Нещо не се отваря обявата колега.
W211 - Е320 CDI vs. E280 CDI
Started by KPAHK, 22 Feb 2013 - 15:19:12
74 replies to this topic
#46
Posted 31 August 2016 - 10:28
#47
Posted 31 August 2016 - 11:42
Здравейте колеги!
Търся да купя E320cdi комби фейслифт, но в момента няма нито една, която да не е 4matic и да е до 14000 лева.
Поради тази причина се насочих към E280 и конкретно тази кола - http://www.mobile.bg...66486313709715
Кажете, какво ви е мнението и някой случайно гледал ли е колата, за да не се разкарвам до София напразно
Моя грешка
http://www.mobile.bg...15&slink=fch3pp
#48
Posted 31 August 2016 - 12:09
На снимки изглежда добре колата,както и повечето.Ако всичко и работи за тази цена си е перфектна.Не се е дискутирала тук,не вярвам някой да я е гледал.Ако те устройва всичко по обявата има хубава права магистрала,за един ден спокойно можеш да го огледаш и да се върнеш.
#49
Posted 31 August 2016 - 12:27
Другите обяви са тези:
http://www.mobile.bg...468069787357927
http://www.mobile.bg...453130190045731
http://www.mobile.bg...472232439798757
#50
Posted 31 August 2016 - 12:43
Без да се разходиш и без да дадеш пари за обстоен преглед няма да стане.
Ако не,има скорошни теми за покупка на такива автомобили,можеш да прочетеш.
Ако не,има скорошни теми за покупка на такива автомобили,можеш да прочетеш.
#51
Posted 31 August 2016 - 13:14
От темите разбрах, че слабото място е автоматика и електронните екстри.
Диагностика може ли да разбере състоянието на TORК-а, и могат ли да се разберат реалните километри, ако са изтрити?
#52
Posted 01 September 2016 - 10:44
Всичко може , но не диагностиката , а човека който стои пред нея трябва да знае какво прави .
Edited by wertion, 01 September 2016 - 13:35 .
#53
Posted 01 September 2016 - 11:04
Диагностиката е просто инструмент. Сама по себе си тя не може да ти свърши работата. Трябва да знаеш как да боравиш с нея.
#54
Posted 01 September 2016 - 13:36
А не разбра ли,че без да я провериш с оригинален софтуер и кадърен диагностик ще дадеш много пари?От темите разбрах, че слабото място е автоматика и електронните екстри.
Диагностика може ли да разбере състоянието на TORК-а, и могат ли да се разберат реалните километри, ако са изтрити?
#55
Posted 01 September 2016 - 13:42
От темите разбрах, че слабото място е автоматика и електронните екстри.
Диагностика може ли да разбере състоянието на TORК-а, и могат ли да се разберат реалните километри, ако са изтрити?
Всичко може да се разбере стига да плащаш където трябва
#56
Posted 23 December 2017 - 11:56
Защото 320CDI 204к.с.е много здрав мотор просто няма чупене ако го гледаш докато 224к.е проблемен мотор
#57
Posted 23 December 2017 - 11:58
А 280 е по нова разработка и знаем че по новото е по кекаво от житеиски опит го казвам
#58
Posted 23 December 2017 - 12:06
Мда, ок. Как твърдиш, че 204 коньовия е по-здрав от v6-ка? Какви проучвания направи и защо смяташ така?
#59
Posted 23 December 2017 - 14:59
Мда, ок. Как твърдиш, че 204 коньовия е по-здрав от v6-ка? Какви проучвания направи и защо смяташ така?
Господина го е написал-житейски опит.Няма нужда от проучвания.
#60
Posted 23 December 2017 - 16:39
По тая жеУезна логика, ето малко от моя житейски опит:
W210 е около 6-7 пъти по-здрава кола от w124. Първата година за 124-ката дадох 2к+ лв за ремонти. За очиларката за същият период - около 150 евро. Значи, всичко, което се пише в нета е лъжа, според моя житейски опит.
А Сеат Ибиза 1993 1.6 АБУ мотор е една от най-скъпите коли за поддръжка. Първа година в притежание - около 2500лв за ремонти...
Майтап да става
W210 е около 6-7 пъти по-здрава кола от w124. Първата година за 124-ката дадох 2к+ лв за ремонти. За очиларката за същият период - около 150 евро. Значи, всичко, което се пише в нета е лъжа, според моя житейски опит.
А Сеат Ибиза 1993 1.6 АБУ мотор е една от най-скъпите коли за поддръжка. Първа година в притежание - около 2500лв за ремонти...
Майтап да става
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users