Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

CLK 430 V8 W208


  • Please log in to reply
145 replies to this topic

#46 doich

doich

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Интереси:Кораби,морета ,океани и Втората Световна Война
  • Автомобил:
    clk 230 cоmpresor
Garage View Garage

Posted 22 January 2013 - 14:59

Eй верно тука много алфисти дето са минали на мерцедеси се събрахме!Значи мислим по един и същи начин. :beerВярно е че окачването е доста скъпо почити двойно е спрямо 156.Абе италянска работа ама моторите от Арезе са железни.

Edited by doich, 22 January 2013 - 15:03 .

  • 0

Бий червените докато побелят и бий белите докато почервенеят!Батько Махно


#47 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Posted 22 January 2013 - 15:39

Аз точно от това се страхувам - да не взема отново кола избирайки по емоции ЦЛК 430 , вместо с разум 230 или 320.
Щото иначе алфа се купува със сърце, а не с разум. kdl е прав - усещането в ГТВ не е особенно конфортно (гтв си заслужава само с V6 ) Аз бях тръгнал за друга кола, но в Маранело карах Ферари 430 и бях толкова развълнуван, а колата която ней се доближава (вярно ферари за бедни) до това усещане е ГТВ с V6 арезе мотор. (бях харесал едно в Швейцария) та така повлиан от емоциите, наддавах в един търг за ГТВ на член на клуб Алфа в Германия макар да не достигнахме минималната цена се свързах с продавача , спазарих се и си купих Алфа само по снимки без да съм я палил и виждал на живо. Вярно от частно лице и с нов ТЮФ, клубна и .т.н.т (човека имаше още една от 70-те години и му трябваха пари за реставрация не един Ягуар - пак стар) Та вярно като дадеш газ на тази кола се усмихваш и си близко до усещане в малко ферари. Определено не е за всекидневно каране.
Явно вече остарявам щом минавам на бенц (минах 35 години)

Я да се върна на темата, че много се отклонихме.
Кажете пружините за ЦЛК W208 еднакви ли са за всичките двигатели. Имате ли представа колко струват оригиналните пружини и амортесьори (ако взема 430 - ката и реша да я вдигна малко) Не са ли еднакви пружините с тези на 202 - Ц класата.
Като гледам сега е с Ейбах , а проучих , че тяхните комплекти свалят с по 50-60 мм предница и 45 мм задницата. Гладам има комплекти пружини и амортесьори КОНИ - СТРИИТ за ЦЛК - 430 за 426 паунда, за оригинални ако имате инфо да не стане твърда.
Освен това гледам на 430 - ката са и за смяна всички дискове и накладки (как са цените ако имате инфо - гледам два вида предни дискове за ЦЛК - 288 мм и 300 мм- предполагам 320 и 430 са с по големите)

Аз затова искам продавача Bavarcho да даде VIN номера да проверя със сигурност по Вин номер какви са номерата на ралзични части с цени при познати вносители на части, дето по VIN вадят всички алтернативи с цени и наличност по складове

kdl - Ти като газифицира твоето ЦЛК 500 W209 - колко разход ти даваше на газ и колко на бенз. ?

Мале, пак много въпроси зададох!
  • 0

#48 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 22 January 2013 - 16:04

Пружините при 208 зависят от това дали е фейслифт или не.
Преди фейса, различните модификации елеганс, авангард и спорт са с различни.
След фейса, само ако имаш екстра спорт съспеншън, тогава са различни, останалите са еднакви.

Проблемът е, че и амовете са различни ;)
Айбах имат много модели окачване. На БМВ-то един приятел е с Айбах, но стокова височина, имат също 35/30 (предпочитаното), имат и 60/40, в зависимост от модела. Трябва да видиш точните номера на пружините и амовете (ако са различни) и да гледаш в каталозите какви са.

Аз V8 за евридейка не бих си купил повече. Доходите ми позволяват да карам голям мотор и скъпа кола, но не виждам смисъл да си съсипвам стандарта на живот за една купчина ламарина. Затова си прецених да мина пак на 4цил. кола. V6... е друга тема. 320ката ми харесва най-много като компромисен вариант.

При газта на 5литровата бях: 18-20 градско на газ, настроихме я да прехвърля на 35градуса на антифриза при редуктора.
Спрямо 12 извънградско, но при мен извънградското е основно магистрала: София - Ямбол със 130 на автопилот.
Успях да я сваля веднъж до 9.5 извънградско на газ, но при доста кротко каране.

Бензиновият разход беше 13-15-17 градско, наистина зависи дали попадаш в задръстване. (SLK компресора на този маршрут гори 11, Е36-ицата ми 10 и надолу)
Извънградско 10 (магистрално-то, падала е и до 8.5, но тя по-надолу не показва) (SLK-то е 8-8.5 на този маршрут, E36-ицата 7-7.5).

Не съм Алфист, но на красивото - грозно не мога да кажа. А и има много внимание към детайла в тези машини, харесва ми.
Аз съм си БМВ-ист, но напоследък осъзнавам, че ми харесват 2-3 модела само, не всичките...
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#49 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 22 January 2013 - 16:10

Пазя ти тука един модел, задомявай се по-бързо, да ти потрябва комби ;)
  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#50 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 22 January 2013 - 16:15

Не ти ли харесва 46ицата :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#51 eMs1

eMs1

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 809 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 22 January 2013 - 16:48

Харесва ми, но Иван (Dimitroff) мисли да си продава след около година Е90-та и на жена ми много и допадна..... :D.

Edited by eMs1, 22 January 2013 - 16:49 .

  • 0
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
Публикувано изображение

#52 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Posted 22 January 2013 - 17:37

Пружините при 208 ...............................................


Благодаря за отговора и аз все повече към ЦЛК 320 се орентирам. А за БМВ - имам хубави спомени, като пресен шофоьр 18-19 годишен с Е21 :) Още помня големите зими 95,96 и уж забранените задни гуми с шипове :)
  • 0

#53 Bavarcho

Bavarcho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 23 January 2013 - 11:34

Каквото и да говорим между 430, 320 и 230K разликата е голяма. Най-вече във вървежа.
ЦЛК не съм карал 320, този мотор съм го карал в МЛ и Ц-класа, но там друго, но пък съм карал ЦЛК 230К, а казват че върви почти като 320. ЦЛК 430 и него съм го карал :D
Разликата между 230К и 430 е ороомна. Осмака с изключен ASR и задни гуми 255/40/18 няма укротяване. (ако седи включен свети постоянно, а и няма фън :D )
Карал съм и Алфа с 3.0 - V6 едната 166-ца, другата ГТВ (макар ГТВ-то много малко и не съм й давал доволно газ) и споделям мнението на някой колега напред, че въври колкото 320, но не и колкото 430.
Някой колега от раздела имаше в подписа "ЦЛК-то е прасе на стероиди, няма много спортно усещане" или нещо подобно и аз съм с това мнение, но 430-ката малко го промени. Сигурен съм че това се дължи на 100% от окачването, със сток окачване за мен е прекалено "мека" (да не се обидите сега) В тоя ред на мисли не бих се лишил от това окачване, макар да си има минуса че е доста ниска (с което се свиква малко от малко). Е пак си го има усещането, че караш Мерцедес.
За разхода не знам какво толкова се плашите. Колегата ще слага газ на 100% така че 3 - 4 литра макс. разлика на газ са 5лв. на 100 километра.
Преди година и нещо продадохме на един приятел (съсед) S класа 430, като той предимно я кара извънградско, по-малко градско и почти винаги с доста газ. Като я взе я газифицира веднага, но извънградско често си кара на бензин.
Градско с нормално каране разхода който му дава е от порядъка на 18/100. Извънградско 11/12 на 100 с умерено шофиране.
А лятото ходи до Германия с нея като я е карал само на бензин. Отиде да си купи един камион (влекач) и на връщане е карал само зад него с 90км/ч. по магистралите и ме е страх да кажа какъв разход му е дала, да не ме линчувате в форума че говоря глупости. :D
Все пак колата не е за всеки, данък, гуми (минимума е 17 за зимата), свещите не ги коментирам защото те се сменят веднъж, маслото не събира кой знае колко много, пък и то не се сменя всеки ден.


п.с. Обратно на повечето писали до тук не харесвам Алфа :D Всъщност харесвам много стари Алфи, дето ги няма по пътищата Тези новите не ги разбирам, а Алфа е марка с доста интересна история в света на Моторспорта..

Edited by Bavarcho, 23 January 2013 - 11:39 .

  • 2

#54 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Posted 23 January 2013 - 19:36

Преди малко заседава семейния съвет (аз и моята) и ...имам подкрепата да си купя каквото искам - дори и 430 ката, ако чак толкова ми харесва и реша че я искам :) Условието е да си направим една екскурзия с колата през Германия, Швейцария, Италия и обратно :))))
  • 2

#55 Chestit0

Chestit0

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    А190 , CLK 320 w208
Garage View Garage

Posted 24 January 2013 - 23:14

Реших и аз да изразя моето мнение ... Моят е 320 разход 5/100 съм му докарвал само на спускане от Витоша към София ... Тази година помня цифричките обаче от пътуването към морето ... на отиване гоних един приятел и на 224 км от София го настигнах ... каране между 150 - 160 км/ч до Царево карането беше със средна скорост 110 - 120 км/ч ... разхода беше 8.2 л/100км ... на връщане ( детето беше болно и много зле ) скорост от 180 - 200 км/ч до София ( естествено където е възможно ) ... разход 9.4 л/100км. Градско колата си ми харчи 15 .. аз не натискам леко газта и се наслаждавам на удоволствието да го покарам прди и след работа. Толкоз относно разхода ... но някой по нагоре се опита да сравни 320 с 230 .... това е леко срамно та чак се обидих ... имам колеги ( голяма фирма се ) с 200 , 200к, 230к ... и аз с 320 ... 4 цилиндровите могат само да мечтаят да изригват и да имат силата на V6 ... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм :))))

Edited by Chestit0, 24 January 2013 - 23:18 .

  • 4
Публикувано изображение

#56 batvas

batvas

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 40 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB
    W208 CLK430

    Alfa
    GTV - 3.0 V6 24v (for FUN)
    155 - 2,5 V6 - 12v (for FUN)
    164 - 2.0 TS - 8v

Posted 25 January 2013 - 10:12

Реших и аз да изразя моето мнение ... Моят е 320 разход 5/100 съм му докарвал само на спускане от Витоша към София ... Тази година помня цифричките обаче от пътуването към морето ... на отиване гоних един приятел и на 224 км от София го настигнах ... каране между 150 - 160 км/ч до Царево карането беше със средна скорост 110 - 120 км/ч ... разхода беше 8.2 л/100км ... на връщане ( детето беше болно и много зле ) скорост от 180 - 200 км/ч до София ( естествено където е възможно ) ... разход 9.4 л/100км. Градско колата си ми харчи 15 .. аз не натискам леко газта и се наслаждавам на удоволствието да го покарам прди и след работа. Толкоз относно разхода ... но някой по нагоре се опита да сравни 320 с 230 .... това е леко срамно та чак се обидих ... имам колеги ( голяма фирма се ) с 200 , 200к, 230к ... и аз с 320 ... 4 цилиндровите могат само да мечтаят да изригват и да имат силата на V6 ... всеобщо мнение е че 430 и 320 до 100 км/ч е трудно да усетиш разликата ( 430 от 0-100 .. 6.4 сек 320 от 0-100 ... 7.3 сек ) осмака се усеща обаче след 120 130 км/ч ,,, след като всичките системи спрят да го спъват да не откачи тогава се виждат какво са тези 2 цилиндъра повече ... определено обаче поддръжката му е доста по соленичка ... но пък са и прави хората кеф цена няма ... ако си готов да платиш цената за прекрасния звук на V8 ( не че аз не си намалявам касетофона да си чуя моя V6 ) и искаш автомобил който след сто+ км/ч разкрива възможностите си то това е твоя автомобил ... аз бях обзет от същите мисли преди да взема 320 .. моя избор бе V6. Каквото и обаче да вземеш ще си доволен сигурен съм :)/>)))


Bлагодаря за споделения опит и за насърчението. Прав си , че всяко удоволствие се заплаща - дано при диагностиката утре всичко да е наред с 430-ката, ако пък не ще гледаме и 320-ки :)

Аз гледам статистиката за разхода на 430 от този сайт, за да се ориентирам гледам например екземпляра с най-висок разход (даже в случая е с газова уредба) Даже малко отгоре да е пак не е зле.
http://www.spritmoni...000&powerunit=2
  • 0

#57 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 25 January 2013 - 14:29

320 от 0-100 ... 7.3 сек )

230K го дават 7.5 ;) (може би да е толко малка разликата защото да е за ръчка) Компресора според мене е универсалния боец. Когато се кара леко дава съвсем малко повече от атмосферка, а когато ти трябва сила си го настъпваш и върви. Освен тва ще е по лек от V6, а 25коня не са кой-знае кво и сигурно и с чип се докарват на 230. Колата с принудителното пълнене е истината, особено когато е от тия, които не се чупят.
  • 0

#58 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 January 2013 - 14:36

Стига, стига... v6 си е v6, v8 e v8, Компресорът си е компресор. Единственото общо между тях е шасито, на което се монтират. Усещането при каране е коренно различно и при 3те.
Една кола не е само поведение при драг. Като цяло V-образните са най-готини на усещане, звук и динамика, каквото и да си говорим.

Тея чипове/мипове/тунинг/мунинг ги има по форумите само като градски легенди. Докато не видя дино графика на напомпен компресор, всичко си остават приказки само.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#59 OBI_1

OBI_1

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 100 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    200E, 300CE, ZXR750 Ninja, fronteraB

Posted 25 January 2013 - 14:38

На други пък им харесва като почне да смуче :D
  • 0

#60 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 January 2013 - 14:40

Колега, това ми е 2ри 111 Компресорен мотор, наясно съм с предимствата и недостатъците му ;)
Но в никакъв случай не е като V-образен мотор!
  • 0

Audi_A4_avatar.gif





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users