Това че с баща ти не сте се разбрали какво да говорите наистина не е мой проблем.Ако си спомняш си говорихме близо час.
Въпроса за изразходвани средства го повдигна ти,не аз.
И темата я усра пак ти.
Публикувано 20 февруари 2015 - 18:07
Това че с баща ти не сте се разбрали какво да говорите наистина не е мой проблем.Ако си спомняш си говорихме близо час.
Въпроса за изразходвани средства го повдигна ти,не аз.
И темата я усра пак ти.
Публикувано 20 февруари 2015 - 18:15
Пичове, пак ви убягва смисъла на казаното по-горе от много колеги...СПОДЕЛЯЙТЕ, НЕ КРИТИКУВАЙТЕ!
Недейте пак да минавате на заяждане и усиране на темите...
Публикувано 20 февруари 2015 - 18:16
Големи хора сте , а намесвате и трети лица които не могат да прочетат / отговорят ..... без значени кой - кой е .... без значение от раздела и темата
...
Този пост е редактиран от Наско: 20 февруари 2015 - 18:23
Публикувано 20 февруари 2015 - 18:38
Като цяло е лошо че се коментират коли които никога не са виждани и случки на които никой не е присъствал.. Аз гледам да изяснявам каквото не е ясно относно неща за които смятам че съм запознат. На нещата които притесняват Павката отговорих, за това което Стойко е писал - колата на Петьо не е искала да запали, често се случва при проектите, в този конкретен случай, та какво е трябвало да направи, да върти на стартер докато му падне акумулатора че помпата да върти маслото ли?..
Някой друг ако има някакви болежки да пише, на всичко ще му се отговори, аз мога да уверя всеки, че Петьо е повече от компетентен, особено пък относно неговите си коли, лошото е че тук всички сте големи многознайковци и сипвате с черпака, еми как да иска човек да си пише в темата..
Така и така ще се разчиства темата, дайте докато е време да изясняваме който каквито проблеми има, кои пари от къде идвали, кой как си кара колата, как си я прави...
Публикувано 20 февруари 2015 - 19:08
Еми изяснявайте бе, пич...
Аз до колкото си спомням нямаше нищо за изясняването, докато някой си не реши да меша моята кола.
Като цяло е лошо че се коментират коли които никога не са виждани и случки на които никой не е присъствал..
Така и така ще се разчиства темата, дайте докато е време да изясняваме който каквито проблеми има, кои пари от къде идвали, кой как си кара колата, как си я прави...
Както се вижда от ТВОИТЕ думи... "лошо е, че се коментират коли които никога не са виждани... "
Кои по-точно от теб, Петьо или другите взели тук да коментират на кой съм си дал парите, защо и така натам.. са ми виждали колата или са се возили в нея ???
И понеже назад пак лекичко нещо намекна за мен.. ще ти отговоря културно, че съм модератор и не върви да пиша както ми иде...
1. Ако ТИ беше взел парите за работата.. щеше ли още да говориш така ?
2. По какво съдиш, че някой е некомпетентен ? За това че е дал пари на някой да му свърши работата ли ?
Ако е само това.. веднага ще ти отговоря - Ако баща ти изкарва ХХХХХХХХ пари и имаш къща с двор, с гараж, с помещение където можеш да си позволиш да ползваш за такива неща или разни други чудесии, то не всеки е така.
Ти си студент в София до колкото знам ? Имаш ли идея изобщо.. колко струва да вземеш достатъчно голямо помещение тук под наем, за период в които да си свършиш колата от А до Я ? (говорим с подемник, с инструменти, с телоподаващо и всичко останали нужни неща).
Така ще ти карам още доста дълго време.. ама няма смисъл... просто щото ВИЕ сте правите.. и всичко останало и всеки друг е грешен или крив !
И тези коментари няма да се трият, защото преди време бяха същите глупости, скрихме ги, за да няма излишни драми... и сега се почва пак !
Дори си мисля да върна и старите, че всеки да чете всичките ви неща.. и сам да взема своето мнение - кой крив, кой прав !
Ще помоля за пореден път - МОЛЯ, НЕ ЖЕЛАЯ Аз или моята кола да бъдат споменавани от вас.. където и да е !! Било то във форум.. на улицата.. по телефона и каквото и да е още !
Публикувано 20 февруари 2015 - 19:30
Ето, имаме нов проблем - ще го изясня с удоволствие
Така едно по едно
Първо на теб никой не виждам да ти държи сметка от къде имаш парите - имал си ги, дал си ги.. Точка по тоя въпрос
Второ - аз ти казах на мен колко ми е излязъл проекта, като си писахме на лични преди година или кога беше там.. И така тук трябва да се изяснят някои неща. Както ти и писах преди, още като видях снимките в темата и видях смачкания картер, преди да прочета текста, ми беше ясно какво ще се случи, после като прочетох само ми се потвърдиха предположенията, защото на моето М119 още като го взех му свалих картера и знам че точно там смуче маслената помпа... От тук щеше да си един мотор напред. Друго което трябва да се изясни, че аз до колкото си спомням не съм ти казвал никакви пари за труд май?... Още нещо, което на българите им е много трудно да го разберат, че един човек за да е професионалист в работата си, и за да работи по чужди неща, и още повече да иска пари за това, трябва да е достатъчно самокритичен към труда си, да е чел много по въпроса и да има представа и опит какво прави. Аз все още не се имам за достатъчно голям професионалист по тези критерии за да вземам пари за извършена такава "нестандартна дейност". Съответно ако аз ти бях правил колата, нямаше да ти взема нито един лев докато не се изчистят всички проблеми и не си доволен от резултата. Както ти бях писал и преди на лични - аз не се имам за такъв професионалист за да оценявам труда си със такова самочувствие.
Трето - поредния много личен въпрос, но в името на световния мир ще изясня. Студент съм в София, където баща ми има апартамент. В софия освен да съм си купувал разни части - друго не съм имал възможност да правя. Колата си я правя във варна където живея при майка ми в къща и там съм си живял цял живот, както и в момента след като приключих със студентството.
Тук във варна си правя колата на открития двор, което е почти равносилно на правене пред блока - мога да работя само през по-топлите дни, когато не вали. Двигателите си ги сглобявам на двора при същите условия, осмака на който току що направих ремонт в момента седи в хола, защото условията не позволяват да се работи на двора. Така че ако мислиш че къщатата с открит двор е супер голямото предимство - пак си помисли.
Инструментите съм си ги купувал сам 1 по 1, ей така като имам 50-60лв излишни отивам в бриколажа и купувам някоя и друга тресчотка, някой и друг камък, някой и друг гаечен ключ. Нямам скъп комплект форс или вюрт или какъвто и да е там, просто защото не мога да си го позволя. 11-12 клас имах 2-3 отвертки, 1 клещи и 2 гаечни ключа, тогава разбрах че излиза много по-евтино човек да си купува инструменти и да си прави сам колата, вместо да я оставя на разни мърлячи да си правят свободни съчинения по нея и накрая да ти вземат и пари за това (тук говоря за средностатистическите сервизи, искам да го изясня - не говоря за Юлиян, че усещам че пак ще ми се сложат думи в устата). Заваръчно нямам, като ми трябват заварки моля братовчед ми да носи неговото да го ползвам 1-2 дни и това е.
Крик за двигатели също нямах, един приятел със сервиз ми услужи, но преди около година си го прибра и си купих китайски за 250лв.
Ако имаш още неща да казваш продължавай да караш защото до тук грам не ме трогваш...
П.П.: От хилядите ти приятели във форума един пък ли не се намери да ти услужи със място на двора си или с някакво друго място където да си направиш колата?... Защото и това ми е малко трудно да го повярвам - че това ти е причината да не си направиш колата сам, ако естествено продължаваш да държиш че си достатъчно можещ и знаещ да се справиш с това.
Този пост е редактиран от Lambo_Rambo: 20 февруари 2015 - 19:41
Публикувано 20 февруари 2015 - 20:30
Е това е.. а после се чудим къде са апартаментите на софиянци
Аз приключих с темата още преди.
Това с картера го видях малко постфактум... в интерес на истината новия мотор е доста по-читав от стария така или иначе, та всяко зло за добро.
В София не седят много просто нещата с дворове, гаражи, места и така натам... А и кой ще се лиши от своя си двор.. да му седят вътре един куп ламарини за неизвестен период от време ? Все пак през това време трябва да се и работи, че на всички капиталите им идват на готово.
От тук нататък аз не коментирам повече !
Остава ми молбата от горния пост !
Публикувано 20 февруари 2015 - 20:55
Нещо не го разбрах това с апартаментите, или трябваше да е някакво лафче?... Баща ми си е софиянец и си живее в София в апартамента си, аз имоти нямам.
За мотора.. и ти си чупил, и ние сме чупили, няма какво да се нападаме за това, но в тази тема продължава да се настоява че сме чупили двигатели от некомпетентност, но в такъв случай бих попитал твоя от какво се счупи...
За мястото в двора - аз за приятел винаги бих освободил 1 кола място, щом е за проект, дори ще ми е голям кеф да помагам с каквото мога. Но предполагам всичко опира до приятели. А за финансите.. всеки си се разпростира според чергата си, за това твоята кола стана за 2 месеца, а моята още не е готова..
Публикувано 20 февруари 2015 - 23:25
Публикувано 24 февруари 2015 - 21:04
Аз все пак ще кача няколко снимки като довърша следващия ми етап. Няма да споделям кой знае колко информация различна от снимки защото нямам мерак и време за цялата тая работа. А относно караниците вече нямам стимул и енергия за тея работи, преди половин година ги приемах нещата по-така и ми дремеше какво ми казваха този и онзи... сега обаче ми е наистина през оная работа ...
Исках само да допълня относно счупените ми осмаци ... първия който взех беше от колегата Минко от град Троян който като запалих не работеше нормално ... в последствие го разглобих и видях че на всички цилиндри в блока има язви някой в които можех да вкарам по 1 стотинка и буталото да премине без да ги закачи ... естествено от Минко получих : човек мотора работеше перфектно допоследно ... купих си нов мотор, който прегрях два пъти и в последствие от прегряването ми заклинваха повдигачите в главата и се налагаше да се правят леглата на повдигачите. И като цяло това са ми счупените осмаци : един си купих счупен, другите аз си ги счупих защото ми е трудно да пусна педала за газта
Както виждате спорове не водя, неискам да се карам и няма и да се карам с никой ... писна ми вече от караници. Който се кефи на проекта да стиска палци да ми остане време да довърша клетката, ще има втори радиатор колата, коилоувъри, изцяло нова ел.инсталация (ама от тея простите : табло, мигачи, стопове и ел.джамци)... иии ако всичко е наред това съм предивидил да направя преди това лято
Публикувано 24 февруари 2015 - 22:27
С турбо ли си на осмака или без?
Ако е без, значи голям зор е видял за да прегрее.
Мислил ли си за охлаждане на маслото?
Публикувано 24 февруари 2015 - 23:10
Осмака е атмосферен ... ако беше турбо тая кола щеше да се знае много из България иначеее в момента съм с най-големия радиатор който може да се сложи на 124-ка, който е от 124-ка 300TD без климатик. На око е с около 15% по-малка топло-отдаваща площ от стоковия на w140 S500. Истината е че с този радиатор трудно мога да гръмна едни гуми без да вдигна над 110 градуса водата ... а се оказа че за този мотор 110 градуса са адски много, за разлика от на м103 (който няколко пъти съм го правил на 130 и му е нямало нищо ... ).
Относно охлаждане на маслото ползвам заводския маслен радиатор, който е с размери 15х40 см. Незнам дали си се интересувал но той работи с термостат който е вграден във филтърната кутия, и непомня колко точно беше по спецификация но отваряше на около 80-90 грдауса.
Ето един линк за тая работа с термостатчето : http://w124-zone.com...119/18-1110.pdf
не бях чувал досега за такова нещо и попаднах на него като разглеждах по схемите т.к. веднъж след смяна на масло не ми подкачваше маслото
Този пост е редактиран от siriospepi: 24 февруари 2015 - 23:12
Публикувано 25 февруари 2015 - 00:26
Този пост е редактиран от Gringo: 25 февруари 2015 - 00:27
Публикувано 25 февруари 2015 - 09:27
Гринго това е оригиналния маслен радиатор за този двигател от S500 - 39х12.5х3.5 размери на питата. А колкото до водния радиатор и аз съм с такъв от 300тд без климатик и на място с работещи перки и пуснато парно и нисък празен ход (под 800) едвам успява да охлажда, всмисъл температурата да започне да пада, а съм и с постоянно отворен термостат. Аз лично в задръствания с осмака започвам малко да се паникьосвам. При 140ката до колкото знам водата минава през страшно много места и предполагам за това се охлажда по-добре, а пък и радиатора е осезаемо по-голям.
Публикувано 25 февруари 2015 - 19:04
Вземи като моя, от пура 3,8л до 5,6л.
по-голям е и охлажда отлично с виско. точно 2 пъти го изрязвам на празен ход до 3500оборота и виждаш как стрелката пада с по 2мм на всяко изфорсирване.
с ел. перки и моя немога да го охладя.
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни