Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

първи снимки на проектно E500...


  • Please log in to reply
176 replies to this topic

Poll: цвят за Торнадото (73 member(s) have cast votes)

какъв цвят да са широките лайсни + броните ?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.

Да има ли оригинални чистачки на фаровете?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#46 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 27 January 2013 - 22:02

От Австрия я отварям страницата ,Lorinser ,без никакви ядове ,през Фирефокс и Интеренет Експлорер ,без грешка.

Edited by Ванюша, 27 January 2013 - 22:02 .

  • 0

#47 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
Garage View Garage

Posted 28 January 2013 - 17:15

Браво за желанието, труда и средствата които полагате, определено искам да видя купето в завършен вид.

На мен лично 2 неща не ми допадат, първо - фаровете и второ - височината. Но това са индивидуални са всеки неща и най-важното е да те радват теб.

Спрял ли си се на конкретно окачване и джанти или все още мислиш по тези въпроси?

Колкото до сайта - при мен също не се отваря когато съм на работа, само през прокси, но проблема може и да е в моя телевизор...

А джантите от бялото купе какви са и продават ли се?

Edited by projektzwo, 28 January 2013 - 17:16 .

  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#48 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 28 January 2013 - 17:39

Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.

Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....

Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).
  • 0

#49 pinokio1972

pinokio1972

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S430 2002-продаден
    Mercedes E320 Cupe W124
    Mercedes E500 W211
Garage View Garage

Posted 29 January 2013 - 05:32

Значи ,сайта не се отваря само на някои места кадето има безплатен интернет. Извинявай за притеснението .А за страната е -Канада.Видях и задните -супер са. Изкам да те питам нещо : какво препоръчваш -понижаващи пружини (спрял съм се на H&R ) с около 35мм и спортни амортесьори Bilstein V36-0365(този е по къс само за такива пружини),или да направя като теб флекса 2 см?Купето ми е 3,2 .
  • 0

W124 E320 -94г

026703530-thumb.jpg?r=0


#50 pinokio1972

pinokio1972

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes S430 2002-продаден
    Mercedes E320 Cupe W124
    Mercedes E500 W211
Garage View Garage

Posted 29 January 2013 - 05:41

Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?
  • 0

W124 E320 -94г

026703530-thumb.jpg?r=0


#51 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
Garage View Garage

Posted 29 January 2013 - 09:49

Да има някакви софтуери които забраняват достъпът до сайта ни, и това е предимно на служебни компютри (явно шефовете се грижат да не хаманосват служителите). НО се съмнявам че може и да е до настройки.

Както и да е.
Да на окачването съм се спрял вече... флекс и 2см надолу. но не повече. Че иначе няма да може да се вкарва и изкарва от шоурума който правим.
Джанти--18ски с голям борд. Още не съм решил кой точно модел. Като ни пристигне следващата стока от Италия---ще видим....

Джантите от бялото купе са разбира се AERO1, оригинални (то все още няма копие де....)
Засега се продават с колата.
АКО, бъдещият собственик иска по-ниска цена с 2 бона, ще ги свалим и после ще се продават отделно. на подобна цена с гумите. (2к лева).

Ами на служебната щайга наистина са рестрикнатия някои страници, но както и да е, така или иначе през прокси няма проблем.

Ще правите някъде шоурум на твоя магазин или имаш в предвид тунинг изложението?

Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.

@pinokio1972 - ако искаш само 2см. да свалиш, няма смисъл от други пружини, мерцедесовите са достатъчно твърдички, а тези 2см. се изразяват точно в 1 навивка по-малко, което потчи не се усеща...

Edited by projektzwo, 29 January 2013 - 09:52 .

  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#52 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 January 2013 - 11:06

В момента вече го правим вече наш шоу-рум+магазин. в който да седи черното купе като мостра .

Имам още един въпрос: Никеловата лайсна на предната чочонска броня е различна от оригиналната нали?Трябва да е малко по отворена .На бялото купе от къде сте намерили такива?Също виждам , широката лайсна при задната вежда е също издаден като продължение на веждата. Това нова лайсна ли е или сте доработвали старата?

ДА, лайсната е различна.
В момента и нея я разработваме. Ще се изрязва на лазер, 2 мм дебела от полирана неръждаема стомана,
На белия мерцедес съм ги търсил оригинални от германия, от морга и са взети са баснословна сума... НО от тях взимаме чертеж сега.
Скоро ще пусна и лайсните в сайта като са готови и тествани.
  • 0

#53 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 29 January 2013 - 17:19

ето нещо по темата :) седи много готино с големи джантоци :) това от снимката доколкото си спомням е с оригинални калници и броня на е500, само огледалата не помня от какво бяха, ама му седят идеално.

Attached Files


  • 0

#54 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 29 January 2013 - 17:26

Колкото до джантите, ако нямат забележки (главно пукнатините м/у отворите за болтовете) съм готов да дам до 1500лв. без гумите.


Перфектни са

Да видим какво ще каже бъдещия собственик и лично ще ти ги донеса до Плевен , ако стигнем до консенсус

Taкива джанти не заслужават да се подмятат от куриерите

Поздрави

Edited by Наско, 29 January 2013 - 17:33 .

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#55 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 29 January 2013 - 20:46

червеният НЕ е с чоч калници :) под такъв ъгъл на снимка лесно се бъркат. Но истинският чочоне калник не се сбърква.
  • 1

#56 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
Garage View Garage

Posted 28 February 2013 - 16:15

Някакво развитие има ли? Интересно ми е да видя раздувките в крайния си вариант, че и при мен ще се наложи да разпъвам и все още не мога да реша как точно искам да стане...
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#57 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 01 March 2013 - 14:00


Тва дали е единствено купе-прототип AMG със м117 или има и други? Седан доста са правени май.

Привижда ли ми се механична инжекция на това E60 AMG или май по-скоро е нещо преди е60-то (the Hammer)? Да не е м117 с вентилирани глави??
Ако сложите и такъв заден спойлер ще стане супер яко -Hammer-replica :yeah
Иначе добро име са му измислили "Чука"

Edited by OBI_1, 01 March 2013 - 14:22 .

  • 1

#58 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 02 March 2013 - 02:22

По принцип HAMMER-ът не е точно с М117 мотор.
И аз незнам как се води, има изключително малко инфо по въпроса.
Главите са му с по 4 клапана на цилиндър. механична инжекция.
На първото клипче е истински хамър,
НО на второто клипче, мотора е първият м119, слаган на SL, и той е с механична инж. такаче второто не е много хамър....

Относно проектът Е500 купе, калниците са напълно готови и тествани, НО нямам време да направя рекламната кола (торнадото). Още около месец ще се бавя с ремонт на шоурума.
Иначе имам приятел, който си взе фул-пакетът (само чака прагове и подкалници), работи се по колата му, И става завидно добре, ето няколко снимки на задницата.
Измислил е и страхотна технология за монтаж на задните вежди. НЕ чрез метални нитове (от които да тръгне ръжда), а чрез изработка на стъклопластов нит на място. Дупчи се калника с 10мм отвори през 2-3 см, слага се смола, залепва се веждата, смолата излиза от вътрешната страна и се слага стъклопласт за да захване като нит.
супер здраво стана.
А малките дупчици са захващане с рапиди, докато стегнат смолистите нитове. после рапидите се махат и се запълват с един американски кит, който "не всмуква"...
и така.. абе операцията не е за хора със слаби нерви.
Аз мойто торнадо го "прежалих" отдавна :D

Attached Files

  • Attached File  1а.jpg   388.73K   415 downloads
  • Attached File  2а.jpg   372.41K   489 downloads
  • Attached File  3а.jpg   368.87K   465 downloads
  • Attached File  4а.jpg   377.87K   453 downloads
  • Attached File  5а.jpg   372.37K   407 downloads

  • 0

#59 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 02 March 2013 - 02:31

Относно спойлерът... хмм обърнете се към господин Попов (НАСКО), той има задачата от половин година да го намери и да го закупим и копираме, без значение от цената. Но засега без успех.
Не гледайте в И-бей, това което продават от Хонг Конг е копие и е много криво. че и пари искат...

А тоя хамър от видеото--дааа точно този е върхът... с борд комп, с BECKER cd,... невероятен..
Моя вади същия звук, но 4 пъти по силен (тва лято ще го намаляме)
  • 0

#60 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 02 March 2013 - 11:42

Боянски, спойлера патешка опашка преди го имаха в мг-тунинг, но не знам дали са готови с варианта за купе, че само седанския имаха и съответно има бая разлики.... а в продавалника се продаден един оригинален преди няколко месеца за 250лв

може да ида да питам тия дни до мг-тунинга :)
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users