Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Проблем появяващ се при не малка част от двигателите на мерцедес.


  • Please log in to reply
89 replies to this topic

#76 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
Garage View Garage

Posted 29 October 2014 - 18:26

Благодаря ти, Васе!

Поздрави и респект! :beer


  • 0

The best or nothink.


#77 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 30 October 2014 - 09:30

Здраве и Късмет, Мирко!  :beer


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#78 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 05 November 2014 - 14:17

Както можеше да се предположи и моя магнит беше много омаслен. Затова реших да си го почистя като съм направил и снимков материал за това как изгледжаше преди и сега.

 

Ето как изглеждаше омасления магнит на вала преди няколко дена:

 

Attached File  IMG_20141018_160741.jpg   137.86K   18 downloads   Attached File  IMG_20141102_114004.jpg   139.47K   17 downloads   Attached File  IMG_20141102_114009.jpg   149.67K   15 downloads   Attached File  IMG_20141102_114017.jpg   119.99K   14 downloads   Attached File  IMG_20141102_114056.jpg   130.87K   15 downloads

 

Първо имаше обилно къпане със спрей на коресилинова основа, а след това шкурене както на самия магнит, така и на частта към двигателя:

 

Attached File  IMG_20141102_140634.jpg   219.76K   19 downloads   Attached File  IMG_20141102_140640.jpg   203.09K   15 downloads   Attached File  IMG_20141102_140651.jpg   165.01K   16 downloads   Attached File  IMG_20141102_170118.jpg   143.42K   14 downloads   Attached File  IMG_20141102_170142.jpg   112.59K   14 downloads

 

Дойде време и за гарнитурка от клингерит от страната на частта:

 

Attached File  IMG_20141102_145729.jpg   172.62K   15 downloads   Attached File  IMG_20141102_145625.jpg   147.22K   14 downloads   Attached File  IMG_20141102_145706.jpg   111.35K   14 downloads

 

И накрая, най-силното оръжие срещу течове от каквото и да е естество - чичко Reinz:

 

Attached File  IMG_20141102_171524.jpg   118.04K   14 downloads

 

Финалния резултат е повече от впечатляващ:

 

Attached File  IMG_20141102_172647.jpg   144.4K   14 downloads    Attached File  IMG_20141102_172706.jpg   149.87K   15 downloads

 

 

 

 


  • 4
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#79 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 05 November 2014 - 14:36

Нали изчака силикона да стегне преди да го навиеш?

А защо ти е клингерит, като има силикон?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#80 Velazkes

Velazkes

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 286 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    E200 Kompressor 1998г. (W210)
Garage View Garage

Posted 05 November 2014 - 18:21

Не съм чакал да стяга. Като го намазах обилно го лепнах на двигателя и затегнах. Реших да сложа клингерит и силикон за по-сигурно  :)


  • 0
Mercedes Benz - детската мечта на всеки мъж :wind14


Днешния Мерцедес - бъдещето на автомобилостроенето утре!

#81 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 11 December 2018 - 10:51

Здравейте.Протекоха ми ваносите в буксите на w211 200 компресор 184к.с.Колегата  kdl в предишен пост го обясняваше,че ако се калайдисат и запоят кабелите след буксата,това спирало маслото да продължава по кабелите.Някои правил ли го е и има ли ефект?Трябва ли да се изолират кабелите след това или се оставят оголени?Благодаря.


Edited by plamenford, 11 December 2018 - 10:56 .

  • 0

#82 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Posted 11 December 2018 - 13:04

Аз съм с такава букса и когато ми беше протекъл вануса маслото не беше навлязло в инсталацията.

https://www.ebay.com...33/111544628302


  • 0

#83 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 12 December 2018 - 12:08

Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.

Attached Files


Edited by plamenford, 12 December 2018 - 12:09 .

  • 0

#84 pavel1828

pavel1828

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 95 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Несебър
  • Автомобил:
    Мерцедес w203 c200 kompressor,2001g.

Posted 12 December 2018 - 16:31

Проверявай от време на време за  наличие на масло в буксата.Аз когато го ''ремонтирах'' моя ги махнах тези гумени гарнитури.Не е нужно по принцип да го занитваш след това.Те трите болта си го държат.


  • 0

#85 Nicci

Nicci

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 52 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745
Garage View Garage

Posted 13 December 2018 - 18:28

Вече ги отремонтирах.Разнитих ги,сложих силикон м/у двете гарнитури и ги занитих отново.Вече не тече.Не си купувайте нов,работата със сваляне ремонт и качване е за 1час.

 

Здрасти колега. Какви са силиконовите гарнитури от снимките, които си качил? От къде ги купи, а ако си ги направил ти, по каква технология, с какъв силикон? Изглежда ми изключително професионално и с мерак направено.


  • 0
2 бр. C 200 KOMPRESSOR CL203.745

#86 plamenford

plamenford

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 15 Posts:
  • Град:Sofia

Posted 14 December 2018 - 11:02

Това са си оригиналните гарнитури,намазах ги със силикон за гарнитури.


  • 0

#87 megamind

megamind

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    2000 MERCEDES-BENZ E CLASS T-Model (S210) E200 T Kompressor 186

Posted 17 July 2020 - 01:50

Съжалявам за глупавия въпрос, но с какви нитове се занитват двете части на магнита? Очевидно, от едната страна не трябва да стърчат, но за моите нормални клещи не съм виждал такива нитове. 


  • 0

#88 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 27 July 2020 - 08:09

Няма нужда винтовете ги стягат достатъчно

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#89 ivojelev156

ivojelev156

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Posts:
  • Град:раднево

Posted 18 January 2021 - 23:16

Колеги, проблемът е стар, от МБ го знаят, но не го признават.
Нормален е за 111.9хх мотора. Идва от течащ ванос.
Има три решения:
- допълнителен кабел към електрониката (имам номера на МБ), който е прекъснат на едно място, за да не стига маслото до електрониката
- половин ден игра с поялника и свеждаме решението до горното
- нов ванос + регулярни проверки за нов теч

Аз се спрях на третия вариант, още като взех колата. За да съм честен, досега не съм чул какво ще стане, ако маслото стигне електрониката. Немците реват, че се стигало до ремонт за 4000 евро.
Българските майстори се почесват и казват, че моторното масло не било проводник и "карай си така, не бой се".

Само за инфо - новият ми ванос "хърка" при подаване и отпускане на газта. Също стандартен проблем :)

Колега. Темата е стара, но да те питам:тоя ванос проблем ли, че хърка? И моя хърка до 2 оборота при загрял мотор и леко подаване на газ. Четох бая за този проблем и всички казват, че не е нищо сериозно и от МБ също така казват

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#90 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
Garage View Garage

Posted 06 February 2023 - 15:17

Може ли някой да помогне за тези гарнитури, че не ги намирам?
  • 0

855712_2.png





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users