Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#166 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 август 2013 - 10:45

Братко нашите коли са прости до безумие :)
 

Немеца го е измислил идеално даже ама е толкова близко до акъла , че ... чак не е за вярване :)

 

Успех на теб и дано се засечем скоро някъде по София / знаеш къде / :)


Този пост е редактиран от Наско: 29 август 2013 - 10:47

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#167 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 29 август 2013 - 13:50

Ааа аз да се похваля че почти съм събрал мотора и евентуално другата седмица започвам вкарването и т.н и т.н.

Иии немога да не се изфукам с маслото :D :
Прикачен файл  IMG_20130829_143918.jpg   158,81K   7 Брой сваляния

 

PP:Спокойно за разработването на моторя съм купил пак на мотул 10-40 6100 ;) :D


  • 0

#168 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 август 2013 - 14:13

Значиии .. като отворя снимката и мед капе от екрана ;)

 

лелеле много глезен тоя Мечо бе

 

Беше ми споменал нещо за някакво окачване .. 230 евра ..

 

Може ли да споделиш линк , че .... съм се залетял :)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#169 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 29 август 2013 - 16:01

http://www.ebay.de/i...79#ht_900wt_800
За окачването: не е от най-добрите, то му се вижда по цената, относно возията: перфектна е за каране... отвратителна за возене! А за маслото... Насе с тоя проблем който имах просто след слагане на нови лагери и нов вал + шлайфане немога да си представя да трябва след 2000 км пак да вадя мотор и всичко от колата ... а това масло се явява най-добрата застраховка за този тип проблеми, препоръчвам ти и ти да постъпиш по подобен начин, да не стане като мен: "върви чук на 0,9 бар-а вече 2000км. само на зоб т.к. не е ежедневка" и да каже хряс мотора по 1 време и да си играеш 2 седмици и 1000 лева за глупости ... :)


  • 0

#170 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 30 август 2013 - 17:17

Това масло е предназначено за писта. При моторите примерно след 1500-2000км ставало на чорба. Отделно с 20 зимен вискозитет май ще трябва да го поизчакваш да загреее особено както идват по-студени дни. Има толкова масла 5-10W50-60, това точно не е най-добрия избор освен ако не си състезател на писта.


  • 0

#171 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 01 септември 2013 - 19:51

Това е маслото от което са най-доволни приятелите ми с афтърмаркет турбо коли. Които ги ползват бая по-често и повече като ежедневка от мойта. От тях и видни тунингисти знам че това масло не става на чорба за 2000 км, според мен това ти го е казал някой който не харесва Мотул или са му продали някое менте ;) Относно зимата - мои колеги от фирмата карат с това масло зимата на Ауди S3 което в момента е около 300 на гумите и кара от 4 години с такова и зиме и лете и не е имал никога никакъв проблем, и друго колега който има Опел Корса 1.6 16в която е 280 на гумите и той кара вече 2 години и никога не е имал проблем (и двмата сменят на 8-10000 км маслото и карат с него и зимата и нямат проблеми) :) :) :)

 

ПП: Има къде къде по-добри изборим, но няма няма един който е по-добър за Safety,  а аз предпочитам даже да паля зимата и да чакам 10 мин. и да сменям маслото на 5000км ( та аз за 5 месеца съм навъртял няма 2000км с тая кола ...) , отколкото да вадя пак мотор и да фърлям пари и време в обилни количества заради нещо такова !

 

ПП пак: Другото което е тая кола в по-студените дни, даже седмици/месеци няма да излиза навън! :)


Този пост е редактиран от siriospepi: 01 септември 2013 - 19:56

  • 1

#172 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 септември 2013 - 21:06

Моя мотор като замина беше с мотул 300v Competition 15w50 (само с такова го карах),  този мотор който е в момента го карам със съвсем друго доста по-евтино масло и да чукна на дърво до сега няма проблеми. Идеята ми е ,че ако самия мотор има проблем с мазането, каквото и масло да сложиш , няма да го спаси .   Отделно забелязах (един приятел също), че като загрее мотула по-бавно сваля температурата. 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#173 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 септември 2013 - 10:23

А нямате ли проблеми с чукане на повдигачи, с масло 15Wxx и 20Wxx 

Ако са ви нови повдигачите е ясно, че  няма яд, но на стари повдигачи.... на студен мотор особено голямо чаткане ще има.

Отдавна съм забелязал че с 15 и 20W на студено немогат да задържат налягане повдигачите. 15 и 20 са за мотори с ръчно регулируеми.

0, 5 и 10 са за мотори с хидравлични.


  • 0

#174 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 септември 2013 - 10:41

моторчето на празен ход има слонност да блокира при точно определни обстоятелства, като например загряване, разширяване, и заклинва в нагара.

Пробвай с чистене.

 

Може и проблема да е другаде.

щом гасне, и не пали, май не влиза гориво.

когато пак загасне, и не пали, провери с мултицет потенциометъра на дебитомера дали провежда сигнал.

провери и ЕХА-то.

бензиновата помпа работи ли?

ако не откриеш проблема, ми звънни ще ти дам един комп от 260/300 за проба.

виж и дали фърля искра. че при мен го имаше подобен проблем със скапана бобина. и искрата изведнъж отслабваше като загрее мотора.


  • 0

#175 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 септември 2013 - 12:47

Аз проблем с тракащи повдигачи не съм имал, дори и зимата . 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#176 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 02 септември 2013 - 14:48

Относно повдигачете и аз не съм ги чувал мойте, иначе Боянски мотора пали винаги от четвърт оборот, просто когато е загрял не държи празен ход след като потегля :) Ще почистя и проверя пак всичко, но най вероятно работата е или от комп-а на маторя или от потенциометъра ...


  • 0

#177 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 02 септември 2013 - 22:15

За М119 бях чел доста за тракащите повдигачи по чуждите форуми, често срещан проблем е, предполагам при М117 е аналогично.. Отдавна я четох но по спомен май в крайна сметка извода беше че трябва да си се кара със гъсто масло тоя двигател, това в случай че не са счупени или запушени маслените тръбички, ако искаш я погледни за всеки случай. И моя се е разчаткал нещо, ще трябва пак да почета като му сменям промивното масло, което е 10w40. Някакво евтино е, но реших да промия двигателя преди да наливам хубаво, все пак поне едни 4-5 години не беше работил тоя двигател

 

http://www.benzworld...ne-ticking.html


  • 0
Follow your own star...

#178 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 03 септември 2013 - 01:55

е тва е добър тест.

щом вече тракат, пробвай с 15 или 20W, и ако не спрат да тракат, налей му 5Wхх и пиши резултата.

 

 при м117 повдигачите са колкото едно бутало от симсон. говоря за буталцето с цилиндърчето. на М119 буталцето е поне 6 пъти по-малко.

при М117 се износват доста трудно, за сметка на това цената им е 130лв/бр афтърмаркет INA, а от БС е над 200лв/бр

 

за М119 от БС са по 40лв/бр, афтър са по 28-29лв.

 

На моя М117 като му долея (бая го харчи) 15W и става симпфония. на 5w се успива...

същото е ис другите ми мерцове на които е имало чаткане.

 

по-пътя на логиката наистина "по-дебелото" би трябвало по-да уплътни, но на практика...... друго става.


  • 0

#179 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 10 септември 2013 - 11:55

Колеги очертава се този уикенд да завърша колата и да я изкарам най-накрая. Обаче имам 2 въпроса по които незнам как се действа...

Единия е сързан с обезвъздушаването на съединителя: когато вадих мотора развiх маркуча за маслото който отива към поmпата на скоростната кутия и оставих течността да изтече, и сега съм купил нова течност по предписание и незнам каква е точната процедура по обезвъздушаване. Виждам че има болт отдоло който се развива и на него има щуцерче на което се слага маркуч ... ноо незнам как точно да процедирам, ако някой ми каже стъпка по стъпка как се прави ще съм много благодарен, и много важно на запалена кола ли се прави или по скоро не ? :D

Другото е свързано с течността на хидравликата на волана: там пак развих маркучите които влизат в хидравличната помпа и оставих течността да изтече, сега съм завил всичко обратно на нея и имам 2 проблема: първо незнам докъде да налея с течност? И второто е пак с обезвъздушаването: тази система сама ли се обезвъздушава или има някакъв пиниз?
Благодарско пак на всички, просто това се неща които никога не ми се е налагало... а ми е тъпо да мога да си турбинирам колата ама да не знам кво да правя в такива моменти .... :D


Този пост е редактиран от siriospepi: 10 септември 2013 - 11:57

  • 0

#180 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 10 септември 2013 - 12:45

Съединителя на загасен двигател си го помпиш и както спирачките - припомпваш, задържаш, развива се пробката да излезе въздуха, завива се, пускаш педала, пак помпиш, задържаш, развиваш, завиваш и тн до когато ти е кеф. 

 

Хидравликата наливаш масло, палиш, върти се ляв десен от край до край и наливаш до една пластмаска има в казанчето, като цяло мисля че няма почти никакво значение колко е пълна, но гледай поне до половината да е пълно казанчето. 

 

Аз сега ако може да използвам момента да питам за моята хидравлика - помпата си е от М119 двигателя, рейката е от W210, като я покарам малко започва да вие, имате ли идея от какво може да е? Течност има и още си е червена даже, чисто нова. Хидравликата си работи както му е реда, само виенето е проблема, възможно ли е да вие защото загрява течността? Понеже и за високото и за ниското налягане маркучите минават точно около изпускателния колектор от шофьорската страна и предполагам се загряват поне малко..


  • 0
Follow your own star...




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни