Благодаря ти, Васе!
Поздрави и респект!
Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.
Започната от stonozhka, 25 апр 2012 - 23:50:06
89 мнения по тази тема
#76
Публикувано 29 октомври 2014 - 18:26
The best or nothink.
#77
Публикувано 30 октомври 2014 - 09:30
Здраве и Късмет, Мирко!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#78
Публикувано 05 ноември 2014 - 14:17
Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.
Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:
IMG_20141018_160741.jpg 137,86K 18 Брой сваляния IMG_20141102_114004.jpg 139,47K 17 Брой сваляния IMG_20141102_114009.jpg 149,67K 15 Брой сваляния IMG_20141102_114017.jpg 119,99K 14 Брой сваляния IMG_20141102_114056.jpg 130,87K 15 Брой сваляния
Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:
IMG_20141102_140634.jpg 219,76K 19 Брой сваляния IMG_20141102_140640.jpg 203,09K 15 Брой сваляния IMG_20141102_140651.jpg 165,01K 16 Брой сваляния IMG_20141102_170118.jpg 143,42K 14 Брой сваляния IMG_20141102_170142.jpg 112,59K 14 Брой сваляния
Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:
IMG_20141102_145729.jpg 172,62K 15 Брой сваляния IMG_20141102_145625.jpg 147,22K 14 Брой сваляния IMG_20141102_145706.jpg 111,35K 14 Брой сваляния
И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:
IMG_20141102_171524.jpg 118,04K 14 Брой сваляния
Финалния резултат е повече от впечатляващ:
IMG_20141102_172647.jpg 144,4K 14 Брой сваляния IMG_20141102_172706.jpg 149,87K 15 Брой сваляния
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#79
Публикувано 05 ноември 2014 - 14:36
Нали изчака силикона да стегне преди да го навиеш?
А защо ти е клингерит, като има силикон?
#80
Публикувано 05 ноември 2014 - 18:21
Не съм чакал да стяга. Като го намазах обилно го лепнах на двигателя и затегнах. Реших да сложа клингерит и силикон за по-сигурно
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!
#81
Публикувано 11 декември 2018 - 10:51
Здравейте.Протекоха ми ваносите в буксите на w211 200 компресор 184к.с.Колегата kdl в предишен пост го обясняваше,че ако се калайдисат и запоят кабелите след буксата,това спирало маслото да продължава по кабелите.Някои правил ли го е и има ли ефект?Трябва ли да се изолират кабелите след това или се оставят оголени?Благодаря.
Този пост е редактиран от plamenford: 11 декември 2018 - 10:56
#82
Публикувано 11 декември 2018 - 13:04
Аз съм с такава букса и когато ми беше протекъл вануса маслото не беше навлязло в инсталацията.
https://www.ebay.com...33/111544628302
#83
Публикувано 12 декември 2018 - 12:08
Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от plamenford: 12 декември 2018 - 12:09
#84
Публикувано 12 декември 2018 - 16:31
Проверявай от време на време за наличие на масло в буксата.Аз когато го ''ремонтирах'' моя ги махнах тези гумени гарнитури.Не е нужно по принцип да го занитваш след това.Те трите болта си го държат.
#85
Публикувано 13 декември 2018 - 18:28
Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.
Здрасти колега. Какви са силиконовите гарнитури от снимките, които си качил? От къде ги купи, а ако си ги направил ти, по каква технология, с какъв силикон? Изглежда ми изключително професионално и с мерак направено.
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
#86
Публикувано 14 декември 2018 - 11:02
Това са си оригиналните гарнитури,намазах ги със силикон за гарнитури.
#87
Публикувано 17 юли 2020 - 01:50
Съжалявам за глупавия въпрос, но с какви нитове се занитват двете части на магнита? Очевидно, от едната страна не трябва да стърчат, но за моите нормални клещи не съм виждал такива нитове.
#88
Публикувано 27 юли 2020 - 08:09
Няма нужда винтовете ги стягат достатъчно
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
#89
Публикувано 18 януари 2021 - 23:16
Колега. Темата е стара, но да те питам:тоя ванос проблем ли, че хърка? И моя хърка до 2 оборота при загрял мотор и леко подаване на газ. Четох бая за този проблем и всички казват, че не е нищо сериозно и от МБ също така казватКолеги, проблемът е стар, от МБ го знаят, но не го признават.
Нормален е за 111.9хх мотора. Идва от течащ ванос.
Има три решения:
- допълнителен кабел към електрониката (имам номера на МБ), който е прекъснат на едно място, за да не стига маслото до електрониката
- половин ден игра с поялника и свеждаме решението до горното
- нов ванос + регулярни проверки за нов теч
Аз се спрях на третия вариант, още като взех колата. За да съм честен, досега не съм чул какво ще стане, ако маслото стигне електрониката. Немците реват, че се стигало до ремонт за 4000 евро.
Българските майстори се почесват и казват, че моторното масло не било проводник и "карай си така, не бой се".
Само за инфо - новият ми ванос "хърка" при подаване и отпускане на газта. Също стандартен проблем
Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни