Новини свързани с любимата марка
Започната от staniola, 23 ное 2012 - 18:03:31
204 мнения по тази тема
#106
Публикувано 29 март 2015 - 09:01
Мда, за същата става дума, грешката е моя, цецка е, не е 190-ка
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#107
Публикувано 07 април 2015 - 12:21
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#108
Публикувано 07 април 2015 - 15:41
Новият Mercedes-Benz C-Class е победител в ежегодния конкурс Световен автомобил на годината. Резултатите от гласуването на журито, включващо 75 журналисти от 22 държави, бяха обявени по време на автосалона в Ню Йорк.
В борбата за първото място C-Class успя да изпревари другите два претендента – Volkswagen Passat и Ford Mustang. Моделът на Mercedes-Benz триумфира благодарение на новата си конструкция от алуминий и стомана, големия избор задвижващи агрегати, включително и хибриден, както и заради комфорта, безопасността и използваните нови технологии, сочи информацията.
Журито връчи награди и в още 4 категории. За Представителен автомобил на годината бе избрано купето Mercedes-Benz S-Class, което успя да изпревари хибридната спортна кола BMW i8 и всъдехода Range Rover Autobiography Black с удължена база.
Призът Спортен автомобил на годината също отиде при представител на Mercedes-Benz. Това е новият AMG GT, дебютирал през миналата година. Приемникът на SLS AMG изпревари BMW M3 / M4 и купето Jaguar F-Type R.
При номинираните за Дизайн на годината спечели Citroen C4 Cactus, който се пребори с Mercedes-Benz C-Class и с новото поколение на всъдехода Volvo XC90. Журито на конкурса отбеляза, че представител на френската марка се бори за трофея за 6-и път през последните 10 години.
И накрая – за Най-добър зелен автомобил бе избрано купето BMW i8, което имаше за съперници хибридите Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid и Volkswagen Golf GTE.
Преди година Световен автомобил на годината стана Audi A3. При спортните коли на първо място бе Porsche 911 GT3, а при представителните – Mercedes-Benz S-Class. Наградите за зелен автомобил и за дизайн отидоха при BMW i3.
Източник: http://www.dnes.bg/c...godinata.259462
#109
Публикувано 09 април 2015 - 12:36
SLK С НОВА 9-СТЕПЕННА ТРАНСМИСИЯ СТАНДАРТНО
Mercedes реши да оборудва роудстъра си стандартно с нови агрегати и трансмисии. SLK 200 получава 2-литров 4-цилиндров агрегат с 184 к.с. и 300 Нм, който предлага 30 Нм повече от предшественика си. SLK 300 поема щафетата от SLK 250, а под капака ще бушуват 245 к.с. и 370 Нм.
SLK 200 вече ще се предлага с 6-степенна механична скоростна кутия, а SLK 300 и SLK 250d получават нов 9-степенен G-TRONI:C автоматик стандартно.
Всички модели вече предлагат по-богато стандартно оборудване. Новостите включват LED дневни светлини и нова мултимедийна система. Също така са станали по-безопасни благодарение на системи като: Attention Assist, Distronic Plus с Collision Prevention Assist Plus, Adaptive Brake Assist, Blind Spot Assist и Lane Keeping Assist.
#110
Публикувано 09 април 2015 - 12:40
MERCEDES-BENZ C160. ДОБРЕ ДОШЪЛ
Посрещнете най-слабото и евтино изпълнение на C-Class
В тези коли има чар. Да, в базовите модификации на почти всеки модел има нещо, което сладко не може да се обясни и което е пряко свързано с тяхната откровеност. Както и с факта, че давате най-малко пари за притежание на даден модел.
В случая това е Mercedes-Benz C160, която се задвижва от 1,6-литров - ура, имаме и съвпадение на означението с работния обем - бензинов мотор със 129 к.с. Тоест колата е с 27 к.с. по-слаба от предишния базов C180. Mercedes предлагат базовата C-Class изключително с 6-степенна ръчна трансмисия, без опцията за 7G-ТRONIC PLUS автомата, наличен при по-горните версии.
Към цените. Най-евтиният билет за собственическото място в C-Class започва от 31 683 евро (в Германия) за C160 седан, докато този за T-модела е минимум 33 349 евро. И двете коли влизат в продажба през юни.
#111
Публикувано 09 април 2015 - 17:22
Mercedes C-Клас срещу BMW Серия 3 и Audi A4
Поемане по нов курс - автомобилните производители не обичат много такива маневри. Те наподобяват огромни танкери, които, за да минимизират риска, маневрират бавно и с малки стъпки. Затова е изненадващо, че Mercedes ще изпробва новата си техника не в някой нишов модел, а директно в най-масовия: новата C-класа, която ще се продава от месец март, има нова стоманена каросерия, по-леко окачване и асистиращите системи за водача на S-класата. Напредък чрез скъпа техника? AUTO BILD направи първото сравнение на модела с конкурентите от Audi и BMW.
Марката направи голяма крачка и по отношение на дизайна. Докато предшественикът изглеждаше ръбесто-компактен, новата C-класа се простира на почти 4,70 метра – навремето това беше форматът на луксозния клас. Харесва ни смелостта повърхностите най-вече отпред и отстрани да бъдат загладени. Изглежда така, сякаш от Mercedes са се успокоили.
Сядаме в кокпита: дълбоко разположени кръгли уреди
„C-класата трябва да стане далеч по-спортна, казва шефът на отдела за разработка Кристиан Фрю, добавяйки веднага: - Разбира се, че не за сметка на основните добродетели – комфорта и сигурността“.
Заимстваните от S-класата детайли като бутоните за електрическо регулиране на седалките в тапицерията на вратите или лайстната с превключватели показват, че инженерите са решили да не отстъпват на Audi при изработката. Свободно разположеният дисплей в стил iPad има предимството, че може лесно да бъде заменен с по-голям монитор. Новост е тъчпадът посредством контролер, който се управлява като мобилен телефон – при това не в комплект с най-скъпата навигация, а още в комбинация с най-евтината аудиосистема AP 20 за 476 лв. (цена за Германия). Към този момент тази екстра не се предлага дори и от S-класата. Разбира се, това е хитра екстра, но изглежда доста по-модерна от превключвателите на BMW или Audi. Естествено превключвателите не са решаващи за качеството на автомобила, но по тях личи напредъкът на даден производител. От Merсedes разчитат и на ергономията, на интуитивното управление и на допълнителната порция място. „Повече място за главите отпред, както и 5 см повече пространство за краката отзад”, обещава Кристиан Фрю. Увеличението на външната дължина обаче не носи предимства вътре. Въпреки че е по-късо, BMW има по-просторна задница.
Audi е по-неудобно заради по-малките отвори на вратите и по-тясната задна седалка – доказа го и Eаsy Index. Къде се губи тогава дължината на С-класата? Преди всичко в удължената предна част на автомобила, жертва на новата платформа MRA („Мercedes Rear Architecture“), която в бъдеще ще се ползва от всички модели със задно задвижване до S-класата.
Mercedes отслабва с алуминий
От луксозния клас идват и екстрите, които правят С-класата уникална: въздушното окачване, разпознаването на детски седалки и пилотът за придвижване в задръстване (4998 лв. доплащане в Германия) към момента се предлагат само при Mercedes. Стереокамерата за вътрешното огледало дава възможност на С-класата да се движи след автомобила отпред в режим „тръгни - спри”, без да е необходима намесата на водача.
Някои от важните нововъведения се усещаха и от мястото на пътник до водача. Например каросерията, която наполовина е от алуминий и във версията с базов бензинов агрегат тежи 1395 кг. Впечатляващо, конкурентите BMW Серия 3 (1460 кг) и Audi A4 (1505 кг) тежат значително повече. Диетата е толкова строга, че икономичният модел Eco и по-високите нива на обзавеждане са оборудвани вместо с оловен, с литиево-йонен акумулатор.
Новата четирираменна предна ос, произведена отчасти от алуминий, прави новата С-класа почти толкова маневрена, колкото Серия 3. При въздушното окачване (за 2832 лв.) настройката се сменя за секунди между комфортна и спортна. BMW и Audi залагат на регулиращи се амортисьори.
При задвижването Mercedes отново се възползва от алуминиевата диета, която съвместно с подобрената аеродинамика (cw 0,24 при Eco) редуцира разхода на гориво. При това, без под капака да е монтирана най-нова стока - 2,2-литровият дизелов мотор е с чугунен вместо алуминиев блок. Благодарение на добрата си шумоизолация тези мотори работят приятно тихо. Въпреки това комфортът на BMW не може да бъде достигнат.
Бестселърът ще се произвежда на четири континента
Хората от Mercedes са доста смели. Продажбите през март ще стартират с трите най-предпочитани двигателя с мощност от 156 до 184 к.с. През септември ще се появят и две икономични версии на 1,6-литровия дизелов мотор на Renault, а първият дизелов хибрид ще излезе през 2015 г. Освен това ще има варианти с двойно задвижване, мощни бензинови мотори до 333 к.с., AMG спортисти с 565 к.с. и производство на четири континента. Бестселърът на марката ще се прави в заводите в Бремен (Германия), Тъскалуза (Алабама, САЩ), Южна Африка и Пекин, като в китайската столица ще се произвежда и по-дълга с 8 см версия.
Така новата C-класа няма да има много общи неща със старата – освен високите цени, стартиращи от 67 716 лв., които отново ще надвишават конкурентите Серия 3 (от 55 400 лв.) и A4 (от 51 967 лв.).
С-класата – по-комфортна във всеки детайл
Въпреки увеличените размери и скъпата техника Mercedes не може да преоткрие наново средния клас. При комфортното боравене във всекидневието – за това става дума в Easy-Index-а на AUTO BILD – C-класата почти не изпъква пред конкурентите. Качвате се през подобни големи отвори на вратите като в Серия 3, A4 е малко по-тясно. Ако погледнем обзавеждането, ще установим наличие на познато за водачите на Mercedes усещане: позицията на седене е превъзходна. При маневриране и обръщане на посоката разликите с конкуренцията са по-скоро въпрос на вкус. Новият тъчпад между седалките заслужава допълнителна точка, която обаче ще бъде компенсирана от жабката: колко непрактичен, тесен отвор! Отворът на багажника е по-тесен в сравнение с преди, затова пък срещу доплащане задната седалка се сгъва на три части. Жалко е, че отворите за товари и при трите модела се доплащат. Автоматичните светлини са серийни при Mercedes, което му носи победата.
Харесва се на очите и на пръстите: шикозно изпълнено регулиране на седалките и стъклоповдигачите на AMG версията
Между кръглите уреди има дисплей с висока разделителна способност.
Тъчпад с голяма повърхност за писане, под него е контролерът
НАКРАТКО:
Дългият новак Mercedes C-класа
1 Най-голямо междуосие, най-късите задни врати 2 Сега вместимостта на багажника е 480 л 3 Най-високият товарен ръб и най-тесният товарен отвор 4 Серийни автоматични светлини: фаровете се включват сами в тъмното
Доказаното качество Audi A4
1 Най-добрата изработка 2 По-късите предни врати затрудняват качването 3 Най-високата позиция на седене за водача 4 По-малко пространство за краката на задната седалка, въпреки че Audi е най-дългият автомобил в сравнението
Мащабът в класа BMW Серия 3
1 Най-късият автомобил в теста оползотворява най-добре вътрешното пространство 2 Най-дългите врати за удобно качване 3 Най-нисък товарен ръб за лесно товарене 4 Клиентите на BMW ще чакат още въздушно окачване
ИЗВОД
Има ли полза от скъпата техника? Mercedes подлага C-класата на радикална диета – това прави колата по-пъргава и по-икономична. Увеличаването на дължината обаче не се усеща под формата на допълнително място за пасажерите. Иначе лимузината от Щутгарт има предимство пред Серия 3 и A4 при комфорта и сигурността. Високите цени обаче са доказателство за самочувствието на марката.
#112
Публикувано 03 май 2015 - 16:00
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#113
Публикувано 11 май 2015 - 11:21
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#114
Публикувано 11 май 2015 - 14:05
Я, какво Ауди...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#115
Публикувано 11 май 2015 - 21:31
Що бе!?Я, какво Ауди...
Да не би да е заради задните стопве...
#116
Публикувано 11 май 2015 - 22:51
Не, заради предните стоповеЩо бе!?
Да не би да е заради задните стопве...
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#117
Публикувано 11 май 2015 - 23:01
Аз пък не мисля, че този рендъринг показва кайния дизайн на колата, а по-скоро го предполага, като съм гледал колата с камуфлаж по-скоро си мисля, че ще бъде с дизайн подобен на S клас, както при клас C.
Този пост е редактиран от Lubo88: 11 май 2015 - 23:02
C200 KOMPRESSOR
#118
Публикувано 21 май 2015 - 17:55
#119
Публикувано 22 май 2015 - 20:11
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
#120
Публикувано 18 юни 2015 - 10:00
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни