Новата стара кола
Started by staniola, 28 Feb 2012 - 14:51:17
465 replies to this topic
#286
Posted 30 May 2012 - 09:40
Преди от време на време ми се губеше някой цилиндър. Но накрая изгасна изцяло и може би още един спря защото в момента не може да се движи, толкова прекъсва.
Как се махат пластасовите капаци на разпределителите. За да мога да ги разглобя и тях ,да видя вътре кво се случва наред ли е не е ли.
Как се махат пластасовите капаци на разпределителите. За да мога да ги разглобя и тях ,да видя вътре кво се случва наред ли е не е ли.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#287
Posted 30 May 2012 - 15:50
Не иска ли да запали, не я мъчи! Прекъсва ли при паленето, не я мъчиш! Не запали ли от едно/две завъртания, спираш!
Никога не го забравяй!
Кажи сега защо мислиш че са кабели? Що не почистиш дистрибуторите първо, палците, лулите на кабелите.
Вадиш със завъртане, обезмаслител, парцалче и почистваш всички оранжеви наслагвания по гумата и бакелита на лулите!
Трябва да са мекички! Вдървени ли са, не натискаш и тогава мислиш за смяна.
Бенц от тези години има много издръжливи кабели и лули....
Не бързай! Първо почисти
Не се ли оправи, чак тогава търсиш жокери..
Ако са ми пред очите ще се сетя, ама.....
.....разгледай.
Никога не го забравяй!
Кажи сега защо мислиш че са кабели? Що не почистиш дистрибуторите първо, палците, лулите на кабелите.
Вадиш със завъртане, обезмаслител, парцалче и почистваш всички оранжеви наслагвания по гумата и бакелита на лулите!
Трябва да са мекички! Вдървени ли са, не натискаш и тогава мислиш за смяна.
Бенц от тези години има много издръжливи кабели и лули....
Не бързай! Първо почисти
Не се ли оправи, чак тогава търсиш жокери..
Как се махат пластасовите капаци на разпределителите.
Ако са ми пред очите ще се сетя, ама.....
.....разгледай.
Edited by бай Васил, 30 May 2012 - 16:04 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#288
Posted 02 June 2012 - 19:21
След като свалих и почистих капачките и двата палеца на разпределителите колата пали от четвърт оборот и мотора мърка : )))))))))
Но от тея дъждове ми се е събрала вода под бушонното табло и сервото за спирачките, гледах но не видях къде е запушения канал.
Некой с жокер?
Но от тея дъждове ми се е събрала вода под бушонното табло и сервото за спирачките, гледах но не видях къде е запушения канал.
Некой с жокер?
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#289
Posted 02 June 2012 - 19:35
Листа и клони долу ниско
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#290
Posted 02 June 2012 - 19:38
Точно до бушоните към калника е водостока и е доста голяма дупката.
Ето една снимка.Не е 140-ка ама само тази намерих и мястото на дупката е там и при нашите кораби.
Ето една снимка.Не е 140-ка ама само тази намерих и мястото на дупката е там и при нашите кораби.
Attached Files
Edited by mimo160, 02 June 2012 - 19:48 .
#291
Posted 02 June 2012 - 19:48
Баш шума си има.
Ма Мимо не тоя. А под бушоните точно от долу. Тоя съм го изчистил.
Иназче е го на кво проличаше капачката
и палеца
И след моята намеса
Ма Мимо не тоя. А под бушоните точно от долу. Тоя съм го изчистил.
Иназче е го на кво проличаше капачката
и палеца
И след моята намеса
Edited by staniola, 02 June 2012 - 19:52 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#292
Posted 02 June 2012 - 19:49
Залепяш за маркуча на прахосмукачката един градински тънък маркуч и ръгаш
под кутията с бушоните и релетата иначе не може да се изчисти хубаво,колкото и да
ръчкаш с нещо дълго.
Там сигурно имаш една камара листа и неща донесени от мишки.
под кутията с бушоните и релетата иначе не може да се изчисти хубаво,колкото и да
ръчкаш с нещо дълго.
Там сигурно имаш една камара листа и неща донесени от мишки.
#293
Posted 02 June 2012 - 19:55
Пушка не мога не за друго ами моята прахосмукачка не може да смука вода. А там има един пръст вода.
Но ако са намира горе долу под бушоните ше го търся да го изчистя на ръка поне да изтече водата.
п.п. някой има ли си на идея колко пари е опръстена за мерцедесовия ванус и датчика дето е на него.
че датчиците ми дават грешка че не работят а ванусите са омаслили.
Но ако са намира горе долу под бушоните ше го търся да го изчистя на ръка поне да изтече водата.
п.п. някой има ли си на идея колко пари е опръстена за мерцедесовия ванус и датчика дето е на него.
че датчиците ми дават грешка че не работят а ванусите са омаслили.
Edited by staniola, 02 June 2012 - 19:57 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#294
Posted 02 June 2012 - 19:57
Така става от нередовно каране.
#295
Posted 02 June 2012 - 20:01
Ама то и под бушоните ли има дупка ,аз сега разбирам.При мен изчистих двете в двата края и ядове до сега не съм имал
С какво зачисти палците и капачките?
С какво зачисти палците и капачките?
Edited by mimo160, 02 June 2012 - 20:08 .
#296
Posted 02 June 2012 - 20:01
Ако се броят само последните седмици съм съгласен. Иначе от как го взех 3000 км има вече при мен.
п.п. явно и там трябва да има щото иначе няма как. Няма къде да се оттича водата от там.
утре ще я търся че сега ме домързя вече : )
п.п. явно и там трябва да има щото иначе няма как. Няма къде да се оттича водата от там.
утре ще я търся че сега ме домързя вече : )
Edited by staniola, 02 June 2012 - 20:02 .
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#297
Posted 02 June 2012 - 20:14
Под кутията с бушоните има доста голямо празно пространство,което е идеално място за мишоците,
които там си правят жилище - носят боклуци, ядки и т.н. и запушват канала за изтичане.
С ръка не може да се бръкне,защото е прекалено тясно.
След като има вода, можеш да ръчкаш с нещо дълго и остро,колкото да се изтече водата и след
това вече да изсмучеш с прахосмукачката си говната.
които там си правят жилище - носят боклуци, ядки и т.н. и запушват канала за изтичане.
С ръка не може да се бръкне,защото е прекалено тясно.
След като има вода, можеш да ръчкаш с нещо дълго и остро,колкото да се изтече водата и след
това вече да изсмучеш с прахосмукачката си говната.
#298
Posted 03 June 2012 - 20:59
Станиоле,дупката за отцеждане на водата се намира точно под долния ляв ъгъл на бушонното табло.Бръкни с нещо между него и АБС-а и поразрий боклуците за да почне да се оттича.
#299
Posted 03 June 2012 - 21:54
Е как не съм я видел. Днеска не остана време но утре ще я разбутам.
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#300
Posted 04 June 2012 - 11:53
Станиоле,онзи допълнителният филтър за който говорихме се намира точно там дето ти казах първия път.Явно комшията като е разглабял неговата първо е разнищил от към двигателния отсек и е достигнал до него от там.
Отдолу лягаш в краката на пасажера и гледаш нагоре има една пластмаса с решетка е те там седи филтъра.За да го свалиш има две щипки тип винт които се завъртат и пада пластмасата с решетката.
При мен е махнат и се вижда клапата която насочва въздуха да минава когато натиснеш копчето.
Интересното е че когато натисна копчето при мен миризми не влизат (пробвано е много пъти ,особено като минавам покрай суходол преди параклиса) ,а филтъра го няма.Е те това немога да си го обясня.
Отдолу лягаш в краката на пасажера и гледаш нагоре има една пластмаса с решетка е те там седи филтъра.За да го свалиш има две щипки тип винт които се завъртат и пада пластмасата с решетката.
При мен е махнат и се вижда клапата която насочва въздуха да минава когато натиснеш копчето.
Интересното е че когато натисна копчето при мен миризми не влизат (пробвано е много пъти ,особено като минавам покрай суходол преди параклиса) ,а филтъра го няма.Е те това немога да си го обясня.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users