Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!
Започната от valyon, 21 дек 2012 - 16:44:20
116 мнения по тази тема
#31
Публикувано 23 декември 2012 - 18:30
Интересни зимни коментари, но прави впечатление че всеки разбира различно "доброто" поведение на пътя. Преди години и аз се кефех да ми поднася в завоите, да се засилваш по баирите и да прилагаш всички възможни умения в шофирането за да преодолееш ситуацията. Напоследък обаче си мисля че кефа е все повече във возенето и в това колата сама да решава ситуацията, а аз да си слушам музика, да си говоря с приятелите в колата и да се наслаждавам на природата през стъклото.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
#32
Публикувано 23 декември 2012 - 18:36
Е да ама джипа струва пари да го ева,а 124-ките скоро ще почнат да ги подаряват.
#33
Публикувано 24 декември 2012 - 11:55
Снинки от вчера от Бузлуджа... слязох до пистите
Прикачени файлове
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#34
Публикувано 24 декември 2012 - 11:58
Кажи си,че с нея просто ти е по-кеф Не само ти си имал бмв,прави си забава,докато 124-та и пр трудно ще я накараш дори зорлен да поднасяИстината е,че бмв-то и с малко повече газ прави дрифт,но управлението,скоростите,самия режим на двигателя,нямат нищо общо с на 124-тасамото превключване на скоростите става доста бързоЯ пробвай зимата с една е30каАми написал съм плюсовете и минусите на трите коли... казвам какво е поведението на бмв-то има си и + и - си ... лично на мен е36цата се контролира много по добре от колкото 124-ката ( бившата ми ) това съм забелязъл , това пиша
#35
Публикувано 24 декември 2012 - 12:02
Мразя такива при които електрониката взима решение,вместо човека.Напълно си прав и мисля че не важи само през зиматаДа Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
#36
Публикувано 24 декември 2012 - 18:29
...
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%.
Миналата зима бях свидетел на ситуация, в която човек с джип, и то не "паркетник", надцени шофьорските си умения и възможностите на джипа, и резултатът беше ПТП.
Леко за щастие.
Най-страшните ситуации са тези, които човек подценява.
#37
Публикувано 24 декември 2012 - 20:00
Да Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!
По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.
Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.
124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!
Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......
Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!
Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!
Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.
АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!
Блокажа си е бамбашка!
Бай Васо, не съм казал че не става 124-ката, става, но не е най-проходимата машина. Едни лоши зимни гуми ти трябват и си дотам
Относно опита... седма година карам мерцедеси, а от всичките ми коли до момента само една е била с предно, дали не ми е ясно задното?
И точно защото ми е ясно какво може, както ми е ясно и какво може една машина 4Х4, затова съм на това мнение- става но е много далече от върха на проходимостта.
Относно това кой го е страх да си кара джипа- всеки сам си решава.
Има и друго. Моите разбирания за зима са едни, малко по-различни, от разбиранията на масовия шофьор- 2см сняг навън и вече е люта зима, но видиш ли мерцедеса пердаши яко през тази сурова зимна обстановка със сняг по пътя
Мога още много да напиша, ама отивам да ям сърмички.. .айде наздраве
#38
Публикувано 24 декември 2012 - 20:53
На всички ни е ясно , че кола каквато и да е тя трудно се сравнява с джип 4х4.Също така всяко превозно средство легнало на "корем" е до там.Но темата не е кое най-проходимо, а как според вас се държи 124 на сняг.Ясно ,че снега най различен ( не напразно ескимосите имат 30 думи за сняг).Идеята ми беше да докажем ,че 124 се държи прилично на сняг и то не говорим 4матик.Иска ми колегите с повечко стаж да споделят и да покажем че не са прави тези които се изказват ,че колата зимата не става.С което категорично не съм съгласен.Имал съм и съм карал зимата 126, 140, МЛ 55АМГ,129 ЛОТЕК и сега имам 124АМГ 4матик.На сърцето ми е Мерцедес.Имал съм и няколко БМВ,и освен недостатъци те имат и някои качества и едното от тях е по доброто разпределение на масата между преден и заден мост.С Вай Басо съм съгласен че кола с всичката електроника не е панацея.Пример МЛ 55 АМГ си е чисто летен джип.На първата преспа се е предал.Даваш му газ да издрапа а системата отнема газта и си дотам.При 140 забелязах друго,зимата ми се налагаше да качвам често Драгалевци,и докато не му подадеш газ както си трябва да му сработят системите няма качване един заледен участък от около 300-400 метра.!29 ЛОТЕК си беше толкова мощен около 700к.с.че лятото си се връткаше като зимата ,но с добри гуми и по внимателно каране няма проблеми.За 126 какво да кажа много бях доволен вървеше доста прилично,даже ме е яд че го продадох.За 124 АМГ 4матик ако не беше така нисък направен щях да го карам само него.невероятна кола.Но това че е нисък си е направено за стабилност иначе лятото нямаше да може да взима завоите по магистралите с 260-280 км/ч.Извода ми е че всяка кола става и зависи най-вече от зад кормилното устройство.На всички Колеги желая весели празници и сбъдване на мечтите им.
#39
Публикувано 25 декември 2012 - 09:27
Задното поне е предсказуемо, докато предното незнаеш в кой момент ще те изпоти
By Batev
#40
Публикувано 25 декември 2012 - 11:31
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#41
Публикувано 25 декември 2012 - 15:49
вече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
Прикачени файлове
#42
Публикувано 25 декември 2012 - 17:42
Дай му не го мъчи Весели празници и на тебвече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение
Весела Коледа на всички колеги!
ето и снимки
#43
Публикувано 26 декември 2012 - 19:08
Поздрав за теб,
dilqnski
Алфонсо
valyo
Наско, Илия, Subsonic, Polaris,Делян, sers, Ибо,Митака,Митака - Бургас и за всички почитатели
Специални благодарности и на Монтажиста /и 1/2 тест драйвер/ : Кольо
Без Вас, нямаше да е същото...
Весели празници! Бъдете живи и здрави всички, и всички около Вас!
http://www.youtube.com/watch?v=0WigdtB1TTo
http://www.youtube.com/watch?v=sJHMZJR4Cus
Този пост е редактиран от milenm: 26 декември 2012 - 19:55
Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!
#44
Публикувано 27 декември 2012 - 06:08
Аз съм млад водач тази зима ми е първата и засега нито съм оставял или се е налагало да ме бута някой гумите ми са CLEBER 205/55/R16 сърцето на мечката е 2000 кубика дизел и нямам нито тежести нито нищо само малко по-внимателно карам и засега ми харесва проходимостта на мечката.Поздрави от Русе
#45
Публикувано 27 декември 2012 - 13:14
Еййййй някои изкарахте 124-ките и като цяло мерцедесите по проходими от джипове..... айде марш в офроуд форума, да се хвалите
Задното предаване в комбинация с отворен диференциал не е нищо, ама нищо особено. Става за придвижване с хубави зимни гуми, но изобщо не е толкова проходимо и безпроблемно. Първия баир и се почва буксуване, едната гума върти като гламава, другата си почива, почват се чалъми, лашкане, засилване, бутане и ако и това не помогне вериги.
Жигулските номера с две торби пясък в багажника няма да ги коментирам.
Задното с блокаж и/или ел. системи е доста по-добро, но и тук се искат хубави и нови зимни гуми. В този случай обаче има какво да блокира диференциала и да предаде въртящ момент към другото колело. Въртят се и двете колела, но това не значи, че не можеш да закъсаш.
4-матика е много по-добре, единствения безпроблемен мерцедес, но само докато не легне по корем, все пак е лека кола и просвета не е много голям.
Джип за зимата- безценно
И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно.
От това по-точно казано не виждам
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни