Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI


  • Please log in to reply
74 мнения по тази тема

Анкета: E320 CDI vs E280 CDI (144 потребител(и) са гласували)

Кое бихте избрали? А защо - в темата

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.
Глас Гостите не могат да гласуват

#1 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 15:19

Понеже не отскоро се заглеждам по въпросните модели та реших да попитам. Ето мойте впечатления:

И двата са с еднакви двигатели физически (разликата е в електронното управление), също така и двата са с еднакво турбо и предполагам че и още много други неща са им еднакви.

Е320 CDI
+ стоково с по-голяма мощност -224
+ стоково по-голям въртящ момент - 510Nm
• еднакъв разход на гориво
- по-голям данъци


E280 CDI
+ по-нисък данък
• еднакъв разход на гориво
- стоково с по-малка мощност -190
- стоково по-малък въртящ момент - 400Nm

Също така искам да отбележа, че след чип/софтуерен тунинг мощността и въртящият момент се изравняват.
  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 15:52

Aко са еднакъв мотор и еднакво турбо, без детски болести и т.н., бих взел 280, поради по-ниските фиксирани разходи
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 22 февруари 2013 - 15:57

Aко са еднакъв мотор и еднакво турбо, без детски болести и т.н., бих взел 280, поради по-ниските фиксирани разходи

+ 1
и после.....читаво чипване (поне до нивото на 320)
  • 0

#4 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 22 февруари 2013 - 16:05

280ка с Чип става чиста 320ка

Бих взел 280ка - по нисък данък , по малка Г.О до 3000 кубика , а не над
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#5 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3766 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 200, 2016
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 16:16

280ка с Чип става чиста 320ка

Бих взел 280ка - по нисък данък , по малка Г.О до 3000 кубика , а не над


само да отбележа, че и двете са с ЕДНАКЪВ 2987 см3 мотор т.е. ГО е еднакво защото се плаща на кубатура, а не върху това какво пише отзад на капака
  • 0

#6 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 16:22

320, за какво да се занимаваш с чипове и т.н., разликата в данъка ще е към 60 лв. годишно, а и обикновено 320 се намират с повече екстри, обикновено .... :)

Този пост е редактиран от eMs1: 22 февруари 2013 - 17:18

  • 1
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 16:46

Горе долу все тая. Парите по чипосване и там разни разправии ще ти покрият по-високият данък.
Гледаш и избираш по-готината като екстри и салон :)/>

Ако трябваше да се купува чисто нова, тогава 280 заради по-ниската цена и възможността за чип, но при втора употреба все тая.

Този пост е редактиран от drjivago: 22 февруари 2013 - 16:48

  • 1

#8 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 22 февруари 2013 - 17:07

само да отбележа, че и двете са с ЕДНАКЪВ 2987 см3 мотор т.е. ГО е еднакво защото се плаща на кубатура, а не върху това какво пише отзад на капака


Грешката е изцяло моя
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#9 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 22 февруари 2013 - 17:52

покрай старата ми работа в БС съм карал двата мотора в различни модели, мога да кажа, че осезаемо нямат много разлика, НО все пак такава има.... отделно - аз не бих си взел такава кола и тепърва да я чипосвам, при положение, че си има заводски по-мощен вариант... 280-то иначе може да стане дори повече коне и нютони от 320 сток.
отделно, наистина вероятността за по-натоварен откъм опции автомобил клони към 320, щото логиката е - 280 е с по-ниска базова цена, а такъв клиент би сложил и по-малко екстри... макар, че това не е закономерност някаква

единствената причина да избера 280 пред 320 е някаква конкретна доста по-ниска оферирана цена при близки откъм екстри екземпляри, иначе е безсмислено.

Този пост е редактиран от Marto BS: 22 февруари 2013 - 17:53

  • 0

#10 xTry

xTry

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 293 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W210 E300 Turbo Diesel
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 февруари 2013 - 18:12

аз бих си предпочел 320ката
  • 0

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 22 февруари 2013 - 18:54

Аз бих избрал 220CDI

+ по-малка застраховка
+ по-малък данък
+ по-малък разход на гориво
+ по-евтина подръжка
+ по-малко дертове от към мотор и кутия
- ако може така да се нарече, една идея по-бавното ускорение до 200км.
  • 0

logo-600-1002.png


#12 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 февруари 2013 - 19:39

Е пък като ще се чипосва, не може ли 320-ката да се чипоса!?Не знам каква е толкова разликата в данъка,но и според мене най-вече зависи от състояние,екстри и цена на конкретната кола.
  • 0

#13 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 22 февруари 2013 - 19:42

6>4 ... да, 220/170коня мотора е страхотен, но не е дори близо до 3-литровия шестак. Малко по-скъпия данък и (евентуално) по-евтината поддръжка мисля, че се компенсират в достатъчна степен от кефа на мъркащия шестак... просто по друг начин се кара, изтегля, доускорява и т.н. ...

320 може да се чипне успешно, като реалните коне могат да се докарат на 240-250

Този пост е редактиран от Marto BS: 22 февруари 2013 - 19:43

  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 февруари 2013 - 19:44

Аз бих избрал 220CDI

+ по-малка застраховка
+ по-малък данък
+ по-малък разход на гориво
+ по-евтина подръжка
+ по-малко дертове от към мотор и кутия
- ако може така да се нарече, една идея по-бавното ускорение до 200км.

220-ката като я караш сам или с един пътник е добре,но като се понатовари и малко дразни.Става тромава и се чувства как се мъчи при изпреварване.Естествено е и по-шумна.
  • 0

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 22 февруари 2013 - 20:14

Това с чипването е пълна простотия общо взето, аз не бих дал на някой да се барника в картата на мотора и да бара неща които само инженерите си знаят (освен на Brabus PowerBox-a, който единствен е одобрен от производителя)
Още повече, като знам последствията от тн. чуп тунинг.
Като искам да бяга, вземам бензинка, по-добър звук, няма гадните вибрации на дизела, няма е гадната миризма и бушилки след колата и тн. и тн.
Общо взето въпрос на гледна точка.
  • 1

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни