Ами...Всеки има своя житейски опит...По тая жеУезна логика, ето малко от моя житейски опит:
W210 е около 6-7 пъти по-здрава кола от w124. Първата година за 124-ката дадох 2к+ лв за ремонти. За очиларката за същият период - около 150 евро. Значи, всичко, което се пише в нета е лъжа, според моя житейски опит.
А Сеат Ибиза 1993 1.6 АБУ мотор е една от най-скъпите коли за поддръжка. Първа година в притежание - около 2500лв за ремонти...
Майтап да става
Аз също смятам че по-добро от новото няма.Също смятам,че е по-добре да дам 10 бинки за вкарване в пътя на петгодишна кола примерно,отколкото да дам същите пари за ремонт на двайсетгодишна.Моя опит също казва,че цените на оригиналните части на една 5г.кола са приблизително равни на същите на 20г.кола.
Философията за прогреса,еволюцията,презадоволяването,развитието на модерни технологии потвърждават мисълта че всичко ново е по-добро.
Интервюираните немски таксиметрови шофьори също казват че 211 е по-добра от 210,която пък била по-добра от легендарната 124(визирам по-здрави),която пък,ако си спомним в началото хич не е била добра и е имало протести пак на тези таксиметрови шофьори пред централата в Щутгарт.
Общо взето тук и особено по малките населени места битува мнението,че карбуратора е по-добър от инжекциона и една кола компютър има ли значи е боклук.Всичко което не може да се поправи с тел и чук или в краен случай с клещи и отвертка не става.
Значи хем искаме да си купим "нова" десет годишна кола на 500 000 км,която да има технологията и да върви като формулите от преди 30 години,хем да не се поддържа.И на всичкото отгоре хал хабер си нямаме какво производителя е нарекъл консуматив,сервизен интервал,какво включва и пр.Значи като сменим накладките,завъртим дисковете на стругар,сменим маслото и някой друг филтър,налеем малко антифриз концентрат с чушмяна вода и колата е обслужена!А,и ароматизатор "борче":)