Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Новини свързани с любимата марка


  • Please log in to reply
204 replies to this topic

#151 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 31 March 2016 - 21:44

Битка на гигантите: И Maybach прави луксозен "джип" като Bentley, Rolls-Royce и Lamborghini
768x432.jpg?_=1459346673

Супер SUV моделите се превръщат в нещо повече от модерно увлечение на луксозните марки и техните клиенти. Bentley вече продава Bentayga, в Rolls-Royce са почти готови с Cullinan, а за 2018 трябва да е готова и серийната версия на Lamborghini Urus.

Затова и Mercedes не иска да изостава от тази компания.

"Можем ли да направим луксозен SUV? Не изключвам такава възможност. Въпреки това не мога да си представя как може да бъде направено върху сегашната платформа. Ако се заемем с този проект, автомобилът ще получи напълно нова платформа ", казва топ мениджърът, член на борда на директорите, Ола Калениус. Допълвайки, че SUV сегментът ще продължи да расте, както и разработването на кросоувър Maybach определено има смисъл, пише Auto Motor und Sport.

Основните конкуренти на новия модел в този възможно най-висок клас при кросоувърите ще бъдат Rolls-Royce Cullinan и Lamborghini Urus, Bentley Bentayga.

Според неофициални данни луксозният всъдеход на марката Maybach може да стъпи върху базовия модел на новото поколение на GLS. Не е изключено колата да получи 6,0-литров бензинов двигател V12. Същият агрегат е монтиран на Mercedes-Maybach S600. Освен това може да получи и 4,0-литров турбо V8.

Известно е, че съществуването на марката Maybach бе преустановено през 2012 г., тъй като продажбите й бяха изключително ниски. През цялата си история марката е била специализирана в производството на свръхлуксозни автомобили, като междувременно на няколко пъти спира производството си. Въпреки това управата на Mercedes-Benz реши да върне на пазара Maybach като подмарка, под която компанията ще продава дългата версия на седана S-класа с топ оборудване.


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#152 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 09 April 2016 - 07:16

оставя ли Mercedes отново мащаби? Новият E-клас среща своя предшественик от 1985 г. – двата автомобила са доста различни. Ние обаче открихме и много общи неща

 

 
MER_EKL_AEM_14-678x381.jpg

ОТПРЕД НА КАПАКА отново има звезда. Вертикално разположена и серийна още от най-ниското ниво на оборудване. Не срещу доплащане като при C-клас, а като ясен сигнал за статуса на този Mercedes: ето го и новия E-клас, световния бестселър и посланик на тази марка, която преди 130 години е изобретила първия автомобил и която сега преследва една амбициозна и същевременно трудна цел – отново да се изкачи на върха в бизнес класа. Но възможно ли е германските премиум лимузини да са достигнали предела на своето техническо развитие?   Новият E-клас ще трябва да направи голям скок: с различни двигатели, с повече лукс, с още повече електроника и – с редица еднакви части като актуалния C-клас. Концепцията не е нова – вече сме били нейни свидетели преди 31 години.

MER_EKL_AEM_26-350x233.jpgW 124 бе такси, комби, кабриолет и най-вече солиден. Новият изглежда „клекнал“ върху задната си ос

По онова време предшественикът на днешния E-клас използва доста голяма част от техниката на бейби Benz-а: серия W 124 притежава отлична аеродинамика, многораменна ос и модерни дизелови двигатели. 200, който взехме за първото сравнение, днес се счита за търсен йънгтаймер и с ръбестия си дизайн е „последният истински Mercedes“. Значи ли това, че новият E-клас не е Mercedes? Изключено – при порасналата решетка на радиатора и удължения преден капак. Лимузината е по-дълга с четири сантиметра, но е по-ниска в сравнение с досега – пропорциите са ориентирани в посока представителна спортна натура.

Кръглото задно стъкло подчертава развитието на Coupé модата, докато загатнатият заден спойлер осигурява най-добрата аеродинамика в класа: коефициентът на аеродинамично съпротивление от 0,23 (досегашният модел бе с 0,29) помага за пестенето на гориво при пътуване на дълги разстояния. Именно там хората от Щутгарт виждат своята класическа сила: доплащащото се многокамерно въздушно окачване или новият асистент за смяна на пътното платно (все) още не се предлагат от конкурентите. С така наречения Drive Pilot, който обединява най-модерните асистиращи системи, Mercedes може да се движи автономно до скорост от 130 км/ч. По времето на W 124 такива неща щяха да бъдат счетени за абсолютна лудост. Интериорът също е на светлинни години от „голотата“ на 200. Новият модел е обзаведен в стила на „S-клас плюс Е-лектроника“.

Много кафяви цветове, рифеловани превключватели, ултраширок дисплей: определено ще бъде наслада за окото, но и символ на статуса заради немалката сума за доплащане. Новите тъчпадове на волана управляват двата дисплея, но все пак не освобождават изцяло ръцете от намеса по централната конзола. Там инженерите са разположили бутоните за директни функции за навигацията, радиото, климатичната инсталация и телефона.

MER_EKL_AEM_32-350x233.jpgЗвездата на предния капак е серийна в нива Basis и Exclusive, Avantgarde и AMG Line имат звезда на решетката си

Така старата логика на управление присъства редом с бъдещето – този E-клас живее във времена на преход. Четирите линии на оборудване се различават отвътре, отвън и дори по седалките. Тапицериите в ниво Exclusive са много удобни за дълъг път, а сред масажите се предлага дори функция с горещи камъни, което го няма даже в S-клас. Тук определено си личи компетентността на марката по отношение на комфорта. Иначе няма повече място от досега. От по-дългото с 6,5 сантиметра междуосие (в сравнение с предшественика) возещите се отзад пасажери не усещат нищо, вместимостта на багажника от 540 литра също не е пораснала. Mercedes обаче демонстрира голям напредък под предния капак. Най-важният двигател ще бъде новият базов дизелов мотор, който най-после ще смени шумния 2,2-литров агрегат и ще се предлага с няколко версии на мощността. В Mercedes E 220 d той е с турбо, 195 к.с. и солидно предимство: поне на празен ход звучи доста по-култивирано от своя предшественик.

Лимузината ще стартира с три двигателя – общо взето по-нагоре ще видим познатите ни агрегати до E 63 AMG, а автоматичната трансмисия винаги е с девет предавки. Дизеловият мотор в 350 d ще бъде старият V6 към момента на пазарния старт, като за новите редови 6-цилиндрови двигатели ще трябва да почакаме до 2017 г. Именно такъв редови мотор, гаранция за спокойна работа, има W 124 както като дизелов, така и като бензинов. Иначе йънгтаймерът е типичен представител на стила на 80-те години: семпъл и без хром. Този 200 е оборудван с двигател с карбуратор, без катализатор, има само четири предавки и няма дясно странично огледало. Кокпитът е гол като пушка, но затова пък обзорът е отличен. Отпред погледът ви среща звездата. Водачът на новия E-клас вижда само горната й половина. Все пак тя е там.

 

 

MER_EKL_AEM_47-350x233.jpgШирокият дисплей се състои от два монитора, под превключватели за климатичната инсталация са разположени практичните бутони за директен избор на функциите. Кафявите тонове са във възходяща линия: еспресо, есен и орехMER_EKL_AEM_50-350x233.jpgНека го наречем рустикално: вляво настройвате страничното огледало на ръка, липсва оборотомер. Въздушната възглавница е серийна чак от 1992 г., единствената хромирана част е звездата на волана

 

6 / 6

ИЗВОД:

E-клас демонстрира напредък при комфорта, сигурността, електрониката и екстрите. За съжаление в днешно време модерният дизайн често е за сметка на предлаганото място.


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#153 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5,566 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex

User's Awards

3
24
15
3
Garage View Garage

Posted 21 April 2016 - 15:16

http://profit.bg/new...nid-150276.html

 

Яхта Мерцедес ;]


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#154 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 21 April 2016 - 15:25

Яка работа, ама пък само 10 бройки. Не може да се доредим.
Затова, който не си пада по водните спортове ето едно по-достъпно предложение- шейна Мерцедес тип Чук и Гек :)
http://autospot.bg/п...а-mercedes-benz

Edited by drjivago, 21 April 2016 - 15:26 .

  • 0

#155 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 18 May 2016 - 11:38

http://www.mobile.bg...paign=firstpage
  • 0

#156 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 28 June 2016 - 07:49

http://auto.dir.bg/n...php?id=23108559


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#157 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 29 July 2016 - 22:58

http://www.cars.bg/n...-ot-sinya-kozha


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#158 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 29 July 2016 - 23:05

Цвета направо е ужасен. Прилича ми на онези 190ки със синия интериор

Attached File  DSC_0001.JPG   146.46K   12 downloads


  • 0

#159 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 29 July 2016 - 23:27

Цвета направо е ужасен. Прилича ми на онези 190ки със синия интериор

attachicon.gifDSC_0001.JPG

 

„На вкус и цвет товарищей нет”.

 

Сами, на теб може да не ти харесва, ама на други ще им хареса. ;)


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#160 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 30 July 2016 - 09:49

В червено по-ми допада.

 

a_36990.jpg


  • 1

#161 dimitrovivdi

dimitrovivdi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 231 Posts:
  • Пол:не е посочено
  • Град:Морето
Garage View Garage

Posted 30 July 2016 - 09:55

В червено по-ми допада.
 
a_36990.jpg

Ел Диабло ;)
  • 0
OMFG

#162 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 30 July 2016 - 10:00

http://www.cars.bg/n...ferno-ot-Topcar


  • 2

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#163 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001

User's Awards

4
2
3
2
Garage View Garage

Posted 18 November 2016 - 19:20

Време беше и мерцедес да изкарат хипер кар!

http://www.vesti.bg/...-na-amg-6061680


  • 0

#164 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 November 2016 - 15:30

Възхитително отвратен съм от факта, че Мерцедес вече не продават гумени стелки за W209.
Имаха 2 различни вида, американските са спрени отдавна, европейските наскоро.

БРАВОООО. Добра работа да не продаваме аксесоари за кола, която все още има 6-7 годишни екземпляри.
Наистина не разбирам бизнес модела им.
  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#165 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,953 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Posted 25 November 2016 - 15:52

странно. а с какъв парт номер са?


  • 0




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users