Този пост е редактиран от doich: 22 януари 2013 - 15:03
CLK 430 V8 W208
Започната от batvas, 18 яну 2013 - 14:09:42
145 мнения по тази тема
#46
Публикувано 22 януари 2013 - 14:59
Eй верно тука много алфисти дето са минали на мерцедеси се събрахме!Значи мислим по един и същи начин. Вярно е че окачването е доста скъпо почити двойно е спрямо 156.Абе италянска работа ама моторите от Арезе са железни.
Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно
#47
Публикувано 22 януари 2013 - 15:39
Аз точно от това се страхувам - да не взема отново кола избирайки по емоции ЦЛК 430 , вместо с разум 230 или 320.
Щото иначе алфа се купува със сърце, а не с разум. kdl е прав - усещането в ГТВ не е особенно конфортно (гтв си заслужава само с V6 ) Аз бях тръгнал за друга кола, но в Маранело карах Ферари 430 и бях толкова развълнуван, а колата която ней се доближава (вярно ферари за бедни) до това усещане е ГТВ с V6 арезе мотор. (бях харесал едно в Швейцария) та така повлиан от емоциите, наддавах в един търг за ГТВ на член на клуб Алфа в Германия макар да не достигнахме минималната цена се свързах с продавача , спазарих се и си купих Алфа само по снимки без да съм я палил и виждал на живо. Вярно от частно лице и с нов ТЮФ, клубна и .т.н.т (човека имаше още една от 70-те години и му трябваха пари за реставрация не един Ягуар - пак стар) Та вярно като дадеш газ на тази кола се усмихваш и си близко до усещане в малко ферари. Определено не е за всекидневно каране.
Явно вече остарявам щом минавам на бенц (минах 35 години)
Я да се върна на темата, че много се отклонихме.
Кажете пружините за ЦЛК W208 еднакви ли са за всичките двигатели. Имате ли представа колко струват оригиналните пружини и амортесьори (ако взема 430 - ката и реша да я вдигна малко) Не са ли еднакви пружините с тези на 202 - Ц класата.
Като гледам сега е с Ейбах , а проучих , че тяхните комплекти свалят с по 50-60 мм предница и 45 мм задницата. Гладам има комплекти пружини и амортесьори КОНИ - СТРИИТ за ЦЛК - 430 за 426 паунда, за оригинални ако имате инфо да не стане твърда.
Освен това гледам на 430 - ката са и за смяна всички дискове и накладки (как са цените ако имате инфо - гледам два вида предни дискове за ЦЛК - 288 мм и 300 мм- предполагам 320 и 430 са с по големите)
Аз затова искам продавача Bavarcho да даде VIN номера да проверя със сигурност по Вин номер какви са номерата на ралзични части с цени при познати вносители на части, дето по VIN вадят всички алтернативи с цени и наличност по складове
kdl - Ти като газифицира твоето ЦЛК 500 W209 - колко разход ти даваше на газ и колко на бенз. ?
Мале, пак много въпроси зададох!
Щото иначе алфа се купува със сърце, а не с разум. kdl е прав - усещането в ГТВ не е особенно конфортно (гтв си заслужава само с V6 ) Аз бях тръгнал за друга кола, но в Маранело карах Ферари 430 и бях толкова развълнуван, а колата която ней се доближава (вярно ферари за бедни) до това усещане е ГТВ с V6 арезе мотор. (бях харесал едно в Швейцария) та така повлиан от емоциите, наддавах в един търг за ГТВ на член на клуб Алфа в Германия макар да не достигнахме минималната цена се свързах с продавача , спазарих се и си купих Алфа само по снимки без да съм я палил и виждал на живо. Вярно от частно лице и с нов ТЮФ, клубна и .т.н.т (човека имаше още една от 70-те години и му трябваха пари за реставрация не един Ягуар - пак стар) Та вярно като дадеш газ на тази кола се усмихваш и си близко до усещане в малко ферари. Определено не е за всекидневно каране.
Явно вече остарявам щом минавам на бенц (минах 35 години)
Я да се върна на темата, че много се отклонихме.
Кажете пружините за ЦЛК W208 еднакви ли са за всичките двигатели. Имате ли представа колко струват оригиналните пружини и амортесьори (ако взема 430 - ката и реша да я вдигна малко) Не са ли еднакви пружините с тези на 202 - Ц класата.
Като гледам сега е с Ейбах , а проучих , че тяхните комплекти свалят с по 50-60 мм предница и 45 мм задницата. Гладам има комплекти пружини и амортесьори КОНИ - СТРИИТ за ЦЛК - 430 за 426 паунда, за оригинални ако имате инфо да не стане твърда.
Освен това гледам на 430 - ката са и за смяна всички дискове и накладки (как са цените ако имате инфо - гледам два вида предни дискове за ЦЛК - 288 мм и 300 мм- предполагам 320 и 430 са с по големите)
Аз затова искам продавача Bavarcho да даде VIN номера да проверя със сигурност по Вин номер какви са номерата на ралзични части с цени при познати вносители на части, дето по VIN вадят всички алтернативи с цени и наличност по складове
kdl - Ти като газифицира твоето ЦЛК 500 W209 - колко разход ти даваше на газ и колко на бенз. ?
Мале, пак много въпроси зададох!
#48
Публикувано 22 януари 2013 - 16:04
Пружините при 208 зависят от това дали е фейслифт или не.
Преди фейса, различните модификации елеганс, авангард и спорт са с различни.
След фейса, само ако имаш екстра спорт съспеншън, тогава са различни, останалите са еднакви.
Проблемът е, че и амовете са различни
Айбах имат много модели окачване. На БМВ-то един приятел е с Айбах, но стокова височина, имат също 35/30 (предпочитаното), имат и 60/40, в зависимост от модела. Трябва да видиш точните номера на пружините и амовете (ако са различни) и да гледаш в каталозите какви са.
Аз V8 за евридейка не бих си купил повече. Доходите ми позволяват да карам голям мотор и скъпа кола, но не виждам смисъл да си съсипвам стандарта на живот за една купчина ламарина. Затова си прецених да мина пак на 4цил. кола. V6... е друга тема. 320ката ми харесва най-много като компромисен вариант.
При газта на 5литровата бях: 18-20 градско на газ, настроихме я да прехвърля на 35градуса на антифриза при редуктора.
Спрямо 12 извънградско, но при мен извънградското е основно магистрала: София - Ямбол със 130 на автопилот.
Успях да я сваля веднъж до 9.5 извънградско на газ, но при доста кротко каране.
Бензиновият разход беше 13-15-17 градско, наистина зависи дали попадаш в задръстване. (SLK компресора на този маршрут гори 11, Е36-ицата ми 10 и надолу)
Извънградско 10 (магистрално-то, падала е и до 8.5, но тя по-надолу не показва) (SLK-то е 8-8.5 на този маршрут, E36-ицата 7-7.5).
Не съм Алфист, но на красивото - грозно не мога да кажа. А и има много внимание към детайла в тези машини, харесва ми.
Аз съм си БМВ-ист, но напоследък осъзнавам, че ми харесват 2-3 модела само, не всичките...
Преди фейса, различните модификации елеганс, авангард и спорт са с различни.
След фейса, само ако имаш екстра спорт съспеншън, тогава са различни, останалите са еднакви.
Проблемът е, че и амовете са различни
Айбах имат много модели окачване. На БМВ-то един приятел е с Айбах, но стокова височина, имат също 35/30 (предпочитаното), имат и 60/40, в зависимост от модела. Трябва да видиш точните номера на пружините и амовете (ако са различни) и да гледаш в каталозите какви са.
Аз V8 за евридейка не бих си купил повече. Доходите ми позволяват да карам голям мотор и скъпа кола, но не виждам смисъл да си съсипвам стандарта на живот за една купчина ламарина. Затова си прецених да мина пак на 4цил. кола. V6... е друга тема. 320ката ми харесва най-много като компромисен вариант.
При газта на 5литровата бях: 18-20 градско на газ, настроихме я да прехвърля на 35градуса на антифриза при редуктора.
Спрямо 12 извънградско, но при мен извънградското е основно магистрала: София - Ямбол със 130 на автопилот.
Успях да я сваля веднъж до 9.5 извънградско на газ, но при доста кротко каране.
Бензиновият разход беше 13-15-17 градско, наистина зависи дали попадаш в задръстване. (SLK компресора на този маршрут гори 11, Е36-ицата ми 10 и надолу)
Извънградско 10 (магистрално-то, падала е и до 8.5, но тя по-надолу не показва) (SLK-то е 8-8.5 на този маршрут, E36-ицата 7-7.5).
Не съм Алфист, но на красивото - грозно не мога да кажа. А и има много внимание към детайла в тези машини, харесва ми.
Аз съм си БМВ-ист, но напоследък осъзнавам, че ми харесват 2-3 модела само, не всичките...
#49
Публикувано 22 януари 2013 - 16:10
Пазя ти тука един модел, задомявай се по-бързо, да ти потрябва комби
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#50
Публикувано 22 януари 2013 - 16:15
Не ти ли харесва 46ицата
#51
Публикувано 22 януари 2013 - 16:48
Харесва ми, но Иван (Dimitroff) мисли да си продава след около година Е90-та и на жена ми много и допадна..... .
Този пост е редактиран от eMs1: 22 януари 2013 - 16:49
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#52
Публикувано 22 януари 2013 - 17:37
Пружините при 208 ...............................................
Благодаря за отговора и аз все повече към ЦЛК 320 се орентирам. А за БМВ - имам хубави спомени, като пресен шофоьр 18-19 годишен с Е21 Още помня големите зими 95,96 и уж забранените задни гуми с шипове
#53
Публикувано 23 януари 2013 - 11:34
Каквото и да говорим между 430, 320 и 230K разликата е голяма. Най-вече във вървежа.
ЦЛК не съм карал 320, този мотор съм го карал в МЛ и Ц-класа, но там друго, но пък съм карал ЦЛК 230К, а казват че върви почти като 320. ЦЛК 430 и него съм го карал
Разликата между 230К и 430 е ороомна. Осмака с изключен ASR и задни гуми 255/40/18 няма укротяване. (ако седи включен свети постоянно, а и няма фън )
Карал съм и Алфа с 3.0 - V6 едната 166-ца, другата ГТВ (макар ГТВ-то много малко и не съм й давал доволно газ) и споделям мнението на някой колега напред, че въври колкото 320, но не и колкото 430.
Някой колега от раздела имаше в подписа "ЦЛК-то е прасе на стероиди, няма много спортно усещане" или нещо подобно и аз съм с това мнение, но 430-ката малко го промени. Сигурен съм че това се дължи на 100% от окачването, със сток окачване за мен е прекалено "мека" (да не се обидите сега) В тоя ред на мисли не бих се лишил от това окачване, макар да си има минуса че е доста ниска (с което се свиква малко от малко). Е пак си го има усещането, че караш Мерцедес.
За разхода не знам какво толкова се плашите. Колегата ще слага газ на 100% така че 3 - 4 литра макс. разлика на газ са 5лв. на 100 километра.
Преди година и нещо продадохме на един приятел (съсед) S класа 430, като той предимно я кара извънградско, по-малко градско и почти винаги с доста газ. Като я взе я газифицира веднага, но извънградско често си кара на бензин.
Градско с нормално каране разхода който му дава е от порядъка на 18/100. Извънградско 11/12 на 100 с умерено шофиране.
А лятото ходи до Германия с нея като я е карал само на бензин. Отиде да си купи един камион (влекач) и на връщане е карал само зад него с 90км/ч. по магистралите и ме е страх да кажа какъв разход му е дала, да не ме линчувате в форума че говоря глупости.
Все пак колата не е за всеки, данък, гуми (минимума е 17 за зимата), свещите не ги коментирам защото те се сменят веднъж, маслото не събира кой знае колко много, пък и то не се сменя всеки ден.
п.с. Обратно на повечето писали до тук не харесвам Алфа Всъщност харесвам много стари Алфи, дето ги няма по пътищата Тези новите не ги разбирам, а Алфа е марка с доста интересна история в света на Моторспорта..
ЦЛК не съм карал 320, този мотор съм го карал в МЛ и Ц-класа, но там друго, но пък съм карал ЦЛК 230К, а казват че върви почти като 320. ЦЛК 430 и него съм го карал
Разликата между 230К и 430 е ороомна. Осмака с изключен ASR и задни гуми 255/40/18 няма укротяване. (ако седи включен свети постоянно, а и няма фън )
Карал съм и Алфа с 3.0 - V6 едната 166-ца, другата ГТВ (макар ГТВ-то много малко и не съм й давал доволно газ) и споделям мнението на някой колега напред, че въври колкото 320, но не и колкото 430.
Някой колега от раздела имаше в подписа "ЦЛК-то е прасе на стероиди, няма много спортно усещане" или нещо подобно и аз съм с това мнение, но 430-ката малко го промени. Сигурен съм че това се дължи на 100% от окачването, със сток окачване за мен е прекалено "мека" (да не се обидите сега) В тоя ред на мисли не бих се лишил от това окачване, макар да си има минуса че е доста ниска (с което се свиква малко от малко). Е пак си го има усещането, че караш Мерцедес.
За разхода не знам какво толкова се плашите. Колегата ще слага газ на 100% така че 3 - 4 литра макс. разлика на газ са 5лв. на 100 километра.
Преди година и нещо продадохме на един приятел (съсед) S класа 430, като той предимно я кара извънградско, по-малко градско и почти винаги с доста газ. Като я взе я газифицира веднага, но извънградско често си кара на бензин.
Градско с нормално каране разхода който му дава е от порядъка на 18/100. Извънградско 11/12 на 100 с умерено шофиране.
А лятото ходи до Германия с нея като я е карал само на бензин. Отиде да си купи един камион (влекач) и на връщане е карал само зад него с 90км/ч. по магистралите и ме е страх да кажа какъв разход му е дала, да не ме линчувате в форума че говоря глупости.
Все пак колата не е за всеки, данък, гуми (минимума е 17 за зимата), свещите не ги коментирам защото те се сменят веднъж, маслото не събира кой знае колко много, пък и то не се сменя всеки ден.
п.с. Обратно на повечето писали до тук не харесвам Алфа Всъщност харесвам много стари Алфи, дето ги няма по пътищата Тези новите не ги разбирам, а Алфа е марка с доста интересна история в света на Моторспорта..
Този пост е редактиран от Bavarcho: 23 януари 2013 - 11:39
#54
Публикувано 23 януари 2013 - 19:36
Преди малко заседава семейния съвет (аз и моята) и ...имам подкрепата да си купя каквото искам - дори и 430 ката, ако чак толкова ми харесва и реша че я искам Условието е да си направим една екскурзия с колата през Германия, Швейцария, Италия и обратно )))
#55
Публикувано 24 януари 2013 - 23:14
Реших и аз да изразя моето мнение ... Моят е 320 разход 5/100 съм му докарвал само на спускане от Витоша към София ... Тази година помня цифричките обаче от пътуването към морето ... на отиване гоних един приятел и на 224 км от София го настигнах ... каране между 150 - 160 км/ч до Царево карането беше със средна скорост 110 - 120 км/ч ... разхода беше 8.2 л/100км ... на връщане ( детето беше болно и много зле ) скорост от 180 - 200 км/ч до София ( естествено където е възможно ) ... разход 9.4 л/100км. Градско колата си ми харчи 15 .. аз не натискам леко газта и се наслаждавам на удоволствието да го покарам прди и след работа. Толкоз относно разхода ... но някой по нагоре се опита да сравни 320 с 230 .... това е леко срамно та чак се обидих ... имам колеги ( голяма фирма се ) с 200 , 200к, 230к ... и аз с 320 ... 4 цилиндровите могат само да мечтаят да изригват и да имат силата на V6 ... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм )))
Този пост е редактиран от Chestit0: 24 януари 2013 - 23:18
#56
Публикувано 25 януари 2013 - 10:12
Реших и аз да изразя моето мнение ... Моят е 320 разход 5/100 съм му докарвал само на спускане от Витоша към София ... Тази година помня цифричките обаче от пътуването към морето ... на отиване гоних един приятел и на 224 км от София го настигнах ... каране между 150 - 160 км/ч до Царево карането беше със средна скорост 110 - 120 км/ч ... разхода беше 8.2 л/100км ... на връщане ( детето беше болно и много зле ) скорост от 180 - 200 км/ч до София ( естествено където е възможно ) ... разход 9.4 л/100км. Градско колата си ми харчи 15 .. аз не натискам леко газта и се наслаждавам на удоволствието да го покарам прди и след работа. Толкоз относно разхода ... но някой по нагоре се опита да сравни 320 с 230 .... това е леко срамно та чак се обидих ... имам колеги ( голяма фирма се ) с 200 , 200к, 230к ... и аз с 320 ... 4 цилиндровите могат само да мечтаят да изригват и да имат силата на V6 ... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм />)))
Bлагодаря за споделения опит и за насърчението. Прав си , че всяко удоволствие се заплаща - дано при диагностиката утре всичко да е наред с 430-ката, ако пък не ще гледаме и 320-ки
Аз гледам статистиката за разхода на 430 от този сайт, за да се ориентирам гледам например екземпляра с най-висок разход (даже в случая е с газова уредба) Даже малко отгоре да е пак не е зле.
http://www.spritmoni...000&powerunit=2
#57
Публикувано 25 януари 2013 - 14:29
230K го дават 7.5 (може би да е толко малка разликата защото да е за ръчка) Компресора според мене е универсалния боец. Когато се кара леко дава съвсем малко повече от атмосферка, а когато ти трябва сила си го настъпваш и върви. Освен тва ще е по лек от V6, а 25коня не са кой-знае кво и сигурно и с чип се докарват на 230. Колата с принудителното пълнене е истината, особено когато е от тия, които не се чупят.320 от 0-100 ... 7.3 сек )
#58
Публикувано 25 януари 2013 - 14:36
Стига, стига... v6 си е v6, v8 e v8, Компресорът си е компресор. Единственото общо между тях е шасито, на което се монтират. Усещането при каране е коренно различно и при 3те.
Една кола не е само поведение при драг. Като цяло V-образните са най-готини на усещане, звук и динамика, каквото и да си говорим.
Тея чипове/мипове/тунинг/мунинг ги има по форумите само като градски легенди. Докато не видя дино графика на напомпен компресор, всичко си остават приказки само.
Една кола не е само поведение при драг. Като цяло V-образните са най-готини на усещане, звук и динамика, каквото и да си говорим.
Тея чипове/мипове/тунинг/мунинг ги има по форумите само като градски легенди. Докато не видя дино графика на напомпен компресор, всичко си остават приказки само.
#59
Публикувано 25 януари 2013 - 14:38
На други пък им харесва като почне да смуче
#60
Публикувано 25 януари 2013 - 14:40
Колега, това ми е 2ри 111 Компресорен мотор, наясно съм с предимствата и недостатъците му
Но в никакъв случай не е като V-образен мотор!
Но в никакъв случай не е като V-образен мотор!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни