първи снимки на проектно E500...
Started by Lorinser, 23 Jan 2013 - 23:15:58
176 replies to this topic
#16
Posted 24 January 2013 - 10:34
Изглежда жестоко. Свалям ти шапка.
www.etheraudio.net
#17
Posted 24 January 2013 - 11:28
на белия калниците само изглеждат по-големи, заради това че е бял..същите са, но от метал.
черното много поглъща.
Танасе, ше ти турим бан, пак развали темата, мазен чалгар такъв , Танас-style! тва e old school gangsta мобил, ти....
Коце, ами ако трябваше да му слагам оригинални калници? 1 бр е 2бона от Балкан стар.... горд съм че първото фул копие е наше производство, родно!!!!
черното много поглъща.
Танасе, ше ти турим бан, пак развали темата, мазен чалгар такъв , Танас-style! тва e old school gangsta мобил, ти....
Коце, ами ако трябваше да му слагам оригинални калници? 1 бр е 2бона от Балкан стар.... горд съм че първото фул копие е наше производство, родно!!!!
#18
Posted 24 January 2013 - 12:01
Знам че са метални бре И знам че е родно производство, за което... адски респект.
А Танас верно утепа с таа мазна цигания Капоне вика
А Танас верно утепа с таа мазна цигания Капоне вика
#19
Posted 24 January 2013 - 12:32
аа метални са само на белия.
На черния мерцедес са стъклопластови и такива ще си бъдат. Стъклопласт, ама 5мм!! по здраво от ламаринения 1мм.Заради това че е 5мм--бяха голями драми с пасването и преправянето на калъпите за да компенсираме.
#20
Posted 24 January 2013 - 14:46
става супер приятно, само леко снижаване иска колата
Боянски, какъв мотор е предвиден след този? дето беше замислил 7,3? 5-литровия после ще излезе ли на пазара
Боянски, какъв мотор е предвиден след този? дето беше замислил 7,3? 5-литровия после ще излезе ли на пазара
#21
Posted 24 January 2013 - 14:50
И снижаване ще правим, но едно по едно, да довърша пакета Е500, фланци, и после пружини...
Да имам един 5,6 който лесно ще го направим 7,2 (имам биелите и коляновия вал от 7,2)
И стария го правя на маса за бира
#22
Posted 24 January 2013 - 17:28
Добре де те предните калници не са ли си тенекиени още от някога до колкото си спомням беше писал че доста си се оръсил за тях или тук става въпрос само за отзад и нещо съм се омотал аз.
Ще стане страхотен Мерцедес-Бенз помня още като сменяше мотора колко тертиплииски работеше и изпипваше всичко така ,че и за това начиниание нямам съмнение ,че ще го нагласиш чудно. Лека и спорна работа.
И един въпрос нали приказка за М117 5600 кубически сантиметра как така колянов вал и мотовилки от 7200 кубически сантиметра аз незнам този мотор да го е имало в тази разновидност ако се бъркам би ли дал малко дани за него.
Ще стане страхотен Мерцедес-Бенз помня още като сменяше мотора колко тертиплииски работеше и изпипваше всичко така ,че и за това начиниание нямам съмнение ,че ще го нагласиш чудно. Лека и спорна работа.
И един въпрос нали приказка за М117 5600 кубически сантиметра как така колянов вал и мотовилки от 7200 кубически сантиметра аз незнам този мотор да го е имало в тази разновидност ако се бъркам би ли дал малко дани за него.
Edited by Ванюша, 24 January 2013 - 17:30 .
#23
Posted 24 January 2013 - 17:57
Не бе Боби,цената на която се продава бялото купе е надута някак си и солена .на белия калниците само изглеждат по-големи, заради това че е бял..същите са, но от метал.
черното много поглъща.
Танасе, ше ти турим бан, пак развали темата, мазен чалгар такъв , Танас-style! тва e old school gangsta мобил, ти....
Коце, ами ако трябваше да му слагам оригинални калници? 1 бр е 2бона от Балкан стар.... горд съм че първото фул копие е наше производство, родно!!!!
#24
Posted 24 January 2013 - 18:16
Добре де аз ли съм кьорав и не виждам раздувки на задните калници!
Edited by Sharky///AMG, 24 January 2013 - 18:18 .
#25
Posted 24 January 2013 - 19:01
Бояне ти как искаш да правиш задните раздувки .Тия пичове под моста на захарна фабрика знаеш ли ги? Те правиха на онова момче амириканчето раздувките на Е280-ката и уж с гаранция че нямя да спука кит ,а че всичко било ламарина по размер огъната и те така.Ако не ме лъже паметта за раздувките му бяха взели 250лв ама не съм 100% сигура.
#26
Posted 24 January 2013 - 20:47
раздувките отзад ще се сложат-скоро. сега още няма време за тях. пък и доработваме калъпа.
За раздувки отзад ще ползвам калъп, който направихме от белия мерцедес на задните калници.
Неискам да правим заварки и кит. Направо си слагам стъклопластовите раздувки, хващам ги със смола към ламарината, кит, зануляване и боя.
Мотора- има фабрично тунинг за М117, който го прави на 7,2 (тунинг на koenig от щатите.). Обемът го постигат чрез удължаване на хода на буталото, демек само колянов вал и по-къси биели.Блокът остава същия. Попаднах на разколачен такъв мотор в немска морга. Ако имам време това лято ще се занимая със случая. Ако нямам-ше карам малолитражка- 5,6.
#27
Posted 24 January 2013 - 22:07
Браво Лоринзер !!! Пожелавам ти 7.2ката мотор да се сбъдне и да късаш M-ки, Sки , RS-ки и секви такива немски конкуретни. Пък и ще е голям кеф да върви повече от някое друго АМГ.
Един ден искам да видя как се захващаш със G class, мисля, че и нея ще успееш да доработиш подобаващо
Един ден искам да видя как се захващаш със G class, мисля, че и нея ще успееш да доработиш подобаващо
Немеца го е измислил !
#28
Posted 24 January 2013 - 22:28
Танасе, ше ти турим бан, пак развали темата, мазен чалгар такъв , Танас-style! тва e old school gangsta мобил, ти....
Коце, ами ако трябваше да му слагам оригинални калници? 1 бр е 2бона от Балкан стар.... горд съм че първото фул копие е наше производство, родно!!!!
Виноват
Споко бре .. второто / твое / и третото / мое / ще е пак БГ
Ще покажем на всички как го правят в БГ пичовеTe
Edited by Lorinser, 15 June 2013 - 23:49 .
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#29
Posted 24 January 2013 - 23:52
Нещо съм бил в заблуда...Мисля че колата беше на един колега(не си спомням името),който първо я прави,после я продава и накрая на части я пусна.Не знаех че е при теб,но съм почти убеден че е същата кола.
#30
Posted 25 January 2013 - 00:09
Ако ще правиш двигателя пусни една оферта за биелите и вала от 5.6цата, до колкото знам стават на м119
Follow your own star...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users