Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

първи снимки на проектно E500...


  • Please log in to reply
176 мнения по тази тема

Анкета: цвят за Торнадото (73 потребител(и) са гласували)

какъв цвят да са широките лайсни + броните ?

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.

Да има ли оригинални чистачки на фаровете?

Не можете да видите резултатите от анкетата ако не сте гласували. Моля влезте с потребителското си име и гласувайте за да видите резултатите.
Глас Гостите не могат да гласуват

#46 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 27 януари 2013 - 22:02

От Австрия я отварям страницата ,Lorinser ,без никакви ядове ,през Фирефокс и Интеренет Експлорер ,без грешка.

Този пост е редактиран от Ванюша: 27 януари 2013 - 22:02

  • 0

#47 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 януари 2013 - 17:15

Браво за желанието, труда и средствата които полагате, определено искам да видя купето в завършен вид.

На мен лично 2 неща не ми допадат, първо - фаровете и второ - височината. Но това са индивидуални са всеки неща и най-важното е да те радват теб.

Спрял ли си се на конкретно окачване и джанти или все още мислиш по тези въпроси?

Колкото до сайта - при мен също не се отваря когато съм на работа, само през прокси, но проблема може и да е в моя телевизор...

А джантите от бялото купе какви са и продават ли се?

Този пост е редактиран от projektzwo: 28 януари 2013 - 17:16

  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#48 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 януари 2013 - 17:39

Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.

Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....

Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).
  • 0

#49 pinokio1972

pinokio1972

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S430 2002-продаден
    Mercedes E320 Cupe W124
    Mercedes E500 W211
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2013 - 05:32

Значи ,сайта не се отваря само на някои места кадето има безплатен интернет. Извинявай за притеснението .А за страната е -Канада.Видях и задните -супер са. Изкам да те питам нещо : какво препоръчваш -понижаващи пружини (спрял съм се на H&R ) с около 35мм и спортни амортесьори Bilstein V36-0365(този е по къс само за такива пружини),или да направя като теб флекса 2 см?Купето ми е 3,2 .
  • 0

W124 E320 -94г

026703530-thumb.jpg?r=0


#50 pinokio1972

pinokio1972

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S430 2002-продаден
    Mercedes E320 Cupe W124
    Mercedes E500 W211
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2013 - 05:41

Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?
  • 0

W124 E320 -94г

026703530-thumb.jpg?r=0


#51 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2013 - 09:49

Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.

Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....

Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).

Ами на служебната щайга наистина са рестрикнатия някои страници, но както и да е, така или иначе през прокси няма проблем.

Ще правите някъде шоурум на твоя магазин или имаш в предвид тунинг изложението?

Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.

@pinokio1972 - ако искаш само 2см. да свалиш, няма смисъл от други пружини, мерцедесовите са достатъчно твърдички, а тези 2см. се изразяват точно в 1 навивка по-малко, което потчи не се усеща...

Този пост е редактиран от projektzwo: 29 януари 2013 - 09:52

  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#52 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2013 - 11:06

В момента вече го правим вече наш шоу-рум+магазин. в който да седи черното купе като мостра .

Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?

ДА, лайсната е различна.
В момента и нея я разработваме. Ще се изрязва на лазер, 2 мм дебела от полирана неръждаема стомана,
На белия мерцедес съм ги търсил оригинални от германия, от морга и са взети са баснословна сума... НО от тях взимаме чертеж сега.
Скоро ще пусна и лайсните в сайта като са готови и тествани.
  • 0

#53 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 29 януари 2013 - 17:19

ето нещо по темата :) седи много готино с големи джантоци :) това от снимката доколкото си спомням е с оригинални калници и броня на е500, само огледалата не помня от какво бяха, ама му седят идеално.

Прикачени файлове


  • 0

#54 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 29 януари 2013 - 17:26

Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.


Перфектни са

Да видим какво ще каже бъдещия собственик и лично ще ти ги донеса до Плевен , ако стигнем до консенсус

Taкива джанти не заслужават да се подмятат от куриерите

Поздрави

Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2013 - 17:33

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#55 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 29 януари 2013 - 20:46

червеният НЕ е с чоч калници :) под такъв ъгъл на снимка лесно се бъркат. Но истинският чочоне калник не се сбърква.
  • 1

#56 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2013 - 16:15

Някакво развитие има ли? Интересно ми е да видя раздувките в крайния си вариант, че и при мен ще се наложи да разпъвам и все още не мога да реша как точно искам да стане...
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#57 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Публикувано 01 март 2013 - 14:00


Тва дали е единствено купе-прототип AMG със м117 или има и други? Седан доста са правени май.

Привижда ли ми се механична инжекция на това E60 AMG или май по-скоро е нещо преди е60-то (the Hammer)? Да не е м117 с вентилирани глави??
Ако сложите и такъв заден спойлер ще стане супер яко -Hammer-replica :yeah
Иначе добро име са му измислили "Чука"

Този пост е редактиран от OBI_1: 01 март 2013 - 14:22

  • 1

#58 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 март 2013 - 02:22

По принцип HAMMER-ът не е точно с М117 мотор.
И аз незнам как се води, има изключително малко инфо по въпроса.
Главите са му с по 4 клапана на цилиндър. механична инжекция.
На първото клипче е истински хамър,
НО на второто клипче, мотора е първият м119, слаган на SL, и той е с механична инж. такаче второто не е много хамър....

Относно проектът Е500 купе, калниците са напълно готови и тествани, НО нямам време да направя рекламната кола (торнадото). Още около месец ще се бавя с ремонт на шоурума.
Иначе имам приятел, който си взе фул-пакетът (само чака прагове и подкалници), работи се по колата му, И става завидно добре, ето няколко снимки на задницата.
Измислил е и страхотна технология за монтаж на задните вежди. НЕ чрез метални нитове (от които да тръгне ръжда), а чрез изработка на стъклопластов нит на място. Дупчи се калника с 10мм отвори през 2-3 см, слага се смола, залепва се веждата, смолата излиза от вътрешната страна и се слага стъклопласт за да захване като нит.
супер здраво стана.
А малките дупчици са захващане с рапиди, докато стегнат смолистите нитове. после рапидите се махат и се запълват с един американски кит, който "не всмуква"...
и така.. абе операцията не е за хора със слаби нерви.
Аз мойто торнадо го "прежалих" отдавна :D

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1а.jpg   388,73K   415 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2а.jpg   372,41K   489 Брой сваляния
  • Прикачен файл  3а.jpg   368,87K   465 Брой сваляния
  • Прикачен файл  4а.jpg   377,87K   453 Брой сваляния
  • Прикачен файл  5а.jpg   372,37K   407 Брой сваляния

  • 0

#59 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 02 март 2013 - 02:31

Относно спойлерът... хмм обърнете се към господин Попов (НАСКО), той има задачата от половин година да го намери и да го закупим и копираме, без значение от цената. Но засега без успех.
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...

А тоя хамър от видеото--дааа точно този е върхът... с борд комп, с BECKER cd,... невероятен..
Моя вади същия звук, но 4 пъти по силен (тва лято ще го намаляме)
  • 0

#60 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 02 март 2013 - 11:42

Боянски, спойлера патешка опашка преди го имаха в мг-тунинг, но не знам дали са готови с варианта за купе, че само седанския имаха и съответно има бая разлики.... а в продавалника се продаден един оригинален преди няколко месеца за 250лв

може да ида да питам тия дни до мг-тунинга :)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни