Перките са от Тунинг-Партс (Бургазлии са момчетата), ааа перките са 22см-рови... взех ги толкова малки защото ще трябва кулера да слезе по-надоло .. а по-надоло вече задминава бронята и ще стои грозно, сега са точно на 1 ниво (16,5см от земята) . Иначее аз съм си с виското И тези перки, защото ми трябват точно 3 пергела и 2-3 завоя без да направя без да спирам и колата ми минава 100-те градуса ако е само с виско ... Иначее за гредата можех да я направя много по-добре (от 1 парче) и да заварявам красивичко с аргончето на места, ноооо като ходих за профили при железарите ми предлагаха само на по 3 метра и профила който харесах ми излизаше 100-тина лв. за 3 метра а тук с една шина 30х4мм дълга 6 метра, струваща 7,80лв и един ден работа си го направих и то със сигурност по-здраво от заводското
ПП: недостатък на системата е че 40% от кулера ми остава скрит зад гредата, но пък той е 88х30х10см което е достатчно за 2 пъти по висока мощност от тази около която се въртя
Edited by siriospepi, 03 December 2013 - 21:02 .