Новата стара кола
Започната от staniola, 28 фев 2012 - 14:51:17
465 мнения по тази тема
#331
Публикувано 03 юли 2012 - 15:55
Според мен с каквото и реле да е колата фаровете задълже трябва да бачкат .. все пак без някоя друга екстра може ама без фарове - не
Пушка : Питал ли си хари за това реле ?
При него цените на всичко са уникални
Пушка : Питал ли си хари за това реле ?
При него цените на всичко са уникални
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#332
Публикувано 03 юли 2012 - 17:42
Не си спомням дали съм го питал,ама вече няма значение.
Иначе да, цените са му супер.
Иначе да, цените са му супер.
#333
Публикувано 03 юли 2012 - 18:50
Не съм казал че моргите са в София
В София моргаджийте са :Х
Релето е едно към едно.
Сега за фаровете, срам не срам......
Като свалях релето за мигачите вадих релето за фаровете и не го бях щеакнал до край. Сега го натиснах и положението заспа )))))
Само останаха перките, че се включват в момента който дадеш контакт. Дори и при студен двигател.
п.п. мoмчета тромбите къде са на това чудо ?
Едната я намерих зад пасажерския фар но другата не я намирам, гледах зад другия фар няма.
Къде трябва да е?
В София моргаджийте са :Х
Релето е едно към едно.
Сега за фаровете, срам не срам......
Като свалях релето за мигачите вадих релето за фаровете и не го бях щеакнал до край. Сега го натиснах и положението заспа )))))
Само останаха перките, че се включват в момента който дадеш контакт. Дори и при студен двигател.
п.п. мoмчета тромбите къде са на това чудо ?
Едната я намерих зад пасажерския фар но другата не я намирам, гледах зад другия фар няма.
Къде трябва да е?
Този пост е редактиран от staniola: 03 юли 2012 - 19:05
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#334
Публикувано 03 юли 2012 - 20:01
Ми трябва да е под другия, поне при мен е така - симетрично са поставени.
Снимай съпротивленията, които са м/у предните ел. перки, да видим с колко кабела си
и как са свързани, може там да е проблема.
Просто отвори предния капак и щракни една снимка централно м/у перките.
Снимай съпротивленията, които са м/у предните ел. перки, да видим с колко кабела си
и как са свързани, може там да е проблема.
Просто отвори предния капак и щракни една снимка централно м/у перките.
#335
Публикувано 03 юли 2012 - 21:10
Ми трябва да е под другия, поне при мен е така - симетрично са поставени.
Това предполагам трябва?
От това ли зависи дали се включват?
Мислех да сменям датчик.
А това дали е оригинална тромба ?
Никъде не видях номер по мерцедес.
Сега не мога да се сетя къде беше.
Но ако искаш утре ще погледна на моята и ще ти звънна по тела да ти кажа.
Не знам само да няма разлики в местопожението между моята и твоята малолитражка.
Виж при твоята къде е. При мен има една зад пасажерсия фар. Зад шоферския няма и няма и следи да е имало.
А с моята малолитражка по малката може да заповядаш на чертата
Това е новото реле
п.п. е тва над него хела релето е за фаровете. И пак не ще да легне като хората. Вадих го всичко ми е наред ма нещо на криво ми седи.
А това е старото
Този пост е редактиран от staniola: 03 юли 2012 - 21:22
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#336
Публикувано 04 юли 2012 - 00:34
Ми не само от тия съпротивления зависи дали ще включват перките.
Зависи и от налягането на фреона и от температурата на антифриза.
При съпротивленията всичко е свързано както трябва, сега дали са изправни не мога да ти кажа.
По-вероятно е да е от датчика дето ги включва,както и ти смяташ.
Колкото до тромбите, при мен всъщност се намират под двата фара и за да се достигне
до тях се маха предната броня или подкалниците на предните колела.
За мен е по-лесно да се разкара бронята.
Зависи и от налягането на фреона и от температурата на антифриза.
При съпротивленията всичко е свързано както трябва, сега дали са изправни не мога да ти кажа.
По-вероятно е да е от датчика дето ги включва,както и ти смяташ.
Колкото до тромбите, при мен всъщност се намират под двата фара и за да се достигне
до тях се маха предната броня или подкалниците на предните колела.
За мен е по-лесно да се разкара бронята.
#337
Публикувано 04 юли 2012 - 09:01
Предната броня, шаш, това да не е Пежо. Mахай кората под бронята и си ти!
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#338
Публикувано 04 юли 2012 - 09:03
И аз мисля че е датчика, резисторите трудно се прецакват.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#339
Публикувано 04 юли 2012 - 09:12
Трябва да расипа колата заради едни тромби. УжасТ
п.п. сега видях че си отговорил.
По се ядва с кората от долу, само трябва да я кача на канала че ще е по лесно. А датчика за перките предполагам е на радиатора.
Някой дали знае колко пари е ?
Момчета златни сте : )))
п.п. сега видях че си отговорил.
По се ядва с кората от долу, само трябва да я кача на канала че ще е по лесно. А датчика за перките предполагам е на радиатора.
Някой дали знае колко пари е ?
Момчета златни сте : )))
Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 09:15
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#340
Публикувано 04 юли 2012 - 09:19
Датчика не е на радиатора. Моя е близо до термостата,а твоя не знам.
За мен е по-лесно да се махне предната броня,все пак е на 4 болта, докато кората отдолу
е на поне 8 винта и трябва да се гъзиш или завираш отдолу и да се мърляш,а и отдолу е по
неудобно да се сменят тромбте, ма както си решиш.
За мен е по-лесно да се махне предната броня,все пак е на 4 болта, докато кората отдолу
е на поне 8 винта и трябва да се гъзиш или завираш отдолу и да се мърляш,а и отдолу е по
неудобно да се сменят тромбте, ма както си решиш.
#341
Публикувано 04 юли 2012 - 09:40
Ей, марамунчовци защо да лазите и да сваляте броня. Долната кора се сваля много лесно!
Паркирате Бенцовете на висок бордюр, гумите максимално близо до ръба му, един разгърнат кашон и сте вие.
Толкова е лесно.... а вие брони ще сваляте.
Пушка , нема, нема па изтупаш некои букет бисери!
п.с ....ся да не си помислиш че се заяждам или подигравам.
Паркирате Бенцовете на висок бордюр, гумите максимално близо до ръба му, един разгърнат кашон и сте вие.
Толкова е лесно.... а вие брони ще сваляте.
Пушка , нема, нема па изтупаш некои букет бисери!
п.с ....ся да не си помислиш че се заяждам или подигравам.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#342
Публикувано 04 юли 2012 - 09:44
Имам канал, ще я вкарам на канала и ще ги разджанта.
Сега говорих с Роската, оказва се че тромбите били 3.
1 зад фара и две долу, баси сватбата
Сега говорих с Роската, оказва се че тромбите били 3.
1 зад фара и две долу, баси сватбата
Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 09:47
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#343
Публикувано 04 юли 2012 - 09:46
И неговия датчик е там.
Стани, намира се под малкият пластмасов капак на мотора.
Тоя датчик като е изправен и като му извадиш буксата перките тръгват. ....дай му един мост между клемите и кажи какво става?
Също може и кабела да му е окъсил, ти как си с кабелите? Напуквания имаше ли....че съм забравил?
Стани, намира се под малкият пластмасов капак на мотора.
Тоя датчик като е изправен и като му извадиш буксата перките тръгват. ....дай му един мост между клемите и кажи какво става?
Също може и кабела да му е окъсил, ти как си с кабелите? Напуквания имаше ли....че съм забравил?
Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 юли 2012 - 10:05
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#344
Публикувано 04 юли 2012 - 09:54
Инсталацията е сменена но не цялата. Само горната част на мотора.
На тази снимка дали се вижда горе долу къде е тоя датчик ?
На тази снимка дали се вижда горе долу къде е тоя датчик ?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#345
Публикувано 04 юли 2012 - 10:03
Погледнато от мястото на оператора датчика е зад предните 4 бр газови дюзи.
Станиолче, това след монтажа на газовата ли стана?
Станиолче, това след монтажа на газовата ли стана?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни