след година , 3 , 5 ще карам самолет
за бой си мой
Капарирал съм я !!!
Хирурга да му звъня ли утре по някое време .. или .. да го оставя той да ми звънне ?
Какво ще препоръчаш ти ?
Edited by Наско, 25 October 2013 - 18:28 .
Posted 25 October 2013 - 18:02
след година , 3 , 5 ще карам самолет
за бой си мой
Капарирал съм я !!!
Хирурга да му звъня ли утре по някое време .. или .. да го оставя той да ми звънне ?
Какво ще препоръчаш ти ?
Edited by Наско, 25 October 2013 - 18:28 .
Posted 25 October 2013 - 18:53
Щом диагнозата е ниско налягане , аз бих проверил и лагерите за всеки случай, даже ако бях на мястото на Наско бих ги сменил с нови, така и така ще се сваля картера.
Posted 25 October 2013 - 18:59
Да видиме какво ще обадят и какви финанси и ще го действаме
Искам да я покарам още 1 месец докато ми изтече ГО и я прибирам
и на пролет почвам ревизията В момента кърпя и се качвам да карам
Edited by Наско, 25 October 2013 - 19:00 .
Posted 25 October 2013 - 20:45
Звънкай му и го питай, а относно съвета на Жорето за лагерите и коляновия вал си е наистина добре да им кажеш да ги погледнат, относно финансиите имай в предвид че комплект основни и биелни лагери + алсиа;ните пластини на Колбен-Шмит (които са едни от най-читавите лагери за стокови коли, нямам в предвид усилен) си излизат около 250-тина лв. (БЕЗ ТРУДА, само за лагери става въпрос! ). Все пак нека ти замерят и вал-а чееее ако той си е позаминал или има деруги по него каквито и лагери да слагаш проблеми ще има ...
Posted 25 October 2013 - 21:13
абе ей , я се спрете
свалям налягането ... оправям си газта и си я карам ревизирана / евентуално / и си свиркам
нямам някакви болни амбиции , не мисля да й слугувам толкова
Някой наскоро ми каза , че тея стари двигатели са си консумативи .. в най лошият случай точно така ще стане
Edited by Наско, 25 October 2013 - 21:28 .
Posted 26 October 2013 - 07:47
Налягането не е проблем, т.е. няма смисъл да го сваляш, ако проблема е в мазането то с и без налягане пак резултата ще е същия. Аз все пак бих им казал да погледнат лагерите, дори и да не мислиш да ги сменяш, просто да се знае в какво състояние са .
Posted 26 October 2013 - 08:57
Налягането не е проблем, т.е. няма смисъл да го сваляш, ако проблема е в мазането то с и без налягане пак резултата ще е същия. Аз все пак бих им казал да погледнат лагерите, дори и да не мислиш да ги сменяш, просто да се знае в какво състояние са .
+1 отново казвам
Posted 26 October 2013 - 10:32
Тва нещо със М117 ли е
Posted 26 October 2013 - 10:35
Налягането не е проблем, т.е. няма смисъл да го сваляш, ако проблема е в мазането то с и без налягане пак резултата ще е същия. Аз все пак бих им казал да погледнат лагерите, дори и да не мислиш да ги сменяш, просто да се знае в какво състояние са .
Налягането за газта ме съветват да го сваля
+1 отново казвам
Е ама казано е Хирурга каза , че ако намери нещо проблемно и за смяна веднага ще ми се обади
За момента .. ни вест , ни кост
Тва нещо със М117 ли е
Тц бе баце , 103 / 104
Edited by Наско, 26 October 2013 - 11:17 .
Posted 26 October 2013 - 10:53
Ааа лъжеш.. В уикипедия виж какво пише:
In 1990, Lotec was commissioned by an oil baron from the United Arab Emirates to build a sports car for him. The vehicle (known as the Lotec C1000) was completed in 1995, at a final price of around $3.4 million (USD). The car is equipped with a 5.6L Mercedes-Benz V8. The engine was fitted with two turbochargers for a total output of 1000hp.
Posted 29 October 2013 - 17:50
Здрастиии
https://fbcdn-sphoto...648643496_n.jpg
обтегачи , вериги , плъзгачи за смянаааа
супа от сажди и пластмаса у двигателя
Posted 29 October 2013 - 19:31
Да аз като го видях първия път ми се стори че има строшен въглен вътре мам*а му .... Пак е малкия дявол
Posted 29 October 2013 - 19:54
а с твоя помощ въобще не е дявол , ако питаш мене
Утре ще ги видиш и на живо
Edited by Наско, 29 October 2013 - 20:01 .
Posted 30 October 2013 - 01:04
пак, че не си намерил някое бутало вътре
Posted 30 October 2013 - 08:14
То като асе замислим през какво е минало ако успее да слезе бутало до картера......
Edited by siriospepi, 30 October 2013 - 08:14 .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users