http://fakti.bg/avto...k-otnovo-e-benz
Новини свързани с любимата марка
Започната от staniola, 23 ное 2012 - 18:03:31
204 мнения по тази тема
#121
Публикувано 30 юни 2015 - 17:30
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#122
Публикувано 30 юни 2015 - 18:00
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#123
Публикувано 18 август 2015 - 16:33
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#124
Публикувано 28 август 2015 - 01:47
След като пуснаха новата S-class W222 във варианти седан и купе, вече я има и кабриолет:
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#125
Публикувано 09 септември 2015 - 21:55
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#127
Публикувано 17 септември 2015 - 22:02
Малко кофти,ама истината си е истина,дори когато боли!http://www.mobile.bg...paign=firstpage
#128
Публикувано 18 септември 2015 - 12:31
и малко инфо: http://fakti.bg/avto...t-mercedes-benz
Този пост е редактиран от pitar_r_r: 18 септември 2015 - 12:55
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#129
Публикувано 26 септември 2015 - 17:44
Оригинални масла и дюзи на Мерцедес http://olx.bg/ads/user/107p/, Диагностика.
#131
Публикувано 17 октомври 2015 - 21:57
Новата E-Class...провал, одрала кожата на S-Class.
Да си бяха продължили традицията с четирите фара.
Да си бяха продължили традицията с четирите фара.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#132
Публикувано 18 октомври 2015 - 00:56
Станаха като Ауди, от далече не може да разбереш 4, 6, 8-ца ли е...но какво да се прави, все пак едва ли някой от нас ще я откаже
ex C124 220 '94
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
ex CL203 200 Kompressor SportCoupe '02
ex W163 270 CDI '03
ex W203 200 Kompressor '01
#133
Публикувано 30 декември 2015 - 23:23
Така е наистина с ектериора на новата Е-класа можеше да си оставят добрата стара очиларка но съдба. Но пък откъм интериор са я направили космическа отвътре:
E-Class 2017
Mercedes-Benz прави големи стъпки в бъдещето с множество иновации в новия E-Class, включително и по отношение на дизайна на интериора, който предлага следващо поколение широкоформатен двоен дисплей (12.3 инча на диспей). В допълнение, чувствителни на докосване контролни бутони на волана за първи път се използват в автомобил. Те позволяват на водача да контролира цялата развлекателна система с приплъзване на пръст без да му се налага да вдига ръцете си от волана. Изцяло новото преживяване е обогатено с интелигентен графичен дизайн на визуализации и анимации, с висока резолюция, в комбинация с опростена навигационна логика. Същевременно, пътниците се радват на чувствен интериор с просторна архитектура и висококачествени материали.
"С интериора на новия Е-Class, ние предлагаме нова интерпретация на концепцията за съвременния лукс, казва Хартмут Зинквиц ръководител вътрешен дизайн. "Избработихме просторен и интелигентен интериор. Верни на дизайн философията на Mercedes-Benz за чувственост и чистота, интегрирахме технологични иновации и високо ниво на оборудване, за да създадем вълнуващо преживяване за водача и пътника на предната седалка в автомобила.
Новият E-Class поставя нови стандарти в бизнес класа и не само. Освен работно място и лично пространство, автомобилът се превръща в "трето място" – жизнено пространство, в което пътниците могат да се радват на съвременен лукс."
Широк двоен дисплей с възможност за индивидуално конфигуриране според предпочитанията
Фокусът на вниманието в комфортния и луксозен интериор на новия Е-Class са двата дисплея, всеки с диагонал на екрана 31,2 см (12.3 инча) и резолюция 1920 х 720 пиксела. Те визуално се сливат, за да създадат широкоекранен кокпит, като по този начин се превръщат в централен елемент, подчертаващ хоризонталната линия в интериорния дизайн на новия E-Class. Като инструментално табло, този широкоекранен кокпит включва голям дисплей с виртуални показатели в директното зрително поле на водача, както и централен дисплей, разположен на средната конзола. Благодарение на общото покривно стъкло, оптично се постига модерен плосък екран.
Водачът може сам да избира дизайна на визуализацията за широкоекранното инструментално табло измежду три различни стила: "Classic", "Sport" и "Progressive". Широкоекранното инструментално табло се доставя като опция в комбинация с COMAND Online.
Серийно новият Е-Class се предлага с инструментално табло с цилиндрична оптика с два кръгли стрелкови уреда и 17,8 см цветен дисплей (резолюция 1000 х 600 пиксела) и централен дисплей с диагонал на екрана 21,3 см (резолюция 960 x 540 пикесела).
Водачът може да адаптира съдържанието в централния дисплей, така че да отговаря на неговите предпочитания. С изключение на навигационната карта (която винаги изпълва целия екран), графичното съдържание на централния дисплей на системата COMAND Online е разделен на основна зона за информативна графика и анимации (2/3 от ширината, разположена в дясно) и допълнителна зона (1/3 от ширината, разположена в ляво).
Вечер дисплеят може да бъде осветен фоново от многоцветното амбиентно осветление, разположено зад него, като по този начин се създава впечатлението, че той виси във въздуха.
Touch control: жестове с плъзване на пръста
Новият Е-Class е първият автомобил в света, който интегрира чувствителни на допир бутони в спиците на волана. Подобно на смартфоните бутоните реагират на хоризонтално или вертикално плъзване на пръста. Това позволява на водача да управлява всяка една функция на инфотеймънт системата по същия опростен, интуитивен и логичен начин, по подобие на смартфона, без да сваля ръцете си от волана. След като водачът намери желаната функция с плъзване на пръстите, той трябва да натисне бутона за да я извика. Допълнително още четири бутона във всеки от блоковете за управление предлагат познатите функции, като управление силата на звука или управление на телефона.
Допълнителна възможност за въвеждане, подобно на C-Class, предлага тъчпадът на централната конзола. Той позволява всички функции да бъдат управлявани с един или повече пръсти (multitouch). Тъчпадът дава възможност да бъдат изписвани с ръка букви, цифри и специални символи. Системата разпознава изписан символ и го прочита, без да се налага вoдачът да отклонява вниманието си от пътя. Вградена функция разпознава поставена върху тъчпада ръка и повишава функционалната му надеждност, като не позволява некоректно и нежелано въвеждане на данни. Три чувствителни на допир бутона са разположени зад тъчпад зоната и могат да се ползват за бърз и директен достъп до ключови функции (‘назад’, ‘любимо меню’, ‘аудио’).
Като допълнение към чувствителните на допир бутони и тъчпада, водачът може да управлява инфотеймънт системата и чрез COMAND контролер или LINGUATORNIC (система за гласово управление). Той може по всяко време да избере предпочитания от него метод.
Новият E-Class може да се управлява и от бутони за директен достъп, като например за настройка на климатичната инсталация, а също и за активиране и деактивиране на определени асистиращи системи.
При създаването на елементите за управление и визуализация целта е не само логическото групиране на управляващите зони и визуализацията по форма и съдържание, а също така елементите да бъдат подчертани и да бъде повишена тяхната стойност. Метализирани повърхности на бутоните и автентични метални управляващи елементи са използвани за постигане на специален стойностен ефект. Благодарение на метална оптика и прецизна обработка, на места включително и със специален лак, всеки един от управляващите елементи в автомобила излъчва любовта към детайла по отношение на докосване и акустика.
Ново изживяване при управлението
Целта на създаването на изцяло новата концепция за управление и визуализация е била максимално да се обединят интуитивността при използването с функционално експресивния и атрактивен дизайн. Резултатът е, че пътниците в E-Class могат да се наслаждават на ново управление с визуализации и анимации с висока резолюция. Разработчиците са се фокусирали върху най-новите техники за представяне и визуализиране, за да направят по-лесно, т.е. по-интуитивно за водача възприемането на информацията.
Например, анимации показват режима на работа на асистиращите системи или на DYNAMIC SELECT. Анимирана ECO индикация в инструментното табло помага на водача по лесно разбираем за него начин да изгради икономичен стил на шофиране. Новият изглед идва също така с нова по-ясна структура на менютата, което прави по-лесно тяхното избиране и води ефективно до желания резултат в конкретната ситуация. Ергономията и интуитивността са били ключови критерий за разработчиците.
Интелигента обработка на материалите
Висококачествените материали определят едновременно спортния и елегантен стил на интериора. Те включват дървени декоративни елементи с открити пори, дърво с яхтена оптика с интегрирани линии - интерпретация на инкрустирано дърво и нов вид метализирани материи. Използването на автентични материали намира своето продължение и в облечените в кожа горни панели на вратите в избрани линии на изпълнение. Типичното за Mercedes високо качество се постига благодарение на педантичния дизайн на всеки детайл и ръчната изработка. Старателно са съчетани цветовете и материалите в разнообразни нюанси на кафяво, включващи нови атрактивни цветови комбинации като например кафяво/макиато и самаркафяво/макиато. Всичко това позволява максимално персонализиране на интериора.
Светлинна атмосфера с 64 цвята
За осветяване на интериора е използвана само LED технология, която се отличава с нисък разход на енергия и дълъг живот. Същото важи и за опционалното амбиентно осветление с разширена функционалност. Със своите 64 цвята то предлага множество възможности за индивидуализация.
Осветлението добавя акценти например към декоративните елементи, централния дисплей, отделенията за вещи на централната конзола, при дръжките на вратите, джобовете на вратите, в краката на пътуващите на предните и задните места, при блока за управление на тавана, при триъгълника до външните огледала и при висoкочестoтните високоговорители (ако автомобилът е оборудван с озвучителна система Burmester high-end 3D surround sound).
Източник: http://www.hicomm.bg
#134
Публикувано 09 януари 2016 - 19:46
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#135
Публикувано 22 януари 2016 - 22:12
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни