Придърпване при около 2500 оборота
Started by ilk, 14 Feb 2013 - 14:42:49
56 replies to this topic
#1
Posted 14 February 2013 - 14:42
Здравейте колеги,
Автомобила за който става дума е мерцедес цлк 200 компресор 1999 година с ръчни скорости и газов инжекцион Бардолини. Проблема е следния - при рязко подаване на газ при около 2500 оборота колата за момент прекъсва понякога даже изключва цилиндър. Проблема го има и при каране на бензин и при каране на газ. Когато се подава газ на място колата не прекъсва. След ходене на диагностика (не е MB STARDIAGNOSIS, при гаражен майстор) смених : дроселова клапа -нищо не се промени; бензинов филтър-нищо не се промени; 2 пъти свещи - след втория път като че ли придърпването намаля и по-рядко изключва цилиндър (диагностиката показва че изключват различни цилиндри). Вторите свещи които сложих са с един електрод, а не като оригиналните с три. Свещите които свалих са с керемиден цвят. Проблем с придърпването е по-силно изразен когато автомобила е студен и на бензин. След ходене при друг "майстор" с друга диагностика, универсална но доста подробна, установих следните неща:
ламбда сондата сменява бързо стойностите на волтажа си, но има и стойности с отрицателен знак !? МАП сензора показва постоянно една и съща стойност 1370 милибара!?
Въпроса ми е нормално ли е този сензор да показва винаги една и съща стойност и къде по двигателя се намира, евентуално да го сменя ако проблема е в него. Ще съм много благодарен ако изпратите снимка на въпросния сензор и мястото където е монтиран!
Става дума за МАП сензор, А не МАФ сензор (който е дебитомер доколкото знам). Диагностиката показва че при подаване на газ количеството въздух което преминава през дебитомера се увеличава, което ме кара да мисля че дебитомера е наред, но все пак го почистих, което разбира се нищо не промени в поведението на автомобила!
Благодаря на отзовалите се колеги!
Автомобила за който става дума е мерцедес цлк 200 компресор 1999 година с ръчни скорости и газов инжекцион Бардолини. Проблема е следния - при рязко подаване на газ при около 2500 оборота колата за момент прекъсва понякога даже изключва цилиндър. Проблема го има и при каране на бензин и при каране на газ. Когато се подава газ на място колата не прекъсва. След ходене на диагностика (не е MB STARDIAGNOSIS, при гаражен майстор) смених : дроселова клапа -нищо не се промени; бензинов филтър-нищо не се промени; 2 пъти свещи - след втория път като че ли придърпването намаля и по-рядко изключва цилиндър (диагностиката показва че изключват различни цилиндри). Вторите свещи които сложих са с един електрод, а не като оригиналните с три. Свещите които свалих са с керемиден цвят. Проблем с придърпването е по-силно изразен когато автомобила е студен и на бензин. След ходене при друг "майстор" с друга диагностика, универсална но доста подробна, установих следните неща:
ламбда сондата сменява бързо стойностите на волтажа си, но има и стойности с отрицателен знак !? МАП сензора показва постоянно една и съща стойност 1370 милибара!?
Въпроса ми е нормално ли е този сензор да показва винаги една и съща стойност и къде по двигателя се намира, евентуално да го сменя ако проблема е в него. Ще съм много благодарен ако изпратите снимка на въпросния сензор и мястото където е монтиран!
Става дума за МАП сензор, А не МАФ сензор (който е дебитомер доколкото знам). Диагностиката показва че при подаване на газ количеството въздух което преминава през дебитомера се увеличава, което ме кара да мисля че дебитомера е наред, но все пак го почистих, което разбира се нищо не промени в поведението на автомобила!
Благодаря на отзовалите се колеги!
#2
Posted 14 February 2013 - 16:06
<br />
#3
Posted 14 February 2013 - 16:35
Имах същия проблем, когато сложих на моята 200 компресор газ. Първоначално се случваше само на газ, но няма и седмица по-късно се прояви и на бензин - изключване на цилиндър при по-рязко подаване на газ и доста по-лесно, ако колата е студена.
При мен причината бяха запалителните бубини. И двете бяха за смяна, като едната дори се беше сцепила (свещи не съм пипал, бяха нови NGK). Допълнително смених и кабелите на свещите (2 броя) защото хвърляха искри. След тази подмяна, колата заспа и нямаше повече проблеми. Само веднъж пак изгаси цилиндър на студено, когато сипах газ от Еко при половин бутилка с ОМВ.
При мен причината бяха запалителните бубини. И двете бяха за смяна, като едната дори се беше сцепила (свещи не съм пипал, бяха нови NGK). Допълнително смених и кабелите на свещите (2 броя) защото хвърляха искри. След тази подмяна, колата заспа и нямаше повече проблеми. Само веднъж пак изгаси цилиндър на студено, когато сипах газ от Еко при половин бутилка с ОМВ.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#4
Posted 14 February 2013 - 16:40
Аз имах същият проблем, оказа се спукана бобина. Пробива беше почти незабележим. Хванах го като купих една нова и започнах да ги сменям една по една докато я намерих (при мен са 4). После смених и другите , защото и те бяха с напукани корпоси и най вероятно щеше да пробие някоя друга. Диагностиката не хваща проблема.
Ако си с две бобини може да са и кабели или лули.
Ако си с две бобини може да са и кабели или лули.
#5
Posted 14 February 2013 - 18:52
Аз защото съм с две (както и колегата) направо смених и двете бубини и кабелите (които си вървят с лулите). Ако свещите не бяха нови и тях щях да сменя... Общо взето това са неща, които човек задължително трябва да смени след като си купи кола на старо.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#6
Posted 14 February 2013 - 19:03
+1 за бобините... да са ева у главата проста, и аз го имам тоя проблем, рядко, не винаги, но се случва... и сега чета темата и си мисля, е многоясно, това са бобините... после мисля още малко, а ма то и аз имам същия проблем...
Апропо, някой да има идеи за цените на тия бобини, знам, че има и други производители освен оригиналните и качествата са същите. Само дето аз съм с 4 броя, а не с два
Апропо, някой да има идеи за цените на тия бобини, знам, че има и други производители освен оригиналните и качествата са същите. Само дето аз съм с 4 броя, а не с два
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#7
Posted 14 February 2013 - 19:29
Апропо, някой да има идеи за цените на тия бобини, знам, че има и други производители освен оригиналните и качествата са същите. Само дето аз съм с 4 броя, а не с два
За М111.955 са 65 лева Беру и 75 лева Бош, без отстъпката за форума. Питай Васо за workaround.
При мен проблемът май не е в бобините
#8
Posted 15 February 2013 - 08:31
За моята кола най-евтино намерих Беру на 130лв (Цената в Автоплюс беше 140лв). Бош бяха 150лв, но масово ме съветваха да не взимам Бош.
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."
#9
Posted 15 February 2013 - 14:47
Същото като Кайни, взех си Беру от Ауто+ с отстъпката към 100-ина лв беше. От ноември до сега над 5000км няма ядове.
Цените цитирани от Praetorian направо ме изумиха, явно са различни и доста по евтини бобините при по-новия мотор.
Цените цитирани от Praetorian направо ме изумиха, явно са различни и доста по евтини бобините при по-новия мотор.
#10
Posted 15 February 2013 - 14:53
Същото като Кайни, взех си Беру от Ауто+ с отстъпката към 100-ина лв беше. От ноември до сега над 5000км няма ядове. Цените цитирани от Praetorian направо ме изумиха, явно са различни и доста по евтини бобините при по-новия мотор.
По-евтини, ама х4
#11
Posted 15 February 2013 - 16:55
Благодаря ви колеги!
Бобините и кабелите може ли да се проверят някък или само като се сменят с нови се разбира дали проблема е в тех?
И все пак някой нещо за МАП сензора ще каже ли? Има ли го, къде е и нормално ли е да показва 1370 милибара постоянно? А и това прекъсване и изключване на цилиндър опасно ли е за колата (в смисъл чупене на бутала и тем подобни)
Още веднъж БЛАГОДАРЯ!
Бобините и кабелите може ли да се проверят някък или само като се сменят с нови се разбира дали проблема е в тех?
И все пак някой нещо за МАП сензора ще каже ли? Има ли го, къде е и нормално ли е да показва 1370 милибара постоянно? А и това прекъсване и изключване на цилиндър опасно ли е за колата (в смисъл чупене на бутала и тем подобни)
Още веднъж БЛАГОДАРЯ!
#12
Posted 15 February 2013 - 17:27
Четеш го с CarSoft нали?
Това 1337 ми се е забило в съзнанието.
Я вземи се разчети из важните теми в раздела и най-вече тази:
http://forums.mbclub...роселова-клапа/
Това 1337 ми се е забило в съзнанието.
Я вземи се разчети из важните теми в раздела и най-вече тази:
http://forums.mbclub...роселова-клапа/
#13
Posted 15 February 2013 - 19:46
Което е същото като две от скъпитеПо-евтини, ама х4
#14
Posted 15 February 2013 - 22:19
Екзактли... Освен това при нас няма кабели и лули - бобините се монтират направо върху всяка от свещите.Което е същото като две от скъпите
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#15
Posted 15 February 2013 - 22:23
Екзактли... Освен това при нас няма кабели и лули - бобините се монтират направо върху всяка от свещите.
Е не може да няма т.нар. "лули" т.е. гуменото продължение на бобината до свеща
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users