Налягане на маслото
Започната от Silver E200, 21 фев 2012 - 23:04:21
67 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 февруари 2012 - 23:04
Колата е W124 122кс. газ/бензин. Проблема е следния от извесно време стрелката за налягането на маслото пада до 1 дори леко под него при напълно загряла кола , а понякога като в движение пусна от скорост пада и до 0 и после се покачва до 1. Колата има масло и то е 15 40 на около 4000 километра. С такова масло карам колата от когато съм я купил вече 6 години и не съм имал проблем. Както знам при не загрял двигател държи 3-ка а след като загрее трябва на свободен ход да държи 2 преди така правеше, а сега при студен си държи 3 а като загрее както казах пада до 1 дори под 1. Другото което ми направи впечатление е че преди при загрял двигател като дам на контакт вдигаше стрелката до 2 а сега си стои на най-долно положение 0. Притеснява ме да не се е повредила нещо помпата или просто датчика не отчита правилно. Вие какво мислите ?
#2
Публикувано 21 февруари 2012 - 23:54
Смени маслото и филтъра, и ако продължава да показва 0 на загрял мотор, отиди да измерят налягането реално с манометър.
Трябва да видя какво показва при мен като дам контакт, но ми се струва че на неработещ мотор не е правилно да отчита някакви показания въобще стрелката.
ЕДИТ: В друга скорошна тема пишеш че колата работи на 3 цилиндъра - възможно е неизгорялото гориво да разрежда маслото - погледни си и нивото на маслото.
Трябва да видя какво показва при мен като дам контакт, но ми се струва че на неработещ мотор не е правилно да отчита някакви показания въобще стрелката.
ЕДИТ: В друга скорошна тема пишеш че колата работи на 3 цилиндъра - възможно е неизгорялото гориво да разрежда маслото - погледни си и нивото на маслото.
#3
Публикувано 22 февруари 2012 - 00:34
на контакт трябва да показва 0
ако показва различно от 0, това означава-повишено съпротивление във веригата. демек, окислена букса или недобър контакт на букса/кабел
0,7-0,8 не е критично.
0,5 е критично.
не изключвай от скорост по време на движение.
ако показва различно от 0, това означава-повишено съпротивление във веригата. демек, окислена букса или недобър контакт на букса/кабел
0,7-0,8 не е критично.
0,5 е критично.
не изключвай от скорост по време на движение.
#4
Публикувано 22 февруари 2012 - 18:11
аз така правя редовно засилвам и като видя от далеч че ще смени светофара или наближава крастовище на което ще завивам пускам по инерция да икономисвам гориво. Относно работата на 3 цилиндъра след почистването на дистрибуторната капачка се оправи поне засега но налягането на маслото си е същото
#5
Публикувано 22 февруари 2012 - 19:05
Провери си датчика за налягане.
#6
Публикувано 22 февруари 2012 - 21:30
Направо го смени тоя датчик и ще спиш спокойно.
Никога не оставям магарето си в калта.
#7
Публикувано 22 февруари 2012 - 23:51
къде се намира? най-вероятно ще е на помпата значи ще трябва да се ляга под колата или греша
#8
Публикувано 23 февруари 2012 - 00:13
Под масления филтър е.Едно тумбесто.
Никога не оставям магарето си в калта.
#9
Публикувано 23 февруари 2012 - 00:39
Кой е мотора.....не беше ли под изпуск. колектор?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#10
Публикувано 23 февруари 2012 - 01:03
не.
дилянски го е посочил къде е.
дилянски го е посочил къде е.
#11
Публикувано 23 февруари 2012 - 14:00
аз така правя редовно засилвам и като видя от далеч че ще смени светофара или наближава крастовище на което ще завивам пускам по инерция да икономисвам гориво. Относно работата на 3 цилиндъра след почистването на дистрибуторната капачка се оправи поне засега но налягането на маслото си е същото
Само дето не икономисваш гориво. Засилвайки, колата гори повече. Когато пуснеш по инерция, колата работи на празен ход и гори колкото на празен ход.
Когато автомобилът е на скорост и педалът не е натиснат, т.е. автомобилът се движи в режим на принудителен празен ход, компа подава сигнал на ЕХР да спре подаването на гориво. в Такъв момент, през двигателя минава само въздух. Подаването на гориво се възобновява при преминаване на границата от 1200 оборота.
Дори на античния 102 мотор, германците са помислили за разход и замърсяването на природата. Може да си сигурен че тази функция я има във всчики автомобили, бензин или дизел, след този период.
Пускането по инерция в движение на неутрална е безмислен и опасен навик. Ако ти изгасне мотора по някаква причина, нямаш спирачки - на пракика имаш, но без серво. Трябва да натискаш зверски за да спреш.. Докато ако си на скорост и моторът се върти, винаги към сервото има достатъчно вакум за да работят спирачките ефективно.
#12
Публикувано 25 февруари 2012 - 16:27
Subsonic аз не я засилвам и веднага след това да я пускам по инерция, а примерно карам на прав участък и съм си набрал 60 км/ч и като вида от далече че светва червено и пускам по инерция. А че не е хубаво да се кара на свободна предавка го знам, но ако я оставя на предавка и махна крака от газта започва да намалява по бързо. Сигурен ли си че в случая когато е на предавка и махна крака от газста спира да подава гориво или подава като за празен ход ?
#13
Публикувано 25 февруари 2012 - 16:47
не.
дилянски го е посочил къде е.
Посочил го е, ама при М 111 нещата стоят по друг начин!
P1010217.JPG 154,69K 144 Брой сваляния
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#14
Публикувано 25 февруари 2012 - 17:03
Малко кофти се киризи на снимката ама е там.
Този пост е редактиран от бай Васил: 25 февруари 2012 - 17:08
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#15
Публикувано 25 февруари 2012 - 20:30
Баце,М111 е 136 магаренца,пък човека е посочил 122,това е само двулитрова "резачка",та май става въпрос за 102 мотор.Снимката на датчика е добра,та и при двата мотора е един и същ.
Този пост е редактиран от dilqnski: 25 февруари 2012 - 20:33
Никога не оставям магарето си в калта.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни