Съединителя на загасен двигател си го помпиш и както спирачките - припомпваш, задържаш, развива се пробката да излезе въздуха, завива се, пускаш педала, пак помпиш, задържаш, развиваш, завиваш и тн до когато ти е кеф.
Хидравликата наливаш масло, палиш, върти се ляв десен от край до край и наливаш до една пластмаска има в казанчето, като цяло мисля че няма почти никакво значение колко е пълна, но гледай поне до половината да е пълно казанчето.
Аз сега ако може да използвам момента да питам за моята хидравлика - помпата си е от М119 двигателя, рейката е от W210, като я покарам малко започва да вие, имате ли идея от какво може да е? Течност има и още си е червена даже, чисто нова. Хидравликата си работи както му е реда, само виенето е проблема, възможно ли е да вие защото загрява течността? Понеже и за високото и за ниското налягане маркучите минават точно около изпускателния колектор от шофьорската страна и предполагам се загряват поне малко..