Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI


  • Please log in to reply
74 мнения по тази тема

Анкета: E320 CDI vs E280 CDI (144 потребител(и) са гласували)

Кое бихте избрали? А защо - в темата

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.
Глас Гостите не могат да гласуват

#16 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 23:40

Напълно съгласен, Гросе!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#17 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 февруари 2013 - 13:24

Когато си взимах мойта Е-класа, само заради това че 320 фейс е V6, не го взех.
V6-това са 2 двигателя. Нeдай си боже стигнеш до ремонт-всичко по х2.
Имам си един V8 на 124ката, и знам какъв е ужас при ремонт.

Пък и 220 e 170 коня и върви повече от добре, особено както го исках-с ръчна кутия. на 3та с пълна газ на сухо, след 2500 почва да ми свети триъгълника. за 1ва и 2ра е ясно. Вдига 250. държи 200 с лекота на магистрала. С макс газ, харчи 9л/100. С малко газ съм го смъквал на 4,6л/100. Градско-незнам-за града си имам кола. Тая ми е само за магистрала с 6 дъчни скорости... с 200 е на 3800-3900оборота.... пее
Плюс това 2,2 е доста масов мотор-съответно изпипан.
доказан че навърта 1милион. таксита са с него.
Нямам нито един проблем до сега с тази кола. НИТО ЕДИН. само масла и накладки.

И всичко останало казано от Гроса-и той доста ги е карал.
  • 0

#18 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 23 февруари 2013 - 22:48

Не напразно търсих половин година фейсова 203-ка със същия мотор ;)
  • 0

logo-600-1002.png


#19 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 24 февруари 2013 - 07:48

Аз определено бих скочил на 320. Вярно е че разходите са по-големи, ама пари в отвъдното не можеш да занесеш, важното е да ти е кеф приживе.

Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#20 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 февруари 2013 - 23:36

Мен лично ме интересуваше дали някой от 2-та модала има някакви известни бъгове - нещо недоискусурено и фабрично сбъркано.
Иначе естественно че най-запазената машинка с приемлива цена е за предпочитане без значение от мотора
  • 0

#21 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 24 февруари 2013 - 23:57

Драснах 320 само щото е по мощен иначе което е по-гледаната ама то е ясно.
  • 0

#22 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 25 февруари 2013 - 01:26

ами основният бъг е че са V6. друго няма-стига да е фейс без еърматик, желателно 5скорости. 7скорости май имат проблем с мозъка, поръчвали са ми 2 пъти, а пък смяната е цяла сватба.

А пък тия дето са редови 6, не са фейсови и там има доста ядове с изключение на мотора.


Според мен, всичко опира до километри. Намираш един на 100-150хил и имаш едни 100хил за навъртане БЕЗ да пипаш.
  • 0

#23 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2013 - 10:45

Обаче след фейса са 7г-троник, освен 4матик моделите. (Те са си с петстепенният автомат)
В разни английски форуми твърдят, че има разлика в инжекторите на двата двигателя. При чипосване на 280 не могат да се постигнат същите резултати както при 320 с чип.
Освен това май има разлика и при спирачната система или размера само на дисковете. С това не съм сигурен.

Този пост е редактиран от drjivago: 25 февруари 2013 - 10:48

  • 0

#24 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 февруари 2013 - 13:11

Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.
  • 0

#25 DEOdriver

DEOdriver

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 983 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    VW Passat B7 4motion
    Mercedes Sprinter 311CDi 07г.
    Mercedes 308 Diesel 90г.
    Mercedes 1317 TurboDiesel 90г.

Публикувано 25 февруари 2013 - 21:33

Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.


Имаше изявление от Мерцедес,че отново ще се връщат към редовите двигатели,за 6-цилиндровите ставаше въпрос.До колкото знам нещо зъбните колела им се износват и може да прескочи веригата.Това се отнася и за V8.

Този пост е редактиран от DEOdriver: 25 февруари 2013 - 21:33

  • 0

#26 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 25 февруари 2013 - 21:40

идеята на Боян е, че поддръжката е скъпа пред тая на 2,2 4-цил.

Не напразно търсих половин година фейсова 203-ка със същия мотор ;)


125-киловатовия 2,1 мотор го няма в 203 купе
  • 0

#27 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 25 февруари 2013 - 23:51

Боянчо, кво му е на V6?? Все пак тоя мотор се слага на почти всички Бенцове и до днес - Е, S, ML, GL. Все си мисля, че ако беше скапан щяха да са го разкарали до сега.


Все пак е от първа генерация 642, а там има доста детски болести.

идеята на Боян е, че поддръжката е скъпа пред тая на 2,2 4-цил.



125-киловатовия 2,1 мотор го няма в 203 купе


Явно не си ме разбрал, ясно е че няма, имах предвид 646 - 110 киловатовия в моя случай.

Иначе мотора конструктивно е един и същ с малки разлики.
  • 0

logo-600-1002.png


#28 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 28 февруари 2013 - 09:41

по темата:

http://www.mobile.bg/11333090492431974

не е на 107 000 99%, но все пак изглежда свежа :) и цената е по-ниска от на Ц-класа от тези години
  • 0

#29 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 28 февруари 2013 - 15:41

Защо да не е на 107 000? Все пак е 2008ма година и пробега и е напълно възможен и нормален.
  • 0

#30 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 28 февруари 2013 - 15:49

аз затова съм написал '99%' ;)

отделно, над 3 години съм се занимавал с изкупуване и продаване на second hand автомобилите в БС и средна аритметично ако приспадна наум години/километри от тия, които са минали през мен, и съпоставя хипотетично, по-скоро не е на 107 000, макар, че следите и на износване са за горе-долу за толкова :) всичко е до конкретния екземплят, имало е коли на година и половина и на близо 200 000.... като ходиш 2-3 пъти месечно до Германия примерно и се навъртат неусетно километрите :)

Този пост е редактиран от Marto BS: 28 февруари 2013 - 15:50

  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни