Новини свързани с любимата марка
Започната от staniola, 23 ное 2012 - 18:03:31
204 мнения по тази тема
#166
Публикувано 25 ноември 2016 - 16:35
BQ6680680 и B66680159
Но освен, че тези ги няма вече, няма нов парт номер за гумени стелки. Проверено!
Но освен, че тези ги няма вече, няма нов парт номер за гумени стелки. Проверено!
#167
Публикувано 25 ноември 2016 - 16:42
https://en.partacus....19a393df166fa9/
че са и на промоция
интересното е че излизат 90% руски магазини за тези номера...
Този пост е редактиран от mr Big: 25 ноември 2016 - 16:43
#168
Публикувано 25 ноември 2016 - 17:24
И аз днес цял ден си търся стелки за моята кола, обаче понеже е 4MATIC стелките са различни от стандартните. От БС ми казаха, че вече не се произвеждат.. Има в американския ибей, ама с доставката излизат $160..
#169
Публикувано 28 ноември 2016 - 13:23
В момента, в моделната гама на Mercedes-Benz присъстват кросоувърите GLA, GLC в два варианта (SUV и всъдеходно купе), GLE (отново с два вида каросерия), GLS и култовата G-Klasse. Сега от компанията разработват нов автомобил с повишена проходимост, който ще бъде обозначен с индекса GLB.
Това означава, че новият кросоувър ще се позиционира над GLA и под GLC. Идеята да има междинен модел е, че между GLA, който е построен на базата на A-Klasse и GLC, който пък е наследник на GLK, има голяма разлика в габаритите. Освен това GLA е трудно да се нарече всъдеход. За това GLB ще е значително "по-мъжествен", ще разполага стандартно с фирмената 4х4 система и ще има три блокажа.
По данни на френското издание L'Automobile новото SUV ще се прави на платформата на A-Klasse, но базата ще е значително по-голяма. Естествено ще се предлага и версии само с предно предаване, защото подобни по-бюджетни версии се търсят много на европейските пазари.
Все още няма яснота, кога точно ще е готов новия GLB. Ще припомним, че миналата година Mercedes смени абревиатурите на автомобилите си с повишена проходимост. Сега, всички кросоувъри, SUV-та и всъдеходи на марката носят индекса GL. Първата буква показва принадлежността към традициите на знаменития Geländewagen, а L е част от историята на Mercedes-Benz и опростява произнасянето.
Всички представители на семейството GL носят обозначение в съответствие с позицията им в гамата спрямо основните модели. GLK, например, стана GLC, защото е компактен като C-Klasse. ML се превърна в GLE, защото съответства на E-Klasse в гамата от леки коли, а самият GL бе приравнен към S-Klasse и се казва GLS.
NO PAIN - NO GAIN!
#170
Публикувано 28 декември 2016 - 11:15
Всъдеходът се задвижва от 5,5-литров бензинов агрегат V8. Агрегатът генерира 840 конски сили. В същото време динамичните характеристики на автомобила се пазят в тайна.Тунинг компания Mansory представи нова версия на Mercedes-Benz G-класа. Автомобилът получи аеродинамичен бодикит от въглеродни влакна и е станал по-широк благодярение на нови странични прагове. Междувременно кросоувърът притежава модифицирани брони, както и 21- и 23-инчови джанти по избор.
В края на следващата година Mercedes-Benz ще представи нови поколение на G-класа. Всъдеходът ще бъде построен върху нова платформа. Благодарение на това теглото на G-класата може да бъде намалено с 400 кг. Освен това новият модел ще получи аеродинамичен бодикит, който трябва да се намали коефициента на челното въздушно съпротивление.
В двигателната гама на високопроходимия автомобил ще влязат бензинови двигатели с до 360 конски сили. Очаква се да се появят и няколко дизелови агрегата. Най-мощният от тях ще бъде шестцилиндров двигател с мощност 313 к.с.. По-късно тя ще бъде представена и "гореща " модификация на новата G-класа. Тази версия ще бъде оборудвана с обновен 4,0-литров бензинов двигател V8 Biturbo.
изтточник: ams
OMFG
#171
Публикувано 28 декември 2016 - 11:18
Mercedes 300SL: Mercedes дава криле
60 години по-късно, легендарният спортен автомобил отново идва за тест
Mercedes дава крила... и то тъкмо на нас, веднъж на всеки 60 години – а сега ще го превърнем в традиция. След като сме изпитали за последен път 300 SL, „флюгелтюрера” („с врати като крила”), в бр. 21 от 1955 г., отново е дошло време за един самостоятелен тест, смятаха хората от Mercedes. Да, разбира се, с най-голямо удоволствие!
През утринната мъгла, която бавно се изкачва по склоновете на Шварцвалд, се приближава един камион за превоз на автомобили. Значи, наистина е пристигнал...
Някои неща, на които е съдено да променят живота ви, често се случват в тегаво влачещи се вторнишки следобеди – както например преди няколко седмици, когато ни се обадиха по телефона от музея на Mercedes-Benz и ни попитаха дали след 60 години не е дошло времето за още един самостоятелен тест на 300 SL в auto motor und sport. От това произлезе следният диалог:
„Разбира се, за нас ще е удоволствие, но вие знаете ли какво правим с колите?”
„SL се състезава в Миле Миля, едва ли при вас ще е по-зле.”
„Ами, не, няма. Тоест... как да ви кажа...”
„По-зле от Миле Миля?
След още един уклончив отговор започнаха подробни уточнявания на дати и часове. Понеже нещата все пак се уредиха прекалено лесно, ние се опасявахме, че Крилатия няма да дойде изобщо.
Има много места с по-светска репутация от летището на Лар – на практика такива са почти всички други летища. Но тъкмо там сега спира камионът, задната рампа се отваря надолу и 300 SL слиза навън. И после стои там, сякаш е нормален автомобил. Какъвто той никога не е бил и никога няма да бъде. Доста бихте се затруднили, ако сред около 1400-те произведени екземпляра се опитате да откриете един, чийто предишен притежател не е известна фигура. Този SL идва от САЩ и сега се налага да отиде до бензиностанцията, за да напълним 130-литровата бъчва в задната му част с високооктанов бензин. Това причинява леко натежаване на задницата при баланса, както показват везните. SL тежи 1330 килограма – с 81 по-малко от един VW Golf 2.0 TDI.
Свързваме кабелите на измервателната електроника, поставяме на покрива GPS приемника и се напъхваме в автомобила, прехвърляйки се през праговете. След това излизаме на полосата за излитане и кацане. За да могат маслото и водата да се загреят до работни температури, отначало измерваме отклонението на скоростомера, след това шумовете в кабината. Те ни позволяват да използваме цялата скала на уреда за измерване на шумовия фон. Още на място SL е толкова шумен, колкото един днешен компактен автомобил при скорост 130 км/ч. А после измереното ниво нараства до 85 дБ (А) – стойност, която спортният 300 е в състояние да надвиши с лекота.
От нула до сто за седем и две
Отправяме се към края на пистата, където е стартовата точка за измерване на ускорението. Изминаването на краткото разстояние е подходящ момент да си припомним какъв невъобразим автомобил е бил 300 SL при своя дебют. Той е създаден на базата на състезателни машини, спечелили Миле Миля, Льо Ман и Гран при. Когато през 1954 г. започва серийното производство на 300 SL, стандартната „костенурка” на VW току-що е повишила мощността си от 25 на 30 к.с., достига 110 км/ч и струва 3950 марки. Като покупателна сила това отговаря на 19 100 евро днес – тоест на цената на един Golf 1.2 TSI със 110 к.с. В сравнение с „костенурката”, 300 SL с цена 29 000 марки (това днес биха били 140 500 евро) е осем пъти по-скъп, със своите 215 к.с. е над седем пъти по-мощен и с 235 км/ч максимална скорост (късо главно предаване) повече от два пъти по-бърз. Преизчислено към съвременния Golf, това означава, че днес един автомобил би трябвало да има мощност 790 к.с. и да достига 417 км/ч, за да придобие измеренията на Крилатия. Mercedes 300 SL е Bugatti Veyron на ХХ век.
А сега стои на старта. 3000 оборота, отпускаме съединителя, кратко превъртане на задните колела – и SL се понася с рев напред. Втора предавка, синхронизираната скоростна кутия превключва бързо и прецизно. Втората е достатъчна, за да бъдат достигнати 100 км/ч. Изминали са 7,2 секунди. Седем и две – не забравяйте, че говорим за един 60-годишен автомобил. Който продължава атаката си и след 34,8 секунди вече се движи с 200 км/ч. Ако някой каже, че днес една Skoda Superb 2.0 TSI ускорява до сто за 7,3 секунди, ще му отговорим: една от добрите страни на онова време е, че бързо са карали само онези, които наистина са можели да карат бързо.
Защото задачата е била високата скорост не само да бъде достигната, но и да бъде овладяна. Това се проявява и при спирачните тестове. SL разполага с четири барабанни спирачки с диаметър 26 см, чиито накладки са широки десет сантиметра (дискови спирачки получава едва появилият се малко по-късно Roadster). Той е първият автомобил с усилвател на спирачната уредба, но спира по-скоро лежерно, включително що се отнася до спазването на посоката. При 100 км/ч SL успява да спре след 49 метра, при 130 км/ч – след 86,2 м.
Нареждаме пилоните за слалома и бързата смяна на лентата. SL се провира между тях с осезаемо усилие. Неговата кормилна уредба с извънредно директното предавателно отношение от 13,9 : 1 остава безучастна около средното положение, отвъд което реагира в еднаква степен тежко и остро. Като добавка към това в резервоара над задния мост се плискат 100 килограма бензин. При всеки от впечатляващите опити SL влиза в завоя леко неохотно, веднага след което задният люлеещ се мост... всъщност прави точно това – люлее се. За да шофира бързо SL, човек трябва да е или много талантлив, или много смел.
Не за шофьори. За пилоти!
Понеже предпазливостта е по-добрата част на храбростта (твърдя го не аз, а Шекспир), след като сме измерили вътрешното пространство, ние се отправяме с внимателно шофиране по обратния път през Шварцвалд. Някак не успяваме да се освободим изцяло от мисълта, че днес един 300 SL струва 1,5 милиона евро и ако вярваме на прогнозите, цента му се увеличава с 50 цента на минута. С 30 евро на час, със 720 евро на ден, 21 600 на месец и 260 000 на година. Бързо да потегляме, докато не е станало по-скъпо.
Натискаме контактния ключ и го завъртаме, стартирайки шестцилиндровия мотор. Неговият технически фундамент произхожда от L 1500, малък камион от Унтертюркхайм. Инженерите усъвършенстват неговия развиващ 70 к.с. двигател 159 и го превръщат в М104 – с директно впръскване, по-голям работен обем, по-остри гърбици на разпределителния вал и много други промени.
От малко грапавия си празен ход моторът набира обороти хомогенно, но отначало не много бързо. От 3000 об./мин нагоре обаче стрелката на оборотомера „отрязва” по-начесто деленията с хилядите, като достига 6500 под съпровода на мощен рев. Тогава 300 SL става наистина бърз – дори и по днешните мерки. Преди всичко обаче той изисква пълна концентрация. Във всеки един момент. Въртене на волана, спиране, съединител, превключване. Ако си помислите, че едновременно с това можете да разговаряте по телефона, следващото, което ще усетите, е ударът в някое близко дърво. (При това имате сериозни основания да се опасявате, че спасителният екип първо ще се погрижи за автомобила.)
Оттатък Бад Петерщал шосето се изкачва по планината, притиска се към скалите с остри завои и по-скоро криви прави участъци. Тук забравяте за онези 1,5 милиона евро. Газ. SL надава боен рев, слънчевите лъчи проблясват с чести прекъсвания, подобно на стробоскоп, по извивките на предния капак. Спирате отдалеч преди завоя, превключвате на по-ниска предавка, навивате опърничавия волан, настъпвате газта рано, готов за поднасянето на задницата. И отново нагоре по следващата права, все по-високо и по-високо.
По-късно този SL ще се озове на сигурно място в подземния гараж, а на следващия ден ще отчете забележителни стойности за разход. Сега обаче той е застинал, огрян от последните лъчи на вечерното слънце, там, където ще бъде винаги – на самия връх.
Текст: Себастиан Ренц
Снимки: Ханс-Дитер Зойферт
OMFG
#172
Публикувано 28 декември 2016 - 11:25
Mercedes ще представи новия Mercedes E-класа Coupé на автомобилното изложение в Детройт. Спортно конфигурираният модел с две врати ще стъпи в търговската мрежа през март 2017. Появи се и първото тийзър видео.
Снимките от тийзър видеото разкриват елегантния силует на купето. Също както и при седана капакът на двигателя е доста дълъг, предното стъкло е плоско и насочва погледа към изнесеното назад купе, което изглежда плоско в задната си част. Дизайнът на модела с две врати е заимстван от новото купе на S-класа.
OMFG
#173
Публикувано 30 декември 2016 - 13:51
Mercedes-Benz проучва дали да прави A-класа седан
Основните конкуренти ще бъдат серийният Audi A3 и излизащият на пазара седан BMW Серия 1
Според запознати новият модел трябва да се позиционира в моделната гама на марката между следващото поколение на седана Mercedes-Benz CLA и вече произвеждания Mercedes-Benz C-класа. Основните конкуренти на седана A-класа ще бъдат серийният Audi A3 и излизащият на пазара седан BMW Серия 1.
Очаква се новият седан Mercedes-Benz A-класа да получи четирицилиндрови бензинови и дизелови двигател (в това число от гамата на Renault-Nissan) и хибридна задвижваща система, работещи в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия или деветстепенна автоматична трансмисия. Ще се появи и версия AMG, както и удължена модификация за Китай. Основните пазари за новия модел ще бъдат Китай и Съединените щати, където такива автомобили са популярни. В Европа седанът също ще бъде продаван.
Официално Mercedes-Benz нито потвърждава, нито отрича слуховете за производството на A-класа седан.
ams.
OMFG
#174
Публикувано 30 декември 2016 - 13:57
Mercedes S-класа Coupe Night Edition отива в Детройт
Автомобилът стандартно е с две врати и e оборудван с 20-цолови джанти с много спици
Mercedes пусна лимитирано издание на S-класата - Coupé Night Edition с 20-цолови джанти и AMG пакет. Специалният модел ще празнува премиерата си на автомобилното изложение в Детройт.
Малко преди Mercedes да представи фейслифта на седана S-класа, се появи още един специален модел на купето. Плакетите с логото Night Edition са разположени на левите и десни калници. Автомобилът стандартно е с две врати и върху 20-цолови джанти с много спици, които са от програмата на AMG, също както предната и задна броня. Ламелите в радиаторната решетка са в черно гланцово покритие, както и корпусите на външните огледала и закрепването на страничните прагове.
S 400 и S 500
AMG спортният волан и седалките са тапицирани с кожа. Черните украсителни елементи, блестящото „дърво от топола" и осветените прагове на вратите са стандартни. Матовият лак в селеново сиво Magno е срещу допълнително заплащане. Специалното купе ще може да бъде поръчано от 9 януари, цените все още не са фиксирани. Клиентът може да избира между S 400 с мощния 376 к.с. битурбо V6 или мощния 455 к.с. S 500, чийто V8 също е с два турбокомпресора. S 500 се предлага също и със задвижване на всички колела. Доставките ще започнат през април.
ams.
OMFG
#175
Публикувано 30 декември 2016 - 13:59
Новият Mercedes-Benz SL може да стане четириместен
Наследникът на модела ще се появи на пазара през 2020 година с нови двигатели
Немската компания Mercedes-Benz може да направи новото поколение на SL четириместно.
Според вътрешни източници наследникът на модела ще се появи на пазара през 2020 г. - колата ще получи нова двигателна гама, като при това ще запази шестлитровия V12 топ двигател, както и ще получи версии с четири двигателни колела.
Ключовата промяна трябва да бъде преминаването към конфигурация с четири седящи места, която сега е във формат двуместен роудстър.
Компанията възнамерява да предприеме промяната в конфигурацията на Mercedes-Benz SL, за да не се конкурира с новия двуместен Mercedes-AMG GT Roadster, който беше представен през септември 2016. В гамата на четириместните кабриолети вече присъства Mercedes-Benz S-класа Cabrio, а се подготвя и новият Mercedes-Benz E-класа Cabrio.
Само за сведение, шестото поколение Mercedes-Benz SL е на пазара от 2013 г.
ams.
OMFG
#176
Публикувано 30 декември 2016 - 14:02
Австралийският Mercedes G Pickup с военна технология
Новият модел се базира на G-Professional от серията 461, който вече не се предлага на пазара
Mercedes пуска за австралийския пазар вариант на пикап на G-класата, оборудван с военна технология и изключителни офроуд възможности. Новият модел се базира на G-Professional от серията 461, който вече не се предлага на немския пазар.
Mercedes преустанови производството за европейския пазар на досегашната серия Professional на базата на товарния модел 461. Вместо това, новият Mercedes G Professional стъпва с гените на гражданската 463 серия. Освен това в Австралия, особено в отдалечените райони, където якостта и издръжливостта са на особена почит, за разлика от комфорта и екстрите. Там Mercedes вече предлага нов модел на G-класата, който намира голямо приложение.
Въз основа на серия 461
Базата е известна именно от серия 461 серия, която в Австралия ще намери приложение и във военните модели. Новият пикап е базиран на дълга колесна база, с двуместна единична кабина и солидно товарно пространство със сгъваем страничен борд. Стабилна решетка защитава кабината и задния прозорец от насипни товари, не се предвижда обръщаема платформа.
Австралийският G 300 CDI пикап е стъпил върху теренни гуми BF-Goodrich, които заедно с по-високото всмукване на въздух посредством шнорхел, позволяват газене на пикапа в дълбоки води, както и пътуване по прашни терени благодарение на инсталирания специален циклонен филтър. Резервната гума на G 300 CDI-Pickup лежи под каросерията. Стабилна рамкова конструкция защитава не само предната част, тя се простира ниско долу на вратите, като по този начин защитава и праговете.
В интериора доминира лъскава ламарина и яки елементи. Единствено пластмасовият волан с въздушна възглавница показва модерно потекло, арматурното табло с металния капак на жабката и дръжката за пътника до шофьора напомнят на прамодела на G-класа от 1978. По-модерен е инструментариумът, както и автоматичната скоростна кутия.
Mercedes G Pickup оборудван с военна техника
Превключващото се задвижване на всички колела и блокажът на диференциалите и осите, теренните степени на разпределителната кутия се задействат чрез мембранни бутони. Прозорците се отварят ръчно, седалките са тапицирани с винил. Всичко това прави интериора на G 300 CDI пикап достатъчно практичен и позволява при необходимост да бъде почистен с градински маркуч. Задвижването се осъществява от добре познатия трилитров дизелов двигател, чиято мощност за Австралия е редуцирана до 181 к.с.
С новия си модел на пикап Mercedes застава срещу конкуренцията на Toyota в Австралия. J7-Landcruiser като пикап е лидер Downunder и стандартен модел за приложение по всякакви терени. Новият модел има за цел да покрие периода до стартиране на бъдещия Mercedes X-класа пикап, който специалистите от Щутгарт също ще пуснат на пазара в забележителна товарна версия. Той при всички случаи би трябвало да бъде по-евтин вариант, тъй като новият G 300 CDI за австралийския пазар ще струва 83 300 евро.
OMFG
#177
Публикувано 31 декември 2016 - 10:11
ams.
Mercedes-Maybach показа най-луксозния кабриолет
Продажбите ще започнат през второто тримесечие на следващата година
Mercedes-Maybach заведе на автомобилното изложение в Лос Анжелис най- луксозния кабриолет в историята на Daimler. Моделът получи наименованието S650 и ще бъдат пуснат в ограничен тираж от 300 копия. Продажбите ще започнат през второто тримесечие на следващата година.
Новият модел е базиран на S-класата кабриолет, който за първи път бе показан на автомобилното изложение във Франкфурт през 2015 година. От него S650 се отличава различните брони, фаровете, инкрустирани с кристали, както и 20-инчовите джанти.
Кабриолетът е оборудван с пневматично окачване Airmatic. Освен това автомобилът е окомплектован с отоплителна система за главата и шията на пътниците. Всички клиенти на луксозния модел с открит покрив ще получат специални чанти, изработени от естествена кожа в същия цвят като тапицерията на салона на S650 салона.
Суперлуксозният кабриолет се задвижва от 6,0-литров V12 бензинов двигател, а производството се осъществява в завода в Манхайм, Германия. Агрегатът генерира 630 конски сили. Моторът работи в тандем със седемстепенна автоматична скоростна кутия. До 100 км/ч автомобилът може да ускори за 4,1 секунди. Максималната скорост е 250 километра в час.
Марката Maybach е основана през 1909 г. и просъществува до 1950 г. като производител на свръхлуксозни автомобили. Брандът бе възроден от Mercedes-Benz през 2002 г. и отново спря да съществува през 2012 г., тъй като продажбите бяха изключително ниски. Наскоро ръководството на Mercedes-Benz реши да върне на пазара Maybach като подмарка, при което компанията продава седана S-класа с дълга база с най-луксозно оборудване.
ams.
Този пост е редактиран от dimitrovivdi: 31 декември 2016 - 10:13
OMFG
#178
Публикувано 31 декември 2016 - 10:16
E-класата очаквано постигна по-добри резултати от "французина" заради автоматичното спиране
Експертите от независимата организация Euro NCAP проведоха краш тестове на седана Mercedes-Benz E-класа и кросоувъра Peugeot 3008. Този път производителите са се отказали от "двойния рейтинг", когато стандартното оборудване се оценява отделно от опциите. И двата автомобила спечелиха максималните пет звезди. E-класата очаквано постигна по-добри резултати от "французина ", преди всичко заради автоматичното спиране на Mercedes, което е в базовото оборудване, докато при кросоувъра е срещу заплащане.
Отличните резултати по време на теста на Euro NCAP бяха постигнати от седана Mercedes-Benz E 220 d, който е част от фамилията на E-класата, която през 2017 г. ще бъде разширена с купе.
При фронтален удар на седана с твърда преграда експертите са установили само това, че защитата на гръдния кош на водача е адекватна, а тази на пътниците отзад е незадоволителна.
Защитата на пешеходците в E-класата може да получи по-висок резултат, но активният капак на двигателя и предните, А-колони, може да доведат до травми. Ще се отнася до сигурността, експертите на Euro NCAP са разочаровани от липсата система за следване на лентата на движение в стандартното оборудване. Но пък системата за екстремно спиране демонстрира добри резултати, дори и при високи скорости.
Френският кросоувър разполага със система за следене на пътната маркировка още в базовото оборудване, което му донесе допълнителни точка и половина. Опасност за пешеходците представлява обаче долната част на предното стъкло. Тестовете на опционалната система за автономно спиране са показали, че тя не е достатъчна за защита срещу камшичен удар.
ams.
OMFG
#179
Публикувано 02 януари 2017 - 21:14
Mercedes E-класа на Lorinser: Стайлинг и още мощност
Новият заден сплитер осигурява по-голямата притискателна сила на задната ос
Тунерът Lorinser разработи специално за Mercedes E-класа нов стайлинг пакет, като едновременно с това натегна мощността на автомобила от Щутгарт до 440 к.с.
Погледът приковава карбоновия преден сплитер в предната част на E-класата. Lorinser е обновил и задните части с карбон, там новият заден сплитер осигурява по-голямата притискателна сила на задната ос. Страничните елементи и частите на задната броня също стабилизират задницата и осигуряват място за двойните накрайници на новата спортна изпускателна система. Аеродинамичният пакет се допълва от лайсните на праговете.
Mercedes E43 с 440 к.с.
Разбира се, и мощността е вдигната. В резултат на монтирания фирмен електронен модул дизеловият агрегат 350 d генерира максимална мощност 300 к.с. при 3500 об/мин, освен това въртящият момент е скочил на 695 Нм при 1650 до 2500 об/мин.
Ъпгрейдът на E 43 изглежда още по-пищен със своите невероятни 440 к.с. при 6100/мин, с което тунингованата E-класа се нарежда към висшата лига на пътните седани. И въртящият момент също е променен: 600 Нм въртящ момент при 1250 до 4950 об гарантира прилична тяга.
Нови джанти и уникален интериор
Наред с всичко това, Lorinser предлага избор от различни комбинации на джанти и гуми. Най-новият дизайн включва едноделни, ковани олекотени джанти с покритие под обозначението RS11. Lorinser препоръчва комбинацията предни джанти 9,0Jx21 цола и гуми с размери 255/30R21 и джанти 10,5Jx21 цола отзад, обути в гуми 295 / 25R21. Олекотените джанти Lorinser пасват много добре в гнездата на колелата благодарение на самостоятелно разработения модул за ниско окачване.
И не на последно място е модифицираният интериор с аксесоари от програмата на Lorinser, алуминиев педал от две части, както и комплект постелки, бродирани с емблемата Lorinser.
ams.
OMFG
#180
Публикувано 06 януари 2017 - 20:25
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни