Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 2 гласа

Новата стара кола


  • Please log in to reply
465 мнения по тази тема

#331 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 03 юли 2012 - 15:55

Според мен с каквото и реле да е колата фаровете задълже трябва да бачкат .. все пак без някоя друга екстра може ама без фарове - не

Пушка : Питал ли си хари за това реле ?
При него цените на всичко са уникални :)
  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#332 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 юли 2012 - 17:42

Не си спомням дали съм го питал,ама вече няма значение.
Иначе да, цените са му супер.
  • 0

#333 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2012 - 18:50

Не съм казал че моргите са в София :)
В София моргаджийте са :Х
Релето е едно към едно.
Сега за фаровете, срам не срам......
Като свалях релето за мигачите вадих релето за фаровете и не го бях щеакнал до край. Сега го натиснах и положението заспа :))))))
Само останаха перките, че се включват в момента който дадеш контакт. Дори и при студен двигател.
п.п. мoмчета тромбите къде са на това чудо ?
Едната я намерих зад пасажерския фар но другата не я намирам, гледах зад другия фар няма.
Къде трябва да е?

Този пост е редактиран от staniola: 03 юли 2012 - 19:05

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#334 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 03 юли 2012 - 20:01

Ми трябва да е под другия, поне при мен е така - симетрично са поставени.

Снимай съпротивленията, които са м/у предните ел. перки, да видим с колко кабела си
и как са свързани, може там да е проблема.
Просто отвори предния капак и щракни една снимка централно м/у перките.
  • 0

#335 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юли 2012 - 21:10

Ми трябва да е под другия, поне при мен е така - симетрично са поставени.


Това предполагам трябва?
От това ли зависи дали се включват?
Мислех да сменям датчик.

Публикувано изображение

А това дали е оригинална тромба ?
Никъде не видях номер по мерцедес.

Публикувано изображение

Сега не мога да се сетя къде беше.
Но ако искаш утре ще погледна на моята и ще ти звънна по тела да ти кажа.

Не знам само да няма разлики в местопожението между моята и твоята малолитражка. :D


Виж при твоята къде е. При мен има една зад пасажерсия фар. Зад шоферския няма и няма и следи да е имало.
А с моята малолитражка по малката може да заповядаш на чертата :D

Това е новото реле


п.п. е тва над него хела релето е за фаровете. И пак не ще да легне като хората. Вадих го всичко ми е наред ма нещо на криво ми седи.


Публикувано изображение

А това е старото

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от staniola: 03 юли 2012 - 21:22

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#336 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 04 юли 2012 - 00:34

Ми не само от тия съпротивления зависи дали ще включват перките.
Зависи и от налягането на фреона и от температурата на антифриза.
При съпротивленията всичко е свързано както трябва, сега дали са изправни не мога да ти кажа.
По-вероятно е да е от датчика дето ги включва,както и ти смяташ.

Колкото до тромбите, при мен всъщност се намират под двата фара и за да се достигне
до тях се маха предната броня или подкалниците на предните колела.
За мен е по-лесно да се разкара бронята.
  • 0

#337 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:01

Предната броня, шаш, това да не е Пежо. :D Mахай кората под бронята и си ти!
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#338 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:03

И аз мисля че е датчика, резисторите трудно се прецакват.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#339 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:12

Трябва да расипа колата заради едни тромби. УжасТ

п.п. сега видях че си отговорил.
По се ядва с кората от долу, само трябва да я кача на канала че ще е по лесно. А датчика за перките предполагам е на радиатора.
Някой дали знае колко пари е ?

Момчета златни сте : )))

Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 09:15

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#340 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 04 юли 2012 - 09:19

Датчика не е на радиатора. Моя е близо до термостата,а твоя не знам.

За мен е по-лесно да се махне предната броня,все пак е на 4 болта, докато кората отдолу
е на поне 8 винта и трябва да се гъзиш или завираш отдолу и да се мърляш,а и отдолу е по
неудобно да се сменят тромбте, ма както си решиш.
  • 0

#341 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:40

Ей, марамунчовци ;) защо да лазите и да сваляте броня. Долната кора се сваля много лесно!

Паркирате Бенцовете на висок бордюр, гумите максимално близо до ръба му, един разгърнат кашон и сте вие.

Толкова е лесно.... а вие брони ще сваляте.

Пушка , нема, нема па изтупаш некои букет бисери!

п.с ....ся да не си помислиш че се заяждам или подигравам.
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#342 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:44

Имам канал, ще я вкарам на канала и ще ги разджанта.
Сега говорих с Роската, оказва се че тромбите били 3.
1 зад фара и две долу, баси сватбата :D

Този пост е редактиран от staniola: 04 юли 2012 - 09:47

  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#343 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:46

И неговия датчик е там.


Стани, намира се под малкият пластмасов капак на мотора.

Тоя датчик като е изправен и като му извадиш буксата перките тръгват. ....дай му един мост между клемите и кажи какво става?

Също може и кабела да му е окъсил, ти как си с кабелите? Напуквания имаше ли....че съм забравил?

Този пост е редактиран от Вай Басо: 04 юли 2012 - 10:05

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#344 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1736 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 09:54

Инсталацията е сменена но не цялата. Само горната част на мотора.
На тази снимка дали се вижда горе долу къде е тоя датчик ?
Публикувано изображение
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#345 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юли 2012 - 10:03

Погледнато от мястото на оператора :D датчика е зад предните 4 бр газови дюзи.

Станиолче, това след монтажа на газовата ли стана?
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 





4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни