Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

W124 300ce Twin Turbo


  • Please log in to reply
649 мнения по тази тема

#526 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 25 февруари 2015 - 21:08

Боянски няма как един радиатор да издържи на това което правя ... или поне няма как един радиатор да издържи на това което правя без да режа роговете на колата :D просто си трябва втори, вече видях много дрифтачки направени по този начин и хората си решават проблемите от раз ... :)


  • 0

#527 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 февруари 2015 - 22:07

Знам, от личен опит че радиатора не стига при бърн и дрифт,  но ще решиш проблема със задръстванията.

определено ще е по-добър от 300Д радиатора


  • 0

#528 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2015 - 22:15

Ти си с ръчна кутия нали? А дали може да се ползва тръбичката за охлаждането на скоростите на радиатора, вместо да охлажда скоростите, да охлажда двигателното масло. И да се махне вградения маслен термостат. От приложената схема видях, че отваря на 110 градуса.

 

Серпентинката във водния радиатор ще бъде по-ефективна от стандартното маслено охлаждане, защото серпентинката е масло към охл. течност топлообменник, а стандартният маслен радиатор е масло към въздух.


  • 0

#529 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 февруари 2015 - 22:31

Да но във водния радиатор масло с температура 120 до 150 градуса ще се охлажда от вода с температура 90-100 градуса, а иначе през масления радиатор ще го охлажда въздух с температура в най-лошия случай 50 градуса при лошо проветряване и адски горещ летен ден. А през вечерите и по-хладните дни ще го духа въздух 15-20 градуса. Лично аз съм го обмислял това и по-скоро си мисля че маслото ще топли водата отколкото водата да охлажда маслото. Ще го охлажда де, естествено, то си е двустранен процес, но няма да е по-ефективно от въздушното охлаждане, според мен.


  • 0
Follow your own star...

#530 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2015 - 22:34

Сега като погледнах стандартния маслен радиатор си изглежда съвсем добре. http://www.ebay.com/...0-/251462072607

 

А дали е възможно картата за запалването да има нужда от донастройка?

 

По принцип един двигател отделя топлина в KW колкото KW дава и на вала, но ако предварението на запалването е твърде малко или твърде много може да грее доста повече.


  • 0

#531 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 25 февруари 2015 - 23:04

По принцип един двигател отделя топлина в KW колкото KW дава и на вала, но ако предварението на запалването е твърде малко или твърде много може да грее доста повече.

 

 

Ако е супер модерен турбодизел.. :) Бензиновите атмосферни двигатели имат кпд около 30%, така че реално повече от два пъти повече от мощността на двигателя отива в топлина :)


  • 0
Follow your own star...

#532 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 февруари 2015 - 23:53

Да, съгласен, но половината от топлината излиза през ауспуха  :) . Трябваше да поясня, че става впрос за топлина, отделена в охладителната система.


  • 0

#533 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 26 февруари 2015 - 20:06

Моя опит показва че от повече предверение от допустимото, двигателя грее осезаемо повече, но от по малко предверение от нужното не съм забелязал повишение в температурата на охладителната течност... Уви колекторите сум си правил червени и на празен ход с малко предверение, но резултат върху охладителната течност не съм забелязвал :)

PP: ето и снимка на колата в момента, за жалост стои така от няколко седмици но се налагаше да защщя дипломна работа, но вече ще имам малко повече свободно време за колата и ще reportvam прогрес от време на време :)
Прикачен файл  received_10203920670673963.jpeg   116,86K   7 Брой сваляния

Този пост е редактиран от siriospepi: 26 февруари 2015 - 20:14

  • 0

#534 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 27 февруари 2015 - 22:41

едно дигитално къстъм табло с алкантара, равни карбонови тапети на вратите с жълти кожени каишки вместо дръжки за затваряне и две такива

 

712188d1363544151-major-fail-no-sport-bu

 

и гааааааз на осмака :)


  • 0

#535 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 март 2015 - 22:46

тези седалки изглеждат доста приятно, но сигурно и цифрата им е такава :D


  • 0

#536 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 05 март 2015 - 11:53

Със сигурност цифрата им колега е НЕприятна за разлика от седалките :D


  • 0

#537 rosen sn

rosen sn

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 241 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Шумен
  • Автомобил:
    MERCEDES 560 SEC BRABUS
    MERCEDES 300CE-24, turbo,wide body project - 360 hp
    MB, 350 CLS Shooting brake
    AMG 123 COUPE 320 hp project

Публикувано 05 март 2015 - 13:57

минимум 2000 евра, и то с голям късмет

 

 

 

Прикачен файл  $(KGrHqN,!qsFBeEmyNwTBQpLWN72+g~~60_57.JPG   35,21K   6 Брой сваляния

 

тези по добре ще ти паснат на визията и годините на колата


  • 0

#538 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 05 март 2015 - 15:50

https://fbcdn-sphoto...c5a24345d4fd3bf

 

ей тоя сладур е 450 лева .. за показаният - не ми се мисли


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#539 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 19 март 2015 - 20:56

Ето снимки на клетката ми в процес на изработка. Ползвал съм тръби 50х2, и като цяло едиснтвения компромис който ще направя с нея е да я направя без Б колонка, т.к. за мен в това се крие чара на 124-ката купе и искам да го запазя като черта на колата. Разбира се съм се погрижил и ще продължа да надграждам клетката такаче да я направя достатъчно здрава без Б колонка. И не се притеснявайте спазвам почти на 100% стандартите на FIA, т.е. не само заварявам едни хиксове в колата както и където ми падне :) Знам имам още много но вече отбелязвам прогрес който мога да споделя :)
Прикачен файл  1484686_10200267419325309_8790217615326145016_n.jpg   36,91K   13 Брой сваляния

Прикачен файл  10515323_10200267419245307_1848323679328534164_o.jpg   102,91K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  10847304_10200267419365310_3532714982492167179_o.jpg   105,33K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  11045309_10200267419285308_4747277421381106190_o.jpg   105,89K   11 Брой сваляния


Този пост е редактиран от siriospepi: 19 март 2015 - 20:57

  • 3

#540 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 22 май 2015 - 17:13

Още малко ми остава и я изкарвам за тестове :) Циганиика скопчетата да има :D :

Прикачен файл  P1050220.JPG   131,35K   13 Брой сваляния

Прикачен файл  P1050222.JPG   135,55K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  P1050224.JPG   129,7K   13 Брой сваляния


Този пост е редактиран от siriospepi: 22 май 2015 - 17:14

  • 3




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни