Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 3 votes

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 replies to this topic

#376 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 30 October 2013 - 09:20

Това което виждам е нещо съвсем нормално за мерцедесите, дори и да не са пипани чат пат правят такива поразии :-D


Edited by joreto, 30 October 2013 - 09:20 .

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#377 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 30 October 2013 - 21:31

Да, ама пък от друга страна и с такива неща продължават да бачкат :yeah  Банана на моето м102 беше на 3 парчета и си се беше закрепил некъде при веригата.


  • 0

#378 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 30 October 2013 - 21:46

Всичко е ок и ще продължава и продължава

Днес дадох 250 кинта за части .. всичко нужно - всичко ново

Още 50 за 15 на 50 Мотулец

Купих си и оранжеви мигачи Хела .. ей тъй да отпусна напрежението

В най скоро време сме на пътя

Благодаря на ПетЙО за съдействието и всичко което направи за мен


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#379 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 30 October 2013 - 22:40

Е никви проблеми човек, само да бяха станали тея обтегачи и вериги които имах , щеше да се разминеш и с едни 250 кинта по-малко... все пак новото си е ново :)


  • 0

#380 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 31 October 2013 - 18:13

Всичко е бетон

Търси се човек за настройка на Мечока .. any ideas ?


Edited by Наско, 31 October 2013 - 18:15 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#381 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 31 October 2013 - 20:41

Защо настройка, досега не беше ли настроен добре?


  • 0

#382 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 31 October 2013 - 20:59

Беше добре , може да е по-добре :)

Има някой дреболии които трябва да се пипнат :)


Edited by Наско, 31 October 2013 - 21:01 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#383 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 12 November 2013 - 17:49

Колеги да ви попитам кой е датчика за температурата на охладителната течност на м103-ката ми? Те нали са 3 датчика: един с 1 краче, един с 2 крачета, и един с 4 крачета на него? Първоначално мислех че е този с едното краче защото на студена кола като го изключех стрелката за температурата мръдваше с 1мм... обаече сега когато започнах да си навръзвам мегата и тя ми изкарва 82 градуса постоянно докато колата всъщност е студена ... и започнах да се замислям това ли е датчика наистина? И ако не е той а е някой друг ако някой ми подскаже кое краче е ще съм много благодарен :)


  • 0

#384 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 12 November 2013 - 19:56

В мегата трябва да се въведат показанията на конкретния датчик при 0 и 100 градуса, поне така съм виждал че прави моя човек дето вече на 2 двигателя ми е слагал мега, и 3ти предстои. Иначе няма как мегата да знае какъв датчик ползваш, какви са му показанията, и така нататък... И аз го имам тоя проблем, таблото ми показва 20 градуса по-висока температура от тази на мегата, и малко не ми е ясно кое от двете да гледам, но таблото ми е от 2.3-16, а ползвам оригиналния датчик от М119, който сигурно не е същия като тоя от М102, за това съм по склонен да вярвам на този на мегата, тъй като като калибрирахме датчиците бях там и видях че им мери показанията във вряща вода и от хладилника изкарани...Ама пък и датчиците може да не са читави и да не дават верни показания. Ще се занимавам с тоя проблем и като цяло с охлаждането на двигателя веднага след като си оправя спирачките и завиването..


  • 0
Follow your own star...

#385 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 12 November 2013 - 22:52

Аз сега май като се сетя ... те всичките ми датчици показваха странни дании т.е. всеки един трябва да се калибрира ... най-вероятно сигналът съм си го хванал от където трябва :)
Усещам как ще имам бая въпросчета към по-разбиращите от мегите :)


Edited by siriospepi, 12 November 2013 - 22:53 .

  • 0

#386 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 November 2013 - 00:20

Кръглият датчик с 4 крачета. Двете двойки са на кръст - едната за ЕЗЛ, другата за КЕ-Джетроника.

 

На 20 градуса са около 2кОма, на 80 са около 300 ома.


  • 0

#387 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 13 November 2013 - 00:25

Кръглият датчик с 4 крачета. Двете двойки са на кръст - едната за ЕЗЛ, другата за КЕ-Джетроника.

 

На 20 градуса са около 2кОма, на 80 са около 300 ома.

А такааа ... а на която и да се хвана няма значение така ли? Интересно ми е също имаш ли представа на -20 или на -10 колко показва или стойността не се променя под определена температура? Питам защото мога да задам от мегата обогатяване на сместа и по- голямо предверение при температури на охладителната течност под 0-та иии ми се иска да я имам и тази опция :) Все пак благодаря вече не живея в илюзии :D


Edited by siriospepi, 13 November 2013 - 00:26 .

  • 0

#388 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 13 November 2013 - 01:55

По принцип би трябвало стойностите да отговарят на линеен закон, защото ако са квадратна или кубична или така нататък функция, няма да има абсолютно никакъв смисъл от въвеждането само на 2 стойности. Та би следвало при -20 да е около 3,133кОма, и 2,85кОма при -10


  • 0
Follow your own star...

#389 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 479 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Posted 13 November 2013 - 05:41

Които и два на кръст да ползваш са еднакви.

39721d1098314143-cold-start-w124-4pin-te

72014d1252496650-ovp-help-simple-questio

zeg.jpg


Edited by Dimitar m, 13 November 2013 - 05:45 .

  • 0

#390 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 13 November 2013 - 14:33

Митакът ви е дал табличката и функцията, както се вижда, не е точно линейна. Разбира се, можеш да си въведеш обогатяване и повече аванс при по-ниски Т, даже е желателно, колкото е по-студено толкова по-богата смес и повече аванс да ползваш.

 

Но аз дадох две приблизителни величини защото така може лесно да се провери дали сензорът е окей.

 

20 градуса отговаря приблизително на незагрял мотор, сега е малко по-хладно навън, но показанията трябва да са горе долу в тоя порядък. Няколко кило-ома

80 градуса пък отговаря приблизително на загрял нормално мотор. Няколко стотин ома.

 

В общи линии когато се скапе този датчик, показания се различават брутално много. NTC сензорът е тип полупроводник, и когато се повреди окъсява и почва да показва от няколко ома до десетина ома, което е доста далеч от горните стойности и се хваща веднага.


  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users