W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI
Започната от KPAHK, 22 фев 2013 - 15:19:12
74 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 февруари 2013 - 23:40
Напълно съгласен, Гросе!
#17
Публикувано 23 февруари 2013 - 13:24
Когато си взимах мойта Е-класа, само заради това че 320 фейс е V6, не го взех.
V6-това са 2 двигателя. Нeдай си боже стигнеш до ремонт-всичко по х2.
Имам си един V8 на 124ката, и знам какъв е ужас при ремонт.
Пък и 220 e 170 коня и върви повече от добре, особено както го исках-с ръчна кутия. на 3та с пълна газ на сухо, след 2500 почва да ми свети триъгълника. за 1ва и 2ра е ясно. Вдига 250. държи 200 с лекота на магистрала. С макс газ, харчи 9л/100. С малко газ съм го смъквал на 4,6л/100. Градско-незнам-за града си имам кола. Тая ми е само за магистрала с 6 дъчни скорости... с 200 е на 3800-3900оборота.... пее
Плюс това 2,2 е доста масов мотор-съответно изпипан.
доказан че навърта 1милион. таксита са с него.
Нямам нито един проблем до сега с тази кола. НИТО ЕДИН. само масла и накладки.
И всичко останало казано от Гроса-и той доста ги е карал.
V6-това са 2 двигателя. Нeдай си боже стигнеш до ремонт-всичко по х2.
Имам си един V8 на 124ката, и знам какъв е ужас при ремонт.
Пък и 220 e 170 коня и върви повече от добре, особено както го исках-с ръчна кутия. на 3та с пълна газ на сухо, след 2500 почва да ми свети триъгълника. за 1ва и 2ра е ясно. Вдига 250. държи 200 с лекота на магистрала. С макс газ, харчи 9л/100. С малко газ съм го смъквал на 4,6л/100. Градско-незнам-за града си имам кола. Тая ми е само за магистрала с 6 дъчни скорости... с 200 е на 3800-3900оборота.... пее
Плюс това 2,2 е доста масов мотор-съответно изпипан.
доказан че навърта 1милион. таксита са с него.
Нямам нито един проблем до сега с тази кола. НИТО ЕДИН. само масла и накладки.
И всичко останало казано от Гроса-и той доста ги е карал.
#18
Публикувано 23 февруари 2013 - 22:48
Не напразно търсих половин година фейсова 203-ка със същия мотор
#19
Публикувано 24 февруари 2013 - 07:48
Аз определено бих скочил на 320. Вярно е че разходите са по-големи, ама пари в отвъдното не можеш да занесеш, важното е да ти е кеф приживе.
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#20
Публикувано 24 февруари 2013 - 23:36
Мен лично ме интересуваше дали някой от 2-та модала има някакви известни бъгове - нещо недоискусурено и фабрично сбъркано.
Иначе естественно че най-запазената машинка с приемлива цена е за предпочитане без значение от мотора
Иначе естественно че най-запазената машинка с приемлива цена е за предпочитане без значение от мотора
#21
Публикувано 24 февруари 2013 - 23:57
Драснах 320 само щото е по мощен иначе което е по-гледаната ама то е ясно.
#22
Публикувано 25 февруари 2013 - 01:26
ами основният бъг е че са V6. друго няма-стига да е фейс без еърматик, желателно 5скорости. 7скорости май имат проблем с мозъка, поръчвали са ми 2 пъти, а пък смяната е цяла сватба.
А пък тия дето са редови 6, не са фейсови и там има доста ядове с изключение на мотора.
Според мен, всичко опира до километри. Намираш един на 100-150хил и имаш едни 100хил за навъртане БЕЗ да пипаш.
А пък тия дето са редови 6, не са фейсови и там има доста ядове с изключение на мотора.
Според мен, всичко опира до километри. Намираш един на 100-150хил и имаш едни 100хил за навъртане БЕЗ да пипаш.
#23
Публикувано 25 февруари 2013 - 10:45
Обаче след фейса са 7г-троник, освен 4матик моделите. (Те са си с петстепенният автомат)
В разни английски форуми твърдят, че има разлика в инжекторите на двата двигателя. При чипосване на 280 не могат да се постигнат същите резултати както при 320 с чип.
Освен това май има разлика и при спирачната система или размера само на дисковете. С това не съм сигурен.
В разни английски форуми твърдят, че има разлика в инжекторите на двата двигателя. При чипосване на 280 не могат да се постигнат същите резултати както при 320 с чип.
Освен това май има разлика и при спирачната система или размера само на дисковете. С това не съм сигурен.
Този пост е редактиран от drjivago: 25 февруари 2013 - 10:48
#24
Публикувано 25 февруари 2013 - 13:11
Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.
#25
Публикувано 25 февруари 2013 - 21:33
Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.
Имаше изявление от Мерцедес,че отново ще се връщат към редовите двигатели,за 6-цилиндровите ставаше въпрос.До колкото знам нещо зъбните колела им се износват и може да прескочи веригата.Това се отнася и за V8.
Този пост е редактиран от DEOdriver: 25 февруари 2013 - 21:33
#26
Публикувано 25 февруари 2013 - 21:40
идеята на Боян е, че поддръжката е скъпа пред тая на 2,2 4-цил.
125-киловатовия 2,1 мотор го няма в 203 купе
Не напразно търсих половин година фейсова 203-ка със същия мотор
125-киловатовия 2,1 мотор го няма в 203 купе
#27
Публикувано 25 февруари 2013 - 23:51
Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.
Все пак е от първа генерация 642, а там има доста детски болести.
идеята на Боян е, че поддръжката е скъпа пред тая на 2,2 4-цил.
125-киловатовия 2,1 мотор го няма в 203 купе
Явно не си ме разбрал, ясно е че няма, имах предвид 646 - 110 киловатовия в моя случай.
Иначе мотора конструктивно е един и същ с малки разлики.
#28
Публикувано 28 февруари 2013 - 09:41
по темата:
http://www.mobile.bg/11333090492431974
не е на 107 000 99%, но все пак изглежда свежа и цената е по-ниска от на Ц-класа от тези години
http://www.mobile.bg/11333090492431974
не е на 107 000 99%, но все пак изглежда свежа и цената е по-ниска от на Ц-класа от тези години
#29
Публикувано 28 февруари 2013 - 15:41
Защо да не е на 107 000? Все пак е 2008ма година и пробега и е напълно възможен и нормален.
#30
Публикувано 28 февруари 2013 - 15:49
аз затова съм написал '99%'
отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите
отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите
Този пост е редактиран от Marto BS: 28 февруари 2013 - 15:50
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни