Това което виждам е нещо съвсем нормално за мерцедесите, дори и да не са пипани чат пат правят такива поразии :-D
Edited by joreto, 30 October 2013 - 09:20 .
Posted 30 October 2013 - 09:20
Това което виждам е нещо съвсем нормално за мерцедесите, дори и да не са пипани чат пат правят такива поразии :-D
Edited by joreto, 30 October 2013 - 09:20 .
Posted 30 October 2013 - 21:31
Да, ама пък от друга страна и с такива неща продължават да бачкат Банана на моето м102 беше на 3 парчета и си се беше закрепил некъде при веригата.
Posted 30 October 2013 - 21:46
Всичко е ок и ще продължава и продължава
Днес дадох 250 кинта за части .. всичко нужно - всичко ново
Още 50 за 15 на 50 Мотулец
Купих си и оранжеви мигачи Хела .. ей тъй да отпусна напрежението
В най скоро време сме на пътя
Благодаря на ПетЙО за съдействието и всичко което направи за мен
Posted 30 October 2013 - 22:40
Е никви проблеми човек, само да бяха станали тея обтегачи и вериги които имах , щеше да се разминеш и с едни 250 кинта по-малко... все пак новото си е ново
Posted 31 October 2013 - 18:13
Всичко е бетон
Търси се човек за настройка на Мечока .. any ideas ?
Edited by Наско, 31 October 2013 - 18:15 .
Posted 31 October 2013 - 20:41
Защо настройка, досега не беше ли настроен добре?
Posted 31 October 2013 - 20:59
Беше добре , може да е по-добре
Има някой дреболии които трябва да се пипнат
Edited by Наско, 31 October 2013 - 21:01 .
Posted 12 November 2013 - 17:49
Колеги да ви попитам кой е датчика за температурата на охладителната течност на м103-ката ми? Те нали са 3 датчика: един с 1 краче, един с 2 крачета, и един с 4 крачета на него? Първоначално мислех че е този с едното краче защото на студена кола като го изключех стрелката за температурата мръдваше с 1мм... обаече сега когато започнах да си навръзвам мегата и тя ми изкарва 82 градуса постоянно докато колата всъщност е студена ... и започнах да се замислям това ли е датчика наистина? И ако не е той а е някой друг ако някой ми подскаже кое краче е ще съм много благодарен
Posted 12 November 2013 - 19:56
В мегата трябва да се въведат показанията на конкретния датчик при 0 и 100 градуса, поне така съм виждал че прави моя човек дето вече на 2 двигателя ми е слагал мега, и 3ти предстои. Иначе няма как мегата да знае какъв датчик ползваш, какви са му показанията, и така нататък... И аз го имам тоя проблем, таблото ми показва 20 градуса по-висока температура от тази на мегата, и малко не ми е ясно кое от двете да гледам, но таблото ми е от 2.3-16, а ползвам оригиналния датчик от М119, който сигурно не е същия като тоя от М102, за това съм по склонен да вярвам на този на мегата, тъй като като калибрирахме датчиците бях там и видях че им мери показанията във вряща вода и от хладилника изкарани...Ама пък и датчиците може да не са читави и да не дават верни показания. Ще се занимавам с тоя проблем и като цяло с охлаждането на двигателя веднага след като си оправя спирачките и завиването..
Posted 12 November 2013 - 22:52
Аз сега май като се сетя ... те всичките ми датчици показваха странни дании т.е. всеки един трябва да се калибрира ... най-вероятно сигналът съм си го хванал от където трябва
Усещам как ще имам бая въпросчета към по-разбиращите от мегите
Edited by siriospepi, 12 November 2013 - 22:53 .
Posted 13 November 2013 - 00:20
Кръглият датчик с 4 крачета. Двете двойки са на кръст - едната за ЕЗЛ, другата за КЕ-Джетроника.
На 20 градуса са около 2кОма, на 80 са около 300 ома.
Posted 13 November 2013 - 00:25
Кръглият датчик с 4 крачета. Двете двойки са на кръст - едната за ЕЗЛ, другата за КЕ-Джетроника.
На 20 градуса са около 2кОма, на 80 са около 300 ома.
А такааа ... а на която и да се хвана няма значение така ли? Интересно ми е също имаш ли представа на -20 или на -10 колко показва или стойността не се променя под определена температура? Питам защото мога да задам от мегата обогатяване на сместа и по- голямо предверение при температури на охладителната течност под 0-та иии ми се иска да я имам и тази опция Все пак благодаря вече не живея в илюзии
Edited by siriospepi, 13 November 2013 - 00:26 .
Posted 13 November 2013 - 01:55
По принцип би трябвало стойностите да отговарят на линеен закон, защото ако са квадратна или кубична или така нататък функция, няма да има абсолютно никакъв смисъл от въвеждането само на 2 стойности. Та би следвало при -20 да е около 3,133кОма, и 2,85кОма при -10
Posted 13 November 2013 - 05:41
Които и два на кръст да ползваш са еднакви.
Edited by Dimitar m, 13 November 2013 - 05:45 .
Posted 13 November 2013 - 14:33
Митакът ви е дал табличката и функцията, както се вижда, не е точно линейна. Разбира се, можеш да си въведеш обогатяване и повече аванс при по-ниски Т, даже е желателно, колкото е по-студено толкова по-богата смес и повече аванс да ползваш.
Но аз дадох две приблизителни величини защото така може лесно да се провери дали сензорът е окей.
20 градуса отговаря приблизително на незагрял мотор, сега е малко по-хладно навън, но показанията трябва да са горе долу в тоя порядък. Няколко кило-ома
80 градуса пък отговаря приблизително на загрял нормално мотор. Няколко стотин ома.
В общи линии когато се скапе този датчик, показания се различават брутално много. NTC сензорът е тип полупроводник, и когато се повреди окъсява и почва да показва от няколко ома до десетина ома, което е доста далеч от горните стойности и се хваща веднага.
0 members, 2 guests, 0 anonymous users