Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Губи Мощност При Високи Обороти !!!


  • Please log in to reply
48 мнения по тази тема

#31 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 09:41

Мисля че е този , след 10-20 мин ще кача снимка . А между другото Бай Васил го е оглеждал , ако има спомен .

 

Забравил е ;)

 

..тез компресосорните се скапват от задръстени и прекъсващи в различни обороти газеници. Дебита го изключвах доkато не каза че и на бензин започва да губи мощност, затова го споменавам. Като започне да шикалкави и данните му станат други, при подаване на газ започва едно глъхнене, което пък води до разнородни грешки, вкл. и в цилиндрите.

 Бубини да, ама си ги сменил, какво да е....оставащите 2 бр кабела за свещи и свещи. 

 

Ела да ти я почистя, после ще я джитнеш няколко км на бензин по-рязко, пак ще я закачиме и каквото излезе това ще се тълкува. Бих ти сложил и чисто нови кабели с бубини с нови свещи за проба, ама от споменатото се съмнявам че ще е от тях.

 

 Кара ли се на газ, става грешник, това е истината. Майката му е само проби на бензин, да се оправи на бензин и чак тогава като се включи газовата да се види каква е разликата в записаните грешки!

 

 

 Сутрин палиш ли прекрасно?


Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 април 2013 - 11:19

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#32 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 09:55

 след това смениха инжекторите с по-големи , 

  

Те смениха цялата рейка с електрическата част на инжекторите или само увеличиха дебита с разпробиване?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#33 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 04 април 2013 - 11:41

Сутрин , по-обяд или вечер винаги си пали еднакво . Как си трябва , за това мисля че проблема не е от дебитомера.
А относно инжекторите нямам представа точно какво са правили , защото ми казаха да оставя колата и да се разходя , защото щяло да отнеме 30-40мин. и после казаха че са сложили по-големи . 


  • 0

#34 bojo831

bojo831

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 04 април 2013 - 12:29

а ламбдата дава ли грешка


  • 0

#35 adv_petrov

adv_petrov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 101 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    A210 AMG Evo

Публикувано 04 април 2013 - 13:59

Тони, преживял съм сходен проблем - при каране на газ, във по-високи обороти глъхнене и превключване в аварийния режим (дето тресе на място и трябва да я изключиш, за да се оправи), въпреки че редовно сменям малкия филтър на клапана и големия (бурето). Това се явяваше при всяко вдигане 3500об или над 120км/ч. Ходил съм и при бай Васил за консултация и той правилно ме посъветва да почистим дроселовата клапа, доколкото си спомням. Проблемът бе проявен от следните работи:

 

1) Развален и запушен 5-годишен редуктор (изпарител му викам аз). Като го отвориха за почистване, вътре се разпадна и беше дроб-сърма. Буквално дроб-сърма за 80000км, мога да ти снимам да го видиш. Иначе аз си слагам нови филтърчета и се чудя що проблема не изчезва... Сложих нов, 190 лв.

2) Прашясал дебитомер (другия голям виновник), ама много прашясал, все едно си го мазал със смес от маслени пари и прах. С почистване заспа засега (май го спасихме), но з всеки случай сложих нов филтър Маhle за 23.60лв.

3) Позацапана с черно дроселова клапа - развиване, сваляне и почистване.

Сега проблеми няма, 160за проба си вдигна на 4та на магистрала без да се замисля, няма тресене, няма режими :) Проблеми с паленето никога не съм имал.

Мога да споделя, че въпреки че от сума ти време насам съм карал с тия горните прецакани компоненти и влизане в аварийни режими, сега в петък като ходих на диагноза тука във Варна заради проклетия зацапан дебитомер (Господ да му намали цената от 200лв нов и да ме пази от покупката му!!), нямаше записани някакви плашещи грешки на Стар диагноза. Свещите на колта са NGK, но аз ги карам от 40000км на газ и още не съм ги сменял, така че преди да се набиваш за покупка на нови свещи, първо пробвай други дали въобще има подобрение.

Успех!


Този пост е редактиран от adv_petrov: 04 април 2013 - 14:09

  • 0

"AMG? Ово je стандарт каj нас!!!"


#36 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 16:23

Сутрин , по-обяд или вечер винаги си пали еднакво 

 

'Еднакво' не го тълкувам добре, значи ли,  старт без колебания, обичайните 1000+   и отчетливо регулиране от клапата до нормалните обороти при студен старт?

 

Тони, ще се радвам да не е дебитомер, кофтито обаче е че неговата правилна работа не се изчерпва с нормално запалване.

 

Някой дебитомери за дизели са с близки показатели до твоя, с такъв колата пак си пали прекрасно и си върви, обаче компресора като "подгони" потока и дебитомера в тоя момент не отговори правилно за въздуха, се получава едно прекъсване, съответно смесите стават различни, един цилиндър се удави, друг огладнее, щото всичко е свързано, гориво, въздух, искра и.......пляк, пляк, грешки, смешки... докато компа изглади положението и нещата не се продухат кво става....Губи мощност при високи обороти - Започната от Тони Александров10 ное 2012 - 17:12:16 .  :beer 

 

 

 

 
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#37 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 16:38

а ламбдата дава ли грешка

 

Случвало ми се е многократно, па и как да не даде, направо си и става лошо от пушека, ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#38 Тони Александров

Тони Александров

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 167 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    С 200kompresor-1996г
    С 180-1996г

Публикувано 04 април 2013 - 18:01

'Еднакво' не го тълкувам добре, значи ли,  старт без колебания, обичайните 1000+   и отчетливо регулиране от клапата до нормалните обороти при студен старт?



Всичко по мой наблюдения е както трябва, пали нормално , след това държи 1100-1200 оборота около 30-40 сек. след което 700-800 .

 

 

 

 

  • 0

#39 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 20:33

 (Господ да му намали цената от 200лв нов и да ме пази от покупката му!!), 

 

Амиииин!   :coolgrin

 

:beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#40 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 април 2013 - 22:00

Цената на хубав нов дебитомер е 400лв


  • 1

#41 200E-16V

200E-16V

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 447 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Интереси:Ел.инсталация за Мерцедес
  • Автомобил:
    W124 200E-16 (27.11.1992)
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 април 2013 - 01:47

Мился че по лесно ще с това http://forums.mbclub...с-obd-2-скенер/

Не нужно да го разглобяваш по надолу съм дал линк от склад66 мисля че има готов предходник след тва го свържи с и виж данните на компа.Запази ги и пращаш на руснака данните и му казаваш че искаш пълната версия и срещу 30 евро и щи прати файл с който можеш да гледаш живите данни.След това с още един помощник тръгвате и наблюдавате кое в параметрите не е наред като почне да глъхне.Мисля че така ще ти е най лесно вместо да гадаеш и сменяш половината кола.И ще ти остане и за друг път ако се наложи.В темата съм сложил мойте данни като и на друг колега който изпробва въпросния софтуер но не съм купувал пълната версия щото не ми трябва за сега а нема кинти :) :) :)

Успех колега.И дано не е MAF-а


  • 0

#42 bojo831

bojo831

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 06 април 2013 - 11:21

аз смених моя с пиербург=200лв и колата трагна доста добре но като е студено времето пак нещо не варви катохората C200 compresor


  • 0

#43 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 април 2013 - 17:27

Щото "аз смених моя с пиербург=200лв"

Купи си БОШ за 400 и ще забравиш


  • 0

#44 bojo831

bojo831

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    w202

Публикувано 08 април 2013 - 10:49

Да ама ще почна да ги колекционирам тиа дебитомери.При мен като свалих свещите за да ги проверя бяха доста очернени и затова си мисля че е от ламбдата.


  • 0

#45 osmandjikov

osmandjikov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 77 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна

Публикувано 14 април 2013 - 18:46

Колега какво стана оправи ли колата?


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни