Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 3 гласа

Любопитни статии


  • Please log in to reply
519 мнения по тази тема

#316 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 май 2015 - 22:10

http://bgkef.com/VIJ...e-li-edin-VIDEO

 

Новия Трабант.. хаха.. направо радва !

:D

 

Не ми дава да копирам текста тук ;)


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#317 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2015 - 09:01

Реставрация на Форд Мустанг от 1969

 

http://bgkef.com/Toy...edmici-e-meko-k


  • 2
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#318 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2015 - 09:11

Страхотна работа, само не мога да се съглася със синият цвят на блока, но това е бил къртовски труд.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#319 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 май 2015 - 16:56

И на мен цвета ми е малко странен... да го бяха никелирали щеше да е по-яко, нооооо и така няма да го върна :D


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#320 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юни 2015 - 15:16

12 любопитни неща, които никой не ни каза в училище!
660_01aecafa289da5aec0b2ecc01491abb5.jpg
 
 
 
 
Има някои неща, които пропускат през нашето ежедневие и понякога ни остава време да си зададем въпроси като как се случва това, как работи ? Било ли ти е някога любопитно как се правят сцените във филма? А как всъщност се отключва врата? Или пък може би как правят фунийките за сладоледа?  Е вече имаш тези отговори.

 

 

Eто така се заснемат сцените... на зелен фон.

 

1%2810%29.jpg

 

 

Така се правят сладоледените сандвичи

 

2%2814%29.jpg

 

 

 

Това се случва в пералнята

 

 

 

3%2813%29.jpg

 

 

 

Как функционира един цип....

 

4%2810%29.jpg

 

 

Какво се случва когато пием вода...

 

5%2811%29.jpg

 

 

 

Ето как стават и фунийките за сладолед...

 

6%2812%29.jpg

 

 

Как всъщност Майкъл Джексън се "бореше" с гравитацията...

 

7%2812%29.jpg

 

 

 

Как работи един вентилатор...

 

8%289%29.jpg

 

 

Какво се случва като сложим ключа в ключалката?

 

9%287%29.jpg

 

 

Как се разпространява wifi из апартамента ни

 

10%289%29.jpg

 

 

Как се движи мравката...

 

11%2815%29.jpg

 

 

Как се прави един кламер...

 

12%2810%29.jpg


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#321 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 юни 2015 - 09:03

Виждали ли сте Lada 2104 с мощност 400 к.с.?

58885ec6374931f02ef8bc7bda5510fb_big.jpg
 
 

Подобно "чудовище" наистина съществува, но тази кола, естествено, не е заводско изпълнение. До болка познатото руско комби ВАЗ 2104, произвеждащо се от 1984 до 2012 година разполага с двуцифрено число конски сили и едва ли може да мери сили по драг пистите с когото и да било. Не така обаче стоят нещата с въпросната гръцка доработка, която е превърната в своеобразен монстер.
ed60ccb40028859ab85a0bfb6f7d706e.jpg
Външно Lada-та почти не е променена и на практика се явява "вълк в овча кожа". Под капака е монтиран един от любимите двигатели на тунинг специалистите. Става дума за мотор от Nissan Silvia/200SX/240SX, дооборудван с високопроизводителен допълнителен турбо компресор. В резултат на тези промени мощността на гръцката Lada 2104 достига до впечатляващите 400 коня.
6168af0aeae5495d8785ecf44e6c13cd.jpg
Шасито също е заимствано от Nissan, като и то е подложено на сериозни доработки. След направените промени резултатът е налице. Lada-та може да развие скорост доста над 200 км/ч., а ускорението от място до 100 км/ч. е 4.6 секунди. Единственото, с което гръцкият специалист не може да се справи, за да подобри още повече постиженията на своето творение, е аеродинамиката на култовата Lada 2104.



  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#322 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 юни 2015 - 22:34

25 снимки от миналото показват колко различен е бил животът
 
20aa_56.jpg?itok=TSodXADq

 

Преди да бъде въведена автоматизация на кеглите за боулинг, момченца са работили да ги изправят отново и отново. Снимка от 1914 г. 

Ретро кадрите винаги са интересни, но има и някои сред тях, които са особено изключителни не само заради историческата си стойност, но и защото ни показват изненадващи аспекти от миналото. Те свидетелстват колко е бил различен животът.

Такива снимки представя във фотогалерия популярният американски сайт Distractify. "Фотографите, заснели тези снимки навремето, едва ли са предполагали каква голяма важност ще имат кадрите им в бъдеще и как днес милиони хора по света ще ги гледат и ще се учудват от тях", коментира Джейк Хепнър от сайта. Той разказва, че е подбрал снимките сред хиляди в архивите, с цел да покаже колко различен е бил животът преди десетилетия и в същото време да ни даде повод да се замислим колко еднакви остават човешките нужди и желания.

Вижте. 

45aa_15.jpg?itok=HZU7gtov

 

Ранна версия на GPS-а от 30-те години на 20 век. Апарат с карта е помагал на хората да се ориентират при шофиране. 

46aa_13.jpg?itok=ME4t5q6A

 

Асансьорен гараж за автомобилите Форд Т в Чикаго. 1936 г. 

21aa_63.jpg?itok=3r-tr-eG

Най-старото селфи? (1839 г.)

22aa_58.jpg?itok=pWAAXKCj

 

Хора позират пред лицето на Статуята на свободата, когато тя била разопакована в САЩ. 1886 г.

23aa_52.jpg?itok=5lMFS6bJ

 

Забавен портрет на жена, заснета точно преди да кихне. 1900 г. 

24aa_54.jpg?itok=3FmlPjPb

 

Мъж, който буди хората в час по поръчка, почуквайки на прозорците им. Ранна форма на алармения часовник от 20 век. 

25aa_55.jpg?itok=xvYmU4mx

Деветима крале са се събрали по повод смъртта на крал Едуард VII (1910 г.). Може би това е снимката с най-много крале, фотографирани заедно. На нея се виждат кралете на Норвегия, Португалия, Германия, Гърция, Белгия, Испания, Великобритания, Дания и на България - цар Фердинанд I.

26aa_51.jpg?itok=Os06fLC1

 

"Устни, които се докосват до алкохол, няма да докосват нашите" - саркастична снимка на жени, обявили се против Сухия режим в САЩ, 1919 г. 

27aa_48.jpg?itok=-g3bY-8Q

 

Американски полицай на Harley-Davidson, превозващ ретро мобилна версия на арестанска килия. 1921 г. 

28aa_49.jpg?itok=vfdvaxba

 

Ранна версия на horsemanning - популярен начин да се правят плашещи и идиотски снимки от 20-те години на 20 век, при която тялото на човека изглежда откъснато и поставено встрани от главата му. Може да се определи и като предшественик на играта planking.

29aa_41.jpg?itok=yK4btXqI

Победителки в конкурс за красота в САЩ от 1922 г., когато стандартите за красота били различни. 

30aa_52.jpg?itok=XzpDzP5D

 

Официално лице на плажа измерва дължината на женските бански костюми, за да се увери, че не са прекалено къси. САЩ, 20-те години на 20 век. Тогава в страната не било разрешено костюмите да са по-къси от 20 инча или близо 51 см над коляното. 

31aa_53.jpg?itok=gLpp6sFa

 

Двойка се забавлява с висящо спускане по въже в съботен следобед. 1923 г. 

32aa_51.jpg?itok=CidOGQ4w

 

Странна каска предлагала "да помага на човека да се фокусира", като го направи глух за околния свят, намалявайки обсега на зрението му до една точка и снабдявайки го с "много кислород". 1925 г. 

33aa_46.jpg?itok=Li0pHCTG

Доста плашеща маска за плуване за жени от 1925 г., чиято цел била да предпазва главата на плувкинята от вредните ефекти на слънцето. 

34aa_39.jpg?itok=UUV2ztB8

 

Адолф Хитлер репетира речта си пред огледалото. 1925 г.

35aa_44.jpg?itok=yKqqbeQ1

 

Изпълнение на програма за подпомагане на състоянието на болните чрез мобилна библиотека, откарана до леглото им. Програмата била на държавната библиотека на Лос Анджелис. 1928 г. 

36aa_39.jpg?itok=km7hmulq

 

Служител на зоологическа градина полива пингвини с вода чрез лейка в горещ и сих период. 1930 г. 

37aa_34.jpg?itok=pCZxUeSP

The One Wheel Motorcycle - мотоциклетът с едно колело, който можел да развива скорост до 150 км/ч. 1931 г. 

38aa_36.jpg?itok=DopW6zPb

 

Карта в кутия цигари на американската армия. 1932 г. 

39aa_32.jpg?itok=LpYuv_Es

 

Производителят на прочутите лондонски червени автобуси на два етажа доказва, че превозните му средства са сигурни и безопасни. 1933 г. 

40aa_28.jpg?itok=OyfbLvsy

 

Детска кошарка за малки деца на семейства през 30-те години, които искали да бъдат сигурни, че синовете и дъщерите им получават достатъчно слънчева светлина. 

41aa_19.jpg?itok=hlKu4i4v

Снимката икона на много бедна майка със седем деца през 30-те години в САЩ, когато пясъчни бури увредили значителна част от екосистемите и земеделието на страната. 

42aa_15.jpg?itok=bRtrCcGN

Тези очила били специално създадени за четене в леглото.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#323 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 19 юли 2015 - 13:00

http://fakti.bg/tech...paign=firstpage


  • 0

#324 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 юли 2015 - 14:28

Странната и вълнуваща история на 4-вратото Porsche 911

Годината е 1968-а, светът е развълнуван и леко объркан от новото AMC AMX, журналистите тестват Datsun 510, а в Америка се появява поръчковата версия Porsche 911 седан. Казва се Porsche 911S и има четири врати, което е най-необичайното нещо, което сме виждали.

Проектът започнал в гаража ан Дик Траутман и Том Барнс в Кълвър сити, Калифорния. Траутман смятал, че компания от ранга на Porsche трябва да привлича по-голям кръг от клиенти, затова решил да направи 4-врато Porsche 911. Пичовете купили едно стандартно купе, преценили къде да го срежат, след което добавили метал и го издължили, за да направя място за допълнителния чифт врати и втория ред седалки.

gallery-1437513559-screen-shot-2015-07-2

Освен праговете и дъното, покривът също трябвало да се удължи. Тъй като детайлът е видим обаче, екипът решил да изработи изцяло нов елемент, вместо да модифицира настоящия. В крайна сметка купето било удължено с повече от 53 сантиметра, което важи както за междуосието, така и за основната дължина на купето.

Траутман и Барнс вградили конвенционална централна колонка и направили задните врати да се отварят наобратно. Това означавало, че могат да се използват стандартни предни врати, монтирани наобратно отзад, което било изключително хитро, трябва да признаем. Било нужно единствено да се направят нови рамки и стъкла за тях. Нещо повече, колата дори има задни електрически стъкла, задвижвани от електромотори, които Porsche по това време ползвали за люковете на своите коли.

1437513666-screen-shot-2015-07-21-at-414

Историята на интериора на колата е не по-малко шантава. Преди години Дик Траутман си купил поръчкови обувки от тъмно оранжева кожа. Той бил изключително впечатлен от материала и пратил обувките в централата на Porsche в Щутгарт, където трябвало да бъде създаден салона на новия автомобил. Германците открили правилната разцветка, направили двете предни седалки и създали две подобни, но без възможността за регулиране, които трябва да бъдат монтирани отзад. Кожата Porsche пратили заедно със седалките обратно в Калифорния.

Самото тапициране било извършено от Тони Нанси от Sherman Oaks, който бил придворният тапицер на Траутман и Барнс.

gallery-1437513728-screen-shot-2015-07-2

Висококачественият кожен интериор е допълнен от доста декоративни елементи, изработени от истинска орехова дървесина. Траутман и Барнс се замислили, че би било добре, ако тези акценти бъдат комбинирани с дървен под в багажника. Панелът бил изработен и лакиран, а в него били направени специални отвори за монтиране на високоговорители, както и специален капак за достъп до нишата отдолу.

За да се справят с по-високото тегло, гумите били подменени с по-широки с широчина 185 мм, които били монтирани върху стандартните 5.5-инчови хромирани джанти. Окачването било запазено абсолютно стандартно и непроменено. В интериорът имало дори климатик.

Цената на уникалния екземпляр била малко по-висока от тази на Rolls-Royce Silver Shadow по това време


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#325 /////AMG

/////AMG

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 172 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    NEW Sprinter 314 CDI 2019 Maxi
    Sprinter 316 CDI BlueEfficiency 2012 Maxi
    E290 TURBODIESEL
    ML 270 CDI
    Citroën Berlingo 2.0 HDI
    Peugeot 307 1.6 16v

Публикувано 27 юли 2015 - 20:51

https://www.mercedes...postage-stamps/


  • 0

#326 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юли 2015 - 10:54

Top 10: Най-сложните коли в света
 
title-img.jpg?resize=1200%2C520

Има един основополагащ принцип, наречен KISS (Keep it simple, stupid) Понякога автомобилните производители го забравят и поемат по пътя на усложняването. Така се раждат легендите, но от гледната точка на здравия разум, подобен подход е доста безсмислен. Представяме ви 10-те автомобила, в които нищо не е просто.

Aston Martin Lagonda (1974–1990) Aston_Martin_Lagonda_West_London.jpg?res

През 80-те на Aston Martin им отнема цели 16 седмици, за да сглобят само една Lagonda. Голяма част от това време е отивало за монтирането, изчистването от грешки и поправката на невероятно сложната електроника на колата. Почти всяка технология, използвана в колата, е най-бързата и най-скъпата по това време. Вратите се отварят по електронен път, а таблото е изцяло дигитално. За времето си Lagonda е като космически кораб и Rolls-Royce, комбинирани в едно. Под алуминиевите панели пък е монтиран 5.3-литров V8 с обикновена 3-степенна автоматична скоростна кутия Chrysler Torqueflite.

Bugatti Veyron 16.4 (2005–2015) bugatti-veyron-super-sport-.jpg?resize=7

По време на представянето на Bugatti Veyron през 2003 г. на автосалона във Франкфурт, тогавашният шеф на компанията Карл-Хайнц Нюман казва раздразнено: “Ако всичко, което изчетох в пресата, беше вярно, сега трябваше да ви представя една купчина боклук.” Изказването му е провокирано от критиките на журналистите, че Veyron е твърде сложен и страда от всевъзможни проблеми, свързани с охлаждането, аеродинамиката и износването на гумите. В крайна сметка това чудовище с 4 турбокомпресора, W16 двигател и 10 радиатора, успява да покрие всички предварително зададени нормативи: 1001 к.с. мощност и максимална скорост от 407 км/ч.

Citroën DS (1955–1975) 54cdd6e9a91f1a9e792cfaa72eb8edae.jpg?res

Колата, представена на автомобилното изложение в Париж през 1995 г., е като научна фантастика с регистрационен номер. Citroen DS е с предно предаване и в него французите внедряват всичко, на което са способни в дизайнерски и инженерен план. Безспорно едни от най-емблематичните му екстри са завиващите (по това време!) фарове и хидропневматичното окачване, което позволява да смениш спуканата гума без крик, да караш по много предизвикателен терен, както и да се радваш на ненадминат комфорт. Системата на окачването работи при налягане от скандалните 130 бара, за които се грижи специална помпа, свързана към двигателя. Технологията е разработвана по време на Втората световна война, когато Франция е под германска окупация. За 20 години производство от Citroen DS са сглобени 1.5 милиона бройки.

Cizeta-Moroder V16T (1991–1995)  cizeta_moroder_v16t_prototype_4.jpg?resi

Чували ли сте това име? Не? Марчело Гандини рисува фантастичното Lamborghini Miura, но визията му за седемдесетарска суперкола – Countach – взривява света и окупира детските стаи на милиони момчета по целия свят. След това Gandini рисува нова кола за Lamborghini, която не успяла да се наложи, но и до ден днешен е смятана за една от най-фамозните италиански суперколи. Не, не говорим за Diablo.

Chrysler, които били собственици на Lamborghini по това време, се запознали с проекта, но решили да заложат на нещо по-обрано, затова Гандини хванал скиците си и отишъл при човек на име Клаудио Замполи. Същият искал да създаде сензационен автомобил с 16-цилиндров двигател. Резултатът е Cizeta V16T, който бил представен през 1989 г. в Лос Анджелис. На практика двигателят се състои от два 5.0-литрови V8 блока, което е тотален кошмар за сервизиране.

Ford Fairlane 500 Skyliner (1957–1959)  H88-Fairlane-Skyliner-01.jpg?resize=750%

Отварянето и затварянето на покрива при повечето кабриолети е прост процес. Щракаш закопчалките при челното стъкло, дърпаш гюрука назад и той остава в сгънато положение зад теб. Но защо да е просто, като може да е сложно? Като при този Ford Skyliner. Тази кола има първия сгъваем хардтоп покрив, вграждан в сериен автомобил. Да го накараш да работи обаче е било цяло предизвикателство. Първо трябва да отвориш багажника, след което да сгънеш предната част на покрива (тъй като е твърде голям и не може да влезе наведнъж) и чак след това да го напъхаш в багажника заедно със задните колонки и задното стъкло. Участие взимат 6 различни механизма, 5 електромотора, 22 прекъсвача, 10 соленоида и 190 метра кабели.

McLaren P1 (2013–Present) p0210xr5.jpg?resize=750%2C422

Хиперавтомобилите се предполага, че са сложни, но последните хибриди на McLaren, Ferrari и Porsche отвеждат понятието до нови висини. P1 има хидравлично cross-link окачване, чиято цел е да издържи на натоварване от близо 600 кг аеродинамична притискателна сила при 240 км/ч, но не и да вади пломбите на пасажерите. Под сравнително меките пружини се крият хидравлични актуатори, които променят характеристиките на окачването спрямо условията и натоварването, като същевременно нивелират купето автоматично. Те от своя страна са свързани помежду си с хидравлични акумулатори, за да може в завой вътрешните амортисьори да са меки, а външните да са твърди и стабилни. Това от своя страна е позволило на инженерите да се отъврат от тежките стабилизиращи щанги. Точно до 3.8-литровият туин-турбо V8 двигател на P1 е монтиран електромотор със 177 к.с., който допълнително усложнява автомобила.

Mercedes-Benz 600 (1963–1981) 1963-mercedes-600-pullman.jpg?resize=750

Лимузината на известните и диктаторите е рекламирана от Mercedes-Benz, като “Най-добре проектираният автомобил в света”. Тази кола използва хидравлика за почти всички свои функции, в това число стъклата, вратите, капака на багажника, люка, окачването и дори вентилационните дюзи. Системата работи при налягане от 220 бара, а Mercedes са знаели, че това няма как да работи дълго, затова са изпращали ремонтни комплекти заедно с колата.

Mercedes-Benz S-class (W140, 1991–1998) Mercedes_Benz-S_Class_W140_mp35_pic_3942

Когато BMW пуска Е32 7-Series през 1986 г., в Mercedes са шокирани и решават да отговорят с W140 S-Class, която на свой ред шокира света. За да унижат BMW, от Щутгарт внедряват всяка възможна технология в огромния автомобил: в това число автоматично затъмняване на електрическото огледало за обратно виждане и специални телескопични “пипала”, които излизат от двата ъгъла на багажника и помагат при паркиране назад. Това е и първият Mercedes с CAN-bus архитектура на електрическата инсталация. И докато BMW 750i разполага с 296 к.с., топмоделът на Daimler 600 SEL побеждава конкуренцията в киловати! Мощността е 300 кВ или 402 к.с.

Mitsubishi 3000GT VR4 Spyder (1995–1996)  1995-mitsubishi-3000gt-vr-4-spyder-photo

Когато идва време Mitsubishi да пусне заместник на впечатляващия Starion, японците излизат на сцената с 3000GT. Във версията си VR4 автомобилът разполага с всичко, на което японското автомобилостроене е способно по това време – двойно задвижване, активна аеродинамика, две турбини, 4 завиващи колела, активно окачване с електронно управление и тн. Само за сравнение, по това време Ferrari продава фундаментално базовия си модел 348.

Porsche 959 (1986–1989) Porsche-959.jpg?resize=750%2C422

При създаването на Porsche 959, което е колкото инженерно упражнение, толкова и лимитирана спортна машина, германците удвояват всичко, което преди години направи 911 Turbo перфектният спортен автомобил. В 959 Porsche вгражда 7 компютъра , които контролират четирите задвижващи колела, разпределението на въртящия момент, режимите на работа на мотора и скоростната кутия и тн. Окачването е с по два амортисьора на колело, а управляващата двигателя електроника контролира не само подаването на гориво, но и работата на двата турбокомпресора. Едната турбина работи до 4000 об/мин, след което другата довършва започнатото и отвежда 2.8-литровия DOHC боксерен шестак до пик в мощността от 444 к.с. Красота.


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#327 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 август 2015 - 17:57

8 известни личности, достойни за подражание
 
20aa_0.png?itok=64-cx51v

 

Принцесата на Швеция - Мадлен почиства след домашния си любимец на улицата - браво! Снимка: Misha Gulko. 

Не всички милионери и известни лица се кичат със своите високи постове и материално положение. По света живеят не малко хора, които заемат високи постове, но продължават да живеят скромно, да дават пример с постъпките си и да поддържат приятелствата си от детството. 

За тях разказва редакцията на руския сайт AdMe. Авторите посочват в снимки 8 примера за хора, които биха могли да се държат арогантно, но не го правят и с определени аспекти от поведението си са достойни за подражание. "В края на краищата, парите и богатствата не са най-важното в нашия живот", припомнят те.

Ето част от хората, които го доказват.

 

20aa_43.jpg?itok=S9QjES_u

 

Президентът на Уругвай - Хосѐ Алберто Мухика Кордано, известен в страната най-вече като Ел Пепе. Той дарява за благотворителни каузи почти цялата си заплата на държавен глава. Това го прави най-бедния (или може би най-щедър) президент на света. Месечно заработва 263 000 уругвайски песос, като оставя за себе си 26 300. Живее в селски дом, във ферма. Сам носи вода за напояване от кладенеца в двора си. Най-крупната му покупка била Volkswagen през 1987 г. В банките няма никакви дългове. 

21aa_78.jpg?itok=DZYIwB_K

 

Сеньор Мухика седи в чакалня на поликлиника. Снимка: plus.google.

22aa_73.jpg?itok=LMzPGcik

Кметът на Лондон, Борис Джонсън. Той е добър пример с това, че предпочита да ходи на работа с велосипед и с каска, с раница, така както би трябвало според него да бъде екипиран всеки английски велосипедист. Един от главните хора е, допринесли за развитието на велосипедното движение във Великобритания. Снимка: news2. 

23aa_67.jpg?itok=yV0LtJU1

 

Кметът на Рейкявик Йон Гнар. Той е наричан един от най-странните кметове в света. Не е учил в университет, бил е комедиен актьор и таксиметров шофьор. След като се уморил, през 2010 г. създаде своята политическа партия, наричайки я със запомнящото се "Най-добрата партия". В нея се записаха да членуват предимно творчески личности - художници, музиканти, комици, от които никой никога не се беше занимавал с политика. Удивителното е, че голям брой хора в исландския град го подкрепиха - 34,7% от избирателите гласуваха за него, защото го харесват като лидер. Снимка: eiu. 

24aa_68.jpg?itok=rHuKq3XZ

 

Бившият кмет на Ню Йорк Майкъл Блумбърг. 13-ият най-богат човек в света продължава да пътува с метрото. На снимката е седнал в бившето си работно място в сградата на градския съвет на Ню Йорк, заобиколен от обичайните за чиновника бумаги, офисни мебели, монитори, графики, дрънкулки. Вижда се и бурканче с фъстъчено масло, поставено в непосредствена близост до клавиатурата. Снимка: iss-group. 

25aa_69.jpg?itok=7hFFO5jT

 

Хипи милиардерът сър Ричард Брансън, който създаде Virgin Group. Той е ярка и нестандартна личност, която спазва обещанията си, включително като се хване на бас и го изгуби. На снимката: Брансън се появи на летище в костюм на стюардеса на конкурентната на Virgin авиокомпания AirAsia. При това, той не само се показа пред камерите, но и се качи и обслужи полет, сервирайки на пасажерите от Пърт до Куала Лумпур. Снимка: etlivsomordblind.dk.

26aa_2.jpeg?itok=xopDzzSi

Сергей Брин - легенда в компютърния бизнес, съосновател и президент на технологичната компания Google. Той също е сред милиардерите, които водят скромен начин на живот. Предпочита да живее в тристайно жилище и кара "Тойота Приус", с екологичен хибриден двигател. Казват, че обича да посещава руската чайна "Кати" в Сан Франциско. Снимка: liveinternet. 

27aa_64.jpg?itok=tuRpDtBz

Милиардерът без милиарди Чък Фийни - създател на веригата Duty Free Shoppers. През последните 30 години той пропътува света, превръщайки в своя скрита операция целта си да се отърве от капитала си от над 7,5 млрд. долара, създаден чрез търговия на алкохол и цигари. Неговата благотворителна фондация The Atlantic е вложила над 6,2 млрд. долара в образование, наука, здравеопазване, граждански права и поддържане на старчески домове по целия свят. До 2020 г. Фийни иска да раздаде всичките си пари, за да помага на науждаещи се. Снимка: Flickr.


  • 0
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#328 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 август 2015 - 17:03

Ето колко всъщност тежи един облак
 
l.jpg
 

Ако се загледате в ефирните облаци в небето над вас, вероятно бихте предположили, че те са толкова леки, колкото изглеждат. Оказва се, че това не е точно така. Ама никак, пише Science Alert.

Учени изчислиха, че средният купест облак - онзи вид, който най-вероятно виждате в небето при слънчеви дни - тежи невероятните 500 000 килограма.

Как точно се изчислява това?

Виж още: Какво количество вода и въздух поддържат Земята?

Най-напред трябва да разберете, че облаците са съставени от голямо количество капки вода, което означава, че те имат някаква маса. След това пък трябва да изчислим колко плътен е даден облак.

Учените считат, че гъстотата на водата в един обикновен облак е около 1/2 грама вода на кубичен метър. Средният размер на един такъв облак е около един километър по дължина и има приблизителната форма на куб, така че е толкова висок, колкото и широк.

Следват няколко изчисления, а след тях идва и разбирането, че обемът е един милиард кубични метра. Умножете това по плътността и получавате около 500 000 килограма.

Защо тогава тези огромни и тежки облаци не падат директно върху главите ни?

Преди всичко, тяхната тежест не е концентрирана в една точка, а е разпръсната в голяма повърхност. Освен това водните капчици са толкова мънички, че гравитацията почти няма ефект върху тях. А поради кондензацията облаците всъщност се реят в небето. Тяхната плътност е по-малка от тази на сухия въздух и това ги държи високо в небето.


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#329 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 август 2015 - 22:54

В днешно време все още има врати, които не можеш да отвориш независимо колко пари имаш!

АРХИВИТЕ НА ВАТИКАНА

photo_huge_13539.jpg

Под земята са скрити тайните архиви, които пазят огромната история на Светия престол, заедно с исторически и държавни документи, папските счетоводни книги и друга официална кореспонденция – като някои от ценните книжа датират още от осми век. Сред скритите предмети са писма от Микеланджело и писмо от кралицата на Шотландия писано, докато тя е в очакване на екзекуцията й. Архивите, които са официална собственост на папата, са в размер над 52 мили от рафтове с повече от 35 000 предмети. До тях достъп има много малък персонал, който се грижи за архивите. До тях могат да се докоснат само малцина квалифицирани учени, които преди да влязат при тайните на Ватикана преминават дълъг и строг процес.

МЕЖОРИЕ В РУСИЯ

photo_huge_13540.jpg

На 140 км югоизточно от Уфа в планината Урал се намира секретният град Межгорие. Има подозрения, че работата на хората е свързана с ядрената програма на Русия, други смятат че се използва за хранилище на руските съкровища или е бункер в случай на война, трети мислят, че е огромен склад на въглища. Малцина са тези, които знаят каква е истината в действителност.

СТАЯ 39 В СЕВЕРНА КОРЕЯ

photo_huge_13541.jpeg
Стая 39 или Бюро 39 е една от най-секретните организации в Северна Корея и се смята, че дейността и е пране на пари за Ким Жонг- ил – председателят на националната комисия по отбрана. Не е известно от къде идва името, но е ясно че Стая 39 е създадена през 70-те години. Много малко се знае около организацията, но се спекулира, че използват 10-20 банкови сметки в Китай и Швейцария за пране на пари и други незаконни дейности.
КЛУБ 33 НА ДИСНИ
photo_huge_13548.jpg

Дисниленд има лиценз за продажба на алкохол. Има едно място в Дисниленд, където винаги алкохолът се лее – Клуб 33.Това е частен клуб в сърцето на площад Ню Орлеанс в Дисниленд. Таксата за вход варира между 10 и 30 хиляди долара, а „златното“ членството включва и паркинг. Ако искате да станете член ще трябва да се запишете в списък с чакащи, а вашият ред ще дойде най-малко след 14 години.

ЗОНА 51

photo_huge_13550.jpg

Зона 51 е името, с което в официални документи на ЦРУ се назовава военна американска база, намираща се в южната част на Невада, на 133 км север-северозапад от централната част на Лас Вегас. Основната цел на базата е разработката, помещаването и тестването на експериментални въздушни оръжия.Малкото информация за базата и фактът, че правителството на САЩ почти не признава съществуването и я правят част от конспиративни теории.

СВЕТИЛИЩЕТО NAIGN

photo_huge_13551.jpg

Светилището Naign се смята за най-святото място в Япония. Първото такова светилище е построено през 4 век преди Христа, като то се построява наново на всеки 20 години. До днес над 100 Naign светилища са съществували в Япония. То се използва за почитане на японския бог на слънцето и на свят артефакт – огледалото Ята. Нормалните хора нямат достъп до този храм. Той е запазен за най-високопоставените фигури в японското общество.

МЕТРО 2 В МОСКВА

photo_huge_13553.jpg

Повечето информации посочват, че Москва има паралелна на публичната мрежа на метрото, наречена Метро 2, която е започнала да се изгражда още по времето на Сталин. Според някои доклади тази мрежа е дори по-голяма от публичната мрежа и има 4 линии намиращи се на 50 до 200 метра под земята. Целта му е да свързва Кремъл, Руската служба за национална сигурност, държавното летище и други важни обекти в страната.

ПЕЩЕРИТЕ ЛАСКО ВЪВ ФРАНЦИЯ

photo_huge_13555.jpg

Тази сложна поредица от пещери, разположена в Северозападна Франция, е дом на едни от най-известните примери за палеолитни пещерни рисунки откривани досега в историята. Древните произведения се смятат датират от 17 000 години и изобразяват най-вече снимки на големи животни. Пещерите са част от Световното наследство на ЮНЕСКО. Въпреки това от 2008 г. насам достъпът до пещерите е напълно забранен за обществеността. Само шепа учени могат да влизат в древната пещера и то само през няколко дни в месеца, за да изучават пещерните рисунки.

 

ЗМИЙСКИЯТ ОСТРОВ

photo_huge_13554.jpeg

Повече от 90 мили от град Сао Пауло се намира „Змийският остров“. Той е един от най-смъртоносните острови в света, заради хилядите отровни змии, които се намират на него. Учените са изчислили, че змиите са толкова много, че се пада по една змия на всеки 5 кв. м. Обитателите на острова не са какви да е змии – а от вида lancehead – едни от най-отровните в света. Бразилските силите на реда са забранили достъпа на цивилни на острова.

ТРЕЗОРЪТ С РЕЦЕПТАТА НА КОКА-КОЛА

photo_huge_13556.jpg

Повече от 125 години Кока-кола пази в тайнa рецептата на газираната напитка. Въпреки, че до корпоративния музей на компанията в Атланта е разрешен достъпа на любители на безалкохолната напитка, ултра-тайната формула от 1886 година се пази строго в метална кутия във високотехнологичен трезор, достъпа до който е строго забранен.


  • 1
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)

#330 hammer^BaTe

hammer^BaTe

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 5566 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дружба Сити :D
  • Автомобил:
    2004 W211 E55
    1995 W140 S500L - ex
    2014 W124 E500 - ex
    1996 W140 S350TD - ex
    1994 W124 E250D - ex
    1982 W201 190D - ex
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 31 август 2015 - 13:23

КОЙ ДАВА ИМЕТО НА ЧЕРНО МОРЕ И ИСТИНА ЛИ Е, ЧЕ СМЪРТТА ЖИВЕЕ НА ДЪНОТО МУ
 

 

11717356_10203705309188065_2475342433001Откъде идва името на Черно море, защо нивото на водата винаги е едно и също и дали наистина в него се намират останките на Ноевия ковчег. Това са малка част от въпросите, свързани със загадъчното море, което сме свикнали да приемаме като наше.

1. Черно море е почти четири пъти колкото площта на България

Максималната дълбочина на морето е 2212 м. Ако в най-дълбоката точка на морето се постави връх Мусала, той ще се извиси със 713 м. над морското равнище. Интересно е, че максималната дълбочина на Черно море е равна точно на височината на най-високия връх в планина “Славянка” – Гоцев връх или Алиботуш, 2212 м.

2. Заобиколено е от шест държави

Едно от най-интересните неща около нашето море е неговата карта. Бреговете на Черно море граничат с Турция, Румъния, Украйна, България, Русия и Грузия. Разположено между Югоизточна Европа и Азия, то се простира на 159,600 кв. мили и е свързващо звено между двата континента.

3. Мистерията около произхода на името – Черно Море

Интересен и малко известен факт за Черно море е произходът на името му. Съществуват различни теории за това как морето е започнало да се нарича с това конкретно име. Сред многото теории, има една, която казва, че Черно море се е наричало само “море” за дълго време, преди да бъде определено като “негостоприемно море” от гърците. Според други версии името на морето е дадено от турците, които изгубили много хора в дълбоките му води. Те го кръстили с думата Кара (Kara), която на съвременния турски език означава „черно“.

4. Безкислородна вода

Любопитен факт за Черно море е безкислородната му вода. То е най-големият воден басейн със слоеве от вода, които не се смесват по между си (меромиктичен басейн). Това позволява и съхранението на предмети в морето. На дълбочина над 200 метра почти няма живот, концентрацията на сероводорода е голяма и не позволява проникването на кислород, като по този начин дървото и въжетата се предпазват от гниене. До момента са открити малко кораби на дълбочина над 30 – 40 метра – според професионални водолази трудно се прониква по-дълбоко и поради това предстои да бъдат открити нови находки, които ще са напълно запазени.

5. Черно Море е мястото, където е акостирал Ноевият Ковчег

Друг много интересен факт, или може би легенда за Черно море е, че планината Арарат в Източна Турция се счита за мястото, където е акостирал Ноевият ковчег след Великия потоп, за да продължи живота на земята.

6. Има малки екзотични острови

Черно море е дом на много по-малки острови. Тези острови са около десет на брой и съхраняват невероятно разнообразие на флора и фауна, които правят нашето море наистина уникално. Те покриват ширините на три различни страни, което прави всеки един от тях уникален сам по себе си.

7. Смъртта живее в дълбоките води на Черно море

Според древни вярвания Смъртта живее в дълбоките води на Черно море. Заради липсата на кислород в долните слоеве на водата човешките останки, които се намират в близост до потънали кораби, не са подложени на въздействието на времето. Много предмети от потъналите кораби също не са се променили заради липсата на кислород в дълбоките слоеве. Затова според местните легенди там е мястото, където живее Смъртта. Вълнуващите факти имат своето научно обяснение: поради безкислородното естеството на по-долните слоеве на водата, процесът на разлагане е изключително бавен.

8. Нивото на водата винаги остава едно и също

Още един от любопитните факти за Черно море е, че нивото на водата в това море винаги остава едно и също. Поради липса на всякакви високи или ниски приливи и отливи, няма колебания в нивото й


  • 3
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left... :)




3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни