Знания и опит се трупат с количество натрупани щети.
Хах най-после да се чуе истината от някъде Жалко че на много хора им е трудно да го разберат това.
Не знам на кой какви са му вижданията по материята, но да хванеш един двигател, да го монтираш в кола в която никога не е монтиран заводски, да му сложиш ръчни скорости, каквито никога не са произвеждани за този двигател, да му се навържат хидравлика, водни маркучи, горивопроводи, ауспуси, да му се направи от НУЛАТА нова инсталация за това купе и за конкретен компютър, да се настрои от НУЛАТА да работи този двигател, изобщо да се измисли цялата концепция как един двигател да се управлява, да се накара да работи и настрои, се отдалечава много от.... едни други работи дето се правят и дето няма да ги подхващам за да няма пак драми. Интересно ми е дали някой оценява количеството мисловна дейност вложено във всеки един етап от тези проекти. Според мен е невъзможно някой който не се е сблъсквал от първа ръка с такъв проект изобщо да си го представи.
Другото което ми е непонятно е как се изказват компетентни мнения от хора, които в най-добрия случай са си платили да им се направи нещо си там по колата.. Има малка разлика между това да гледаш отстрани някакви направени коли и да сочиш с пръст, това да кихнеш едни пари и някой да ти направи колата, и това да си заделяш от парите за да можеш да си купуваш инструменти и части за да си направиш сам колата, по свой вкус и идея, да ти е спокойно че всичко си си направил сам, и ако нещо се развали да знаеш че сам си си виновен. Пък и по време на процеса да научиш нещо, че после като се водят ей такива разговори да имаш някакво лично спокойствие че си поне малко компетентен, за себе си, не за другите, защото по форумите компетенцията се определя по това кой на кого е аверче, а пък ако си и модератор това е бонус компетенция.. Без да визирам никого конкретно естествено
А и някъде трябва да се спомене и фактора "втора ръка части", не по-малко измекярско е да се сочи с пръст и да се смеете на лошия късмет на хората, да им преписвате вина и некомпетенция, за това че пребития двигател на някого се е счупил.
Павка, на Марто хубаво била минала 10 000км, ама и там до колкото си спомням имаше смяна на двигател, а?.... Тъжната истина е, че и моя двигател, и на Петьо двигателя са изкарали много повече километри преди да се наложи ремонт/смяна на двгателя, отколкото на Марто прескъпо и особено компетентно направения проект, със заводския компютър и заводските настройки и заводските скорости, така че мисля че е неуместно да се използва за пример... Не че нещо нали ама... айде да не си замазваме очите