Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Придърпване при около 2500 оборота


  • Please log in to reply
56 мнения по тази тема

#31 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 21 юни 2013 - 13:46

Здравейте,

Имам същия горе долу проблем. Над 4к оборота гаси цилиндър или два..

Ако са свещи/кабели/бобини не били трябвало да го прави и на бензин?

Виж го пак тоя изпарител, аз имах същия проблем, правеше го и при мене само на газ винаги над 4000 об., после свали всеки път над 3500об, и се оказа от изпарителя, вътре като го разглобих беше запечено всичко. Смених го с чисто нов и заспа, минал съм към 10 000 км вече и не е гасила на газ на тия обороти, по някой път от любопитство нарочно настъпвам 160 на магистрала, колкото да проверя.

Друг е въпроса че оня ден още като запалих колата заработи като Запорожец и даде грешка "липса на искра на 1ви и 4ти цилиндър", която тука наще варненци изчистиха и засега гледам не се е повторила, ама подозирам бобина и заминаващ дебитомер, друго няма какво да е. Като паднат температурите наесен, ще видя дали ще пали по-трудно, и ще имам верен отговор :)


Този пост е редактиран от adv_petrov: 21 юни 2013 - 13:48

  • 2

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#32 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 юни 2013 - 23:27

 подозирам бобина и заминаващ дебитомер, друго няма какво да е. Като паднат температурите наесен, ще видя дали ще пали по-трудно, и ще имам верен отговор :)

 

Goem si!   :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#33 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 22 юни 2013 - 23:27

Със сигурност вече мисля, че дебитомера е най-определящата част за работата на двигателя


  • 0

Немеца го е измислил !


#34 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2013 - 21:01

И аз имам същият проблем гасне 4-ти цилиндър.При условие,че съм сменил: дебитомер,бубини,кабели,лули,свещи(два пъти поради некадърни майстори)На бензин гасне рядко само при kickdown ,но на газ гасне постоянно. Не знам вече от какво би било...

Странното е,че преди също имах този проблем с прекъсването и след смяната на дебитомера се оправи.Възможно ли е да съм попаднал на някой некачествен дебитомер и сега пак да има проблем в него?На диагностика излиза 4-ти цилиндър и като премахна грешката след следващото каране отново записва същото.Във всмукателните тръби има леко омасляване.Дросела изглежда добре не е чистен,но както се вижда няма проблем в него.


  • 0

#35 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 юли 2013 - 21:50

Дебитомера омаслен ли е?  Кажи нещо за празният ход, равномерен и без колебания ли е?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#36 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2013 - 04:55

Омаслен е леко.На празен ход се усеща малко тресене и игра на оборотите.


  • 0

#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2013 - 08:44

 Нови свещи казваш, дебитомер, бубини, кабели, лули....

 

Почистете мазното от дебитомера,

почистете дросела,

после чистене с диагностика и ресет на клапите,

проба няколко км. на бензин,

пак диагностика и ако няма пропуски от бензиновите дюзи , проблема ще изчезне.

 

Продължи ли колебанието на празният ход, се вторачваш в дюзи, предна ламбда и оглед за пропуски на антифриз от гарнитурата на главата навън.......има ли пропуски навън, ще има и навътре, има ли навътре ще има и колебания в празният ход!

 

Опитай да забележиш дали като си студен колебанието липсва?

 

.... сутрешното палене трябва да е като часовник и мотора да се форсира без глъхнене!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 01 август 2013 - 20:24

аз залагам на датчик на коляновия вал


  • 0

#39 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 август 2013 - 23:40

Дано да е най-лесното.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#40 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 05:24

Колебанието на оборотите почти не се усеща.Чудя се защо гаси цилиндъра и то само при рязко подаване на газ,ако подавам плавно не го гаси нито на бензин нито на газ.Пробвах да разменя бубините,но пак дава грешка на 4-ти.Същото го направих и със свещите,но и при тяхната размяна няма промяна,настъпя ли повече и го гаси тоя цилиндър. 


  • 0

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 09:47

Лулата под бубината как е? Гнездото за свещта чисто ли е?  Диагностиката СТАР ли е?

 

Опитай да забележиш дали като си студен колебанието липсва?

 

.... сутрешното палене трябва да е като часовник и мотора да се форсира без глъхнене!

 .....за тез двете нищо не каза?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 16:36

На stardiagnostik излиза това...........

 

Прикачен файл  02082013104.jpg   173,45K   5 Брой сваляния

 

 

Прикачен файл  02082013106.jpg   112,24K   4 Брой сваляния

 

 


  • 0

#43 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 16:38

Още нещо да добавя забравих да кажа ,че съм махнал катализатора.


  • 0

#44 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 16:57

На бензин не записва никакви грешки"каране на max",включа ли на газ излиза тази грешка и гаси 4-ти цилиндър  :kill_myself

Странното е ,че ако има проблем в запалителната система(бубини, свещи,кабели,лули)би трябвало да излиза и на бензин.

Може ли да е от недостиг на газ или слаба горивна смес?


  • 0

#45 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 август 2013 - 18:41

А проверявал ли си газовия компютър дали е плюл грешки? На мен ми е гаснал цилиндър дори при настроена добре газ, но заради гадно гориво (Еко...), така че е абсолютно възможно и да е от настройката на газта, я много бедна смес или обратното - много богата. Отиди да я вържете и да гледате докато караш какво се случва с газта и какво точно прави инжектора на четвърти цилиндър, когато спира.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни