Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Придърпване при около 2500 оборота


  • Please log in to reply
56 replies to this topic

#31 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Posted 21 June 2013 - 13:46

Здравейте,

Имам същия горе долу проблем. Над 4к оборота гаси цилиндър или два..

Ако са свещи/кабели/бобини не били трябвало да го прави и на бензин?

Виж го пак тоя изпарител, аз имах същия проблем, правеше го и при мене само на газ винаги над 4000 об., после свали всеки път над 3500об, и се оказа от изпарителя, вътре като го разглобих беше запечено всичко. Смених го с чисто нов и заспа, минал съм към 10 000 км вече и не е гасила на газ на тия обороти, по някой път от любопитство нарочно настъпвам 160 на магистрала, колкото да проверя.

Друг е въпроса че оня ден още като запалих колата заработи като Запорожец и даде грешка "липса на искра на 1ви и 4ти цилиндър", която тука наще варненци изчистиха и засега гледам не се е повторила, ама подозирам бобина и заминаващ дебитомер, друго няма какво да е. Като паднат температурите наесен, ще видя дали ще пали по-трудно, и ще имам верен отговор :)


Edited by adv_petrov, 21 June 2013 - 13:48 .

  • 2

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#32 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 21 June 2013 - 23:27

 подозирам бобина и заминаващ дебитомер, друго няма какво да е. Като паднат температурите наесен, ще видя дали ще пали по-трудно, и ще имам верен отговор :)

 

Goem si!   :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#33 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Posted 22 June 2013 - 23:27

Със сигурност вече мисля, че дебитомера е най-определящата част за работата на двигателя


  • 0

Немеца го е измислил !


#34 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 31 July 2013 - 21:01

И аз имам същият проблем гасне 4-ти цилиндър.При условие,че съм сменил: дебитомер,бубини,кабели,лули,свещи(два пъти поради некадърни майстори)На бензин гасне рядко само при kickdown ,но на газ гасне постоянно. Не знам вече от какво би било...

Странното е,че преди също имах този проблем с прекъсването и след смяната на дебитомера се оправи.Възможно ли е да съм попаднал на някой некачествен дебитомер и сега пак да има проблем в него?На диагностика излиза 4-ти цилиндър и като премахна грешката след следващото каране отново записва същото.Във всмукателните тръби има леко омасляване.Дросела изглежда добре не е чистен,но както се вижда няма проблем в него.


  • 0

#35 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 31 July 2013 - 21:50

Дебитомера омаслен ли е?  Кажи нещо за празният ход, равномерен и без колебания ли е?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#36 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 01 August 2013 - 04:55

Омаслен е леко.На празен ход се усеща малко тресене и игра на оборотите.


  • 0

#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 01 August 2013 - 08:44

 Нови свещи казваш, дебитомер, бубини, кабели, лули....

 

Почистете мазното от дебитомера,

почистете дросела,

после чистене с диагностика и ресет на клапите,

проба няколко км. на бензин,

пак диагностика и ако няма пропуски от бензиновите дюзи , проблема ще изчезне.

 

Продължи ли колебанието на празният ход, се вторачваш в дюзи, предна ламбда и оглед за пропуски на антифриз от гарнитурата на главата навън.......има ли пропуски навън, ще има и навътре, има ли навътре ще има и колебания в празният ход!

 

Опитай да забележиш дали като си студен колебанието липсва?

 

.... сутрешното палене трябва да е като часовник и мотора да се форсира без глъхнене!


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 01 August 2013 - 20:24

аз залагам на датчик на коляновия вал


  • 0

#39 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 01 August 2013 - 23:40

Дано да е най-лесното.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#40 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 05:24

Колебанието на оборотите почти не се усеща.Чудя се защо гаси цилиндъра и то само при рязко подаване на газ,ако подавам плавно не го гаси нито на бензин нито на газ.Пробвах да разменя бубините,но пак дава грешка на 4-ти.Същото го направих и със свещите,но и при тяхната размяна няма промяна,настъпя ли повече и го гаси тоя цилиндър. 


  • 0

#41 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 09:47

Лулата под бубината как е? Гнездото за свещта чисто ли е?  Диагностиката СТАР ли е?

 

Опитай да забележиш дали като си студен колебанието липсва?

 

.... сутрешното палене трябва да е като часовник и мотора да се форсира без глъхнене!

 .....за тез двете нищо не каза?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#42 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 16:36

На stardiagnostik излиза това...........

 

Attached File  02082013104.jpg   173.45K   5 downloads

 

 

Attached File  02082013106.jpg   112.24K   4 downloads

 

 


  • 0

#43 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 16:38

Още нещо да добавя забравих да кажа ,че съм махнал катализатора.


  • 0

#44 Monster86

Monster86

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofiq
  • Автомобил:
    Mercedes CLK 200 Kompressor (W208)
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 16:57

На бензин не записва никакви грешки"каране на max",включа ли на газ излиза тази грешка и гаси 4-ти цилиндър  :kill_myself

Странното е ,че ако има проблем в запалителната система(бубини, свещи,кабели,лули)би трябвало да излиза и на бензин.

Може ли да е от недостиг на газ или слаба горивна смес?


  • 0

#45 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
Garage View Garage

Posted 02 August 2013 - 18:41

А проверявал ли си газовия компютър дали е плюл грешки? На мен ми е гаснал цилиндър дори при настроена добре газ, но заради гадно гориво (Еко...), така че е абсолютно възможно и да е от настройката на газта, я много бедна смес или обратното - много богата. Отиди да я вържете и да гледате докато караш какво се случва с газта и какво точно прави инжектора на четвърти цилиндър, когато спира.


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users