя на рейката нещо неиздържа на топло и започна да се повдига на места, и накрая ще отнесе високотемпературен черен мат .... иначеее само исках да те попитам този датчик от какъв модел кола е, или някъкво инфо ми дай за него чее като отида в понедлник при момчетата с частите и им кажа е тва е датчика от ваг, може и да ме погледнат малко тъпо :)


  • 0

#420 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 15 декември 2013 - 18:31

Еми то май на много коли са еднакви, почти всичко от VAG групата. Специално на тая снимка дето съм постнал в името на линка пише polo 1.6 2005, ето и един линк от ибей в който пише фабия и поло... Моя е ей такъв беличък, но като ги гледам освен цвета са еднакви.

 

http://www.ebay.co.u...=item23274e1333

 

Ето още един, който пише че е за сеат и VW. Според мен за каквото и от ваг групата да вземеш ще става :)

 

http://www.ebay.co.u...=item2575ab21ed


  • 0
Follow your own star...




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни