Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Ха сега кажете как се държат W124 на сняг?!


  • Please log in to reply
116 replies to this topic

#31 p22

p22

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 837 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 270 cdi
    A 170 cdi

Posted 23 December 2012 - 18:30

Интересни зимни коментари, но прави впечатление че всеки разбира различно "доброто" поведение на пътя. Преди години и аз се кефех да ми поднася в завоите, да се засилваш по баирите и да прилагаш всички възможни умения в шофирането за да преодолееш ситуацията. Напоследък обаче си мисля че кефа е все повече във возенето и в това колата сама да решава ситуацията, а аз да си слушам музика, да си говоря с приятелите в колата и да се наслаждавам на природата през стъклото.
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%. :)
  • 2
Mercedes А 170cdi
Mercedes ML 270cdi
Silentium Universi

#32 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,203 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes w221 s320 cdi
Garage View Garage

Posted 23 December 2012 - 18:36

Е да ама джипа струва пари да го ева,а 124-ките скоро ще почнат да ги подаряват.
  • 1

#33 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 24 December 2012 - 11:55

Снинки от вчера от Бузлуджа... слязох до пистите :hailandkill

Attached Files


  • 2

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#34 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Posted 24 December 2012 - 11:58

Ами написал съм плюсовете и минусите на трите коли... казвам какво е поведението на бмв-то има си и + и - си ... лично на мен е36цата се контролира много по добре от колкото 124-ката ( бившата ми ) това съм забелязъл , това пиша :)

Кажи си,че с нея просто ти е по-кеф;) Не само ти си имал бмв,прави си забава,докато 124-та и пр трудно ще я накараш дори зорлен да поднася;)Истината е,че бмв-то и с малко повече газ прави дрифт,но управлението,скоростите,самия режим на двигателя,нямат нищо общо с на 124-та;)самото превключване на скоростите става доста бързо;)Я пробвай зимата с една е30ка ;)
  • 0

#35 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Posted 24 December 2012 - 12:02

Да Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!

По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.

Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.

124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!

Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......

Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!

Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!

Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.




АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!

Блокажа си е бамбашка!

Мразя такива при които електрониката взима решение,вместо човека.Напълно си прав и мисля че не важи само през зимата;)
  • 0

#36 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 24 December 2012 - 18:29

...
Та в тази връзка изказването "Като се качих на джип разбрах какво е стабилност и добро поведение на пътя" го споделям на 100%. :)


Миналата зима бях свидетел на ситуация, в която човек с джип, и то не "паркетник", надцени шофьорските си умения и възможностите на джипа, и резултатът беше ПТП.
Леко за щастие.

Най-страшните ситуации са тези, които човек подценява.
  • 2

#37 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,773 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
Garage View Garage

Posted 24 December 2012 - 20:00

Да Алфонсо, Мерцедеса е перфектен за зимата! Единственото което е проблемно е недостатъчният опит!

По назад съм споменал и пак го повтарям, пред нас един 4X4 не паркира и не се изкачва , ама не заради това че не може ами поради опасенията на собственика да не се върне на шейна назад.

Ти не пропусна да преиначиш че ....'някой хора изкарали 124 по проходим от 4x4'.... е ако аз съм в това число.....отново ще го повторя.

124 е отлична кола само в ръцете на водач които има достатъчно километри на нея зимата!

Не се стягай, не ща да се разбира погрешно написаното от мен и повечето от колегите. Прави са момчетата! Необходима е преценка на ситуацията и преценка на риска, дали или, да се впуснем в изкачването, пързалянето, спускането......

Да се придържаме към заглавието и да не въвличаме другите модели в темата за поведението на 124. Следващите модели - вкл и твоя, са дори по-добри!

Обуздай силата и я приложи правилно, всяко подаване на газ според настилката!

Другото което споменаваш и естествено грешиш е електрониката която се бърка където не е майка и ПРИ ИЗКАЧВАНЕ.




АСР и подобни пречат на засилката....или да бъда по точен, колите със системи които пердашат спирачка при поднасяне, са по зле зимата от 124 без система - при из кач ва не!

Блокажа си е бамбашка!


Бай Васо, не съм казал че не става 124-ката, става, но не е най-проходимата машина. Едни лоши зимни гуми ти трябват и си дотам ;)
Относно опита... седма година карам мерцедеси, а от всичките ми коли до момента само една е била с предно, дали не ми е ясно задното?
И точно защото ми е ясно какво може, както ми е ясно и какво може една машина 4Х4, затова съм на това мнение- става но е много далече от върха на проходимостта.
Относно това кой го е страх да си кара джипа- всеки сам си решава.
Има и друго. Моите разбирания за зима са едни, малко по-различни, от разбиранията на масовия шофьор- 2см сняг навън и вече е люта зима, но видиш ли мерцедеса пердаши яко през тази сурова зимна обстановка със сняг по пътя ;)
Мога още много да напиша, ама отивам да ям сърмички.. .айде наздраве :beer
  • 0

#38 valyon

valyon

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 151 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес бенц W124 АМГ 1992 4matic
Garage View Garage

Posted 24 December 2012 - 20:53

На всички ни е ясно , че кола каквато и да е тя трудно се сравнява с джип 4х4.Също така всяко превозно средство легнало на "корем" е до там.Но темата не е кое най-проходимо, а как според вас се държи 124 на сняг.Ясно ,че снега най различен ( не напразно ескимосите имат 30 думи за сняг).Идеята ми беше да докажем ,че 124 се държи прилично на сняг и то не говорим 4матик.Иска ми колегите с повечко стаж да споделят и да покажем че не са прави тези които се изказват ,че колата зимата не става.С което категорично не съм съгласен.Имал съм и съм карал зимата 126, 140, МЛ 55АМГ,129 ЛОТЕК и сега имам 124АМГ 4матик.На сърцето ми е Мерцедес.Имал съм и няколко БМВ,и освен недостатъци те имат и някои качества и едното от тях е по доброто разпределение на масата между преден и заден мост.С Вай Басо съм съгласен че кола с всичката електроника не е панацея.Пример МЛ 55 АМГ си е чисто летен джип.На първата преспа се е предал.Даваш му газ да издрапа а системата отнема газта и си дотам.При 140 забелязах друго,зимата ми се налагаше да качвам често Драгалевци,и докато не му подадеш газ както си трябва да му сработят системите няма качване един заледен участък от около 300-400 метра.!29 ЛОТЕК си беше толкова мощен около 700к.с.че лятото си се връткаше като зимата ,но с добри гуми и по внимателно каране няма проблеми.За 126 какво да кажа много бях доволен вървеше доста прилично,даже ме е яд че го продадох.За 124 АМГ 4матик ако не беше така нисък направен щях да го карам само него.невероятна кола.Но това че е нисък си е направено за стабилност иначе лятото нямаше да може да взима завоите по магистралите с 260-280 км/ч.Извода ми е че всяка кола става и зависи най-вече от зад кормилното устройство.На всички Колеги желая весели празници и сбъдване на мечтите им.
  • 2

#39 Gangsta Man

Gangsta Man

    Рапeр

  • Членове на клуба
  • 3,671 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:5Rich-California
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W 140 S500 L
Garage View Garage

Posted 25 December 2012 - 09:27

Задното поне е предсказуемо, докато предното незнаеш в кой момент ще те изпоти :)
  • 1
Публикувано изображение

By Batev

#40 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 25 December 2012 - 11:31

:beer
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#41 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 25 December 2012 - 15:49

вече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега :) )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани :)
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение :)

Весела Коледа на всички колеги!

ето и снимки

Attached Files


  • 4

#42 batmusorat

batmusorat

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W124TE 200

Posted 25 December 2012 - 17:42

вече четвърта зима карам на задно, предната кола беше едно 6-цилиндрово бмв, което нямаше недозавиване, но явно заради отворения диф на права отсечка наистина хвърляше задницата настрани, дори и при внимателно боравене с газта...
моя меро също има три метанови бутилки отзад, но не мисля, че кой знае колко помагат... с отворен диф и малко карани клеберки онзи ден в големия сняг си перках без проблем, заобикалях сума ти закъсал народ, бутах по-проходими коли, и т.н., хората ми се чудеха къде съм излязъл с тая ниска кола със задно, но е факт - за цял ден каране, включително сутринта, когато снегорините още спяха и аз бях пъва кола, която излезе от навятия и неразринат паркинг ( на 2-ра с много газ просто изринах снега :) )... и само един път затънах, защото при поредния ми вземат с вратите завой поднесох повече и директно се качих на една 50см пряспа, но дори и тогава меро излезе лесно - заора в снега и задницата, драпайки, не го изкара назад, а колата се сурна настрани :)
заради това и аз мисля, че при лоши условия е важно не каква е колата, а как е подготвена и дали задкормилното устройство познава машината и нейното поведение :)

Весела Коледа на всички колеги!

ето и снимки

Дай му не го мъчи ;) Весели празници и на теб :)
  • 0

#43 milenm

milenm

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казанлък
  • Автомобил:
    друг
Garage View Garage

Posted 26 December 2012 - 19:08

:beer


Поздрав за теб,
dilqnski


Алфонсо


valyo

Наско, Илия, Subsonic, Polaris,Делян, sers, Ибо,Митака,Митака - Бургас и за всички почитатели :)
Специални благодарности и на Монтажиста /и 1/2 тест драйвер/ : Кольо

Без Вас, нямаше да е същото...
Весели празници! Бъдете живи и здрави всички, и всички около Вас!


http://www.youtube.com/watch?v=0WigdtB1TTo

http://www.youtube.com/watch?v=sJHMZJR4Cus

Edited by milenm, 26 December 2012 - 19:55 .

  • 1

Мъдрецът сочи Луната, а глупакът гледа в пръста му!

#44 Mitko-amg

Mitko-amg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 42 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе
  • Автомобил:
    Mercedes E250 Diesel (w124) 1994
Garage View Garage

Posted 27 December 2012 - 06:08

Аз съм млад водач тази зима ми е първата и засега нито съм оставял или се е налагало да ме бута някой гумите ми са CLEBER 205/55/R16 сърцето на мечката е 2000 кубика дизел и нямам нито тежести нито нищо само малко по-внимателно карам и засега ми харесва проходимостта на мечката.Поздрави от Русе :)
  • 0

#45 dzuvko

dzuvko

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 310 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:W124, W202, W201, Електроника, Програмиране, Шахмат, Забавления
  • Автомобил:
    W124 - 2.0 Coupe (М111.940)
    W201 - 2.0D 190D
    W202 - 2.0 136кс (М111.941)
    W220 - S500 306кс V8 M113
Garage View Garage

Posted 27 December 2012 - 13:14

Еййййй някои изкарахте 124-ките и като цяло мерцедесите по проходими от джипове..... айде марш в офроуд форума, да се хвалите :D
Задното предаване в комбинация с отворен диференциал не е нищо, ама нищо особено. Става за придвижване с хубави зимни гуми, но изобщо не е толкова проходимо и безпроблемно. Първия баир и се почва буксуване, едната гума върти като гламава, другата си почива, почват се чалъми, лашкане, засилване, бутане и ако и това не помогне вериги.
Жигулските номера с две торби пясък в багажника няма да ги коментирам.
Задното с блокаж и/или ел. системи е доста по-добро, но и тук се искат хубави и нови зимни гуми. В този случай обаче има какво да блокира диференциала и да предаде въртящ момент към другото колело. Въртят се и двете колела, но това не значи, че не можеш да закъсаш.
4-матика е много по-добре, единствения безпроблемен мерцедес, но само докато не легне по корем, все пак е лека кола и просвета не е много голям.
Джип за зимата- безценно :D
И най-смотания джип ще се справи по-добре от 124 със задно.


От това по-точно казано не виждам
  • 2




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users