Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

За ауспусите и гърнетата


  • Please log in to reply
81 replies to this topic

#61 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 May 2012 - 12:48

Да за дизелова кола става на въпрос.Кое по-точно не важи?За миризмата на развалени яйца ли?
  • 0

#62 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 May 2012 - 12:49

Да за дизелова кола става на въпрос.Кое по-точно не важи?За миризмата на развалени яйца ли?

Е220цди
  • 0

#63 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 16 May 2012 - 13:48

Да, те са с метални катализатори доколкото ми е известно. При тях не знам дали почва да мирише на сяра.
Колегите с дизелите да казват, че тея мотори са ми много чужди :)
  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#64 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 16 May 2012 - 16:13

Ще чакам... :)
  • 0

#65 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 23 May 2012 - 23:08

Публикувано изображение

За този тип гърнета бях питал по-рано. Уникален звук вади мисля че точно този нисан имаше клипче някъде из нета, ако го намеря ще го пусна
  • 0
Follow your own star...

#66 Lubo88

Lubo88

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 110 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Автомобил:
    W202 200kompressor'1998

Posted 25 May 2012 - 00:17

Публикувано изображение

За този тип гърнета бях питал по-рано. Уникален звук вади мисля че точно този нисан имаше клипче някъде из нета, ако го намеря ще го пусна


Колега може би имаш предивид някое от тия 2-те клипчета:




  • 0

8neb.jpgy6n7.jpg
 
C200 KOMPRESSOR


#67 naiden1

naiden1

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    e220 cdi w211 2002g nakraq

Posted 16 December 2012 - 22:01

здравейте колеги несъм много запознат но искам да попитамжно мога ли да сменя звука на моя мергел той е дизел дали е възмо
  • 0

#68 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 17 December 2012 - 00:24

здравейте колеги несъм много запознат но искам да попитамжно мога ли да сменя звука на моя мергел той е дизел дали е възмо


Ако става въпрос за колата от подписа ти - 220 ЦДИ-тата са с къс 4-1 колектор заради турбината, катализатори и крайно гърне. За да промениш звука, единственият вариант е друго крайно гърне.

http://www.catalogue...BB/05298109.gif
  • 0

#69 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 10 July 2013 - 12:33

И аз да се включа в хубавата тема - до 1 седмица почвам проекта си 3.0 м103 в 190-ка и съм решил, че искам цялостно да сменя генерацията, че на моя 2.6 е голям франкенщайн там - прави(по-скоро криви) тръби до средното гърне, средно гърне оригинално в неизвестно състояние и крайно оригинално, избочено и вече ръждясало и надупчено като швейцарско сирене... Та идеята ми е каква би била добра конфигурация за случея - 3,2 и почти веднага в една голяма дебела тръба с един резонатор, или 2-те тръби да продължат до средното гърне и да са с по един по-малък резонатор, за крайно гърне имам оригинално от 190Е 2.6 в добро състояние, само седи и чака да бъде сложено, но ще бъде ли достатъчно или ще го спъва?


Edited by IvoR1, 10 July 2013 - 12:37 .

  • 0

M112.940 inside

 

 


#70 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Posted 10 July 2013 - 20:29

Аз колега в момента имам свалена много добре звучаща горе-доло проходна генерация за атмосферен м103. Става въпрос за 2х50мм през цялото време като по пътя на тръбите има по 1 резонаторно гърне тип "пура" (проходни-вужда се през тях), и накрая като крайно гърне има едно голямо с 2 входа и 2 изхода пак проходно :) и звукът е много басов особенно при ниски и средни обороти, и бих казал е оптимална за мощност за м103 3000 кубика, все пак ще ти кажа че не е комфортна за дълъг път т.к. си е шумничка :) Ако те интересува пиши на ЛС :) (генерацията е на 6 месеца и е правена с алуминизирани тръби - дават им гаранция против ръждясване 10 години, за сравнение на неръждавейката е 25 години )


Edited by siriospepi, 10 July 2013 - 20:30 .

  • 0

#71 saitov

saitov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 125 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 July 2013 - 20:34

На Пепи колата найстина звучеше убиствено яко. Чуваше се много плътно и просто като си караш нормално беше шумна, но приятно шумна :)


  • 0

#72 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4,931 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Posted 10 July 2013 - 21:03

И аз да се включа в хубавата тема - до 1 седмица почвам проекта си 3.0 м103 в 190-ка и съм решил, че искам цялостно да сменя генерацията, че на моя 2.6 е голям франкенщайн там - прави(по-скоро криви) тръби до средното гърне, средно гърне оригинално в неизвестно състояние и крайно оригинално, избочено и вече ръждясало и надупчено като швейцарско сирене... Та идеята ми е каква би била добра конфигурация за случея - 3,2 и почти веднага в една голяма дебела тръба с един резонатор, или 2-те тръби да продължат до средното гърне и да са с по един по-малък резонатор, за крайно гърне имам оригинално от 190Е 2.6 в добро състояние, само седи и чака да бъде сложено, но ще бъде ли достатъчно или ще го спъва?

 

Ще го мурбинираш ли ? ;)


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#73 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 11 July 2013 - 08:37

Хехехе поне на този момент не, колегата siriospepi имаш ЛС :)


  • 0

M112.940 inside

 

 


#74 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Posted 12 July 2013 - 12:21

аз съм решил друго за моето 124 купе - понеже имам два двойни накрайника, но отдясно няма място за гърне както вляво, мисля след средното да направим Y-образно разклонение и да пуснем по една еднакво дълга тръба до двата накрайника.... дали ще стане твърде шумно? (освен оригиналното средно имам и друго гърне по-напред, резонаторно)


  • 0

#75 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 12 July 2013 - 23:42

Да, ще стане прекалено шумно ;)  Каквото и да говорите аз тази вечер се убедих за пореден път в това което винаги съм казвал - крайното гърне прави цялото затихване, предните и средните просто изчистват, но не затихват грам..

 

..btw, eдно осмаче тъкмо ми ги подшушна тия неща.. :happy


  • 0
Follow your own star...




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users