Този пост е редактиран от Ванюша: 27 януари 2013 - 22:02
първи снимки на проектно E500...
Започната от Lorinser, 23 яну 2013 - 23:15:58
176 мнения по тази тема
#46
Публикувано 27 януари 2013 - 22:02
От Австрия я отварям страницата ,Lorinser ,без никакви ядове ,през Фирефокс и Интеренет Експлорер ,без грешка.
#47
Публикувано 28 януари 2013 - 17:15
Браво за желанието, труда и средствата които полагате, определено искам да видя купето в завършен вид.
На мен лично 2 неща не ми допадат, първо - фаровете и второ - височината. Но това са индивидуални са всеки неща и най-важното е да те радват теб.
Спрял ли си се на конкретно окачване и джанти или все още мислиш по тези въпроси?
Колкото до сайта - при мен също не се отваря когато съм на работа, само през прокси, но проблема може и да е в моя телевизор...
А джантите от бялото купе какви са и продават ли се?
На мен лично 2 неща не ми допадат, първо - фаровете и второ - височината. Но това са индивидуални са всеки неща и най-важното е да те радват теб.
Спрял ли си се на конкретно окачване и джанти или все още мислиш по тези въпроси?
Колкото до сайта - при мен също не се отваря когато съм на работа, само през прокси, но проблема може и да е в моя телевизор...
А джантите от бялото купе какви са и продават ли се?
Този пост е редактиран от projektzwo: 28 януари 2013 - 17:16
#48
Публикувано 28 януари 2013 - 17:39
Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.
Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....
Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).
Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....
Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).
#49
Публикувано 29 януари 2013 - 05:32
Значи ,сайта не се отваря само на някои места кадето има безплатен интернет. Извинявай за притеснението .А за страната е -Канада.Видях и задните -супер са. Изкам да те питам нещо : какво препоръчваш -понижаващи пружини (спрял съм се на H&R ) с около 35мм и спортни амортесьори Bilstein V36-0365(този е по къс само за такива пружини),или да направя като теб флекса 2 см?Купето ми е 3,2 .
W124 E320 -94г
#50
Публикувано 29 януари 2013 - 05:41
Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?
W124 E320 -94г
#51
Публикувано 29 януари 2013 - 09:49
Ами на служебната щайга наистина са рестрикнатия някои страници, но както и да е, така или иначе през прокси няма проблем.Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.
Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....
Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).
Ще правите някъде шоурум на твоя магазин или имаш в предвид тунинг изложението?
Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.
@pinokio1972 - ако искаш само 2см. да свалиш, няма смисъл от други пружини, мерцедесовите са достатъчно твърдички, а тези 2см. се изразяват точно в 1 навивка по-малко, което потчи не се усеща...
Този пост е редактиран от projektzwo: 29 януари 2013 - 09:52
#52
Публикувано 29 януари 2013 - 11:06
В момента вече го правим вече наш шоу-рум+магазин. в който да седи черното купе като мостра .
В момента и нея я разработваме. Ще се изрязва на лазер, 2 мм дебела от полирана неръждаема стомана,
На белия мерцедес съм ги търсил оригинални от германия, от морга и са взети са баснословна сума... НО от тях взимаме чертеж сега.
Скоро ще пусна и лайсните в сайта като са готови и тествани.
ДА, лайсната е различна.Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?
В момента и нея я разработваме. Ще се изрязва на лазер, 2 мм дебела от полирана неръждаема стомана,
На белия мерцедес съм ги търсил оригинални от германия, от морга и са взети са баснословна сума... НО от тях взимаме чертеж сега.
Скоро ще пусна и лайсните в сайта като са готови и тествани.
#53
Публикувано 29 януари 2013 - 17:19
ето нещо по темата седи много готино с големи джантоци това от снимката доколкото си спомням е с оригинални калници и броня на е500, само огледалата не помня от какво бяха, ама му седят идеално.
Прикачени файлове
#54
Публикувано 29 януари 2013 - 17:26
Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.
Перфектни са
Да видим какво ще каже бъдещия собственик и лично ще ти ги донеса до Плевен , ако стигнем до консенсус
Taкива джанти не заслужават да се подмятат от куриерите
Поздрави
Този пост е редактиран от Наско: 29 януари 2013 - 17:33
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#55
Публикувано 29 януари 2013 - 20:46
червеният НЕ е с чоч калници под такъв ъгъл на снимка лесно се бъркат. Но истинският чочоне калник не се сбърква.
#56
Публикувано 28 февруари 2013 - 16:15
Някакво развитие има ли? Интересно ми е да видя раздувките в крайния си вариант, че и при мен ще се наложи да разпъвам и все още не мога да реша как точно искам да стане...
#57
Публикувано 01 март 2013 - 14:00
Тва дали е единствено купе-прототип AMG със м117 или има и други? Седан доста са правени май.
Привижда ли ми се механична инжекция на това E60 AMG или май по-скоро е нещо преди е60-то (the Hammer)? Да не е м117 с вентилирани глави??
Ако сложите и такъв заден спойлер ще стане супер яко -Hammer-replica
Иначе добро име са му измислили "Чука"
Този пост е редактиран от OBI_1: 01 март 2013 - 14:22
#58
Публикувано 02 март 2013 - 02:22
По принцип HAMMER-ът не е точно с М117 мотор.
И аз незнам как се води, има изключително малко инфо по въпроса.
Главите са му с по 4 клапана на цилиндър. механична инжекция.
На първото клипче е истински хамър,
НО на второто клипче, мотора е първият м119, слаган на SL, и той е с механична инж. такаче второто не е много хамър....
Относно проектът Е500 купе, калниците са напълно готови и тествани, НО нямам време да направя рекламната кола (торнадото). Още около месец ще се бавя с ремонт на шоурума.
Иначе имам приятел, който си взе фул-пакетът (само чака прагове и подкалници), работи се по колата му, И става завидно добре, ето няколко снимки на задницата.
Измислил е и страхотна технология за монтаж на задните вежди. НЕ чрез метални нитове (от които да тръгне ръжда), а чрез изработка на стъклопластов нит на място. Дупчи се калника с 10мм отвори през 2-3 см, слага се смола, залепва се веждата, смолата излиза от вътрешната страна и се слага стъклопласт за да захване като нит.
супер здраво стана.
А малките дупчици са захващане с рапиди, докато стегнат смолистите нитове. после рапидите се махат и се запълват с един американски кит, който "не всмуква"...
и така.. абе операцията не е за хора със слаби нерви.
Аз мойто торнадо го "прежалих" отдавна
И аз незнам как се води, има изключително малко инфо по въпроса.
Главите са му с по 4 клапана на цилиндър. механична инжекция.
На първото клипче е истински хамър,
НО на второто клипче, мотора е първият м119, слаган на SL, и той е с механична инж. такаче второто не е много хамър....
Относно проектът Е500 купе, калниците са напълно готови и тествани, НО нямам време да направя рекламната кола (торнадото). Още около месец ще се бавя с ремонт на шоурума.
Иначе имам приятел, който си взе фул-пакетът (само чака прагове и подкалници), работи се по колата му, И става завидно добре, ето няколко снимки на задницата.
Измислил е и страхотна технология за монтаж на задните вежди. НЕ чрез метални нитове (от които да тръгне ръжда), а чрез изработка на стъклопластов нит на място. Дупчи се калника с 10мм отвори през 2-3 см, слага се смола, залепва се веждата, смолата излиза от вътрешната страна и се слага стъклопласт за да захване като нит.
супер здраво стана.
А малките дупчици са захващане с рапиди, докато стегнат смолистите нитове. после рапидите се махат и се запълват с един американски кит, който "не всмуква"...
и така.. абе операцията не е за хора със слаби нерви.
Аз мойто торнадо го "прежалих" отдавна
Прикачени файлове
#59
Публикувано 02 март 2013 - 02:31
Относно спойлерът... хмм обърнете се към господин Попов (НАСКО), той има задачата от половин година да го намери и да го закупим и копираме, без значение от цената. Но засега без успех.
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...
А тоя хамър от видеото--дааа точно този е върхът... с борд комп, с BECKER cd,... невероятен..
Моя вади същия звук, но 4 пъти по силен (тва лято ще го намаляме)
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...
А тоя хамър от видеото--дааа точно този е върхът... с борд комп, с BECKER cd,... невероятен..
Моя вади същия звук, но 4 пъти по силен (тва лято ще го намаляме)
#60
Публикувано 02 март 2013 - 11:42
Боянски, спойлера патешка опашка преди го имаха в мг-тунинг, но не знам дали са готови с варианта за купе, че само седанския имаха и съответно има бая разлики.... а в продавалника се продаден един оригинален преди няколко месеца за 250лв
може да ида да питам тия дни до мг-тунинга
може да ида да питам тия дни до мг-тунинга
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни