Губи Мощност При Високи Обороти !!!
Started by Тони Александров, 10 Nov 2012 - 16:12:16
48 replies to this topic
#1
Posted 10 November 2012 - 16:12
Здравейте колеги !
Проблема при мен е следния . Карам Мерцедес С200 компресор 96г. , на Газ. При шофиране на бензин нямам никакъв проблем , но когато карам на газ при подаване на повече газ изведнъж губи мощност и започва да работи като на 2 цилиндъра , звука на мотора се променя и на място колата се тресе значително. След като спра двигателя и запаля от ново всичко се оправя !!! Ако някой е имал подобен проблем или има представа от къде може да е проблема нека каже. Благодаря .
Проблема при мен е следния . Карам Мерцедес С200 компресор 96г. , на Газ. При шофиране на бензин нямам никакъв проблем , но когато карам на газ при подаване на повече газ изведнъж губи мощност и започва да работи като на 2 цилиндъра , звука на мотора се променя и на място колата се тресе значително. След като спра двигателя и запаля от ново всичко се оправя !!! Ако някой е имал подобен проблем или има представа от къде може да е проблема нека каже. Благодаря .
#3
Posted 10 November 2012 - 16:44
Вероятно е филтърче на течната газ... Намира се в клапана... Щом го прави САМО на газ..проблема ти е в газта... Предполагам е газов инжекцион... Може и инжектори или задръстена от боклуци газова рейка...
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#4
Posted 10 November 2012 - 17:09
Първоначално го правеше рядко сега почти всеки път когато реша да го пробвам колко върви .
Да инжекцион е . И случайно видях че на бензин го няма този проблем , защото карам само на газ , но ми се наложи преди няколко дни да вървя на бензин и забелязах че всичко е на ред .
Да инжекцион е . И случайно видях че на бензин го няма този проблем , защото карам само на газ , но ми се наложи преди няколко дни да вървя на бензин и забелязах че всичко е на ред .
#5
Posted 10 November 2012 - 17:21
Здравей колега,
Доколкото знам, този проблем се решава, когато ти направи да пуска 1 или 2 мили секунди бензин във високите обороти за да охлажда катализаторите. Отиди си при някой газаджия да ти го обясни и да го направи, ако не е направено до сега.
Това важи, ако колата няма мощност във високите обороти
.
Поздрави,
Крум
Доколкото знам, този проблем се решава, когато ти направи да пуска 1 или 2 мили секунди бензин във високите обороти за да охлажда катализаторите. Отиди си при някой газаджия да ти го обясни и да го направи, ако не е направено до сега.
Това важи, ако колата няма мощност във високите обороти
.
Поздрави,
Крум
Edited by amgsport, 10 November 2012 - 17:24 .
#6
Posted 10 November 2012 - 17:28
Ами тя като влезне във високи обороти и губи мощност за постоянно , и като спра на място пак не работи като хората, като карам пак е така сякаш работи на 2 цилиндъра.
#7
Posted 10 November 2012 - 17:53
Вероятно е филтърче на течната газ... Намира се в клапана... Щом го прави САМО на газ..проблема ти е в газта... Предполагам е газов инжекцион... Може и инжектори или задръстена от боклуци газова рейка...
+1
Преди 3 седмици имах същите симптоми и се оказа точно филтър за течната фаза на газта. Във форума се мотаят снимки на състоянието на филтъра.
#8
Posted 10 November 2012 - 17:59
Не сякаш,а направо си влиза в авариен режим,и като рестартираш,се оправя...
Кога за последно сменя филтърчето,и къде зареждаш?
Ако искаш,закачи си ГИ на компютър при газаджия,ама и той най-напред ще го провери...
Имал съм случай с Ц-класата,за една седмица ми се беше напълнил филтъра и капачката с графит...
Бях заредил на Лукоил... После започнах да зареждам на OMV...и проблеми не съм имал...
И,като казвам,напълнил...това значи все едно бе изпушена една кутия цигари,а капачката е ползвана за пепелник!!! ;-)
Кога за последно сменя филтърчето,и къде зареждаш?
Ако искаш,закачи си ГИ на компютър при газаджия,ама и той най-напред ще го провери...
Имал съм случай с Ц-класата,за една седмица ми се беше напълнил филтъра и капачката с графит...
Бях заредил на Лукоил... После започнах да зареждам на OMV...и проблеми не съм имал...
И,като казвам,напълнил...това значи все едно бе изпушена една кутия цигари,а капачката е ползвана за пепелник!!! ;-)
Edited by 5-KOB, 10 November 2012 - 19:06 .
Мерцедеса трябва да се кара все едно е краден!
#9
Posted 10 November 2012 - 18:10
Ами аз я взех преди преди 5 месеца някъде , а газовата е слагане преди около 7 , значи трябва задължително да отида да я погледнат . Поне се установи че проблема е в газта , защото първоначалните прогнози бяха кабели или бубина , което е доста по-не приятно от финансова гледна точка .
А иначе сипвам предимно в ЕКО , Петрол и една квартална мисля че беше Вива... ОМВ и Шел ги избягвам .
А иначе сипвам предимно в ЕКО , Петрол и една квартална мисля че беше Вива... ОМВ и Шел ги избягвам .
#10
Posted 10 November 2012 - 19:07
Колата ти гаси цилиндър в случая два, защото си с по една бобина за всеки два цилиндъра.
Проблемът може да е породен от доста неща, неправилна смес, от настройките на газовата, недостиг на газ поради запушен филтър/и , кофти свещи, кабели, бобина/и. Повреда в газовите инжектори се оказа при мен, два разбити за 20хил. км, от там бърка сместа и колата се шашка. След смяната им нещата заспаха.
Проблемът може да е породен от доста неща, неправилна смес, от настройките на газовата, недостиг на газ поради запушен филтър/и , кофти свещи, кабели, бобина/и. Повреда в газовите инжектори се оказа при мен, два разбити за 20хил. км, от там бърка сместа и колата се шашка. След смяната им нещата заспаха.
#11
Posted 03 April 2013 - 10:47
Здравейте колеги. След доста мнения ,оглеждания и промени проблема си остана. Нещата който съм правил са : Преглед и настройка при газаджиите който са монтирали уредбата , правиха диагностика на която показваше че едната бубина не е на ред , след това смениха инжекторите с по-големи , по-тяхна логика трябваше да се подобрят нещата . Всичко си остана както беше , занимаваха се с Мерца към 3 часа и накрая НИЩО. Смениха и филтрите . И на края констатираха че проблема е от бубините след което , намерих 2 бубини и ги слагах на автомобила по всички възможни начини ( 1 нова + 1 моя ) , ( Двете нови ) , ( мойте уж проблемни ги сложих на С 180 и при него няма никакъв проблем ) , а при мен без значение коя бубина е сложена всичко си е както в началото .
Лошото е ,че забелязвам проблема се проявява вече и на бензин !!! Дайте мнения какво да правя , за да не се разрасне проблема . Благодаря .
ПОЗДРАВИ !!!!
#12
Posted 03 April 2013 - 12:09
Провери си инсталацията при двигателния отсег тези модел страда от напукване на кабелите и в най лошия случай може да изгори комутатора затова прегледай как ти е инсталацията.Успех
#13
Posted 03 April 2013 - 12:22
Погледна ли свещите?
#14
Posted 03 April 2013 - 12:50
Аз бих действал по следния ред:
Свещи, лули, високоволтови кабели, бобини (чисто нови), захранващите кабели към бобините, инсталация.
#15
Posted 03 April 2013 - 12:59
Провери си инсталацията при двигателния отсег тези модел страда от напукване на кабелите и в най лошия случай може да изгори комутатора затова прегледай как ти е инсталацията.Успех
Колега кабелите който влизат в бубините са оголени и пластмасовите щипки на места са спукани , а на други места направо липсва пластмасата . НО дали е възможно проблема да идва от там :?:?:?
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users