първи снимки на проектно E500...
Започната от Lorinser, 23 яну 2013 - 23:15:58
176 мнения по тази тема
#31
Публикувано 25 януари 2013 - 01:15
бялото купе беше на Дани, той му направи калниците грижеше се перфектно за него, после го даде на един човек за 1 г, който го посъсипа, в резултат отвори работа на мен и още 12 човека (трима от които от форума-Наско, Рошен и Крум) които общо прекарахме 5 почти пълнии месеца за реставрацията (не казвам ремонт, а реставрация!!!)
Целта ми беше да спася тази уникална кола. Тук ползвам думата УНИКАЛНА в пълния и смисъл.
Най-лесно беше да се разхвърли на части...... идеята беше някой да я спаси, за да имаме какви снимки да пускаме в BENZWORLD форума.
А и ценна беше защото има сервизна история и малко километри-демек още няма никъде нито луфтове, нито омаслявания.
(...е и задните калници ми бяха нужни де, но и авантюрата-реставрация... )
Сега следващия след мен има ПЕРФЕКТНА база за силов тунинг. Даже като се продадат мотора и скоростите и парите са готови за един V8 М119.
Запалих се от идеята, че американците в youtube.com, Откачиха като написах че първото 2врато купе V8 custom пуснато на клип че работи, е ОТ БЪЛГАРИЯ!!
Много ми се искаше да им напиша същото и за белия мерц. Че първият пуснат в youtube 2врат чоч-мерц е от БГ!!! сега подготвям клипче с което да ги дразня.
Нека разберат че има и България
А сега и с черния и ще забиеме USA на 2ро място....
Относно частите от 5,6 -нищо няма да се продава от него.
Целта ми беше да спася тази уникална кола. Тук ползвам думата УНИКАЛНА в пълния и смисъл.
Най-лесно беше да се разхвърли на части...... идеята беше някой да я спаси, за да имаме какви снимки да пускаме в BENZWORLD форума.
А и ценна беше защото има сервизна история и малко километри-демек още няма никъде нито луфтове, нито омаслявания.
(...е и задните калници ми бяха нужни де, но и авантюрата-реставрация... )
Сега следващия след мен има ПЕРФЕКТНА база за силов тунинг. Даже като се продадат мотора и скоростите и парите са готови за един V8 М119.
Запалих се от идеята, че американците в youtube.com, Откачиха като написах че първото 2врато купе V8 custom пуснато на клип че работи, е ОТ БЪЛГАРИЯ!!
Много ми се искаше да им напиша същото и за белия мерц. Че първият пуснат в youtube 2врат чоч-мерц е от БГ!!! сега подготвям клипче с което да ги дразня.
Нека разберат че има и България
А сега и с черния и ще забиеме USA на 2ро място....
Относно частите от 5,6 -нищо няма да се продава от него.
#32
Публикувано 25 януари 2013 - 01:55
Не искам да се заяждам или нещо от сорта, но на бялото купе не трябва ли да се доработва задна броня. На чочонетата nяма такава разлика между калника и бронята или просто е бялото купе е раздуто доста отзад?
#33
Публикувано 25 януари 2013 - 02:43
Е за това ,,Нека разберат че има и България '' не едно ами сто ПОЗДРАВЛЕНИЯ Lorinser и в тоя ред на мисли кво е по хубаво от един Мерцедес правилно сто Мерцедеса аиде няма да е пускам песента да не омазваме нещата. Иначе и тук при нас има едно двуврато Е500 на вид говоря и поне отдалече седи доста добре обаче миналото не му го знам дали раздувките са заводските размери не мога да кажа ако изявите желание при първа възможност ще го нащтракам да го разгледате.
Този пост е редактиран от Ванюша: 25 януари 2013 - 02:45
#34
Публикувано 25 януари 2013 - 03:04
Купето е превъзходно!Не се бях заглеждал във вашите снимки,помних го когато беше при Дани.Отлична работа!
#35
Публикувано 25 януари 2013 - 11:30
мда на тези снимки има проблем със задната броня.
Наистина задните вежди са по-големи от чочонските. То и затова ми беше ценно да ги имам!! Не че неможех да ги изрежа с флекса когато дани го продаваше, но както казах исках да запазя цялата кола.
Задната броня вече съм я разчекнал още малко и и вече покрива веждите, но трябва да направя нови снимки....
Наистина задните вежди са по-големи от чочонските. То и затова ми беше ценно да ги имам!! Не че неможех да ги изрежа с флекса когато дани го продаваше, но както казах исках да запазя цялата кола.
Задната броня вече съм я разчекнал още малко и и вече покрива веждите, но трябва да направя нови снимки....
#36
Публикувано 25 януари 2013 - 11:34
Koй Дани? При Дани, за когото се сещам, имаше една 124ка купе без калници, но не ми приличаше на Танас-мобила
#37
Публикувано 25 януари 2013 - 12:22
не Дани бояджията
Друг Даниел от форума
Друг Даниел от форума
#38
Публикувано 25 януари 2013 - 22:17
Супер е колата! .....дали обаче не трябва да поработи още малко по дъгите над миглите и наклона които идва от прага и продължава по калника.....може и светлината да ме лъже.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#39
Публикувано 26 януари 2013 - 00:17
мисля че говориш за мястото където е широката лайсна?
Широката лайсна изнася калника в долната част навън.
А прагът на е500 е друг и се слива с изнесената широка лайсна.
скоро ще има нови снимки с широките лайсни и след 2-3 месеца и с монтирани прагове и подкалници Е500
за черния ли говорим всъщност?
Широката лайсна изнася калника в долната част навън.
А прагът на е500 е друг и се слива с изнесената широка лайсна.
скоро ще има нови снимки с широките лайсни и след 2-3 месеца и с монтирани прагове и подкалници Е500
за черния ли говорим всъщност?
#40
Публикувано 26 януари 2013 - 09:39
Toчно, точно за там, първият от темата. Интересува ме, имам намерение да поставя такива калници за бъдещ проект и затова се вглеждам.
Здраве!... и късмет в начинанието!
Здраве!... и късмет в начинанието!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#41
Публикувано 26 януари 2013 - 15:54
Боянски понеже и по нагоре един колега беше споменал за Г-га ,аз ти предлагам следващ проект. http://nfs.mobile.bg...ls&slink=1w3s6m тази е с насаден пуров мотор 5.6 и си я представям да стане 7,2 какъв звер ще да е.
Този пост е редактиран от mimo160: 26 януари 2013 - 15:55
#42
Публикувано 27 януари 2013 - 11:52
Интересно ми е колко тежи калника при тези 5мм. дебелина? И как сте избегнали затварянето на фугата, между калника и капака, при тази дебелина по сгъвките на ръбовете!
#43
Публикувано 27 януари 2013 - 16:59
Правилен въпрос!
Точно заради това разработвахме калъпите 5 месеца и аз лично съм ги качвал и свалял над 100 пъти всеки калник за да стигнем до оканчателен вариант.
Имаме и 6 копия които бяха тестови докато стигна до финалния....
Не навсякъде е 5мм
Има някои ключови места които са по-тънки. Точно ръба който минава отвътрешната страна към мотора е 2мм. И допълнително изнесохме захватния ръб на калника с 1мм навътре, такаче калника да се отдалечи с още 1мм капака когато е монтиран.. Отделно самият ръб на колата, за който се захваща калника , може да наглася такаче калника да е на точно 2-3 мм от капака. Засега наложихме калниците на 4 коли и само на една, се наложи единият ръб да се напасва.
Същинският проблем е другаде.
Зоната около мигача се направи с още 2 калъпа и челни слепвания + усилване с 2 слоя допълнително.
Зоната на захват с 3 те болта към колонката за вратата беше най-голямия проблем. Оригиналният калник е 1мм, този трябва да е 3 до 5мм.
Съответно доработвахме калъпа за да компенсираме последващото изхвърляне навън на калника.
Имаше и още проблмени места за които също се погрижихме.
Както и да е, калнците вече са готови. Монтажът е сравнително лесен. Има доста снимки в сайта. И най-важното-монтирани и боядисани са неразличими от металните. ДОРИ когато ги чукаш с пръст издава същия глух звук на захваната ламарина!!
Определено мога да каже че са супер здрави! Градушка няма да може да ги огъне или спука.
Относно теглото. тежък е.Не съм го мерил. Не сме и гонили лекота, а форма.Ще го измеря, това е важен критерий за някои. Скоро ще го напиша.
НО е по-лек от ламаринения.
Ако някой иска лек-не е проблем да му го изработим тънък, 1 слой, и да тежи 700-800грамаи, само на възловите места ще го удебелим.
#44
Публикувано 27 януари 2013 - 20:36
Супер са калниците!!! Ще чакам с нетърпение и задните да видя като станат. Имате ли снимки във вашя сайт. и защо той не се отваря от чужбина?
Да знаеш ,че се записвам за два броя такива за моето купе+предна броня и задни калници (като станат готови).
Открих един пич от Полша ,който също прави такива ,но мисля ,че вашите са по-добри. Поздрави
Да знаеш ,че се записвам за два броя такива за моето купе+предна броня и задни калници (като станат готови).
Открих един пич от Полша ,който също прави такива ,но мисля ,че вашите са по-добри. Поздрави
W124 E320 -94г
#45
Публикувано 27 януари 2013 - 21:35
и защо той не се отваря от чужбина?
Това вече ме изненада неприятно! Утре започваме проверките с администратора. Може ли да ми кажете през всички браузъри ли не се отваря? За коя страна става въпрос?
Относно задните калници, ами те са готови, снимките на готовият продукт вероятно тази вече ще ги качим..
Задните калници са всъщност само веждите. Формата сме я копирали от белия мерцедес, такаче ще се получава същата вежда.
Държа да отбележа, ЧЕ предната броня и предните калници сме ги копирали от ОРИГИНАЛНИ такива!! Тоест копие 1:1
Но задните вежди не са копие на чочонските. Почти същите са, нооо малко по-големи, с около 1см. Всъщност точно това търсех. маалко по-изнесена вежда от чочонската.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни