Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Started by valyon, 21 Dec 2012 - 16:44:20
116 replies to this topic
#106
Posted 11 January 2013 - 19:18
Ако набарам някой мл... бъкан с екстри изобщо няма се поколебая да го взема... нищо , че не ми харесва много много
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#107
Posted 11 January 2013 - 19:35
Не ме грабва ама хич ни вътре нито вън.
Да ли е трошляк не знам ама като му замине някой модул за четири цифрена сума ей така от нищото е гадно.(говоря за ААМ модула или нещо такова)
Да ли е трошляк не знам ама като му замине някой модул за четири цифрена сума ей така от нищото е гадно.(говоря за ААМ модула или нещо такова)
#108
Posted 12 January 2013 - 00:53
Лично не съм притежавал МЛ (щото все още ми е останал поне малко акъл) обаче трима приятели имам с жМеЛ-ове... от къде да започна и трите са дизели, единия е даже впечатляващ V 400CDI от оная серия с АМГ пакетите, заводски монтирани.... другите са 270 единия е преди фейса около 2000, и пак 270 обаче Final Edition.
Защото не ми се обяснява по отделно за всеки ще изброя част от проблемите и ремонтите за които аз знам, защото със сигурност има още много:
-турбина
-ABS модул- смяна
-Раздатъчна кутия-ремонт
-Автоматични скорости, успя да се дотътри до сервиз за ремонт
-Някакъв модул за ESP-то смяна
-Модул за централното заключване- не знам дали го е оправил
-Проблем с ECU-то на 400 CDI оправи се с ремонт, без замяна.
-Още веднъж счупени скорости- тоя път на другия автомат, файнъл едишъна остана насред пътя след Дупница
-Дюзи на CDI-то... няколко пъти за два или и за трите не си спомням
-Проблеми с ел.стъклата
-безброй ремонти по окавчането, което изобщо не е с присъщата за джип здравина
Може и още да има, ама не искам да се напрягам да мисля назад в годините.
И после пак някой да пита какво му е на МЛ-а
Защото не ми се обяснява по отделно за всеки ще изброя част от проблемите и ремонтите за които аз знам, защото със сигурност има още много:
-турбина
-ABS модул- смяна
-Раздатъчна кутия-ремонт
-Автоматични скорости, успя да се дотътри до сервиз за ремонт
-Някакъв модул за ESP-то смяна
-Модул за централното заключване- не знам дали го е оправил
-Проблем с ECU-то на 400 CDI оправи се с ремонт, без замяна.
-Още веднъж счупени скорости- тоя път на другия автомат, файнъл едишъна остана насред пътя след Дупница
-Дюзи на CDI-то... няколко пъти за два или и за трите не си спомням
-Проблеми с ел.стъклата
-безброй ремонти по окавчането, което изобщо не е с присъщата за джип здравина
Може и още да има, ама не искам да се напрягам да мисля назад в годините.
И после пак някой да пита какво му е на МЛ-а
Edited by Алфонсо, 12 January 2013 - 00:54 .
#109
Posted 11 February 2013 - 17:13
Пресни впечатления от събота - от Бояна до "Офелиите", спускане обратно до разклона за "Копитото". Качване до хотел "Копитото" (който не работи) и обратно до Бояна - около 40км на сняг.
Горе на "Офелиите" имаше още 2 БМВ-та и една очилакрка комби, от колите с така страшното задно.
На 2 пъти ипреварвах "високопроходими" автомобили с предно при изкачването. Втория път малко ми занесе задницата, че трябваше да ускоря хубаво на 2-ра. Но веднъж като сложиш 3-тия зъб, колата заспа.
След "Златните мостове" има едно стеснение от пропадане на пътя и се наложи да спра, защото един главанак с Пежо, който слизаше, не пожела да ме пусне. Мислех да го нахраня и да го викам да бута, за да тръгна пак нагоре, но колата си пое сама. Горе на тясното с многото паркирани коли, спускащите се шофьори бяха по-толерантни.
По пътя надолу, между разклона за Копитото и Бояна, застигнах колона автомобили. Голяма пързалка. Пъплеха с 2-3 км/ч и наистина беше много загладено. Гадното е че при тия скотрости АБС-а не действа и тогава се чувствах най-нестабилен. Вече като се пораздвижи колоната и изпреварихме кретащите, и скоростта надмина 5км/ч, нещата бяха окей.
Хората с джипове и 4х4 автомобили пак щяха да предизивикат катастрофи с прекалената си самоувереност. Един със сузуки самурай тръгна да изпреварва колоната на спускане и едва не удари една Алфа, която беше тръгнала бавно нагоре след като сложи вериги. На една нервна колежка с Алуди, се наложи да й махна да спре, че тя щеше да е следващата в Алфата.
Един тип с Allroad цепеше нагоре с 60-70 по тясното докато слизах и едва се разминахме. Но то и аз на изкачване карах по-бързо отколкото на спускане.
Иначе много хора бяха избрали да сложат вериги. А на един юнак веригата му се беше усукала около полуоската - много кофти.
Горе на "Офелиите" имаше още 2 БМВ-та и една очилакрка комби, от колите с така страшното задно.
На 2 пъти ипреварвах "високопроходими" автомобили с предно при изкачването. Втория път малко ми занесе задницата, че трябваше да ускоря хубаво на 2-ра. Но веднъж като сложиш 3-тия зъб, колата заспа.
След "Златните мостове" има едно стеснение от пропадане на пътя и се наложи да спра, защото един главанак с Пежо, който слизаше, не пожела да ме пусне. Мислех да го нахраня и да го викам да бута, за да тръгна пак нагоре, но колата си пое сама. Горе на тясното с многото паркирани коли, спускащите се шофьори бяха по-толерантни.
По пътя надолу, между разклона за Копитото и Бояна, застигнах колона автомобили. Голяма пързалка. Пъплеха с 2-3 км/ч и наистина беше много загладено. Гадното е че при тия скотрости АБС-а не действа и тогава се чувствах най-нестабилен. Вече като се пораздвижи колоната и изпреварихме кретащите, и скоростта надмина 5км/ч, нещата бяха окей.
Хората с джипове и 4х4 автомобили пак щяха да предизивикат катастрофи с прекалената си самоувереност. Един със сузуки самурай тръгна да изпреварва колоната на спускане и едва не удари една Алфа, която беше тръгнала бавно нагоре след като сложи вериги. На една нервна колежка с Алуди, се наложи да й махна да спре, че тя щеше да е следващата в Алфата.
Един тип с Allroad цепеше нагоре с 60-70 по тясното докато слизах и едва се разминахме. Но то и аз на изкачване карах по-бързо отколкото на спускане.
Иначе много хора бяха избрали да сложат вериги. А на един юнак веригата му се беше усукала около полуоската - много кофти.
#110
Posted 12 February 2013 - 13:02
Е това е главния недостатък на задното, спреш ли на изкачване, може и да не тръгнеш, от голямо значение е колко човека и багаж има в колата със задно, предното е много по-зле, особено ако е натоварена колата предницата се вирва и "сбогом сцепление".
С 5 човека (от тях три момичета) и пълен багажник с очиларката, с нови гуми, тръгнах на баир, на който бях спрял да избутам една лагуна и едно поло от пътя, че не можеха по-нагоре.
С 5 човека (от тях три момичета) и пълен багажник с очиларката, с нови гуми, тръгнах на баир, на който бях спрял да избутам една лагуна и едно поло от пътя, че не можеха по-нагоре.
#111
Posted 13 February 2013 - 16:07
Така...здравейте на всички.Регистриран съм тук от както си взехме 124-ка,но не съм писал почти изобщо,а само четене,за което се извинявам.
Не мога да кажа,че съм опитен шофьор,но мога да кажа,че вече 124-ката МНОГО ме радва особено зимата.Оня ден бях на Витоша,никъде не закъсах.Гумите са на 3 години не са много добри вече,но никъде не ми е поднесла,само спирането не е много хубаво...но ако има дистанция всичко е ОК.
Също така съм забелязал,че като навлизам в по голям сняг,и ако заседна някъде просто въртя в обратна посока волана(първа или задна) и веднага излизам...
200E газ/бензин...не знам защо много хора се оплакват от задното особено зимата...на мен наистина почна да ми харесва МНОГО колата в зимно време.
Не мога да кажа,че съм опитен шофьор,но мога да кажа,че вече 124-ката МНОГО ме радва особено зимата.Оня ден бях на Витоша,никъде не закъсах.Гумите са на 3 години не са много добри вече,но никъде не ми е поднесла,само спирането не е много хубаво...но ако има дистанция всичко е ОК.
Също така съм забелязал,че като навлизам в по голям сняг,и ако заседна някъде просто въртя в обратна посока волана(първа или задна) и веднага излизам...
200E газ/бензин...не знам защо много хора се оплакват от задното особено зимата...на мен наистина почна да ми харесва МНОГО колата в зимно време.
#112
Posted 13 February 2013 - 16:27
Относно всички писаници и глупости относно МЛ-а мога да заявя следното. Преди 4-5 години баща ми си взе SsangYong Kyron. Който е малко по-наясно знае, че двигателя и трансмисията са от МЛ, а в нашия случай конкретно 2.7 дизел със Т-троник. Единствено за окачването не съм сигурен дали е взаймствано от МЛ, но от към двигател и трансмисия колата просто е перфектна. За 120-125к км. навъртени за този период проблеми не е имало. Естествено като нова кола, знаете че гаранционното обслужване на 10к км е задължително условие. Така,че от към масла и филтри колата е гледана на макс. Ни ЕКУ, ни дюзи, ни датчици или квото и да било не е давало проблем или дефект. Само където гори крушки на къси и дълги като за световно. Относно проходимостта на джипа.. за паркетен джип е впечатляваща. Относно поведението му зимно време също съм впечатлен. Със гуми на 4 сезона превърнали се почти в сликове (зимни) и патерица (резервната, която е на кокал буквално) на дългите 4х4 няма закъсване !!! Няма сняг няма лед няма дъжд мокро или квото и да било. За тия 120к км. окачването се е разтропало малко, но предвид звеския начин, по който се кара и че по него не е пипнато абсолютно нищо е напълно нормално според мен. Така че не знам вие кви коли карате (танкове може би), но ако МЛ-а е здрав колкото този корейски ментак СангЙонг, значи колата е много много добра. И говорете от личен опит. Тия истории от типа "един приятел 200к км не е смянявал масло на 190-ката и нищо и няма" или "или един приятел ми се оплака, че колата му се чупи много" са адски несериозни и неоснователни.
Немеца го е измислил !
#113
Posted 13 February 2013 - 17:39
Колега, говоря за коли и случки, които съм виждал с очите си всеки ден, пътувал съм и съм карал.
Някои от проблемите съм виждал с очите си, като го виждам, че е строшен, да не му вярвам ли???
Много странна логика имаш.
Трябва ли да си купя опел примерно, за да мога да кажа от първо лице, че опелите гният, или ми е достатъчна гледката на стотиците хиляди ръждясали таралясници с тази марка по улиците?
Спори се по спорни въпроси, не за безспорното
А че първият МЛ е проблемен автомобил е безспорно, потвърдено многократно.
Някои от проблемите съм виждал с очите си, като го виждам, че е строшен, да не му вярвам ли???
Много странна логика имаш.
Трябва ли да си купя опел примерно, за да мога да кажа от първо лице, че опелите гният, или ми е достатъчна гледката на стотиците хиляди ръждясали таралясници с тази марка по улиците?
Спори се по спорни въпроси, не за безспорното
А че първият МЛ е проблемен автомобил е безспорно, потвърдено многократно.
#114
Posted 13 February 2013 - 17:55
Еми всеки автомобил има проблеми и детски болести. Опела ръждясва, на 124 му се разпадат кабелите, на алфите им били трошливи окачванията и основен консуматив е дебитомера и т.н. И все пак ти казвам, че преди да съдиш за една кола трябва да знаеш как е подържана. Едно време баща ми имаше 123ка 200д. - Всеки ще каже милионник, тоя двигател е вечен... Ела да видиш как с кофти нафта "на далавера" мотора блокира за 3 месеца ... Съсед, с който си пиеме бирата в кварталната кръчма кара 163ка от 1вата генерация и 3 години и над 40 хиляди км. няма никакви проблеми с нея, но когато я взе си личеше че е гледана, пък и той си я гледа много. Имам предвид, че не е коректно да се говори така за която и да е кола. Всяка има плюсове и минуси.
Немеца го е измислил !
#115
Posted 13 February 2013 - 20:30
Абе мислех да не пиша , ама хайде да драсна малко
Кой те кара да сипваш "п*кочи" в двигател на 30 и косур години .... и да очакваш да няма износване и да върви и да се радваш че твоята кола върви на някакво си измислено гориво , а като блокира изведнъж стана кофти колата ... и става пример за трошлив мотор , защото някой си сипвал " гориво" което и корабите няма да подкарат
Инсталацията на 124-ката... ами няма как да искаш да е здрава при положение , че виждаш че се разпада и си викаш хайде другия път , хайде другия път , ми тия кабели да не са вечни , да не би да са направени да карат по 100 години , всеки материал си има период в който е годен да кара .... ето кабелите на 124-ката КОЙТО НЕ СА ПРЕГЛЕДАНИ ОТ СОБСТВЕНИКА СА НАГОРЕЛИ И НАЦЕПИЛИ ОТ ВРЕМЕТО и изведнъж става от най-хубавата кола в най лошата защото от нацепени кабели не дава хубав контакт и виж ти започвала да прекъсва и да гасне ...
Просто съм забелязъл , че хората не отделят внимание на колите си и след това пускат слухове еди коя си кола била дефектна , може да имат дефекти от завода , но това което си дал за пример с окачване и кабели не е пример за дефект
Кой те кара да сипваш "п*кочи" в двигател на 30 и косур години .... и да очакваш да няма износване и да върви и да се радваш че твоята кола върви на някакво си измислено гориво , а като блокира изведнъж стана кофти колата ... и става пример за трошлив мотор , защото някой си сипвал " гориво" което и корабите няма да подкарат
Инсталацията на 124-ката... ами няма как да искаш да е здрава при положение , че виждаш че се разпада и си викаш хайде другия път , хайде другия път , ми тия кабели да не са вечни , да не би да са направени да карат по 100 години , всеки материал си има период в който е годен да кара .... ето кабелите на 124-ката КОЙТО НЕ СА ПРЕГЛЕДАНИ ОТ СОБСТВЕНИКА СА НАГОРЕЛИ И НАЦЕПИЛИ ОТ ВРЕМЕТО и изведнъж става от най-хубавата кола в най лошата защото от нацепени кабели не дава хубав контакт и виж ти започвала да прекъсва и да гасне ...
Просто съм забелязъл , че хората не отделят внимание на колите си и след това пускат слухове еди коя си кола била дефектна , може да имат дефекти от завода , но това което си дал за пример с окачване и кабели не е пример за дефект
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#116
Posted 14 February 2013 - 09:41
Темата не е за това, но хайде да завършим с това, че когато става дума за коли 2-ра, 3-та и т.н. ръка е много важно как е поддържан автомобила преди това, оставам си зад думите, че 163-та (2003 - 2004) си е хубава кола, но с някои проблеми, на които ако не е обръщано внимание на време, ще създават ядове.....и го казвам от гледната точка на бивш собственик.
Edited by eMs1, 14 February 2013 - 09:41 .
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#117
Posted 22 July 2013 - 02:27
Родом съм от Смолян, един прекрасен град, в прекрасната Родопа Планина.
Сняг доволно има.
Карал съм, както и повечето от вас лади, москвичи, жигули... и предно съм карал, Вартбург 353 седанче Поло и ред други на предно.
Имам опит и със сняг и със задно предаване.
Колата ми е обикновена 124-ка, без блокаж и други шукарийки по предаването.
Ще споделя с какви гуми и какви бонуси ползвам, за да нямам проблеми зимата.
В Смолян преди години имаше много силна зима, като казвам силна...чак бакшишите бяха с вериги...май беше далечната 2008-2009г.
Значи аз от както имам бенца, карам само с тези зимни гуми
http://www.shinashop...elinivaloi.html
Само че аз купувам 205 размер, щото по Пловдив няма сняг, а все пак предимно карам там, иначе ако карах предимно в Смолян щяха да са 185, макар и под мин. размер даван от Мерцедес.
Карам бавно и примерено зимата.
Та, като тръгна за Смолян зимата, слагам в багажника 4 туби по 10л. хисарска минерална вода /понеже живея в Хисаря вече/ жената и детето на задната седалка...тръгвам и пристигам без проблеми, без драми!
Преди 10-12% наклон на Пампорово ме спират полицаите /на бензиностанцията на Петрол/ за вериги, но понеже ги познавам ме пускат и без вериги /имам в багажника, все пак карам и дете с мен/, и до сега за 8 години не ми се налагало да слагам вериги.
В интерес на истината и да като живеех в Смолян, пак не съм слагал вериги, макар много да съм обикалял зимата по Пампорово, по Момчиловци и др. села и паланки.
За мен съм направил следния извод, кола на задно, тежест, хубави гуми /не само нови/ възможно най-тънките и опит.
Кола на предно, хубави гуми, ако може да пътуваш сам и без багаж и много внимаваш със спирачката при пускане...
Сетих се, в другия форум... една моя тема http://www.mercedes-...topic=433&st=45
Имам снимка с московеца, преправен от мен и дядо ми...двигател от осмак, карбуратор от лада 1500, скорости и кардан от жигула 1300 и купе на дванайска.
Много бягаше с тея скорости, голям кеф ми беше да го ремонтирам и да го карам
Edited by GiN, 22 July 2013 - 02:37 .
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users