Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#301
Публикувано 04 юни 2012 - 12:51
Е там има едно ... то не е и филтър,"филтръче" като на прахосмукачката допълнителните филтри
Ще го разглобя и ще го щракна да сме сигурно че говорим за едно и също нещо
Ще го разглобя и ще го щракна да сме сигурно че говорим за едно и също нещо
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#302
Публикувано 04 юни 2012 - 13:23
Няма какво да щракаш , той е един квадратен , аз моя си го изпрах и няма ядове :]
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#303
Публикувано 04 юни 2012 - 13:41
E това е пълен ташак. Ако наистина това е филтъра.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#304
Публикувано 04 юни 2012 - 13:53
E това е пълен ташак. Ако наистина това е филтъра.
Най вероятно при теб е побългарено.Щото тоя филтър истински е доста пари над другия на парното.
#305
Публикувано 04 юни 2012 - 16:59
Е този трябва да е.
Прикачени файлове
#306
Публикувано 04 юни 2012 - 19:30
Е точно такъв е прилича на тоя допълнителния на прахосмукачката : )
Ще го сваля и ше видим, може наистина да е побългарен моя.
Ще го сваля и ше видим, може наистина да е побългарен моя.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#307
Публикувано 04 юни 2012 - 19:55
Стига бе, това ли е прословутия филтър с активен въглен?
Никога не съм предполагал,че е тоя скапан дунапрен под жабката.
Моя чак е посивял от прах. Ще взема да го изпера.
Никога не съм предполагал,че е тоя скапан дунапрен под жабката.
Моя чак е посивял от прах. Ще взема да го изпера.
Този пост е редактиран от shotgun600: 04 юни 2012 - 19:55
#308
Публикувано 04 юни 2012 - 21:39
Ама аз си мислех,че се намира някъде на по-закътано и е нещо супер специално,
а то било някакно дунапренено кече..
а то било някакно дунапренено кече..
#309
Публикувано 05 юни 2012 - 11:15
Взе ми думите от устата : ))
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#310
Публикувано 14 юни 2012 - 20:56
Момчета пак греда.
От днеска десният мигач свети постоянно. Дори като изгася колата и извадя ключа продължава да свети(свети постоянно без да мига.
Махам клемата на акумулатора и след като я сложа и след около секунда две светва отново.
мислех нещо релето да не е но незнам къде е. Някой с жокер : )
От днеска десният мигач свети постоянно. Дори като изгася колата и извадя ключа продължава да свети(свети постоянно без да мига.
Махам клемата на акумулатора и след като я сложа и след около секунда две светва отново.
мислех нещо релето да не е но незнам къде е. Някой с жокер : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#311
Публикувано 14 юни 2012 - 20:58
Питай пушката той доста се е борил с тия мигачи.
#312
Публикувано 14 юни 2012 - 21:01
Ми не си ползвал търсачката, мой човек
Имам темичка с точно същия проблем - постоянно светещ десен мигач.
Няма оправия това.
Трябва да смениш цялото реле, което отговаря за ляв мигач,десен, аварийки и чистачки.
Втора ръка вървят до 150лв по моргите. Обаче катго купуваш се договаряй
да имаш възможност да го върнеш, защото аз като търсих, първото което взех
беше с абсолютно същия проблем, обаче ми светеше другия мигач.
При мен лятото няколко месеца свети постоянно тоя мигач, после пролетта
като подкарах колата проблема го нямаше и малко преди лятото пак се появи
за постоянно. Смених релето и от тогава нямам проблеми.
Преди това карах с извадени крушки.
Така изглежда извадената от пластмасовата си обвивка платка (която е капсулована),
която ти трябва да си намериш.Това ограденото реле ти е за десния мигач.
А така изглежда отгоре черупката на тази платка. Виж номера на твоята и почвай да търсиш.
Имам темичка с точно същия проблем - постоянно светещ десен мигач.
Няма оправия това.
Трябва да смениш цялото реле, което отговаря за ляв мигач,десен, аварийки и чистачки.
Втора ръка вървят до 150лв по моргите. Обаче катго купуваш се договаряй
да имаш възможност да го върнеш, защото аз като търсих, първото което взех
беше с абсолютно същия проблем, обаче ми светеше другия мигач.
При мен лятото няколко месеца свети постоянно тоя мигач, после пролетта
като подкарах колата проблема го нямаше и малко преди лятото пак се появи
за постоянно. Смених релето и от тогава нямам проблеми.
Преди това карах с извадени крушки.
Така изглежда извадената от пластмасовата си обвивка платка (която е капсулована),
която ти трябва да си намериш.Това ограденото реле ти е за десния мигач.
А така изглежда отгоре черупката на тази платка. Виж номера на твоята и почвай да търсиш.
Този пост е редактиран от shotgun600: 14 юни 2012 - 21:07
#313
Публикувано 14 юни 2012 - 21:06
Признавам си че не съм ползвал търсачката. Виноват
Егати релето 150 лева. 150 цирки да им илезат.
А къде се намира това реле.
Егати релето 150 лева. 150 цирки да им илезат.
А къде се намира това реле.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#314
Публикувано 14 юни 2012 - 21:10
Намира се в кутията с релетата,която е до бушоните под предния капак.
Имай предвид,че разните там букви и цифри които виждаш на това пластмасовото
се различават при почти всички платки из моргите. Не знам защо.
Примерно, новата ми платка съвпада по part number със старата,обаче не съвпада 100%
по останалите неща изписани отгоре,обаче всичко си ми работи.
ЛазарV12 се опита да открие проблема при моята платка, за да не купувам нова, но не успя.
Въпросът е,че не е от самото реле,ами от някой дург от компонентите и.
Имай предвид,че разните там букви и цифри които виждаш на това пластмасовото
се различават при почти всички платки из моргите. Не знам защо.
Примерно, новата ми платка съвпада по part number със старата,обаче не съвпада 100%
по останалите неща изписани отгоре,обаче всичко си ми работи.
ЛазарV12 се опита да открие проблема при моята платка, за да не купувам нова, но не успя.
Въпросът е,че не е от самото реле,ами от някой дург от компонентите и.
Този пост е редактиран от shotgun600: 14 юни 2012 - 21:12
#315
Публикувано 14 юни 2012 - 21:14
Утре явно ще търся реле.
Благодаря за помоща : )
Благодаря за помоща : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни