Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Налягане на маслото


  • Please log in to reply
67 мнения по тази тема

#46 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 април 2012 - 14:25

Колеги при мен се оказа помпата и добре, че веднага го забелязах проблема.Двигатела така и така беше свален от купето та смених и ризи, клапани, сигменти, и т.н.Сега колата е пушка :) дано на колегите да е от датчика, а много възможно и да е от самата спойка в таблото.


Какво и беше на помпата?
  • 0

#47 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 27 април 2012 - 19:39

а при мене тоя датчик дам ли контакт, веднага с ряз отива на 3! да не би да е вързано нещо на ебем-страна, има някаква мошенгия...
  • 0

#48 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2012 - 20:07

а при мене тоя датчик дам ли контакт, веднага с ряз отива на 3! да не би да е вързано нещо на ебем-страна, има някаква мошенгия...


Откачена му е буксата. ;)
  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#49 Marto BS

Marto BS

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 649 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Opel Omega 2.5 V6 Aut.
    ex. 1996 W210 E 300D Avantgarde
    ex. 1993 MB 200 CE

Публикувано 27 април 2012 - 21:40

утре ще го скивам!
а сега като карах, забелязах, че не отива веднага на 3, щом дам контакт, а щом запаля - мигом е горе на 3-ката! угася ли, след няма и секунда една идея по-бавно спада надолу..
  • 0

#50 220TE

220TE

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мercedes-Benz 124 Sportline / 220TE/ ,110KW , X.1992г.

Публикувано 07 май 2012 - 14:22

утре ще го скивам!
а сега като карах, забелязах, че не отива веднага на 3, щом дам контакт, а щом запаля - мигом е горе на 3-ката! угася ли, след няма и секунда една идея по-бавно спада надолу..

1.Откачаш жичката/буксата/ от датчика.2 Даваш контакт и гледаш къде отива стрелката.3Палиш двигателя и гледаш къде отива стрелката.4.Гасиш мотора.5. Закачаш жичката/буксата/ на датчика.5.Даваш контакт и гледаш къде отива стрелката.6.Палиш двигателя и гледаш съде отива срелката за маслото.7.Съпоставяш резултатите 2 и 3 с резултатите 5 и 6 и ще си наясно дали ти работи датчика.
  • 2

#51 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 16 май 2013 - 16:36

Темата е стара, но все пак някой може ли да даде снимка или каже къде точно се намира тая букса, защото и при мен, както при колегата Marto BS стрелката веднага скача на 3. Мерси предварително! :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#52 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 май 2013 - 17:44

Като отвориш капака на двигателя и погледнеш зад динамото,ще я видиш.Там на двигателя друга букса не влиза.


  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#53 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 16 май 2013 - 19:30

Мисля, че я намерих, закачена е, но уви не мога да я разкача. Как ли не я напъвах, но не иска да се откачи. Не искам да прилагам много сила да не я счупя. Сигурно си има някакъв чалъм. Искам да я разкача да я пръсна с малко ВД40 да не би да е клеясала. 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#54 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4601 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 май 2013 - 09:17

Като загрее маслото хубаво, пада ли налягането, да кажем, на 2 атм. на празен ход?

 

Ако пада значи работи - ако не, значи е имало някаква манипулация.


  • 0

#55 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 17 май 2013 - 13:27

Скача директно на 3 и си седи там през цялото време. Опитвах се да я разкача, но не става, а ме страх да не я строша. :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#56 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 18 май 2013 - 10:48

Я качи снимка на въпросната букса,  да видим дали е същата.

 Инак и моята беше леко запекла - с по-силно дърпане по оста й се откачи. пробвай да я повъртиш наляво надясно, пръсни малко контактен спрей и пак дърпай смело.


  • 0

#57 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 19 май 2013 - 11:54

Откачих, пръснах със спрей, позачистих малко, закачих отново и нямаше резултат. Явно датчика си е за смяна. Впрочем, когато е студена на колко стои стрелката?


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.


#58 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 19 май 2013 - 12:02

Аз мойта дикретно ще си я откача, че ме дразни да седи на 0. По-добре да фърчи там на 3 и тва е.


  • 0

Немеца го е измислил !


#59 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 20 май 2013 - 10:23

78 кинта ми струва на мен датчика. Това от Ауто Плюс, марка ФАЕ. FEBI беше към 90лв.

Мернах такива датчици в един ел сервиз с магазин към него близо до ъгъла на Опълченска и Сливница, посока Лъвов Мост. Имаше и по 20-тина лв подобни, ако някой се разтършува може и да намери по-евтин вариант там.

@pitona - за да тестваш дали проблема е в датчика - занули кабела, който влиза в него на маса или през резистор 10 ома - уреда на таблото трябва да показва нула. При 68 ома резистор трябва да показва 1.5. Ако пак показва 3 - кабела е прекъснат някъде, или нещо по пътечките в таблото не е в ред.


  • 0

#60 pitona

pitona

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Now: Мерцедес-Бенц C220 S203 OM 646.963 2003г.
    Ex: Мерцедес-Бенц C220 S202 OM 611.960 2000г.
    Ex: Мерцедес-Бенц E200 W124 M 111.940 1995г.

Публикувано 20 май 2013 - 10:27

Благодаря за съвета. Ще пробвам и ще пиша за резултата :) 


  • 0

Всички видове застраховки във всички застрахователни компании. Тел.: 0889355780 или ЛС.





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни