на М104 блока не е алумин, сигурен съм.
М117 е по-лек (махнах М102, сложих М117 и предницата се вдигна!!!! с 1 см)
Има повреда. както вече писах. Според мен е че помпата си ми е още от М102-то. Не съм слагал широколентова ламбда, НО сега като почна пак да си правя гърнетата ще заваря една гайка.
сигурен съм че има недостиг на гориво, просто до 3500об върви, след това ускорението пада и остава слабо до 6000.
Механичният ми К--jetron, работи перфектно, но наистина не съм замервал сместа под товар на макс.
В старта до 3500-4000об, сайтов го дрпнах с половин, една кола, но след това му бях на една кола след него.
според мен джантите са слаб фактор. външният диаметър на гумата е същия, е по-тежки са, но за мен е слаб фактор.
а има и още един малък фактор. който също не е много сериозен за мен по -принцип, но: в колата мъкнех:
2 акумулатора, 2 резервни жанти, и един почти незначителен фактор--Насето. който го знае на живо, Наско сега отслабна и е 130-140кг
Време е да сложиш един по-дълъг диф за да натовариш оптимално мотора. Този 3.27 му идва късичък.
Ако не беше Насето щеше да пушиш на едно място .
Време е и за един байпас на двойната генерация