Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK 430 V8 W208


  • Please log in to reply
145 мнения по тази тема

#16 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 19 януари 2013 - 18:28

Значи днес гледах 430 -ката. Колата ми хареса. Благодаря на Ники (Баварчо)! Относно километрите - са ми казани как са.....от Ники - продавача.(не ме притесняват ако всичко друго е наред. Вярно е много ниска - чудя се колко ще се вдигне с оригиналните пружини и амортесьори и дали ще става да си я карам в София (едва ли ще загуби стойка - гледал съм доста от американските 430 с АМГ пакет - добре изглеждат и по височки)
Колата така или иначе ще се кара на Балкан стар ( че днес човека ми с пътната помощ не беше в БГ) Като забележки - пътническата седалка ел. модулчето явно има проблем и не се мърда напред - назад. Заради ниската стока и големите гуми са поочупени подкалниците на предните гуми. Колата е имала преди години явно леко чукване отпред в дясно - пред пътника, но е направена добре, фара е сменен, но личи че е минало бая време. (поне две - три години)
Колата нямаше грешки на компа (е добре де пишеше да налея течност за чистачките :)))))

Забравих да запиша VIN номера - ако Баварчо , чете може да го напише !

Сърцето ми казва да си взема V8 - разума се опитва да се обади да взема V6....та ходих да гледам и една 320-ка , но за сега мисля да водя на преглед в БС 430-ката другата седмица живот и здраве.

За 320-ката която гледах - 2001 г автоматик...., не беше палена отдавна в снега , дадоха и ток, скоростната кутия имаше леки тласъци като минавах през всяка една позиция от "P" до "D"(това минута лсед запалването студена) - иначе двигателя запали веднага и работеше много спокойно. Понеже 430 ката нямаше никакви тласъци при превключване - мога ли да предполагам , че на 320-ката нещо не и е наред кутията заради леките тласъци при преминаване през различни позиции на място (това го нямаше при 430 ката) Друго , като дръпнах щеката за маслото на 320 -ката - то си беше снормален цвят , мирис и консистенция, а като отворих капачката за маслото имаше от конденз по капачаката едни жълтеникаво бозяни образувания. Четох, в един американски сайт за ремонт на БЕНЦ точно за М112 , че този конденз бил нормален в умерени размери. Колата е Италянка -няма следи от удари но има пръскан един панел (почти не личи) 320 -ката имаше две грешки - BAS и ABS. Toва може да значи всичко - а може ли да е от падналия акумулатор. В смисъл тя имаше ток да места седалката , да разцъквам менютата , но не достатъчно сулен за да завърти и само цъкаше докато не и дадоха ток от друга кола с кабели.
Та това от днешните огледи. Ето 320-ката (доста , доста по постна от 430-ката)
http://www.car24.bg/11351257513930075

П.П. Сега прочетох в инструкцията че грешка BAS и АБС прави и изписва при падане на акумулатора под 10V (а на гледаната кола 320 беше паднал акумулатора)

Този пост е редактиран от batvas: 19 януари 2013 - 18:39

  • 0

#17 mbthepower

mbthepower

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2833 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pleven D'ge
  • Автомобил:
    w140 s300 дизелак

Публикувано 19 януари 2013 - 19:23

Нормално е ако не е палена колата и вън е студено , да има леки тласъци , но след като загрее маслото и колата трябва да изчезнат :)
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение

W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.

#18 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 януари 2013 - 23:15

Ako e слаб акумулатора може да даде грешка BAS ESP .Завърташ волана от крайно дясно до крайно ляво положение и грешката трябва да се изчисти сама>
  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 януари 2013 - 01:28

Ежедневна кола за София с V8=безумие, лично мнение :D
  • 0

#20 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 21 януари 2013 - 10:40

Колега Bavarcho, предполагам си зает и не си влизал в форума. Писах ти ЛС , че забравих да снимам VIN номера - ако може да ми го пратиш на ЛС !
  • 0

#21 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 10:58

Ежедневна кола за София с V8=безумие, лично мнение :D


Аз вече съжалявам,че си взех 230К. А исках максимум него :) За някакви си 2-3-5 литра разлика бих карал с кеф 430 :P
  • 2

#22 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 11:50

Аз вече съжалявам,че си взех 230К. А исках максимум него :) За някакви си 2-3-5 литра разлика бих карал с кеф 430 :P


Ти си изолиран случай, няма как 230 нормално да харчи 20/100 бензин, казаха ти го половината форум.
Ако и двата двигателя са наред, разликата между 230 и 430 е много повече от 2-3л. Разликите между двата мотора далеч не са само 6-7л разход отгоре на 430-ката. Ти имаш 4 свещи, там има 16, по 25лв бройката ти си го сметни :D И не е само това, още много неща са х2 и х4 при 430-ката.
Не ме разбирайте погрешно, харесвам ми много колата, но за ежедневно каране, ходене на работа и висене по задръствания няма смисъл.
  • 0

#23 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Публикувано 21 януари 2013 - 15:20

Ама другия ми вариант е 320 -ка. Тя колко по-малко ще харчи ? Това което ме притеснява е височината на колата повече - не толкова разхода на гориво.
Нищо не казвате за коментираната от мен 320-ка. - при цена 7 хил.

Този пост е редактиран от batvas: 21 януари 2013 - 15:20

  • 1

#24 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 15:43

И аз като тебе уж по малкия мотор...оптималния...и накрая съжалявам. Ако искаш да ти дам моето 230К и аз да си взема ниското и много горящо 430? ;) Кеф цена няма май са казали хората и ако не те бърка колко гори взимай,това че е ниско е поправимо :)

И Алфонсо тези свещи се сменят 1 път,не сменяш свещи всяка година. Да малко по-скъпо е,но не мислиш ли че има защо :)

Този пост е редактиран от rado_ss: 21 януари 2013 - 15:51

  • 2

#25 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 18:04

Аз също съм на мнение, че границата за всекидневно CLK е 320, като и него повечко бих предпочитал да го карам по дефилето, отколкото в града. 190-те коня в 200 и 230 са предостатъчни за града, а и поддръжката е поносима за всекидневен автомобил. Ако 430-ката я вземеш за разхождане по страната (и извън нея), то тогава е перфектна. Освен това е доста по-рядка от 200/230/320. Бих те посъветвал да се спреш на някое хубаво 320, запазено и с повечко екстри, и няма да сгрешиш.
  • 1
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#26 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 18:25

Двигателите на осмака и шестака са абсолютно идентични,само дет единия има 2 цилиндъра в повече.И разликата изобщо не е 2-3 ами 7-8литра,последното засичане за 230ком е 475 само градско 12.2 на сто с постоянно включен климатик.Какви са тея 20 на сто?
  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#27 rado_ss

rado_ss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 79 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    '08 W221 S320CDI 4Matic
    '04 W220 S320CDI
    '03 W211 E200 kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 21:53

Какви са тея 20 на сто?


Ми ела да ти дам да покараш малко и да заредиш после :) А ако ми откриеш проблема ще те черпя 1 месец ;) Ламбди,дебитомери,свеши...всичко ок,няма грешки,тя просто си нагорява малко :D
  • 0

#28 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 276 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 януари 2013 - 22:06

Ми ела да ти дам да покараш малко и да заредиш после :) А ако ми откриеш проблема ще те черпя 1 месец ;) Ламбди,дебитомери,свеши...всичко ок,няма грешки,тя просто си нагорява малко :D

Или кракът ти е тежък като моя, и даваш много на душата.
  • 0

#29 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 януари 2013 - 22:56

аз имам една мисъл която гледам да следвам като купувам кола за мен - вземам най големия възможен заводски двигател с най много (ако може всичко...) екстри

разходите са повече, да
горивоти и е повече, да

но кефа цена няма

а и за мен бенца е бенц когато има коне под капака
  • 3

#30 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 януари 2013 - 22:59

Абе и моя крак е тежък,най-големият ми разход е 14.7 за 100км на магистралата при 187 км/ч средна скорост,на места до223.Иначе лятото до Бургас -Тетевен ,отиване и връщане с гласова спирачка до мен 800км разход 7.1 среден.И на мене любимия ми мотор е V8,няма такъв саунд нито 10 нито 12 цилиндъра,ОБАЧЕ в БС мой приятел ми каза цените на резервните части за осмака ги умножи по 2 някой по 3.Не става въпрос за свещи а за спирачни апарати,съединители,амортисьори и други.Иначе верно кеф цена няма,затуй си карам и Алфата макар че гори 17 а пък преди туй и BMW М което в Германия на магистралата при 225 км/ч гореше 20.5

Този пост е редактиран от doich: 21 януари 2013 - 23:12

  • 1

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни