Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#316
Публикувано 20 юни 2012 - 09:04
А как се разглобява тая кутия да стигна до релето ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#317
Публикувано 20 юни 2012 - 11:35
Черната кутия, в която се намира самата платка с релетата ли?
Ами аз моята я разрязах с мини флексче, може и с ножовка.
После, ако случайно дето разбира от електроника намери
прецаканото, лепиш срязаното, омотаваш с изолирбанд и
слагаш обратно.
Ами аз моята я разрязах с мини флексче, може и с ножовка.
После, ако случайно дето разбира от електроника намери
прецаканото, лепиш срязаното, омотаваш с изолирбанд и
слагаш обратно.
#318
Публикувано 20 юни 2012 - 12:30
Имам в предвид самата кутийка с тея релета да я извадя от колата. Как да стигна до нея.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#319
Публикувано 20 юни 2012 - 14:43
Ми махаш капака на бушоните и ти се откриват 4 винта за кръстата отвертка.
Развиваш ги и измъкваш капака, който покрива кутията с релетата.
Самата кутия с релета се пада половината под предния джам и е малко тегаво
да се вадят, ама не е невъзможно.
Развиваш ги и измъкваш капака, който покрива кутията с релетата.
Самата кутия с релета се пада половината под предния джам и е малко тегаво
да се вадят, ама не е невъзможно.
#320
Публикувано 20 юни 2012 - 14:57
A-a-a-a-a-a-a
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#321
Публикувано 20 юни 2012 - 22:33
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#322
Публикувано 20 юни 2012 - 23:43
Това, което сега ползвам е със същия номер като твоето 140 820 30 26. Предишното ми беше с последни 4 цифри 13 26 ,
ама както виждаш има и разни други данни означени с букви и разни ватове 3(6)x21W - това не ми е ясно какво означава.
Затова взимаш от моргите с уговорка да върнеш, ако не ти върши работа.
ама както виждаш има и разни други данни означени с букви и разни ватове 3(6)x21W - това не ми е ясно какво означава.
Затова взимаш от моргите с уговорка да върнеш, ако не ти върши работа.
#323
Публикувано 21 юни 2012 - 21:18
Бате незнам днеска кво сте правили с жена ми, ма се върна доволна
Този пост е редактиран от staniola: 21 юни 2012 - 21:18
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#324
Публикувано 21 юни 2012 - 21:31
След като зачистих капачките мотора мърка : )
Ти сам видя.
За другото : )))))
Ти сам видя.
За другото : )))))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#325
Публикувано 03 юли 2012 - 11:35
Смених релето и положението заспа.
Радио, чистачки, мигачи всичко работи.
С изключение на фаровете
Може би като свалях кората която е под волана когато си прокарвах жиците за радиото съм откачил буксата, и довечера ще разглобявам.
А как се стигаше до прословутата круша която осветява ключа за фаровете ?
За 50 кинта взех релето и тромби, че моите нещо не свирят като хората и довечера ще има с какво да се занимавам : )
Радио, чистачки, мигачи всичко работи.
С изключение на фаровете
Може би като свалях кората която е под волана когато си прокарвах жиците за радиото съм откачил буксата, и довечера ще разглобявам.
А как се стигаше до прословутата круша която осветява ключа за фаровете ?
За 50 кинта взех релето и тромби, че моите нещо не свирят като хората и довечера ще има с какво да се занимавам : )
Този пост е редактиран от staniola: 03 юли 2012 - 11:44
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#326
Публикувано 03 юли 2012 - 12:12
хвалите я , хвалите я , ама аз вместо пържоли , таратор ям...
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#327
Публикувано 03 юли 2012 - 12:22
Глей са. Ще ме накараш да идвам до Плевен да ядем пържоли. И ако може некое пилешко да докараш
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#328
Публикувано 03 юли 2012 - 15:05
Браво бе, много евтино са ти го дали!
Явно не са били наясно, че това по другите
морги върви на тройна цена.
Да не би да се различава новото реле от старото
по някакъв показател и заради това да не бачкат
фаровете?
Явно не са били наясно, че това по другите
морги върви на тройна цена.
Да не би да се различава новото реле от старото
по някакъв показател и заради това да не бачкат
фаровете?
#329
Публикувано 03 юли 2012 - 15:40
Едно към едно са номерата.
Иначе за цената, на едно место беше 60, на друго 30 но не се оказа че го е продал.
Та не е толкова сериозна цифрата.
А фаровете се надявам да не е от него а да съм откачил буксата от ключа, но ще видя като го разглобя довечера.
Иначе за цената, на едно место беше 60, на друго 30 но не се оказа че го е продал.
Та не е толкова сериозна цифрата.
А фаровете се надявам да не е от него а да съм откачил буксата от ключа, но ще видя като го разглобя довечера.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#330
Публикувано 03 юли 2012 - 15:45
Е какви са тия ниски цени?
Аз миналото лято обиколих половината морги в София и софийска област и навсякъде
цената беше 150-160лв. Само на едно място беше 80лв,ама се оказа, че релето не работи
и го върнах.
Естествено, като им кажех какво търся /не съм казвал,че е за 600/, всеки продавач почваше
да звъни на някой и тоя "някой" казваше цената. Както и да е,дано ти свърши работа и да не е
от него.
Нали си забелязал,че на релето освен номера на частта има и някакви други номера и букви,които
явно са според екстрите на колата или нещо такова. Може и от това да е,ама се съмнявам,
защото и моето "ново" реле съвпада по номер на частта, ама по останалите букви и цифри
не баш,ама всичко си ми работи.
Аз миналото лято обиколих половината морги в София и софийска област и навсякъде
цената беше 150-160лв. Само на едно място беше 80лв,ама се оказа, че релето не работи
и го върнах.
Естествено, като им кажех какво търся /не съм казвал,че е за 600/, всеки продавач почваше
да звъни на някой и тоя "някой" казваше цената. Както и да е,дано ти свърши работа и да не е
от него.
Нали си забелязал,че на релето освен номера на частта има и някакви други номера и букви,които
явно са според екстрите на колата или нещо такова. Може и от това да е,ама се съмнявам,
защото и моето "ново" реле съвпада по номер на частта, ама по останалите букви и цифри
не баш,ама всичко си ми работи.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни