Придърпване при около 2500 оборота
Започната от ilk, 14 фев 2013 - 14:42:49
56 мнения по тази тема
#16
Публикувано 20 февруари 2013 - 23:58
Така и така става дума за придърпване, та да не отварям друга тема. Неделята най-сетне изкарах колата на първото ѝ по-дълго пътешествие (до Белоградчик и Магурата), като ако не получа честитка по пощата ще е много хубаво (че колегата отпред беше с една 159-ка алфа, та нямаше как да се давам...).
Та да мина на въпроса. На връщане по някое време ми свърши газта и реших да изкарам останалите 150-тина километра на бензин, че не я бях карал за дълго отдавна. Като оставим на страна, че настройката на газ се оказа, че наистина не струва, то при изпреварване забелязах на няколко пъти странно явление. Когато свали предавка (предполагам от 3 на втора или от 4-та на 2-ра, все още не съм сигурен кога на коя предавка е), понякога колата рязко почва да набира, но за секунда, след което веднага моменто се появява придърпване, все едно сменя предавка пак рязко, ама реално не го прави (подобно придърпване на това което понякога се случва при смяна на предавки от ниска към по-висока, при мен най-често от 2-ра към 3-та). Това го направи няколко пъти, но не винаги и не знам как се постига и за какво е. Всичките пъти е нормално натискане на педала, не кикдаун.
Въпроса е да търся ли проблем в скоростната кутия или по софтуера, като попринцип колата си сменя много мазно на бензин и само докато е студена първите предавки се сменят с някакво придърпване/подскачане. Когато е на газ обаче (при тази настройка) си подскача отвреме на време и на топло. Също така някой има ли опит с Балкан стар и преглед на скоростна кутия при тях. Общо взето знам, че пълен ремонт за довеждане в отличен вид е 600-700лв, което към края на лятото бих отделил, ако се наложи.
То се подразбира, ама все пак става дума за автоматична кутия
Та да мина на въпроса. На връщане по някое време ми свърши газта и реших да изкарам останалите 150-тина километра на бензин, че не я бях карал за дълго отдавна. Като оставим на страна, че настройката на газ се оказа, че наистина не струва, то при изпреварване забелязах на няколко пъти странно явление. Когато свали предавка (предполагам от 3 на втора или от 4-та на 2-ра, все още не съм сигурен кога на коя предавка е), понякога колата рязко почва да набира, но за секунда, след което веднага моменто се появява придърпване, все едно сменя предавка пак рязко, ама реално не го прави (подобно придърпване на това което понякога се случва при смяна на предавки от ниска към по-висока, при мен най-често от 2-ра към 3-та). Това го направи няколко пъти, но не винаги и не знам как се постига и за какво е. Всичките пъти е нормално натискане на педала, не кикдаун.
Въпроса е да търся ли проблем в скоростната кутия или по софтуера, като попринцип колата си сменя много мазно на бензин и само докато е студена първите предавки се сменят с някакво придърпване/подскачане. Когато е на газ обаче (при тази настройка) си подскача отвреме на време и на топло. Също така някой има ли опит с Балкан стар и преглед на скоростна кутия при тях. Общо взето знам, че пълен ремонт за довеждане в отличен вид е 600-700лв, което към края на лятото бих отделил, ако се наложи.
То се подразбира, ама все пак става дума за автоматична кутия
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#17
Публикувано 30 май 2013 - 16:42
Здравейте колеги,
Пиша ви за да споделя за резулратите от смяната на кабелите и бобините (кабелите и бобините са BERU). Накратко резултата е "0". Прекъсването продължава. След смяната колата не е карана на диагностика, но и това ще стане до 2,3 дни. Ще изтрия грешките, но се съмнявам че това ще промени нещо. Бихте ли ме посъветвали къде да продължа да търся проблема - ламбда сонда , компютър , газова ? Говорих с един колега с абсолютно същата кола и абсолютно същия проблем, който е на път да ме откаже от марката!
#18
Публикувано 30 май 2013 - 17:38
Дебитомер, зацепило клапанче на картерна вентилация, масло във всмукателите, свещи, куц монтаж на газова.
Триенето на грешките няма да промени нищо. Вижте ги какви са грешките за начало, те затова са там, да служат за ориентир!
#19
Публикувано 30 май 2013 - 18:31
изглежда само аз не мога да разбера за каква кола става дума освен
че е CLK бензин
ама по принцип няма къла с MAP и MAF имат едно от двете
и с което и да е трябва да се променят стойностите при промяна
на оборотите
и наистина колега отиди на стардиагнодза и да ти гледат
освен грешките и живите данни по тях се разбират доста неща
и провери и катализатора колко е запушен стардиагнозата показва
а към колегата с кутията ако придърпването е малко и след него
ускорява като че ли повече то по всяка вероятност е от блокажа на
хидротрансформатора
#20
Публикувано 30 май 2013 - 21:54
Колега,
На първия ред на първия ми пост пише точно каква е колата, само не съм споменал че е 192 к.с. По-надолу съм описал и какво точно съм сменил по колата.
След последните два поста които пуснахте започвам да се чудя дали да не махна катализатора и дали газаджиите на са променяли нещо във времената на впръскване на инжекторите. Щях да карам колата на диагностика и реглаж на газовата, но един от "гаражните майстори " ми каза първо да я оправя на бензин да върви и след това да оправям газовата, в което аз видях известен смисъл. И така опитвам се да я накарам да върви на бензин.
Въздухопровода към дебитомера е чист и неомазнен, самия дебитомер е чистен няколко пъти, при диагностика променя стойностите на подаваното количество въздух и мисля че проблема не е в него, когато го откача колата гасне при подаване на газ.
Ако знаете някой кадърен майстор около София който да ми каже какво и е на колата ще съм ви много благодарен! Аз съм от Пирдоп и тук "майсторите" вдигат рамене и казват продвай я!
#21
Публикувано 30 май 2013 - 22:05
Не е гаранция, че дебитомерът е здрав. Вътре в него има термодатчик и маф сензор. Т.е. правилно е да гасне, мамка им &**^%&*$ от Мерцедес. Аз така мислех, че съм си утрепал колата, а се оказа че термодатчика е сдал багажа и гаси мотора, да не гръмне колекторите. Голяма тъпня. (имах същият мотор като твоя). При новата 163к.с. е поправена тази глупост.
Не пипай катализатора, докато не замирише на сяра зад колата! Това сериозно!
Вижте живите данни на сондата как варират.
Почистете 2та дросела, обстойно, изтрийте им адаптациите да се самокалибрират наново.
Виж сериозно за масло в тръбите.
И ако не помогне, смени свещите с NGK IFR6D10.
Прочети цялата тема, ако не ти е попадала:
http://forums.mbclub...роселова-клапа/
#22
Публикувано 18 юни 2013 - 10:54
МАП този модел няма а стойността която виждаш е зададена постоянно по дефолт.И аз колко го търсих и си оказа че МАФа замества МАПа.Тези двигатели страдат от недобра подръжка,и при загуба на компресия от сегменти или клапани вкарва грепшка на цилиндъра при горене и го гаси.
#23
Публикувано 20 юни 2013 - 07:41
Малък update... сега я пробвах пак... и не изгаси... явно като е студена е по-голям шанса за misfire
#24
Публикувано 20 юни 2013 - 07:43
Здравейте,
Имам същия горе долу проблем. Над 4к оборота гаси цилиндър или два.. смених дебитомера, дросела го почистих, успях и да я закача със софт за смотаната газова ( Тартарини ), налягането в изпарителя е добро.
Вчера си поиграхме и уж се пооправи с настройки .. за цял тестване по магистрали, околовръстно и тн. изгазна само 2 пъти ( в сравнение с преди - всеки път над 4к.).
Днес паля, карам 10мин да загрее малко, натиснах я на kickdown... спирам - пак същото...
Ако са свещи/кабели/бобини не били трябвало да го прави и на бензин?
#25
Публикувано 20 юни 2013 - 09:27
Ако са свещи/кабели/бобини не били трябвало да го прави и на бензин?
Ако проблема е в зародиш, трудно се улавя на бензин!
Почистете лулите, проверете бубините за напуквания, пробвайте, ако не се оправи сменете свещите.
След всичките тези интервенции, диагностика задължително!
Като смени дебитомера тествахте ли колата за разлика в грешките?
Ламбда сонда излиза ли като грешка?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#26
Публикувано 20 юни 2013 - 10:40
Ами грешките долкото успях да ги видя на Star-а бяха някакви за дебитомера ( те си ги разбират, аз видях само че имаше нещо си Air и им се доверих ) и наистина след смяната вече е друга кола... върви 2 пъти повече. Имаше за misfire на 2,6 цилиндър... и една за electronic ignition system която не и обърнахме внимание, а може би трябваше.. както и да е, изтрито е всичко и трябва пак да отида..
Иначе за бобините ги гледах, но май е доста трудно да се установи дори и да има спукване... а от ауто+ искат 254лв. за бобина.. кабелите + лули 611лв. 12 бройки .. както казват хората... ако искаш
#27
Публикувано 20 юни 2013 - 20:20
Малък update:
тествах я на пълна бутилка (max налягане)- върви си идеално.. забелязах категорично обаче ( тръгнах от Младост и беше задръстване ) след 15тина километра вече поработила на газ и загряла няколко пъти на kickdown и не изгасна нито веднъж. Като е студена гасне всеки път. Изпарител?
#28
Публикувано 20 юни 2013 - 21:53
Като е студена на бензин ли гасне или на газ?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#29
Публикувано 21 юни 2013 - 08:24
На гас.. на бензин досега не се е случило нито веднъж.
#30
Публикувано 21 юни 2013 - 10:02
Това говори че проблема с прекъсването е от давене и други проблеми със сместа причинено от газовата.
Не търси проблем в заводските компоненти свързани с електрониката на мотора, според мен проблема е или в рейката, или във филтрите, или в количеството гориво, или в захранващата тръба за горивото към изпарителя!
Какво трябва да се направи:
1 Да се прочете и да се види какви грешки е записала след ползване с двете горива.
2 Да се изчисти и да се направи проба само на бензин.
3 Да се прочете след пробата на бензин и да се сравнят грешките.
4 Ако не е грешен след пробата на бензин, да продължиш да караш на бензин, да я оставиш да престои през ноща, на сутринта да се тества само на бензин, без да се позволява да минава на газ - от предният ден копчето принудително на бензин и отново да се прочете дали от студеното палене не е вкарала грешка в следствие на данните които се получават при студен мотор на бензин.
Ако има грешка след теста само на бензин, да не се бърза с набеждаването на газовата и вследствие на записаното да се отгатне от кое точно се появява.
Ако няма грешка и след студеното палене на бензин, при положение че си с нов дебитомер, да се търси проблема в газовата!
Този пост е редактиран от Вай Басо: 21 юни 2013 - 10:21
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни